Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 When you belive... \\Meriko\\

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




When you belive...  \\Meriko\\ Empty
IndlægEmne: When you belive... \Meriko\   When you belive...  \\Meriko\\ Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:35

Den er en kold nat, man kan næsten få gåse hud, af den kolde luft, som kravlede hen af jorden som en slange, og hvis man ikke passede på. kunne den tygge tove opsluge en, og lede dig hen på et eventur, du ikke er sikker på hvor ender, men der var ikke kun tove, og kulde, der reageret natten, den ustyrlige lyd af regn, og torden, kunne få selv det bedste post bud, til at blive hjemme. og i denne forfærdelige nat, hvor vejr guderne, kæmper på livet løs, var en mand kommet ind i kirken , han havde et kors hængeene om halsen, det var et stort kristent kors, men man kunne også se noget keltisk over det, korset hang ude på en stor sorte læder jakke, der dækket hans store overkrop, og de brede skuldre. Inden under læder jakken, som var åben, kunne man se en dyr sort silke skjorte, og på hans ben var der nogen militær bukser, som var blevet lavet om til farverne grå, sort, og hvid i stedet for det normale grønne, brune, og sorte tema, og på fødderne var der nogen store Britiske militær støvler, med jern såler.
Han kigget rundt og som han havde planlagt, var det kun den 22 årige kvindelige præstinde, og den ny uddannet mandlige præst på 19 som var tilstede kirken.
Den mandlige præst havde langt fint sort hår, som kig ned til hans skuldre, og han havde en præete robe på.
Den kvindelige havde også en præets robe på, og havde langt hår, hendes var bare i nogen naturlige røde krøller.
Den mandlige præset vendte sig om, da han hørte kirke dørene åbne, han kigget på Rafael, og sagde så "Godaften, velkommen til guds hus". Rafael forsatte imod dem.
____________________________________________________________________________________________

Den kvindelige præst åbnet øjnene, "hvad skete der?" hun kunne se at hende selv, og den mandlige præst var lænket fast til altret, og foran dem stod manden, han sad på en stol,og kigget mod hende, hans øjne var sorte som natten, og ved siden af ham var der et bord, som ar dækket med et tæppe af en slags.
"Deres gud tog min bror fra mig, nu vil jeg tage dig fra din gud" - Rafael
"Gud er ikke direkte skyld i døden" - Chalotte
"Du har ret, din gud lader det bare ske...lidt ligesom jeg også bare lader det ske" - Rafael
Rafael hørte kirke døren åbne...
"Du kommer et minut før tid, det er dejligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




When you belive...  \\Meriko\\ Empty
IndlægEmne: Sv: When you belive... \\Meriko\\   When you belive...  \\Meriko\\ Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 02:58

Meriko gled hurtigt ned i sin lange sorte kjole som der sad lidt stram på hende og den gik lidt ned under hendes knæ. Hun havde lange sorte støvler på så man ikke kunne se hendes ben overhovedet med mindre hun tog sin kjole lidt op som hun ikke lige gjorde med mindre det var for at lokke noget mad til sig men det var der ingen grund til her i aften for hun skulle jo over til sin mester og lærer mere.
Hun gik hurtigt ud af døren og låste den efter sig og kiggede lidt rundt og tog en dyb vejr trækning og forvandlede sig om til en ravn og fløj hen over alle træerne og husende og kiggede lidt kirken for hun var endelig ikke sikker på hvor den var henne for hun havde ikke været så meget ude endnu men ja det var jo noget hun selv valgte ikke at være. Hun kunne se kirken og fløj over den og lagde bag den og forvandlede sig stille om igen og rettet lidt på sin kjole og kiggede stille rundt og op på uret og så hvad klokken var og skyndte sig over til døren og åbnede den lige så stille og kiggede over på Rafael "Så er jeg her mester" sagde hun stille og lukkede dørene igen og gik over mod dem og man kunne høre hendes højhælet sko hele vejen op af kirke gulvet og i hele kirken. Hun kiggede lidt rundt men kiggede hurtigt på præsterne og trak vejret dybt igen og kiggede lige så stille over på Rafael "Hvad skal jeg lære i dag mester?" spurgte hun lige så stille om og ventede på hans svar og var rart spændt på at høre hvad hun skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




When you belive...  \\Meriko\\ Empty
IndlægEmne: Sv: When you belive... \\Meriko\\   When you belive...  \\Meriko\\ Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 03:11

Rafael smilte lumsk til præstinden, og vendte sig om mod Meriko, hvorefter han sagde roligt "Du har lært at ødelægge et menneskes krop, og få deres din vilje, men at give dig information er ikke nok, nogen gange er der idealer med, noget som dit bytte tror på, og det sidste man kan knække hos et menneske er deres vilje til at have håb og tro, og selvom du kan få dem til at gøre noget mod deres overbevisning, betyder det ikke du har taget håbet eller troen fra dem, men bare at du har fjernet deres egen vilje, som du gjore med dit tidligere bytte, nu skal du lære noget langt svære, du skal ødelægge en af disse 2 tro på gud, du skal gøre mig overbevidst om deres tro er væk, jeg skal bruge langt mere bevis end at de delægger kors, for når man har ødelagt alt håb kan man se det...du må selv vælge hvordan du griber det an, du skal bare knække en af dem, og på bordet har du de samme objekter som sidste gang, men du skal vide, at for vær gang du skifter person til prøve at knække, vil jeg give dig smerte, ikke for meget, men noget, og sefølgelig hvis jeg keder mig, bliver du hårdt straffet...forstår du opgave og betingelserne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




When you belive...  \\Meriko\\ Empty
IndlægEmne: Sv: When you belive... \\Meriko\\   When you belive...  \\Meriko\\ Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 21:06

Meriko nikkede hurtigt til han sagde og vidste ikke lige hvad hun skulle gøre overhoved for hvordan gjorde man sådan at de mistede deres tro på gud? De var jo præster så det ville blive rart svært for hende syntes hun selv og hun var ikke sikker på hvordan hun skulle klare det her for hun ville helst ikke skuffe ham eller gøre sådan at han kedet sig for meget for hun ville helst ikke havde smerter fra ham for hun vidste at han var meget stærk forholdte til hende.
Hun kiggede stille på præsterme og sukkede lidt hårdt og overvejede meget hvad hun skulle gøre til at starte med og hvem hun skulle vælge for hun ville helst ikke skifte mellem dem for så ville hun jo få store smerter på sig. Hun kiggede stille på Rafael igen med et lidt trist men også forvirret for hun kunne slet ikke samle sine tanker lige for tiden for hun havde lige fundet ud af at hun havde en evne til at forvandle sig om til alle slags dyr men hun vidste ikke helt hvordan hun kunne udnytte den evne til lige det her.

// Sorry krea svigt //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




When you belive...  \\Meriko\\ Empty
IndlægEmne: Sv: When you belive... \\Meriko\\   When you belive...  \\Meriko\\ Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 09:26

// ? //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





When you belive...  \\Meriko\\ Empty
IndlægEmne: Sv: When you belive... \\Meriko\\   When you belive...  \\Meriko\\ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
When you belive... \\Meriko\\
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: