Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 skoven er bare smuk - Lancier

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 08:33

Tid: Omkring 19:00
Vejr: overskyet og ret så koldt
Sted: Den triste skov
Omgivelser: Ret så stille i det
__________________________________________________________
Vejret var begynd at blive dårligere og dårligere, men alligevel var det ret så smukt i det. Bladene der lå rundt omkring på jorden, det gjorde bare denne triste skov så meget bedre. Derfor var det vel også så meget underligt at der næsten aldrig var nogle mennesker, nok hed den.. den triste skov og ikke var en særlig speciel, men der var et eller andet over den som var så smuk. Et stykke inde i skoven et sted hvor der lå en lille sø, sad der en dreng på en sten. Det var Andy som sad der og bare så ned i vandet, han havde prøvet på at holde sig væk fra alkohol denne aften. Han kunne heller ikke gøre andet end at tage ud i skoven, der var jo ikke nået alkohol der så han kunne slappe mere af i det. Han havde en cigarret i munden, og sine hænder begravet dybt nede i lommerne på sin jakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 08:56

Lancier gik rundt i skoven, han var ikke glad for sit nye jeg hans bror havde lavet ham, han var blevet en vampyr, det han havde frygtet i gennem 7år, var nu blevet virkeligt, han gik bare, lagede ikke mærke til ting, han kiggede bare ned i jorden og gik, han gad slet ikke det her mere, han ville ønske der var en eller anden som ville slå ham ihjel med det samme, men det var der ikke rigtigt som ville, for hvorfor skulle de dog det, man kunne jo ikke rigtigt se på ham at han var en vampyr, han drak ikke rigtigt blod, han kunne ikke lide smagen af det selv for en vampyr var det meget unormalt, men sådan var det jo nok bare en gang, hans øje var blevet lettere røde, de var ikke blå mere som de havde været en gang for ikke så længe siden, han sukkede lidt for sig selv, han kom ned til en sø, han så der sad en der, var det ikke Andy der sad der, men han holde sig på afstand, han viste jo ikke hvad Andy ville gøre nu da han var en vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 09:17

Andy sad bare i sine egne tanker, han kunne se sig selv nede i vandet som bare kiggede op på ham. Det gik ikke længe før han blev slået ud af sine tanker, lugten af vampyr kom jo lige imod ham. Han vende sig langsomt og havde kun en tanke i hovedet, at nu ville han dø. Men der stod ikke nogen vampyr bag ham klar til at dræbe ham, det tog også et lille stykke tid før han fik øje på personen "Lancier?" sagde han lidt undrende i det, selv om han ikke helt var sikker da der var blevet ændret nået. Og sidste gang de mødte hinanden, så var Andy jo også ret så fuld i det. Han havde heller ikke været en vampyr den gang, og det skræmte ham også en lille smugle. Da han kunne huske når Adam blev forvandlet, og hvor svært han havde det med at skulle holde sulten væk fra Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 10:13

han holde sig bare på afstand af Andy, han ville ikke skade ham selvom han kun havde mødt ham for en kort tid, alligevel skulle han ikke komme til skade på grund af ham, det ville han ikke havde"hej Andy"sagde han,med et skævt smil, han undgik at vise sine tænder til ham, han havde kun sin tvilling i det her ingen andre, han ville gerne havde andre han kunne snakke med om det, nogle som ikke var vampyre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 10:17

Andy så bare ret så undrende på ham og gav et lille nik fra sig, han rejste sig langsomt op da an helst ikke ville gøre for store bevægelser "hvad er der dog sket med dig?" spurgte han om og var helt overbevist om at Lancier ikke var vampyr sidst, sådan ville han vel bare kunne huske? han blev bare stående hvor han stod, og ville ikke true skæbnen. Han så bare op og ned af ham og tog sin cigarret ud af munden, inden han kastede den ned i vandet "hvem"? spurgte han kort tid efter om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 10:21

"hvad mener du Andy?"spurgte han til det første og da han spurgte anden gang forstod han det så"min tvillingbror"sagde han, han ville helst ikke sige at han prøvede at tage livet af sig selv til at begynde med*det skal han ikke vide, så får jeg aldrig nogle venner ud over min lidt dumme tvillingebror*tænkte han, men det var først bagefter han kom i tanke om at Andy jo kunne høre dem, det havde han jo fundet ud af til deres sidste møde som ogsåvar deres første møde, men der havde Andy vist ikke helt været sig selv der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 02:32

Andy hævede sit ene øjebryn en lille smugle "sikke en bror du har" sagde han og kunne ikke forstå at nogen kunne finde på at gøre sin egen bror nået, det kunne jo virkelig være kærlighed på nogen måde "hvad skal jeg ikke have at vide?" spurgte han om og havde det med at snakke med folks tanker, som om de ligefrem havde sagt de ting til ham som de tænkte. Han gik forsigtigt tætter på ham, selv om han holde godt afstand for en sikkerhedsskyld "ville du kalde din bror en ven?" spurgte han roligt om og ville nok ikke selv kalde nogen bror en ven, og slet ikke når de ligefrem havde gjort ham nået så slemt som det havde sket med Lancier
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 03:38

"ikke noget Andy, det var ikke noget"sagde han hurtigt*han skal ikke vide jeg var ved at tage livet mig selv og så min bror gjorde det her*tænkte han og der efter slog sig selv i panden flad hånd, sikke en spade han var, nu viste han det jo, han vende sig for at gå væk fra Andy, han ville ikke gøre Andy fortræd, han ville aldrig tilgive sig selv hvis han gjorde nogle som helst fortræd, han ønskede jo ikke at være det her, han ville ønske at ville være død på stedet i stedet for det her liv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 04:42

Andy lignede en som bestemt ikke troet på ham, folk tænkte jo ikke på ting uden at virkelig mene det sådan rigtigt. Hans øjne blev store i det på grund af hans tanke, han havde prøvet selv at have lyst til at begå selvmord men han havde ikke haft nosser nok til det. Han løb bare hurtigt hen til ham når han så at Lancier prøvede på at flygte, han tog hurtigt fat i hans håndled når han var nået hen til ham "du må ikke gå" sagde han og kunne ikke andet end håbe på at han ikke blev bidt, men han kunne heller ikke bare lade ham smutte sådan "hvorfor?" spurgte han stille om og viste ikke hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 05:23

han så på Andy"Andy hold dig fra mig, jeg vil ikke gøre dig noget, det har du ikke fortjent"sagde han og gjorde sig fri, han gik mere væk fra ham"hvorfor hvad?"spurgte han og kiggede på Andy, han bed i sin Piercing for ikke at bide Andy, han ville helst ikke drikke blod, han gik bare længere og længere væk fra Andy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 19:45

Andy så bare på ham og var endelig lidt ligeglad med om han blev skadet, han ville jo bare ikke have at Lancier var ked af det "jeg har fortjent mange ting" sagde han bare og det passede jo virkelig, han var jo ikke ligefrem altid en rare fyr. Andy kunne ikke gøre for det og gik bare efter ham "hvorfor har du prøvet på at tage livet af dig selv?" spurgte han om og træk lidt på munden, han viste endelig ikke hvad han skulle gøre og ville bare ikke have at Lancier ville holde sig væk "vil du ikke nok lade være med at gå?" spurgte han om og stoppede langsomt op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 19:53

"jeg prøvede at tage mit eget liv, fordi jeg prøvede at flygte, jeg er blevet til det jeg frygter mest i verden"sagde han og sukkede, han satte sig ned på en sten"men Andy jeg vil ikke skade dig, jeg vil ikke skade nogle som helst"sagde han, det ville han ikke, han kunne ikke lide at gøre skade på nogle"Andy gør mig en tjeneste og lad være med at bløde i nærheden af mig, jeg har ikke fået blod overhovedet siden jeg blev forvandlet"sagde han og kiggede på ham, han bed i sin piercing igen, men kunne lidt se hans spidse hjørnetænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 21:05

Andy lyttede bare på hvad han sagde og nikkede en gang imellem imens, bare for at vise at han lyttede efter på hvad han sagde "at prøve på selvmord er bare ikke den rigtige løsning" sagde han og gik stille hen og satte sig ned på knæ foran ham, han så bare på ham og smilte venligt imens "du har ikke skadet mig" sagde han og ville vise at han ikke var bange overhovedet "det skal jeg nok prøve på at lov" sagde han og havde heller ikke den store lyst til at blive bidt, det var jo heller ikke den skønneste fornemmelse at blive bidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 22:43

"jeg ved det godt Andy, men det eneste jeg tænkte på var at komme væk på en eller anden måde"sagde han, han fik en form for tør hals"Du andy du skulle vel aldrig havde noget vand vel i en flaske eller noget?"spurgte han, han ville endelig gerne vide det, han var ved at blive sulten og det for at han ikke skulle bide Andy, han havde en form for blodpiller de virkede lige som når en vampyr drak blod, men det her smagte ikke af noget og var tyndt som vand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 01:46

Andy så sig lidt omkring og rystede på hovedet "nej desværre.. intet vand" sagde han og var ikke ligefrem den som gik rundt med vand. hans blik lå bare på hans ansigt og han lag forsigtigt en hånd på hans lår "det kan jeg godt forstå, men alt skal nok gå" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, at se Lancier som en vampyr fik ham bare til at se tilbage på den dag hvor han fik øje på at Adam som vampyr. Det var virkelig ikke en rar tanke, og derfor heller ikke rart at se Lancier sådan der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 03:59

"er du sød at finde noget, jeg har nemlig nogle piller jeg kan tage i stedet for blod"sagde han, han bed sit lidt i piercingen, han ville jo helst ikke ligne et monster i nærheden af Andy, Andy var jo hans ven og det kunne man ikke byde venner og han ville heller ikke drikke nogle form for blod, jo sine piller ville han gerne tage, men så heller ikke andet, han ville ikke bide Andy på nogle måde, han ville ikke havde det godt med sig bagefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 04:07

Andy rejste sig langsomt op og så sig lidt omkring, skoven var ikke ligefrem det sted som man fandt mest vand henne. Han gik bare lidt rundt og fandt et ret så stort blad, og gik bare ned til vandkanten og dyppede bladet ned i det så der kom vand op på det. Han gik så forsigtigt han kunne hen til Lancier og kunne ikke lade være med at smile imens "her" sagde han og synes selv det var en idé han havde fundet på, selv om han ikke var sikker på om man kunne drikke af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 04:14

han tog imod bladet med vand"tak"sagde han, han havde set hvad Andy lavede, så han havde taget en pille imellem sine tænder, han lød den falde i vandet og vandet blev rødt, han drak det hele, han ånede lettet op"Tak Andy lige havd jeg havde brug for, jeg var ved at blive sulten og jeg havde jo selvfølgelig glemt at få en flaske vand med mig"sagde han og smilede skævt så hans vampyr tænder kom lidt fremt, men han brugte dem jo ikke til noget, han kom til at læne sig for meget tilbage så han falde af den sten og ned på ryggen"hvorfor skal jeg også være så uheldig"sagde han, han lagede sine ben hen over stenen og blev liggende hvor han var, han sukkede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 05:12

Han kunne ikke lade være med at grine af ham når han ligefrem fald bagover, han gik bare stille hen og satte en fod på hver side af ham "det ved jeg virkelig ikke... uheldige lille vampyr" sagde han drillende i det og kunne bare ikke lade være med at sige sådan nået. Han rakte sine hænder ned til ham mens han smilte, han ville jo blot hjælpe ham op og stå "her tag mine hænder" sagde han og bed sig let i læben, bare for ikke at begynde at grine af ham igen selv om det var ret så svært. Det var jo helt stille i skoven og det var ellers dejligt, så var det jo kun dem der og ikke andre tanker end Andy's og Lancier's tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 05:31

"haha meget morsomt Andy"sagde han og tog hans hænder og kom op og stå, han slap Andy's hænder igen, han skubbede lidt ham"du skal ikke grine af mig eller skal du også ned og ligge?"spurgte han, han var klar til det, han skulle nok få ham ned og ligge på en eller anden måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 05:36

Andy synes jo det var ret så sjovt, det havde set sjovt ud fra der han stod. Han træk ham bare roligt op og stå mens han bare blev ved med at bide sig i læben, han gav slip på den kort tid efter og gav et grin fra sig "du kan ikke få mig ned og ligge" sagde han og skubbede ham bare blidt tilbage, selv om han jo godt viste at hvis Lancier ville have ham ned og ligge så skulle Andy nok komme det. Det var jo ikke fordi han kunne stoppe en vampyr, det havde han jo bestemt ikke kræft nok til at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 05:46

"når skal vi væde"sagde han og var hurtigt over Andy og prøvede at få ham ned og ligge, han syntes det her var sjovt, han håbede lidt på han ville få ham ned og ligge, han brugte ikke alt sin styrke lige med det samme, han ville lige se hvad han kunne mod ham"forresten Andy har du endelig noget forhold, nu fik jeg jo ikke spurgt dig sidste gang"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 05:52

Andy rystede let på hovedet, da han viste at han ikke ville vinde denne ting "det tror jeg ikke vi skal" sagde han og tog bare fat i ham og træk ham bare med sig ned på jorden, han grinte lidt af det og rakte kort tunge af ham "hvem af os vandt så?" spurgte han lidt drillende om og prikkede ham lidt i side. Han blev lidt stille i det over Lancier's spørgsmål, han havde ikke den store lyst til at snakke om det "jeg var jo også ret så fuld sidst" sagde han og var bare stolt af sig selv at han klarede at holde sig væk fra alkohol denne dag "men....." sagde han og træk kort på sin mund "ja jeg har et forhold, men det er kompliceret" sagde han næsten ligefrem hviskende i det, da det ikke ligefrem gik godt mellem ham og Adam. Han så jo knap nok nået til ham, og når han endelig gjorde så var Andy den første der var smuttet ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 05:58

"hey andy det er unfair at hive mig med ned"sagde han, han sad ovenpå Andy's mave, med et knæ på hver sin side af ham"men alligevel vandt jeg for jeg sidder på dig"sagde han og grinede lidt, han stoppede igen og lagede hovedet lidt på skrå"det skal nok gå Andy, i det mindste har du en af holde af og ikke lige som mig som kun har en tvillingebror"sagde han og smilede ned til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 06:04

Andy lag bare sine hænder ned på hans lår, mens han bare lå under ham og så op på ham "du vinder aldrig" sagde han og ventede bare på det rigtige øjeblik. i det han tog fat i hans arm og hev ham ned på jorden, og træk sig selv hen over ham. Han satte en hånd ned på jorden på her side af ham "kan man kalde det at holde af? når man slet ikke ser personen.." spurgte han om og hævede sit ene øjebryn en lille smugle, mens han bare så drillende på ham imens over at han fik ham ned og ligge. Han var endelig glad for at der ikke var andre til stede, det ville nok se underligt at to fyre kæmpede for at lægge hinanden ned.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skoven er bare smuk - Lancier Empty
IndlægEmne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier   skoven er bare smuk - Lancier Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skoven er bare smuk - Lancier
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: