Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Empty
IndlægEmne: Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))   Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 05:55

T: 14.35
S: Werclare by
O: Ikke særlig mange mennesker da folk mere er ude om natten og der ved ikke så meget om dagen
P: Se mit billede
V: Solen er på himlen men den varme ikke lige frem særlig meget, men eller er der en ret kold vind

Han var færdig med og spise og han var nu på vej ud af en lille gyde hvor der var lidt tilbage af et lig som en gang havde været en kviden men nu var der mæsten ingen ting tilbage af hende og det ville være svært og se hvad der enlig var sket med hende.
Dæmonens tøj bestod af en sort t-shirt samt sorte bukser og den samme farve havde hans hår mens hans hud var grå eller mere menneskefarvet nu hvor han havde spist, hans øjne var sort og hvide midt i mens ellers så han helt ud som et menneske selv om an ikke lige frem var et af dem. Hans navn var Victor og han var en dræber selv om det var svært og se normalt når det var den anden personlighed der var inden over for Victor var den der altid tog sig af det og dræbe da Walter ikke selv var særligt glad for det, nu gik han bare og passede ham selv selom hans arm og mund var rød af blod så var det nok ikke nået der ville blive opdaget eller det gik han da ikke ud fra.
Nej der ville nok ikke ske så meget i dag og derfor havde han heller ikke så stor en grund til og oasse så meget på som om natten, Victor tog han smøger frem og han tændt en mens han gik stille videre og han kiggede ind i mellem på de som var på gaden selv om de ikke ville kun gør ham særlig meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Empty
IndlægEmne: Sv: Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))   Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 06:26

Hazz var gået på jagt lige nu han havde ikke noget han skulle nå denne her dag han ville jage et eller andet form for væsen for en gangs skyld men hvad det blev var han ikke helt klar over endnu men det skulle nok blive et af dem han kendte til i forvejen.
Han sad på hug oppe på en brand trappe og kiggede ud over byens mange gade da han så en meget mistænksom fyr gå nede på den gade han var på og det var vist ikke nogen sådan helt normal fyr eller var det. Dette her måtte han kigge nærmere på syns han så han skynde sig ned af trapperne og det hele og kom ned på gaden. Han havde en skudsikker vest på for at være sikker på nogen områder men ellers havde han sine våben og normal tøj på under den.
Han kiggede hurtig efter fyren der var under mistanke og alt det og satte i løb efter personen og man kunne sagtens høre at han løb da han jo også vejede lidt med de muskler han havde på sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Empty
IndlægEmne: Sv: Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))   Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 06:34

Victor synes han kun høre en der løb gennem gaden men han tog den med ro for ikke og gør for meget ud af ham selv og dov måske han skulle sæt farten bare en smule op og det gjord han på ingen tid så han bare gik meget hurtige men ikke over hvad et menneske kun klager, han trak vejret langsomt da mens han holdt roen i ham selv og han lod være med kig tilbage for se hvem det var som var efter ham og han holdt bare hans fart mens han tog et til hiv af hans smøg og han fik røgen galt i halsen så han begyndt og host som et helvede *pokkes* tænkte han kort *de kommer til dræb mig en eller anden dag* tænkte han kort efter mens han blive ved med host efter vejret og han læbe sig kort i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Empty
IndlægEmne: Sv: Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))   Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 08:09

Han løb som en anden vild efter og komme hen mod denne her fyr der var blevet sat som mistænkt i hans øjne. Han var begyndt og finde ud af hvad denne fyr kunne være for et væsen da han kunne se det lidt på ham efter at han havde mødt en af fyrens slags før men det var bare det modsatte køn godt nok men de var lette at genkende på deres måde at være på.
Han tog sit våben frem som var en mp5k(kig min profil hvis det er) som han tit havde på sig når han var på jagt han sigtede roligt med den og skød et skud ned i jorden ved siden af fyren for at se hvad fyren vil gøre nu hvor det var oplagt at der var en efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Empty
IndlægEmne: Sv: Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))   Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 08:17

Selv om Victor var en gammel dæmon som havde oplevet lidt af det hele fik han lidt af et chok da der blive skudt i jorden lige ved siden af ham og han vendt sig hurtige om mod hvem end der prøve og gør ham bange "hvad fanden er du ud" sagde han med meget kold stemme mens han helt klager ikke var særlig glad mere og han tog bare smøgen ud af munden før han smed den på jorden ved siden af ham, han holdt roen for ikke og blive for vild og han var meget tæt på og tab den for ham selv så han lukkede øjne og slappede kort af mens han kort efter åben dem igen og kiggede på ham med det samme hård blik som før..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Empty
IndlægEmne: Sv: Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))   Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz)) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: