Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Optræder.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Optræder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Optræder.   Optræder. - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:19

Han så koldt på hende "Det kan jeg desværre ikke sge dig endnu. Det er derfor jeg er her" Han lod sine hænder gribe diskret fat om sit sværd som hang på ryggen. Han holdte stadig sine hænder ved nakken så det for normale folk bare ville ligne at han havde overgivet sig "Det omhandler en vampyr" sagde han så mens han så nøje på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Optræder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Optræder.   Optræder. - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 03:21

Brielle så på ham og hævede et øjnbryn "En vampyr siger du?" sagde hun så og tænkte lidt over hvem det skulle være, kunne det være Morgan eller?, hun så små tænksomt på ham, men var stadig opmærksom på hans bevægelser, det gik ikke at hun allerede døde, selvom der nok ikke ligefrem ville være så mange der savnede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Optræder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Optræder.   Optræder. - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 08:51

Trako så dybt på hende "En vampyr overfaldt mig nede på stranden nær La Sunisha. Han så ud til at holde meget af en stum menneske pige" Trako lagde sit hovede på skrå. Han ventede på det rette øjeblik til at slå til. "Vampyren havde langt lyst hår, lignede nok en på omkring de tyve... Et næsten barbar agtigt udseende" tilføjede Trako så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Optræder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Optræder.   Optræder. - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 09:57

Gabrielle regnede hurtigt ud hvem han snakkede om, hun skulle til at nævne hans navn, men tænkte det nok ville være dumt "Ham, Ham kender jeg godt" sagde hun så og virkede egentligt ret ligeglad, Morgan kunne vel klare sig selv hvis han kom i fare, hun gad bestemt ikke hjælpe morgan hvis han kom i fare, hun gad ikke være babysitter, desuden hvis jægern ville have hjælp med at dræbe ham, ville hun på ingen måde hjælpe, for hun gad ikke blandes ind i sådanne ting.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Optræder. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Optræder.   Optræder. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Optræder.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: