Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stuck With You, for better or worse \\Kin\\

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Stuck With You, for better or worse \Kin\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 12:50

Det var en dejlig aften i den fredelige by Sheria, man kunne mærke den varme natte luft tage mod en i sit varme farvn, som et lille barn der bliver omfavnet af sin mor, og hvis ikke det varme natte vejr, var nok til at gøre en i gidt humør, kunne man tage forbi kintia gaden, som ligger på centrum tovet, hvor den besynderlige aften varme, bliver blandet af lugten af de forskellige junk food forretninger, som på denne nat er gået i gang med nattens salg, og hvis man vidste bedre, kunne man næsten føle frygten blandt menneskene på gaden, de kigget ikke folk i øjnene, de trak vejet dybt ver gang de gik forbi hinneden, og den typiske måde at se utryghed var her også, alle prøvede at ungå at skille sig ud fra mængden, og mange ville blive grebet af denne stille utrygkhed som gaden lider under.
På et pizza hus kaldet ”Isak´s yndlings” havde 2 jægere aftalt at mødes, den behagelige duft af oregano var over det hele i Isak´s yndlings pizza hus, og de fleste af folkene var taget hjem, der var en gammel dame i den ene ende, som sad, og kigget på sit lomme ur, mens hun sippet til en sport sodavand, hun var her fordi hendes barnbarn micky havde fødselsdag, og hun ventede på at få en opringning omkring gaven hun havde sendt til ham. i den anden ende sad der 3 mænd mellem de 20-30 år, og drikker noget af husets købe rød vin, og spiste nogen forskellige typer pizz´er, de var et lille bofælleskab, som havde holdt sammen siden deres efterskole, og de fejret de var flyttet til byen. Udover dem var der en pige på de 17 bag disken, som hørte noget ipod musik, og nød tanken om at komme hjem til hendes kæreste bagefter arbejdet. Castle havde misbrugt at de havde nummer på bordene til at kunne aftale hvor de skulle side på forhånd, han havde valgt bord 4, som var et bord mod vinduet med udsyn udover den lille by plads udenfor, men Castle sad ikke ved bordet, han stolet ikke på folk han ikke havde mødt, og endnu mindre på dem når han havde mødt dem, så han valgte at ligge en mobil på bordet, som lå tændt oven på et stykke papir der stod et nummer på, og ved siden af mobilen stod et glas med vievand, og nogen få sølv kugler med pentagrammer nede i vandet, så det ville kunne skade både dæmoner, vareulve og vampyre, at drikke vandet. og neden under bordet var der lagt en kuffert, med et tæppe samme farve som gulvet, så det var næsten umuligt at ligge mærke til den, der var et tyndt lag rom fra kufferten til gasledningen i køkknet, og nede i kufferten var der en flaske tændvæske, med en mobil fjernbetjening slået til en el drevet zippolighter, så castle kun skulle ringe til en bestemt nummer for at sprænge pizzahuset i luften, på omkring en tid, så selv de hurtige vampyre ville have svært ved at nå ud, det var faktisk ikke en dyr fælde, meget simple, men stadig effektiv som helvede, men Castle ville kunne bruge den hvis han følte det nødvendigt, han sad nemlig udenfor, forklædt med en gammel brun jakke som gik fra skuldrene til føderne, den fik ham til at ligne en bums. Han lå på springvandet med en avis over hoved, og med hænderne i jakker lommerne, han ligende meget en hjemløs der sov, men han havde klippet et meget lille hul i avisen til hans ene øje, så han havde et udsyn til bord nummer 4, han havde en mobil liggende på hans øre under avisen, så han kunne snakke med Kin, gennem den mobil der lå på bordet indenfor, og havde en anden mobil i jakkelommen i hans hånd, så han kunne springe narren ind i næste århunndre hvis han ikke var menneske, eller bare nedren nok. hvis Kin ringet til nummert der lå på bordet ville caste begynde at snakke med det samme gennem mobilen der lå på hans øre, med det samme at ringe tonen stoppet
“Sig intet…der står et glass foran dig..drik det, men hold sølv kuglerne fra at ryge ned i halsen med tungen, og tøm derefter glasset helt, og hold kulgerne i munden.. så kan vores møde forsætte”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 13:31

påklædning: se profilbillede. (jakken er lukket)

Kin var nu flyttet ind i en lille lejlighed i byen og var i fuld gang med sin karriere som dusørjæger.
Han var allerede taget til lærling og nu skulle han mødes med en af de bedste dusørjægere på øen. Og det bedste ved det var at det var på et Pizzaria!
Kin glædet sig allerede ved tanken han var mega sulten.
Der var næsten ingenting der ville kunne ødelægge hans gode humør i dag.
Han gik ned ad gaden med raske skridt og med hovedet oppe.
Og så så han at alle mennesker stort set undgik hinanden og var bange for deres egen skygge...
*Det er vist slemmere end jeg regnede med* tænkte han og gik videre.
Han var nu nået til Isak´s yndlings som han skulle møde jægeren ved.
"Okay bord nummer 4... hmm... Årh her var det!" sagde han for sig selv.
Han undrede sig noget da der ikke sad nogen ved det men kun lå en mobil og et glas med vand.
"Gad vide?" spurgte han sig selv.
Tros hans paranoia satte han sig ved bordet.
Kin var lidt forvirret men fik nu øje på nummeret ved siden af telefonen.
Han tog telefonen tastede nummeret og ventede på svar.
Der gik lidt tid men så kom der en besked i røret...
Han lagde mobilen på bordet igen og gentog beskeden i sine tanker *Sig intet, drik vandet i glasset og put sølvkuglerne i munden...*
Han tænkte ikke yderligere over det men tøvede dog lidt med at drikke af glasset.
Han drak det hele, tog sølvkuglerene, puttede dem i munden, kørte dem rundt i et minuts tid.
Han tog dem ud igen og lagde dem på bordet.
"Kom så frem for den jakke så jeg kan få lov at møde dig..." sagde han og så over mod springvandet.
"Jeg har set mange mafia film i sin tid" sagde han og smilede lidt.
"Det er et af de ældste trik i bogen... Altså næst efter den omvendte pistol (trikket hvor man tæster sin håndlanger/underordnet i loyalitet med en pistol der skyder baglæns: Mand beder dem skyde sig selv i hovedet men de fleste vælger at skyde bossen og derved bliver de slev skudt... Hvis man vælger sig selv bliver man frelst fra døden.)" sagde han lidt flabet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 04:03

Castle holdt skarpt øje med kin da han begyndte at drikke,
og gumle på sølv kuglerne, det gjore Castle mere rolig,
og hånden i den venstre lomme, om den franske tjenstes pistol,
bliv taget væk fra pistolen, og op af lommen, og lagde hånden
på hans mave, men den anden hånd som holdt om mobilen til
hans rødvins bombe, lod han blive i lommen, for selvom han ikke
var et monster, så var der stadig en mulighed for han var på grænsen
til at være på deres side.
men da han hørte at manden talte direkte til ham, sukket han bare,
og satte sig op på kanten af springvandet, og tog den anden hånd op af lommen.
Castle gik langsomt hen imod indgangen, og gabte kort, både fordi han var træt,
men også så han kunne ligge et stykke tygge gummi i munde.
han stod nu henne ved døren, han slukket lige mobilen i lommen, så der ikke skete nogen uheld, og åbnet så døren, han lagde den ene hånd ned i lommen, til tjeneste pistolen,
han havde ikke tænkt sig at bruge den, men at tillid til sine medmennesker
var ikke noget han var god til, han ville altid gerne have noget klar.
han havde brugt sit liv på at dræbe ting, først som leje morder,
nu som dusørjæger, så han havde sine teknikker i orden.
han stod foran bordet, og tog hånden op af lommen, for at tage jakken af,
han havde en sort T-shirt uden ærmer på, og nogen helt sorte militær bukser
og nogen fin pusset militær støvler, og havde en tatto på den ene arm.
han satte sig ned, og lagde jakken ved siden af hans stol.
han kigget lidt studeren på ham, og sagde så roligt
"Skal vi ikke slå en handel af, du opdaget mig, så jeg giver drikke vare,
og jeg kunne riste din røv da du gik indenfor, så du betaler maden..
lyder det ikke som en retfærdig aftale?"
Castle holdt en pause, og forsatte så
"Mit navn er arch, og dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 04:21

Da jægeren nu endelig kom frem fra sidt skjul så blev Kin lidt mere rolig.
Så da jægeren nu var foran ham og tog sin forklædning af så kunne Kin jo studere ham lidt.
*Jo han er lidt mere muskuløs en jeg havde regnet med men det betyder jo bare at han ved hvad han laver* tænkte Kin.
"Jo det lyder vel fær' nok" sagde han da jægeren havde foreslået sin 'handel'
Han kikkede lidt på menu kortet. *Bare de har min ynglings pizza* tænkte han og kikkede rundt på kortet efter den pizza der bestod af tomatsause, ekstra ost, skinke og dressing.
"Dav jeg hedder Kin" sagde han mens han kikkede op på jægeren og rakte sin hånd ud mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 04:37

Castle lagde sin hånd frem, og tog imod hans håndtryk,
var ikke noget børnehave barn, som ville vise sin styrke,
så han trykket bare hånden normalt, og trak så sin hånd til sig.
han tog ikke selv noget menu kort, han viste hvad han skulle have,
en pizza med bearnaise sauce, pepperoni, ost, skinke, og kebab,
han vidste ikke om de havdet det, men ellers sagde han bare,
et tilfældigt nummer og ser hvad han får.
han nikket til hans navn, han havde ikke hørt om ham,
så det var ikke nogen hjælp i at stole på ham,
han tog en zippolighter frem, og lagde den ved siden af sig.
han studret kin lidt, og sagde roligt "hvad er du så for en slags"
Castle så en flaske købe rød vin på bordet, og lænnede sig ned,
til hans støvle, og tog en lille kniv frem fra støvlen, og diskret
tog han vinen ned, og åbent den, og lagde så kniven tilbage i skoen,
han satte flasken på borde, og sagde roligt "Så har jeg skaffet os noget at drikke,
bare rolig betaler sener" sagde han, selvom han ikke havde i tankerne at betale.
"hvad jager du?, og hvorfor?" han kigget nysgerrigt på Kin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 04:53

Kin så på vinen og skinkede op i glasset som han havde drukket.
Han tog det op til munden og sippede lidt af det.
"Jo jeg er en dusørjæger der er på jagt efter hævn." sagde han og håbede at Arch ville spørge ind til det.
Han kunne nemlig også leje 'mester ukendt'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 05:05

Castle tygget på hans ord om hævn, der var ikke helt et ukendt ord for ha, han ledte vel også efter hævn selv, men ikke så meget, han tørst efter at hævne hans søn var stillet, men han jagede stadig, for man bliv vel aldrig helt færdig med at tage hævn, og efter Elion også var gået bort af en vampyres tænder, så var flammen lidt tændt igen, men han havde ikke haft en tanke om at stoppe med at jage, det var hvad han var, og det han var god til, faktisk meget god, så man kunne vel ikke forlade det, han ville ikke rigtigt, han følte sig hjemme i følesen af vrede, had, og hævntørst, han havde ikke rigtigt følt sig tilpas med andet, eller jo en enkelt da han var sammen med Camille, men han fandt jo ud af, at fordi han slappet døde hans søn, og han vil ikke have det til at ske igen, fordi han stoppet at være hvad an var født til.
han studret ham med øjnene, og sagde roligt "Hvad jager du?, nogen bestemt slags dyr, eller bare dem alle, eller er der et bestemt monster du leder efter?.. og hvad er der sket siden du leder efter hævn?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 07:52

Kin hørte spørgsmålet og gik i gang med at forklare.
"Jo ser du jeg jagter dæmoner og KUN dæmoner" forklarede han og bundede sit glas.
"Jeg er bestemt på jagt efter én dæmon. Den samme der overtog min far og fik ham til at dræbe hele vores familie og sætte landet ud i diktatur med ham i spidsen. Den Dæmon... Han lever stadig. Han sørgede for at det kun var min far som jeg dræbte da jeg mødte ham i kamp.
Så han lever videre..." han holdte en kort pause.
"Og nu har jeg hørt at han gemmer sig et sted her på Øen... Jeg vil ikke lade ham komme levede væk igen" sagde han med en fast stemme.
"Og den egentlige grund til at jeg er blevet dusørjæger er at jeg ikke vil lade noget linende ske. De bæster skal ikke terrorisere flere familier på samme måde eller skade uskyldige." igen en kort pause.
"De skal bare væk fra jordens overflade..." nu en lang pause.
"Jeg vil være 'Manden der udslettede dæmonracen'..." afsluttede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 08:19

Castle fik et smil frem, han begyndte at kunne lide drengen, han var godt nok ikke den klogeste, eller for den sags skyld bedste jæger, men ildsjælen var der, og det var vigtigt, for selvom der var mange jægere der bliv motivret af hævn, så var det få som faktisk havde sp store ambitioner om dem selv, men drengen manglet dog både mental træning, og disciplin for at kunne blive en god jæger, men hvis han fik det, kunne han sikkert blive ret dygtig.
Castle nikket, og sagde roligt "Det sker ikke sådan der.." ha holdt en pause og sagde så "bestiller du ikke noget mad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 09:06

"Hva øh jo. Tjener" sagde Kin og knipsede tjeneren over til bordet.
"Øh hvad mener du med at 'det ikke sker sådan der'? spurgte han nysgerrigt.
Tjeneren kom over til dem og Kin pejede på et nummer i menu kortet og "jeg skal have den der. Og Arch hvad med dig?" spurte han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Empty
IndlægEmne: Sv: Stuck With You, for better or worse \\Kin\\   Stuck With You, for better or worse \\Kin\\ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stuck With You, for better or worse \\Kin\\
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: