Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mit første job - Markus

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mit første job - Markus Empty
IndlægEmne: Mit første job - Markus   Mit første job - Markus Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 03:36

Milo stod ude foran døren til en ubekendt lejlighed med den nye Nilfisk Avance håndstøvsuger ved siden af sig. Lige ankommet til den store by Sheria, havde han ingen anelse om hvad der var det gode eller dårlige kvarter her i byen, men han var temmelig sikker på at der lugtede af hash i opgangen. Og han var bestemt ikke glad for sit nye job som dørsælger.

Han syknkede en klump, tog en dyb indånding (en noget usædvanlig opførsel for nogen der havde levet i et par hundrede år.) og forberedte sig en sidste gang på sin salgstale.

Med en fast næve bankede han på døren foran sig og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit første job - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Mit første job - Markus   Mit første job - Markus Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 03:55

markus sad i sin sofa og stenede fjernsyn, mens han fraværende kløede sin ulvehund rolf bag øret. pludselig rejste den store hund sig, rejste ørene og lyttede mod døren, der var åbenbart gæster på vej. han undrede sig lidt, hans bedste ven havde ikke haft tid i dag, og han ventede ikke andre ... måske havde hunden hørt forkert. han lænede sig tilbage i sofaen og forsøgte igen at koncentrere sig om tv'et da det bankede på døren. med et suk rejste han sig og gik hen og åbnede døren.
der stod en femmede, "hej?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit første job - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Mit første job - Markus   Mit første job - Markus Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 04:06

Milo virkede en smule trist over at nogen kom til døren, han ville ærlig talt have foretrukket at vedkommende havde travlt med at stikke sig selv i armen eller hvad sådan nogle folk gik og lavede. Men arbejdet kaldede. Han tog sit mest proffesionelle smil på og sagde:

"Goddag Hr. eller Frue mit navn er Milo de Faustus og jeg kommer fra Katjas Støvsugere - Bedre for rent end for sent!..." begyndte han, som om han slet ikke så kunden foran sig, men bare sagde en indøvet snørre ud i luften.
"...og jeg har et fantastisk tilbud til dig! Må jeg komme indenfor?" forstatte han og spurgte retorisk med støvsugeren fremvisende i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mit første job - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Mit første job - Markus   Mit første job - Markus Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 05:21

markus så overrasket på ham, da han afleverede sin tale. så smilede han skævt fyren var sikkert ny i jobbet, det kunne ikke skade at være lidt flink.
"du kommer bare ind Hr. eller frue, mit navn er Markus" sagde han og efterlignede med vilje Milo. han gestikulerede over mod den lille sofa "bare sæt dig og fortæl om vidunder stofsugeren".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mit første job - Markus Empty
IndlægEmne: Sv: Mit første job - Markus   Mit første job - Markus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mit første job - Markus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: