Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Efterårsvejr - Stefan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 03:57

Alias grinte bare håndligt af ham, han kunne fanme selv glemme det kunne han, der var ingen vej uden om nu, og han vidste Stefan kunne lide det, også i den grad, og han gav sgu ikke op, aldrig, det kunne Stefan få lov til, at give op altså, hvilket han vidst var godt på vej til. Han så ned over hans krop og smilte stille, kyssede ham på halsen igen og lod sine læber danse over hans krop, imens han hænder kærtegnede den blidt. "Hva.. var det du sagde, skat?" hviskede han drillende, og rev hans underbukser helt af ham og smed dem ud til siden, "Nægter du.. at have sex med mig?" grinte han stille, det ville fanme også være første gang knægten ikke have lyst, han så igen ned over hans.. nøgenhed.. nej det så ikke helt ud som om.. han ikke havde lyst. "Jeg syntes ellers.. det ser ud som om.. du gerne vil?" sagde han stille hånligt, og kørte sin hånd hen over hans lem og gled sine finger op og ned af den langsomt, imens han kyssede ham blidt på læberne. "Gir du op?" hviskede han stille og pressede sine læber mod hans i et ømt vådt kys, og holdte sine læber få milimeter fra Stefans læber så Stefan kunne svare, men han hurtigt kunne stoppe ham i et kys hvis han protosterede alt for meget. Han lagde sin hånd om hans lem og masserede den langsomt med bevægelserne frem og tilbage, imens han stille stønnede ind mod Stefans læber.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 04:55

Stefan begyndte svagt sitre lidt i kroppen, fordi han kæmpede sådan imod og hans krop jo bare gerne ville have Alias, han var sindsygt tændt og det ikke mindst pinligt og et tab for ham. Han kæmpede et par støn tilbage, men uheldighvis for ham undslap hans læber alligevel et og han fortrød det straks. Han gav op, han kunne ikke klare mere! Han bed tænderne hård sammen, han ville bare ikke give op, men det var jo tydeligt, Stefan havde jo allerede tabt "For helevde Alias!" sagde han så, lidt halvstønnende "Det ikke fair! det ved du jo godt!" sagde han så lidt klynkende. Det var så strengt det der, hvorfor skulle han altid vinde! Han følte sig så hjælpeløs og ynkelig "Det så strengt .. Du ved jo godt jeg vil have dig" sagde han så og hev lidt i lænkerne, han ville røre ved ham, mærke ham helt tæt på. Han bevægede benene lidt, han havde jo givet op nu, måtte han så ikke nok få lov at blive fri fra sine pinsler! Bare det at høre Alias stønne og hans åndedræt, oh god!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 06:16

Han pressede sine læber mod Stefans igen, kyssede ham blot ømt på læberne, indne han slap dem igen og så kort på den lænkede dreng, inden han forsavndt ned over hans krop, placerede kys hist og her, han kunne blive ved med det i en evighed hvis Stefan ville altså, men det så ud til han var ved at dø efter længsel, forståeligt nok, det var jo også kun femte gange de lagde op til sex, utroligt hvordan han kunne blive ved med at holde det ud. Han grinte stille da Stefan banede, "Stefan!" stønnede han bare ud, total drillesygt, han kunne ikke lade være, han lod sin tunge glide ned over hans nøgne overkrop. "Har jeg nogensinde sagt jeg ville være fair?" grinte han bare og kyssede ham længere ned af hans varme mave. "Mmmhmm.. og det skal du få..!" grinte han højt og mødte hans lem med sine læber, han lod sin tunge glide op af den, og ned igen, op.. til han tog den i munden og lod sine læbe glide op og ned omkrign den et par gangen, inden han slap, men dog stadig så hans læber var i berøring med den, "gir du op nu?" hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 07:09

Stefan kyssede med denne her gang og bøjede sig lidt frem da han stoppede kysset, som ville han have mere, hvilket han jo også gerne ville. Han kneb øjnene sammen da han kyssede ham ned ad maven, han fik en varm fornemmelse igennem kroppen da han berørte hans lem og han bed sig hård i læben og i det han slap den stønnede han lavt og lagde hovedet lidt tilbage, hvor ville han gerne røre ved ham, trække ham helt tæt på sig! Hans vejrtræk var blevet tungere og da han spurgte om han havde givet op. Måtte han jo indrømme det, for han kunne simpelhent ikke klare mere, han ville altså have Alias og det skulle være NU "Ih Ja .. Ja je-jeg giver op!" sagde han så og kunne ikke rigtig komme uden om det jo. Hans krop skreg nærmest efter Alias og hans håndled var blevet lidt ømme og røde fordi han havde bevæge dem så meget for at komme fri og selvom de var det, stoppede han alligevel ikke med det. Han fugtede sine læber og mærkede at han havde bidt hul i sin læbe, da det sveg lidt, men det tænkte han slet ikke på, da alt hvad han havde tid til at tænke på, var Aliases hænder, mund, krop, alt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 07:25

Alias grinte højt da Stefan endelig indrømte sit nedlag, dog betød det ikke han fik lov til at komme fri, overhovede ikke nej, han kunne fanme lære det, ligge der og lide.. andet havde han ikke til for ham. Han lod sin læber glide op og ned af hans lem igen og lagde sin hånd om den, kørte den også op og ned hele tiden imens han langsomt kravlede op over ham igen, og lagde sin halvt ned over ham. "Dygtig dreng.." grinte han stille og kyssede ham på halsen, da han stønnede, og smilte bare lidt for sig selv. "Ville bare minde dig om hvor ondskabsfuld jeg er.. og nu vi er ved det.." sagde han stille og slap Stefan, rejste sig op og gik et skridt væk fra sengen, stod helt stille i sekunderne, lod tiden tikke.. ventede bare på Stefans reaktion, og hvordan han ville tigge og be for at få Alias tilbage i sengen.. det skule nok blive utrolig underholdene. Han havde selvfølelige tænkt sig at lade ham få det til sidst, for der var jo intet Alias heller ville lige nu, end at have sex med Stefan.. han ville bare høre ham skrige af længsel først.. og hvad så hvis han udnyttede ham lidt.. Stefan var trodsalt stadig hans slave. Han gik et skridt tætter på, og lod sine finger glide ned af hans bare overkrop, så pirrende og langsomt han overhovedet kunne.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 07:52

Stefan mærkede at han forsvandt fra sengen og hev lidt i lænkerne, han havde ikke tænkt sig at efterlade ham vel?! "Alias! " sagde han lidt desperat, han skulle ikke bare gå. Han blev dog lidt mere rolig, trods han var helt oppe og køre. Han hev endnu en gang med den ene hånd i lænken, fordi han ville have fat i hans hånd, fordi det var så forfærdeligt pinligt "Ah Alias .. Vil du ikke nok stoppe det og komme her ned" sagde han lidt ynkeligt, da han bare ville have ham ned i sengen igen. Han åndede tungt ud. Han var sikker på at Alias havde et smøret smil på læberne, det morede ham jo ufatteligt. Han havde selvfølgeligt heller ikke regnet med at det blev roser og sukker sød romantik, for sådan noget var han selv at kaste op over når han så. Han synes jo også det var super frækt at han havde lænket ham fast og det tændte ham jo samtidigt endnu mere, men det var jo bare så .. uudholdenligt. Han blev kun mere og mere tændt og fik mere og mere lyst til bare at skrige at han skulle kneppe ham nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 08:15

Alias holdte et grin inde, han kunne næsten ikke dy sig altså.. det var bare så.. herligt. Magten steg ham til hovedet, og der var så ufatteligt mange ting han havde lyst til at gøre ved Stefan lige nu, men.. hans krop talte for sig selv, og den ville have Stefan.. desuden havde Alias jo ikke så meget hjerne igen, han handlede mere på indstinker, end med klogskab, det var set tideliger, så han havde ikke andet for end at give sin krop lov, han ville give den hvad den ville have, og den ville ha' Stefan. "Og hvad så skat?.. når jeg er kommet derned?" sagde han langsomt, ville have Stefan til at fortælle ham hvad det var han ville have, så skulle han da nok give ham det, men han skulle sgu ikke tro det kom så nemt, af en enkel klynken. "Hvad er det.. du vil have.. mig til at gøre?" spurgte han stille og lod sine finger glide langsomt op og ned af Stedans krop, så pirrende som han havde mulighed for. Han så ham rykke i længerne, og det fik ham til at udstøde et lilel grin, "Du kommer ikke fri.. lige meget hvor meget du hiver skat" sagde han bare og bukkede sig lidt ned over ham så Stefan ville kunne føle Alias kolde ånde mod sin krop, hvilketbare skulle gøre det endnu mere pirrende.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 08:54

Stefan bed tænderne hård sammen og tog en dyb indånding og fugtede sine læber "Jeg .. " startede han og .. ih, han vidste jo godt hvad det var han ville have ham til. Det var strengt af ham at skulle få ham til at sige, det selvom, det som sådan ikke var pinligt. Han holdte kort vejret da han kunne mærke hans kolde ånde mod sin bare hud, det gav ham gåsehud over hele kroppen "Jeg vil bare have dig til at .. at .. dyrke sex med mig" sukkede han så da han bare ville have ham til at give sig og komme her ned og tage ham nu og vidste jo godt at han ikke kom fri, men det var mere ren automatik at hans krop ville fri, fordi det kunne få fat i noget den gerne ville have hvis han kom fri. Han havde næsten lyst til at tude fordi han ville have ham nu, men gjorde det selvfølgeligt ikke, det ville være ret ynkeligt, han havde tudet nok for idag og nok foran Alias for altid. Selvom han var ret sikker på det ville ske igen på et eller andet tidspunkt, uheldighvis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 09:07

Alias smilte lidt, det var sjovt at se Stefan kæmpe sådan på den måde.. havde han ikke allerede givet op? Kunne han ikke bare lade sig ydmyge, lade de sidste dele af sin sin værdighed forbipassere nu han var igang. "Hvad for noget?" sagde han stille og gik det sidste skridt nærmer Stefan, og lænte sig længer ned over ham, få milimeter fra Stefans hals, lod hans sine læber glide hele vejen ned af hans krop, udne at røre, bare så Stefan kunne mærke hans ånde hele vejen ned.. blot for at pirre ham, til det sidste. Han sukkede stille og smilte lidt og forsatte så sætningen fra før, "Sex? Hvordan.." Sagde han stille og kiggede på Stefan, ventede blot på et svar på sit spørgsmål, han var nysgerrig efter hvordan Stefan havde forstillet de skulle have sex, nu de var to af samme køn.. han vidste selvøflelige godt hvordan man havde sex, han ville bare have Stefan til at sige ordene han brandte med.. højt.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 09:49

Stefan blev knald rød hen over kinderne, okay, det .. det havde han ikke lyst til at sige. Det var simpelthen for pinligt, det var det samme som at skulle forklare sin mormor hvordan man havde sex! Nej .. puha. Han bed sig hård i læben og rynkede brynene "Det .. Det ved du jo godt Alias!" sagde han så, han nægtede altså at sige det, det var pinligt at skulle forklare. Han sank "Ngh .. Stop nu Alias .. vil du ikke bare .. komme her" sagde han så og bevægede sine hænder lidt. Han var snart ved at gå til bare for at han ville dyrke sex med ham nu, han kunne skrige næsten. Han bevægede sine ben "Hvis ikke det var fordi jeg var lænket fast .. Havde jeg angrebet dig" sagde han så, lettere irriteret egentlig, fordi han næsten ikke kunne klare det længere. Tror aldrig han har været så tændt i hele sit liv, aldrig hungret så meget efter at blive taget. Det var jo helt forfærdeligt altså!


Sidst rettet af Stefan Søn 13 Nov 2011, 10:00, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 09:57

Alias lagde hovedet lidt på skrå og lod sine finger glide op over Stefans brystkasse igen, han forstod ikke hvorfor Stefan mente han godt vidste det? Havde han ikke sagt til ham han var jomfru.. hvad angik drenge altså, det kunne være hyggeligt.. at vise sin udvidenhed omkring hvad det angik selvfølelige, dog kunne han ikke helt bestemme om han skulle vise hvad han vidste eller få Stefan til at vise ham hvad han udgav ikke at vide. "Stefan.. min skat.." sagde han og udtalte ordene meget omhyggeligt og lagde ekstra tryk på min. "Jeg er.. var.. er.. eh.." sagde han og så forvirret væk. "Jeg har ikke været.. var.. før.. du.. eh." sagde han igen, og skulle til at bande over sig selv for ikke at kunne få ordenen orndeligt ud, men han kunne ligeosm ikke rigtig få lortet sagt. Han sukkede stille da Stefan bad ham komme hen til ham nu.. han smilte forsigtigt, "Ærligt Stefan.. så.. tror jeg ikke.. jeg kan?" sagde han stille og lagde sig hen over ham så de lå krop mod krop, og kyssede ham blit på læberne, "Ikke fordi jeg ville vil.. men fordi jeg ikke ved hvordan" sagde han stille og kyssede ham igen på læberne, kørt sine fingre op og ned af drengens krop og kyssede ham lidt ned over halsen. "Viser du mig det.. hvis jeg slipper dig fri?" spurgte han stille om.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 10:28

Stefan lyttede til det han sagde, for heleved, han skulle lige til at ligge armene om ham, da han i et kort sekund havde glemt lænkerne "Jeg vil gerne vise dig det, men ikke sige det" sagde han så og smilede lidt. Han elskede at mærke hans krop mod sin "men .. ja, du bliver nok nødt til at lade mig røre dig" sagde han så og smilede lidt bredere. Han havde ikke noget imod at vise ham det, lige nu, ville han jo bare gerne have det gjort, med ham, nyde hans krop! Han sank, han ventede spændt på at han slap ham fri så han kunne angribe ham, men han måtte selvfølgeligt også tage hensyn, det kunne godt være Alias på ingen måde var en tøset fyr og nok godt kunne klare lidt af hvert. Men han skulle også tage hensyn til Aliases behov og han ville ikke have at Alias skulle stoppe det hele, fordi han synes Stefan gik for hurtigt frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 11:04

Alias smilte lidt. ja okay.. kunne godt løse hans lænker, tage dem af ham.. det var også underligt at have sex med en der bare lå.. han ville jo også gerne have Stefan til at røre ved sig, han elskede når han rørte ved ham, han ville også havde ham tætter på.. mmhm.. han kunne nok godt overkomme at slippe ham fri. "Mmmhm.. okay.. du får en chance Stefan" sagde han stille, mente bare at han ikke skulle gøre noget dumt, for så kom han tilbage i lænkerne igen.. vil sige, han ikke skulle stikke af, eller slå, eller andre åndsavge ting. Han fandt nøglen fram fra bukse lommen, da Alias stadig havde bukser på, men også kun bukser, han låste lænkerne op og smed dem over sengen og væk fra dem, og bandt bindet op så Stefan igen kunne se noget.. eller de tkunne han nok ikke alligvel.. der var bel mørkt. Han rev dynen.. eller nok nærmer tæppet de lå i fodenden op over dem.. det virkede mere trygt, og det hjalp også Stefan i ikke at fryse for meget, pga Alias kolde krop, desuden var det tygt.. når man tænkte på hvor de var.. så ville Alias nu heller havde været i sengen oven på.. men det var udelukkede lige nu.. og her var også fint.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Nov 2011, 04:44

Stefan smilede svagt da han sagde han fik en chance, han havde da ikke i tankerne at flygte denne her gang! Han skulle lige tænke sig om, omkring hvordan han skulle vise ham det, oftes var det jo når han var den mest dominerende at de ikke helt vidste hvad man skulle gøre. Som sagt kunne han intet se, endnu, han skulle lige vende sig til mørket. Men det forhindrede ham ikke i at mærke sig frem, tværtimod. Han gled sine hænder op ad hans overkrop og om i nakken på ham. Han vendte hurtigt det hele sådan at Stefan lå hen over Alias og trak tæppet over dem igen. Nu skulle han få igen skulle han, dog kunne Stefan ikke trække den nær så ondskabfuldt langt ud som Alias. Han kyssede ham vådt på halsen og op bag øret, han lagde munden ved hans øre "hold dig ikke tilbage" hviskede han intenst, han ville ikke have at han skulle behandle ham som var han porcælen, han ville ikke dø, det var ikke det, men han kunne godt tåle nogle skræmmer, et par blå mærker og noget. Han kørte sine varme hænder op ad hans kolde krop og ville lige sikre sig at han var helt tændt før de gik i gang. Han kyssede ham på munden en enkel gang, før han pressede sine læber mod hans i et dybt kys. Han lod sin tunge skille hans læber ad og det gjorde automatisk kysset mere heftigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 09:37

Alias sukkede stille og lukkede øjnene halvt i, nød det et kort øjeblik, indne han lukkede øjnene op igen, fik øje på Stefan, og langsomt kom tilbage til hvad der var virkeligheden.. og hmm.. måske var den ikke så slem igen. Alias brummede stille ved Stefans blide kærtegn hen over hans overkrop, han grebet om hans nakke. "Stefan!" udstødte han stille da Stefan væltede dem rundt så Stefan nu lå oven på Alias.. det brød han sig ikke om.. det burde Stefan da vide? hm. "Du leger med ilden min skat" sagde han stille og lagde nakken lidt bag over, og lod Stefan kysse ham på halsen. Han sukkede stille, overvejde hvordan han skulle få bukserne af nu da han lå nederst.. hvilket han forhåbenlig ikke blev ved med at gøre.. men de tkom selvfølelige an på hvor dum.. eh.. hvordan drengen havde tænkt sig det her. hm. Alias levede sig blot lige så meget ind i kysset som Stefan gjorde og nød det i lidt tid, inden han smilte frækt i kysset og lagde sine hænder på hver af Stefan sider og holdte stramt om ham. "Stefan.." hviskede han stille og grinte lidt inden han slap kysset og kyssede ham drillende på halsen. " skal jeg vise dig noget?" sprugte han, med en forførende stemme og en fræk undertone.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 10:20

Stefan reagerede som altid ikke på at Alias sagde hans navn, han elskede når han kunne få skovlen lidt under Alias og det gik jo ikke hvis han bare adlød. Han smilede bredt da han nævnte at han legede med ilden, ja og han elskede det, men det varede som regel aldrig længe før Alias snuppede styren igen og han gjorde Stefan forpustet på den ene eller anden måde. Han nød at Alias nød det og det var næsten det bedste. Han bed sig lidt i læben da Alias spurgte om han skulle vise ham noget, han var lige ved bare at sige ja, da han blev ukoncentreret af hans kys, ah det var strengt, han fik jo lyst til at gøre alt hvad Alias sagde når han rørte ham på den måde. Han lod sine øjne glide fra madradsen under dem hen over hans hals og frem ved hans ansigt og så ham i øjnene, han var så småt begyndt at kunne skimne Alias. Han fugtede sine læber "Tør jeg sige ja?" spurgte han så og smilede stille med et frækt glimt i øjet. Det var dog et retorisk spørgsmål og svarede lå ligsom i sætningen. Han var jo for nysgerrig til ikke at ville lade ham vise hvad han nu ville vise. Han kærtegnede pirrende Aliases nakkehår, hvad havde han nu fundet på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 11:23

Alias grinte lidt og betrgatede Stefan i mørket, det var blot t spørgsmål om tid før Alias igen tog styringen, men det burde Stefan også godt vide, hvorfor han overhovedet prøvede det forstod han ikke rigtigt, han ville ikke lade ham gøre det alligvel jo. Alias grinte stille og kyssede ham kort på læberne, "Åh ja" sagde han stille og blinkede frækt med et kækt smil om læberne, han skubbede Stefan af sig igen og rullede rundt, så han igen lå over knægten, han fik hurtigt skubbde sine jogging bukser af, så han nu også var helt nøgen sammen med Stefan. Han sukkede stille.. og lod sine finger finde ved op over Stefans varme krop, han følte også han kogte inden i.. alt brændte bare, men han vidste godt hvor iskold han var uden på, det var en underlig fornemmelse. Han sukkede igen stille, nok mere et støn end et egentlig suk, men det var også uden betydning, han lænte sig ned over Stefan. Betragtede det smukke ansigt i mørket, med det skarpe nattesyn, Han så ham dirakte ind i øjnene, men smilte så kækt og lænte sig ned over ham så hans læber lige så blidt rørte hans øre. "Der røg din chance.." hviskede han stille og lod sin tunge glide hen over hans øre og vider ned over hans hals, idet han greb fat om Stefans håndled og rev dem op over hovedet på ham og holdte stramt fast om dem. Stefan havde sagt han ville vise Alias.. hvordan.. og det havd ehan jo ikke gjordt, så det var dne chance. Han smilte frækt, han vidste godt han ikke var fair, men han var ligeglad, det var sådan her han var. Han lod sit blik glide ned over Stefans krop og tog fat om Stefans håndled med den ene hånd, nemt nok. Han lod sin anden hånds finger glide langsomt ned over Stefans krop til hans lår og lagde sin hånd rundt om hans lår og løftede det langsomt op og svag det om sin hofte, og gjorde det andet med Stefans andet ben, så hans ben var placeret rundt om taljen på Alias. Han rykkede lidt tætter på ham, og kiggede ham igen kort i øjnene grinte stille.. så tæt på.. hvor lang tid.. kunne han mon holde den der? Han smilte i natten og kørte sin hånd op over Stefans bare overkrop, pirrende, langsomt. Og gled sine fugtige læber ned over hans blottede hals.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 12:11

Stefan havde haft det i bagtankerne at Alias vendte skibet, det var oplagt. Han kiggede op i Aliases øjne lukkede øjnene da hans mund endte ved hans øre. Han åbnede dog hurtigt øjnene da han hviskede at der røg hans chance, nej hvad?! Han skulle lige til at sige noget, protestere, da Alias tog fat om hans håndled og tvang dem over hans hoved "Alias!" sagde han så lidt skarpt da det jo ikke var fair og det vidste han sikkert godt og Stefan vidste også godt at det ikke hjalp noget at protestere. Han knugede sine hænder og lukkede kort øjnene. Det var strengt, han åbnede dem igen og så op i Aliases i øjne. Holdte kort vejret da hans kolde fingre gled ned over hans bare overkrop. Han pustede ud da hans læber berørte hans hals, det gav ham kuldgysninger, ih, det var så pirrende, alt for pirrende! Han var så tæt på. Han strakte halsen lidt og lagde hovedet lidt tilbage, han så op på sine hænder, men lukkede så øjnene. Hvor længede havde han i tankerne at pine ham? Havde han ikke pinet ham nok snart for i nat! Han pressede sine ben lidt om ham, det var alt for pirrende tæt på! Trods Aliases kolde krop, var Stefan kogende og hans kinder var lyserøde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 06:42

Alias kiggede kort op fra Stefnas hals af, men forsatte så blot sine vandrend ned over den, men sine kolde våde fugtede læber. Man kunne lige skimme hans skumle halv frække smil i mørket, og hans intense legesyge blik. Aldrig kunne man få for meget leg. "Hvad er der skat?" spurgte han stille, men det var sakastisk, og han pirrede blot Stefan, ved at trække tiden ud lige endnu. Ikke fordi han havde speciel travlt jo, godt nok skreg hans krop, den ville.. forenes med Stefans, det vidste han godt, og han havde svært ved at se bort for instinkterne, han havde jo altid givet sin krop hvad den ville have.. så hvorfor ikke bare give efter, det var så simpelt.. men så dybt forkert.
Han grinte stille igen og kørte sine læber op over Stefans hals og kyssede ham hårdt på læberne, lod et stille støn glide over sine læber, han ville bare have Stefan, alt hvad han kunne, hele natten lang! Så Stefen ikke kunne gå dagen efter, han ville.. til Stefan ikke kunne mere og bad om nåde. Han smilte stille og kom lidt tætter på da Stefan klæmte sine ben ind mod hans krop, han bøjede sig ned over ham, med armene banket ned i madressen ved siden af Stefans hovede, holdte sin egen krop oppe med let hed. Kyssede Stefan blidt. "Du. Min. Slave." lød hans dybe stemme.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 03:03

Stefan kæmpede lidt for at holde sit vejrtræk regelmæssigt og ikke hyperventilere helt. Hans krop længdes efter Aliases og det var uudholdenligt, men han kæmpede for at holde det tilbage, Alias skulle i have sin vilije, hvilket var svært, han vidste jo godt hvor meget han tændte og pinede Stefan. Han ønskede aller mest bare at Alias ville tage ham og det var nu, sådan havde han haft det i .. hele aftenen, natten, hvad tid det end var lige nu. Da Alias slap hans håndled lod han sine arme slynge sig rundt om ham og glid op ad hans bare ryg. Han så ham ind i øjnene da han sagde at han var hans slave, Stefan kunne ikke rigtig benægte det og inderst inde gjorde det ham heller ikke noget, det var næsten dejligt at vide at han var noget for Alias og han vidste jo godt at Alias beskyttede ham, selvom han blot var slave, men hvis han selv skulle sige det, var han lidt en umuglig slave, det var ikke lige altid han hørte efter. Han smilede bredt og gled den ene hånd om i nakken på ham og pressede ham blidt ned imod sig "Er ved at gå op for mig" sagde han så imod hans læber og pressede blidt sine læber imod hans i et dybt kys. Han kunne mærke Aliases krop mod sin, hans krop var kold, men det var nok også meget godt, for Stefan var brændende!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 12:03

Hans åndedræt belv tungere i det, havde han haft en puls havde den banket afsted sammen med Stefans i et utrolig hurtigt tempo, han løs lidt som en forpustet kanin.. Hans hjerte rytme var mer reglmæssig den slog dog stadig nogenlunde, men den var hurtig og kørte i takt med hans puls, havde Alias hjerte virket havde det fulgtes ad med Stefans.. Mmen der var blot stilhed inde i Alias.. Og atter stilhed. Altså hvis man ikke talte de mange tusiende larmene tanker og den uendelige dunken i underlivet med. Han sukkede igen, eller det var vel nærmer et let støn end et suk, han havde lyst til at synke sig ned og hvile hovdet mod Stefans kraveben, han havde lyst til at holde om ham, og klemme ham stramt ind til sig, tag om ham og holde ham tæt, tæt på sin krop, for det var jo det den ville have, den ville have Stefan.. Tæt, tæt på. Men han skød tanken væk og betragtede kort Stefans smukke, drengede men også mandige lidt barske ansigt, inden han pressede sine læber mod Stefans, lukkede øjnen og gav sig i kast med et hæftigt kys. Han lod kysser opsluge sig lidt tid, glemte verden uden for, mærkede blot Stefans varme, brændene læber mod sine, som et ildhav var det, han lod et tilffreds støn glide ud mellem sine læber, han stønte igen men angden gang var det af længsel, han længdes efter Stefan, så inderligt, så brændene. "Godt." Hviskede han stille mod de brændene læber, han havde lyst til at fortælle Stefan.. At han.. At han elskede ham, holdte af ham, brændte for ham, men han bed tænder sammen bag læberne, det ville.. Blot ødelgge alting, også gik Stefan.. Og det ville haan for alt i verden undgå. Han lagde sin ene hånd mod Stefans hofte og holdte fast i ham, og stødte mod madressen med den anden hånd, knugede langet mellem fingerne, trykkede sin krop hård op af Stefans, alt for så meget nærhed som muligt, og langst.. Meget langsomt og forsigtigt, gled han ind Stefan.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 03:45

Stefan spændte i kroppen, det gnistrede i hvert enkel del af hans krop, mere tændt havde han nok aldrig været før og han havde aldrig haft så meget lyst til en enkel person før, han havde været tændt før, men der havde det mere været at han bare ville have sex, men lige nu, var det Alias og tanken om at smelte sammen med ham!, han følte sig næsten helt nervøs, det var så længe siden og han var bange for at Alias ikke følte det var godt nok, selvom han godt vidste inderst inde at Alias ikke gjorde det på tvang eller af medlidenhed for ham, han gjorde det fordi han havde lyst. Han knugede armene om Alias og kneb øjnene i, i det at Alias langsomt gled ind i ham, hans læber undslap et lavt støn og han skjulte ansigtet ved hans skulder. Det føltes helt som en lettelse, det var noget han havde længdes efter, ikke blot fordi han var ret så trængende, men også fordi det var Alias, han havde rent faktisk sex med Alias! De havde også været så satans tæt på så mange gange. Hans tanker flød helt ud og det eneste han kunne tænke på var Alias og Aliases krop. Han kyssede ham blidt fra skulderen og op ad halsen og hans varme tunge ånde slap fri mod Aliases bare hals ind imellem kyssende. Han lod sin ene hånd finde vej op i Aliases hår og lod sine fingre vikle sig ind i den sorte manke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:18

// Og så havde de sex.. out //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 07:50

//Eh .. Jamen okay Out?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 08:37

// I tell you later why! //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efterårsvejr - Stefan   Efterårsvejr - Stefan - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efterårsvejr - Stefan
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En tam aftan - Stefan
» Idioter! (Mattian)
» Another night at The Reggie//Stefan.
» Never again - Mattian
» Help me again - Mattian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: