Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jamen hej med dig ( Ziga-privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 07:51

s:den fredfyldte skov
t:15.00
o:træer og alt i en skov
p:bar overkrop og et par løse hvide bukser og sko
v:sol og dejligt vejr


Hazz var for en gangs skyld ude i skoven og gå da han ikke rigtig havde været et natur menneske før så nu ville han da prøve og se hvad det kunne byde på at oplevelser og sådan nogen ting der kunne jo sikker ske en masse ville han da håbe på at der ville ellers kunne det jo nok blive en kedelig dag i skoven for ham. Han gik der for sig selv i sine egne tanker om hvordan han havde forstillet sig natur livet men nu kunne han se at det slet ikke var så slemt i det hele taget og det var jo kun godt for ham at få et nyt syn på det hele angående det.
Han kiggede rundt og slappede lidt af op af et træ som han nu havde stillet sig op af for bare ja slappe af ude i naturen og det var dejligt syns han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 07:58

Ziga rundt skoven, men det var jo ikke noget nyt, hun havde gemt sine vinger, der løb en lille ræve unge rundt omkring hendes fødder, det var hendes lille unge, de eneste der kunne holde hende med selvskab ude i skoven var ja dyrene, hun kom frem imellem træerne, hun så der var en i skoven, men hun gik ikke hen til personen(Hazz), hun holde altid afstand til fremmede folk, der var nogle som havde prøvede at tage hendes vinger fra hende.
Hun viste ikke om der var nogle rygter om hende inde i byen det var der nok at der gik en meget smuk kvinde rundt i skoven i en orange kjole med flot langt brun hår og havde noget som lignede fe vinger, men hun kunne med et held gemme dem væk, så hun kun passede en lille smule til den beskrivelse, men hun viste jo ikke om der var sådan nogle rygter i byen, men der var da nogle som havde set hende i skoven, hun havde da snakket med nogle der inde fra, når hun første var begyndt at snakke med den gik det jo nok fint, men så når de gik kom der næsten altid nogle som ville havde hendes vinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 08:53

Hazz var bare der for at slappe helt af så han gad ikke engang at stå op nu nej nu satte han sig ned og lukkede stille og roligt øjne i da han også følte sig lidt træt efter at ha gået så meget som han endeligt havde lige nu til der hvor han var i skoven.
han sad der og slappede bare stille af med lukkede øjne og ingen der var der så kunne han jo vel tage sig en lur i stedet for at være vågen og alt sådan noget.

//jeg sagde jo jeg ikke viste hvad jeg skulle svare andet end det her//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 08:59

ræve ungen løb hen til den fremmede mand, der var et eller andet som fangede dens opmærksomhed, det var en stykke snorebånd som begynde at lege med og bide i, den hev også lidt i det, hun gik der hen og ræve ungen stoppede meget hurtigt med det den var i gang med, den viste godt at Ziga ikke var glad for den bare gik hen til fremmede"undskyld"sagde hun til manden og gik lidt væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 06:52

Han kiggede på den lille ræve unge som nu var kommet hen til ham og bed i hans snørebånd eller sådan noget og smilte stille og roligt "det går nok den er jo ikke så gammel vel"sagde han med et smil på sine læber.
"så den er jo nok tilgivet for at angribe mit snørebånd"sagde han med et smil og viste ikke hvad hun ville sige til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 07:46

hun satte sig ned, med ungen, den lå bare ved hende"nej den er ikke, nogle kom og slog dens forældre ihjel, jeg nåde lige at redde den"sagde hun uden at kigge på ham, hun viste ikke hvad et snørebånd var, hun gik jo ikke med sko eller nogle form for det.
med et hørte hun noget, men hun nåde ikke gøre noget, før hun blev ramt af en bedøvelses pil, det var en anden dusør jæger, som havde ramt hende, men der var hurtigt dyr ved hende, ræve ungen var meget klog, den tog den lille pil ud og fandt en plante som kunne vække hende igen, hun vågnede også igen"sikke en lur"sagde hun og gabte, hun så på dyrene"så rolig nu"sagde hun til dem, de lagede sig rundt omkring hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:06

Han kiggede på hende "er du eftersøgt af dusørjægerne eller sådan noget"spurgte han stille og roligt og viste jo ikke hvad hun var siden hun lige var blevet skudt af noget bedøvende og alt det. Han kiggede på hende "det nogen godt dyr du har der"sagde han og var bare sådan stille og rolig overfor hende "men navnet er hazz"sagde han med et smil og slappede bare af da han var ude for at blive afslappet helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:21

hun så hen på ham"nej det tro jeg ikke"sagde hun, hun viste det ikke på nogle måde om hun var det eller ej"de er mine eneste venner her i skoven alle andre jeg møder går bare deres vej og kommer ikke igen"sagde hun og så ned på dyrene, de kiggede op på hende, hun smilede til dem, hun lagede en hånd på en af dem, de blev alle sammen rolige hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:23

Han kiggede på hende "jeg er da ikke gået endnu og har da ikke tænkt mig det sådan lige fortløbeligt"sagde han og kiggede på hende "men hvad hedder du så"spurgte han roligt og kiggede på dyrene og smilte.
Han kiggede på hende med et smil og viste jo ikke lige hvad hun hed da han viste ikke havde fået det at vide af hende endnu og sådan nogen ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:28

"Ziga"sagde hun, hun kiggede hen på ham"det er ikke nemt at bo i skoven alene, men når jeg har dyrene er det ikke så slemt"sagde hun og smilede lidt, hun var glad for at havde dem, en lille fugl fløj ned og satte en meget flot blomst i hendes hår"mange tak"sagde hun og smilede til fuglen den floj glad igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 06:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "har man lyst til at lave noget"spurgte han stille og roligt "og det hyggeligt at møde dig Ziga"sagde han og rejste sig stille op og var en del høj i det men sådan var han bare ikke noget man skulle være bange for på nogen måder.
Han kiggede på hende og var glad for at der endeligt var en han kunne snakke med lige nu og alt sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jamen hej med dig ( Ziga-privat)   Jamen hej med dig ( Ziga-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jamen hej med dig ( Ziga-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: