Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til Fest ..

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 02:37

Dato: 28. dec.
Dag: Mandag.
Tid: 23:22 ca.
Sted: Fest lokalerne, toiletterne, køkkenet, værelserne og udenfor.
Vejr: Stille, køligt, overskyet
Omgivelser: Fulde mennesker, dansende kroppe, fest og ballade.
Årstid: Vinter.

Valencia stod i baren med en veninde ved sin side, hun havde et glas rent vodka i den ene hånd og stod lænet med siden op af baren, hun snakkede med sin veninde, hun så kort rundt i lokalet før hun igen så på sin veninde, hun nikkede lidt til det hun sagde, men lyttede ikke rigtig efter, da det var ret uintresant det hendes veninde snakkede om, hun strammede sin hestehale og trak lidt ned i den sorte kjole hun havde på, hun overvejede at smutte, men blev for sin venindes skyld.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 02:49

Darve stod ude bagved der hvor hele festhalløjet foregik. Han stod med en villig kvinde i sine arme, kyssede hende op ad halsen og videre op til hendes læber. De smagte sødt, var varme og var lige det Darve kunne bruge. Han kyssede hende dybere og lukkede hendes mund helt til og begyndte at suge forsigtigt som en lille appetitvækker.
Hun åbnede øjnene på halv, da hun kunne mærke at noget var galt, men var for fuld til overhoved at tænke så langt, at han var ude på at gøre hende fortræd. Han trak hende hårdere til sig, og trak sjælen ud af hende i små tag.
Til sidst blev hun helt slap i hans arme, og han så tilfredst ned på hende, med et kærligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 02:58

Valencia lod blikket glide rundt i lokalet igen, hun ledte efter noget, uden helt at være klar over det, i det hun fik øje på en anden dæmon, som stod med en bevidstløs kvinde, eller hun var ret sikker på hun ikke længere havde nogen sjæl, hun havde halvt åben mund af forbavselse, også selvom hun havde set det op til flere gange og enda også selv gjore det, men det overaskede hende bare da hun ikke lige regnede med at se det, hun lukkede munden og så kort på sin veninde "To sek. jeg skal lige noget" sagde hun til sine veninde og maste sig igennem menneskemængden og kom frem til Dæmonen "Hvad har du tænkt dig at gøre med hende nu?" spurgte hun så og vidste han måtte have et eller andet i tankerne, for han kunne jo ikke bare ligge hende et sted, det ville folk opdage.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 03:04

Han så op fra den døde kvinde og så på Valencia uden at se det mindste skyldig ud. Kvinden bevægede sig nænsomt og blinkede kort med øjnene. Hun rettede sig op og stirrede på Valencia med vidt åbne øjne, næsten som om hun havde set et genfærd.
"Hvad mener du?" Spurgte han og så muntert på hende, uden at skænke kvinden et eneste blik. Det var ham selv, der havde overtaget hendes krop i netop det øjeblik at Valencia havde fanget ham i det, men han skjulte det så forfærdeligt godt.
Han trak kvinden ind til sig, kyssede hende på panden og slap hende så igen. "Jeg er bare lidt kælen" Svarede han så endelig og gik hen, tog en arm om hende, og førte hende lidt væk fra hans døde veninde. Han smilte så roligt, selvom han lige havde begået et mord.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 03:18

Valencia blev kort fovirret og blev en smule flov over at hun bare havde beskyldt ham for mord, uden at være helt sikker, hun lod sig blive ført væk, men så kort om på den anden kvinde "hm, det må du undskylde .. jeg troede bare at .. Lige meget" sagde hun så og så så på ham, det var tydeligt at han var dæmon, for hende var det i hvert fald, hun så så alligevel lidt tilbage på kvinden som så ret så forskræmt ud, hun så så på ham med et tænksomt blik.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 03:23

Kvinden stod bare og stirrede efter dem, da han ikke helt holdt hende i brug længere. Han førte forsigtigt Valencia ind i mængden af dansende mennesker, og vendte hende mod sig. "Lad os danse, hm?" sagde han og så naturligvis på hende med et interesseret blik. Kvinden der stod længere væk faldt straks død til gulvet, da han slap hende helt, nu da han jo havde Valencias fulde opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 03:36

Valencia så på ham og nikkede så "Jaer, hvorfor ik" sagde hun så og begyndte at danse da den nye sang begyndte, hun studerede ham lidt med blikket, hvem var han?, hun havde ikke rigtig mødt ham før og det undrede hende lidt, selvom hun selvfølgelig ikke kendte alle i byen, hun havde helt glemt sin venindesom stod og ventede, men hun havde sikkert allerede fundet nogle andre at plage.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 03:41

Han lyttede til musikken og så på hende, hvordan hun så elegant fulgte musikkens rytme. Han lagde hænderne på hendes sider uden at spørge og lod dem glide ned mod hendes hofter. Han dansede selv, men meget diskret, da han ikke var den helt bedste danser. Det var ikke ligefrem noget han havde brugt sit lange liv på at lære, og han regnede heller ikke med at tænke på det fremover.
Han så ned ad hendes smukke krop, samt den sorte kjole, der formede sig stramt ind om den. Han lod blikket glide op mod hendes ansigt igen og smilte et forsigtigt smil. "Du forstår dig virkelig på at gøre indtryk" Sagde han og frembrød en kortvarig latter.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:01

Valencia så på ham med et svagt smil i mundvien "Det tager jeg som en kompliment" sagde hun og havde ikke noget imod hans berøring, det skulle bare ikke udvikle sig til mere, selvom hun jo ikke længere var optaget og kunne gøre hvad det passede hende, sådan næsten da, hun fulgte musikkens rytme og lagde sine hænder på hans skuldre, hun tænkte ikke længere på at komme hjem, nu havde hun fået sig et intresant selskab.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:07

Han så på hende og betragtede hende. Hendes duft var særdeles tiltrækkende, og hun ville være ham en stor fangst, hvis han kunne tage hende med et eller andet sted og gøre hende til sin. En enkel nat skulle kunne gøre det?
Han slap hende ikke da musikken skiftede, men stoppede med at danse. "Skal vi trække os?" Spurgte han hende.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:15

Valencia stoppede også selv med at danse da musikken stoppede "Ja, lad os det" svarede hun og havde det også bedst med at være væk fra danse gulvet da der altid var så mange mennesker, hun tog fat om hans håndled med et blidt greb og gik ud af mængden af dansende kroppe, hun slap hans håndled da de var væk fra dansegulvet og rettede så på sin hestehale så den ikke var løs.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:19

Han fulgte hende, og lod hende fint trække ham med sig. Hans blik holdt øje med hende og hendes former. Han nød virkelig synet af hende, og holdt øje med, hvordan hendes røde flammende hår, snoede sig ned ad hendes ryg.
"Jeg er kunstner.." Sagde han tænksomt og vendte sig mod hende "Jeg kunne godt tænke mig at gøre dig til mit næste projekt...".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:38

Valencia så på ham med et små overasket blik "Ehm, Altså .. Har du tænkt dig at male mig?" spurgte hun med en usikker undertone og var ellers ikke meget for at skulle tages billeder af, males eller lignende, hun havde fået så mange tilbud, men havde pænt takket nej til dem alle, og dog brugt vold en enkel gang, da det blev nødvendigt.
Hun trak lidt ned i den sorte kjole , selvom den selvfølgelig ikke ville glide op.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:44

"Hmm" Smilte han og så på hende. Igen placerede han sine hænder på hendes krop, og han så på hendes ansigt. "Det er din krop jeg vil have... På sten" Smilte han og lo lidt over sig selv "Jeg maler ja... Men jeg laver også skulpturer... Jeg vil have dig i din fulde form og du skal stå i min hall, og præsentere mig for alle mine gæster, der besøger mig".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:53

Valencia lukkede kort øjnene og så så overasket på ham " .. Vil du .. have mig i sten?" Sagde hun og fjernede hans hænder, hun lo en halv usikker latter og rystede svagt på hovedet "Det ved jeg altså ikke helt .. ¨Jeg er ikke meget for det" indrømmede hun og så på ham, hun gned sig svagt i tændingen med hånden og fattede ikke helt hvorfor han ville have hende på sten?, de kendte jo ikke hindanden?.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 04:56

Han så på hende, tog fat i hendes hånd og førte hende væk fra al larmen. "Jo.. kom her.." Sagde han, og trak hende med hen til udgangen, hvor der var frisk luft "Jeg giver dig alt hvad du vil have. Jeg kan skaffe dig det".
Han lænede sig lidt op ad væggen og slap hendes hånd. "Du er så inspirerende".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:04

Valencia fulgte med og så på ham "Jeg vil ikke have noget .. " sagde hun så, der var faktisk ikke så meget hun ønskede sig, andet end at blive menneske igen, men det var jo fuldkommen umuligt, hun lod blikket glide hen mod festen og hen på ham igen " .. Der er mange andre inspirerende og kønne kvinder derude du kan få i sten?" sagde hun så og smilede et lille smil "Som foreksemplet din veninde, hun .. var da også køn" sagde hun så også selvom hun synes hun havde set ret så skræmt ud.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:11

"Jeg vil have en smuk dæmonkvinde" Svarede han hende "Jeg bryder mig kun om vores slags, og du er endnu den smukkeste kvinde jeg har set i de tohundredeogelleve år jeg har levet".
Han rettede sig op fra væggen igen og gik imod hende, så hun blev nødt til at træde lidt tilbage, og stille sig op imod den væg, der var bag hende. han lagde armen mod væggen lige over hendes hoved, og så ned på hende og smilte så charmerende, som han nu kunne.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:17

Valencia blinkede kort en anelse forvirret og så lidt ned, okay han var ret tiltrækkende og hun blev ret smigret over det, hun sukkede så og så op på ham "Okay, Okay .. jeg overgiver mig" sagde hun så opgivende og så ham kort i øjnene " .. Men så skal du også love mig at det bliver ordentligt" sagde hun så og var ret sikker på at det blev ordentligt, da han virkede som en der havde styr på hvad han sagde.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:21

Han blev nærmest lykkelig af, at han kunne overtale hende og smlte bare. "Godt, så synes jeg at du skal komme med mig hjem" Sagde han "Jeg på på et hotel i nærheden, hvor jeg bruger min tid på at arbejde". Han kyssede hende forsigtigt på panden, før han trak sin arm til sig og gav hende lidt mere plads.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:49

Valencia smilede svagt over hans glæde og rettede sig lidt op "Vil du begynde allerede nu?" spurgte hun og så lidt ned af sig selv "Altså .. " sagde hun tøvende og følte sig ikke lige frem køn, mest fordi hun var sikker på at hendes hår sad dårligt og hendes make up nok heller ikke var det kønneste, nu hvor hun har danset og lignende.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:57

"Ja da" Svarede han "Vi må igang med det samme. Jeg kan ikke vente med at blive færdig med dig. Du blir mit livsprojekt. Jeg blev til for at lave dig i sten". Han overdrev lidt, men sådan blev han tit, når han blev glad. Han tog hendes hånd og trak hende med sig. "Håber du har alle dine ting med dig...".
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:14

Valencia lo lidt af det han sagde men fulgte bare med ham "Ja, jeg har det hele" sagde hun i et smil og så kort ned på deres hænder, hun manglede godt nok sin taske, men det eneste der lå i var et par små ting, som hun helt sikker bare kunne købe igen og hun havde massere tasker derhjemme, hun glædet sig faktisk en smule til at han skulle lave hende i sten, selvom det ville blive en anelse skræmmende.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:26

Darve gik hen til en række motorcykler, og fandt den frem. Han var en typisk drengerøv på det punkt, og han havde derfor en af de helt fede og nymoderne modeller. "Jeg har ikke taget hjelm med" Tilføjede han, men satte sig alligevel op på dyret og fandt sine nøgler til den fram.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:35

Valencia stoppede op da hun så motorcyklen, hun blev en smule ræd, men tog sig så sammen og gik hen ved siden af ham "Jeg regner ikke med at vi dør, hvis vi køre galt så det gør vel ikke noget .. " sagde hun og tøvede lidt med at sætte sig op, hun havde altid fået afvide at det var farligt, men det var jo latterligt nu hvor hun var blevet Dæmon, men der var nu alligevel en del usikkerhed over hende.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Til Fest .. Empty
IndlægEmne: Sv: Til Fest ..   Til Fest .. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til Fest ..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Vinter fest.
» Fest ..?
» Fest tid//Vannora//
» fest//kala//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: