Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tager på cluben dans

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 09:46

Morgan rystede på hovedet
"det der hjælper ikke, jeg smadre ham ligemeget hvad" hviskede han
og lukkede sine øjne i, og træk vejret dybt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 20:41

Hun sukkede dybt, "Det var ikke derfor jeg sagde det, jeg synes du er sød, men hvorfor skal du smader ham" spugerte hun ham om, hun lod hænderne kører i gemmen hans hår, "Så smuk et sind" sagde hun mest tl sig selv men det var om ham, hun lagde arme om hans nakke og nussede ham i nakken,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 00:01

Morgan gav et suk fra sig og svarede hende ikke, han bed sig i læben og nød at hun nussede ham. han pressede sit hoved lidt ind mod hende uden at sige nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 20:55

Elisa lukkede øjne og nød at mærke ham, hun nussede ham vider, og vidste ikke hvad hun skulle sge, hun lod hænderne kører fra hans nakke, ned af hans skulder og ned af hans bryst, hun nussede ham blidt, og smilede svagt, men hendes sml forsvant hurtigt, og nød ham bare..-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 01:09

Morgan bed sig lidt i læben og nød at mærke hendes finger mod sig
"Elisa" sagde han
og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:33

Hendes små fnger nussede hans bryst vide,r hun slappede af og nød at mærke ham,
"Ja"sagde hun lavt, da han sagde hendes navn, "Hvad er der" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 04:04

"jeg må heller gå" hviskede han
og kastede sig selv tilbage fra hende, for at få sig selv stoppet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 19:37

Hun var hurtgt hen til ham hun tog blidt fat i ham og rystede på hovedet, "Nej, du må ikke gå" Elisa ville ikke have han skulle
gå hun ville sikkert gå med ham, hun havde ikke set James længe og hun troede at han ikke ville mere
"Han hedder James, men jeg tror ikke at han vil mere.." hun sukkede dybt, "Men du må ikke gå.." hun pressede ham op
af vægen og lagde sg selv op af ham og pressede nu ders læber sammen i et kys, hun gad kke føleser nu,

den gamle elisa er tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:08

Morgan fik et lille chok, da han fik hans navn at vide. han lag stille sine arme om hende og kyssede med
"James ham har jeg mødt" hviskede han
og havde ikke nået imod at dræbe ham stadig, han lag sine arme tætter om hende og blev ved med at kysse hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:15

Hun tryggede sin krop ind til ham og kyssede ham tilbage, hun lukkede øjne i og nød at mærke ham
Det virkede jo som om at James ikke ville hende mere, hun kiggede på ham "James vil mig sikkert ikke mere" hun kyssede ham igen og trak ham hen til sengen og lagde sig ned i sengen og han lå oven på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:18

Morgan trak på skulderne
"måske er der bare nået andet han skulle" sagde han
og blev bare ved med at kysse ham, han støttede med sine hænder på sengen og nød bare at havde hende ved sig

//jeg skal desværre logge af//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:21

///Noooo .. !! //

Hun pressede blidt sine krop op imod hans og rystede meget svagt på hovedet, "Det tror jeg ikke på" hviskede hun i
kysset hun lod hænderne kører ind under hans trøje og nød at mærke ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:27

"er du nu sikker på det" hviskede han
Morgan gav et gisp fra sig og så ned efter hendes hænder, han vende blikket op mod hendes ansigt igen og begynde at kysse hende igen
"eller har han fundet ud af at du er sammen med mig, og er blevet mega sur" hviskede han
og blev bare ved med at kysse hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:31

Hun blev ved med og kysse ham og nussede ham vider inde under hans trøje
"Han ved det godt men, så sur blev han eller ikke" hun kyssede ham igen
"Men vis han kunne lide mig ville han ikke bare være væk" hun kyssede ham lidt vilder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:39

"ja måske" hviskede han
og viste ikke hvad han heller skulle sige til det, han nød hendes berøringer fuld ud. og blev bare ved med at kysse hende og smilte svagt, han lag sin ene hånd på hendes lår og lod den køre op af hendes krop. han kyssede hende ned til halsen og begynde at kysse hende der, mens han lod sin tunge være med i spillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:43

Hun nød at mærke hans hænder 100% hun lagde hovedet tilbage så han havde mere
hals og kysse på og sukkede af nydelse, hun hev roligt op i hans trøje men hev den ikke af
hun nussede hans mave muskler med en pege finher og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:50

Morgan blev bare ved med at kysse hende på halsen og nød meget at mærke hendes hænder mod sin krop
"du er så skøn, og self. vil han havde dig" hviskede han
og blev ved med at kysse hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:56

Hun nød kyssene fuldt ud og nussede ham vider på maven , hun spredet benene
så han lå imellem hendes ben, "Det tror jeg ikke på og det er jeg ikke" hun stønnede kort af nydelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:13

"jov det passer" sagde han
og tog sit hoved væk fra hendes hals og lå bare og så på hende, mens han smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:22

Hun kiggede bare og rystede på hovedet, "Nej det gør ikke" Sagde hun roligt
hun lagde en hånd på hans kind og trak hans hovede ned til sit og slikkede ham over læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:31

"jov det gør" hviskede han
og smilte lidt da han mærkede hendes tunge mod sine læber, han bed hende blidt i læben uden at bide hul
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:40

Hun smilede da han bed hede blidt i læben og det gjoder ikke ondt, hun nussede hans kinder og kørte hænderne
op i hans hår, "Skal vi ikke lave noget" spugerte hun og hentød til sex..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:53

Morgan slap hendes læbe og så ned på hende
"har du ikke fået nok ?" spurgte han om
og hævede det ene øjenbryn og kunne ikke lade være med at smile ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:00

"Nej du gør mig liderlg" hun smilede frækt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:05

Morgan så ned på hende og grinte lidt
"det er jo ikke så godt, så er det jo bedst at jeg går" sagde han
og begynde istedet at kyssede hende på munden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tager på cluben dans - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tager på cluben dans
Tilbage til toppen 
Side 11 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på cluben //privat til dean//
» en tur på cluben //privat Angel//
» Dans.
» Tager tilbage til Rusland.
» tager en slapper (Adam)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: