Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvorfor i en skov-Zancy

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 10:52

Tid: eftermiddag
Vejr: helt fint, let blæsende
Omkring: skov og træer
Påklædning: se ava
Sted: den fredfylde skov

Tathena var taget ud i skoven for at få noget frem, han havde ikke fået nogle ar efter sit møde med en dæmon, han havde en smøg i munden, han tog et sug af den og pustede lidt ud, denne her gang havde han sit sværd med sig for en sikkerheds skyld, hvis han nu skulle møde nogle som ville gøre ham fortræd igen, han ville helst gerne være fri for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 11:08

Zancy var lidt træt i lige idag. Han har stadig ikk fået mad i mange dage, han gik stadig efter og ledte efter sit som var slyppet væk. Da han så en engle "HEY DIG!" Han gik til ham og prøvede at gemme den fakt han var en dæmon. "har du set en lille fyr løbe væk, han skulder mig penge men han løb væk " Man kunne tydelig se at han var en sulten dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 11:18

han kiggede på den fremmede der var kommet hen til ham, han havde en hånd på sit sværd"nej det har jeg ikke"sagde han, han havde stadigvæk sin smøg i munden, han tog den ud, smed den på jorden og trådte på den så den gik ud, han holde hele tiden øje med den fremmede, han kunne se der var et eller andet ved denne her fremmede, så fandt han ud af det var en dæmon, han hev hurtigt sit sværd frem og noget sandt var hurtigt omkring det og var lavet til nogle pikke, han skulle ikke nyde noget lige som sidste gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 11:34

"wowowoowow slaaaaap af, jeg ikke farlig" sagde han overrasket, "hvad ha du gang i mister, tør du virkelig at slås mod mig ...." Og lig pluslig var han foran ham med 3 cm afstand fra deres ansigter. Han havde taget fadt på hans svær handting. "hmmm jeg vil ikk dø af en engle eller slås når jeg sulten, hvordan må en engle smage?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 11:43

han så bare på ham, han fik sandet til at slå ud efter ham"jeg er ikke helt ufarlig dæmon"sagde han, han gjorde hurtigt sit sværd fri og var klar til at lave et meget stærkt skjold for at holde ham på afstand bare et kort stykke tid bagefter det viste han ikke hvad han skulle gøre, men han skulle nok finde på noget håbede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 11:56

"Når du vil slås .......Jeg sulten og gider ikk at lede efter mad jeg tag bar dig" han lavede nogle hånd bevegelser som skulle gød blodet kolere "nå hvordan ha du det? jeg synes det blive koldt nu" han grinte lidt , blod temperatur faldne kan gør skade på kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 12:11

han fik det koldere, men han tog sig ikke af det"hvorfor prøver dæmoner altid på at få fat i mig, først en dæmon med en meget varmt stykke jern og nu dig"sagde han og sukkede, ham fik hurtigt sit skjold om til en bunke sand som han sende efter ham, og igen han viste ikke hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 12:23

"Din blod temparatur er nede til 20 grader nu vis jeg går længere nede kan du hoste blod og jeg vil kun dræbe dig nemt" grinede han "men jeg sulten ..... giv mig dit kød eller find mig noget " med et slag slå han sit sand skjold ned med alle sine kræfter "Stop med det sand...." han øjne blev mere mørkede i det. Omgivilserne blev mere dystet på grund man kunne føle et tyg lad af lyft som blev tygere og mere uhyygeligt. "kom her eller skal jeg nok personligt fange dig og æde dig" han var meget sulten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvorfor i en skov-Zancy Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor i en skov-Zancy   hvorfor i en skov-Zancy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvorfor i en skov-Zancy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: