Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A little game of fun ((Rockey))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A little game of fun ((Rockey)) Empty
IndlægEmne: A little game of fun ((Rockey))   A little game of fun ((Rockey)) Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:47

T: 18.30
S: Domkirken
O: Ingen mennesker og kirkegåden er helt tom eller der er de dø som ingen kan se
P: Se billede
V: Koldt og himlen er klager


Alex kom op til kirken han var alene og det gjord ham ikke så glad da han havde en naturlig evne til og snakke med de død og derfor kom de altid til ham selv når han ikke havde bruge for det, han gik så stille ha kun og prøvet og lad være med og blive set mens han stille kom hen i mod kirken men det lykkes ikke for alle de død kun genkende en dødsengel når de så dem.
”du der?” sagde en stemme bag Alex og han stoppede ikke op da han ikke ville snakke så han sat bare farten op og gik videre for han var så træt af og snakke med de døde, han kom videre hen mod kirken men blive stoppede af person som dukkede op lige for an ham ”høre lige jeg snakker til dig så må du da gerne svar” sagde man mens ha holdt ham fra og kom ind i kirken, ”hvad så hvis jeg ikke vil” sagde Alex bare mens han for første gang kiggede på manden og han så ikke lige frem glad ud mere.
”det dit job som dødsengel” sagde manden til ham mens ha kiggede på ham og manden så ud til og have forventet at det var grundt til af Alex var kommet op til kirken men nej det var det ikke, Alex havde lydt til og så manden hvis han havde kun det ”og det betyder ikke af jeg vil for jeg ikke kommet for snakke med de døde men bare for besøg mit andet hjem” sagde han kort mens han kiggede op på den døde mand og han gik bare lige i gennem ham og videre hen i mod kirken..
Tilbage til toppen Go down
 
A little game of fun ((Rockey))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Cafê - Rockey
» Want to try some thing new?? //Rockey//
» En aften i byen - Rockey
» dæmon vs engel? //rockey//
» Just another boring day at school* Rockey*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: