Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En aften med Kaos ((Akuma))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 11:15

T: 22.33
S: Petronia Night Club
O: masser mennesker dæmoner og vampyr og der sådan set godt gang i festen men på sammen tid er alle os ved være godt fulde..
P: Se billede
V: hvis man gå udenfor er der ret kold og vinden blæser ret så meget

Petronia var fuld af mennesker som altid og hvis man ikke var glad for selskab var det ikke verdensbedst sted og går hen lige her i aften, mange var på danse gluvet men der var os bare den der snakkede eller lavede andre ting men på en eller anden må var det os lykkes alle og blive fulde og derfor var der en del larme samt snak.
mellem de mange menneske dæmoner og vampyr havde en bloddæmon fundt sig sammen med en kvinde som han snakkede med eller ikke helt snakkede med for kvinder her kom med latter meget af tiden da hun var ret så fuld og derfor var der ikke meget samtal mellem dem men mere lidt fræke ting der forgik i mellem dem begge og de så ikke ud til og tag sig af at der os var andre mennesker i mellem dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 11:37

påklædning:
http://www.w-i.dk/Chalanta/cutenews.1.4.6/cutenews/data/upimages/ondskabensengel.jpg

(har ikke horn)

Akuma var taget på natklubben...
Han anede egentlig ikke hvad han lavede her for han var ikke altid glad for at være i selvskab med mennesker...
Han havde alligevel også trukket hætten fra sin kappe helt ned over hovedet og vingerne bag den så ingen ville kunne se hans blå hud og det ville jo skabe panik.
Men hva pokker han kunne vel lige så godt få sig en drink eller to.
Dog havde han taget sit brænde jern med hvis han skulle få det lidt sjovt...

Men så så han en anden side og kede sig igang med en samtale med en eller anden virkelig fuld tøs.
*det kunne da være at jeg skulle se og muntre den lille fyr lidt op?* tænkte han og begyndte at gå over mod dem.
"Dav jeg hedder Akuma" sagde han mens han satte sig imellem dem og rakte hånden ud til drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 11:41

//jeg skal i seng men jeg tilbage igen i morgen godnat//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 11:43

//fair nok men glem nu ikke at svare//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 04:01

/beklager jeg har været langsom med svar//

godaften" sagde han roligt mens han kiggede på ham med et roligt blik og han gav ham kort hånden mens han kiggede ret så meget på ham da det ikke var så tit han så dæmoner i deres naturligt form og i sær ikke på et sted hvor der kun komme mennesker, han blinkede en gang "hvad bringer dem her ind??" sagde han kort mens han kiggede på ham og han flyttede ikke blikket som sådan mens han var stille.
Han lod kort blikket forsvind ud på folk som der danset og han kiggede med et langt blik på dem mens han ventede på hvad han ville sige, hans blik gik tilbage på ham og han lod kort hans øjne gå i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 04:08

Akuma satte sig til rette.
"Jo ser du jeg ville egentlig bare sige hej da jeg så at tøsen der kedet dig" sagde han og pegede på den pige der var der.
Han grinte lidt.
"Hvad med dig?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 04:11

"tja jeg ikke en gang sikker mere" sagde han kort mens han kiggede på ham med et kort blik "men hvad end det end tror jeg lidt jeg har gemt det" sagde han kort efter mens han bed sig kort i læben, "måske var det bare en omgang af kedsomhed" sagde han kort mens han trak på skulderen og han sagde ikke mere der efter.
"og de skal være velkommen til og underhold mig hvis du god til det" sagde han kort efter mens han kiggede på ham med det blå grå øjne og han lod et lille smile kom frem på læben mens han blinkede en gang med det ene øje..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 05:16

Akuma trak på skulderne.
"Okay hvis du mangler sjov så..." han rejste sig op og rev kappen og trøjen af inden han fortsatte sin sætning.
"... kan du jo sætte dig til rette og nyde showet" sagde han og gik ud på dansegulvet.
Han dansede op af en pige der tydeligvis var tiltrukket af det dæmoniske.
De dansede tættere og tættere. Til sidst stod hun med ryggen til ham og han holdte om hende.
Lige der bevægede de sig over mod Kuro.
Så så Akuma sit snit og bed halsen over på pigen og lagde hende på bordet.
Han satte igen sig ved siden af Kuro og sagde "så er der serveret" mens han satte hånden knyttet op til Kuro for at give ham en knukle (High five med knyttet hånd)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aften med Kaos ((Akuma)) Empty
IndlægEmne: Sv: En aften med Kaos ((Akuma))   En aften med Kaos ((Akuma)) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aften med Kaos ((Akuma))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: