Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 NPC-bruger

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:03

Jeg har faktisk lidt overvejet at lave en npc-bruger

"Scream in the dark" eller andet super corny navn. Npc-rolle til disposition af foderspand og voldsemner der trænger til en aktiv bifigur som folk ikke selv gider spille

men spørgsmålet er om der ville være brug for- og om folk ville have lyst til at der var en levende boksebold til drab og vold hvor de ikke skulle tænke på at holde sig tilbage?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:06

Jeg vil gerne lave sådan nogen roller/rolle :)
og ja.. folk vil gerne have det "at tale på alles vejne"
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:11

Jeg kan nemlig huske at jeg som Admin på et liverollespilsforum, styrede en NPC-bruger der hed "Hvem der gemte sig i skyggerne" - og derfra kom der alt fra uhyggelige vindpust og forstyrrede folk, til vejrskifte, ødelagt udstyr, og monstre eller omens.

og jeg tænkte bare om det kunne være en sjov ting at have herinde. to vampyre der diskutere seneste drab og så kommer postbud nummer 4 kørende, og hvad gør man så?

eller dæmonen der pludselig har et aktivt bytte at jage i stedet for en fiktiv ting der bare springes over fordi man selv skal sørge for paragrafferne.

Eller hunteren der får slået et menneske ihjel, i stedet for et offer.

Englen der kommer for sent.

whatever - something :)

tænkte det var en ide og et tilbud jeg ville smide op i luften hvis folk var interesserede, og så kunne jeg så lave en sådan bruger som folk kunne prikke til hvis de havde lyst til der kom noget uventet :)

Ekstra krymmel på kagen ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:14

Hey Castle !
Im a big girl and I talk for myself....

Jeg mener dét som Castel siger !..... * blink blink*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:16

Jamen cool.

Hvis siden admins eller andre brugere så ikke har noget at indvende, så vil jeg begyndte at tænke alvorligt over at lave den så

jeg vil bare lige afvente nogle timer og se om der skulle være nogen der går i spagat over det *gg*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:17

til den nice kvinde
hvis du får brug for hjælp, kan jeg måske finde ud af det du beder om ;)
til den søde pige
Ja du er stor.. men jeg er større
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:18

Jeg er *altid* åben for forslag og kreativitet - så hvis du er ved at boble over at gode ideer så er du meget velkommen til at boble hos mig ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:21

Faktisk er jeg ikke begyndt at koge endnu.. jeg har også udskudt emnet med tristan 2 uger "skammer sig meget" .. men jeg ér generalt god hjælp, hvis der var noget bestemt du skulle bruge
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:23

Altså første skridt på vejen tror jeg er at finde ud af om brugerne synes det kunne være sjovt med en slå-ihjel-bar npc der kan falde ud af himlen...just because its the real world.

næste skridt på vejen er at finde ud af om admins på siden vil føle det er en fed ide, eller føle jeg prøver at trumle mig ind på deres territorium

sidste skridt er at lave skidtet.

så lige nu står jeg lidt i frosset tilstand. Vi har råbt "svingfigur" og alle er svinet :P

og ja - tristen og castle og who not :P du skylder mig et emne ;)
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 02:05

Synes det lyder som en fed ide!
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 02:27

svinet? DOH!

jeg mener stivnet! Flot for en stave-olfert XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 04:30

Jeg har ikke lige brug for en NPC lige nu, men det kunne da godt være at jeg fik brug for en i fremtiden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 06:10

Hmm...Jeg er åbenbart den første af os til at kigge på det...

Jeg synes...Det er fedt.
Først da jeg læste din forklaring tænkte jeg *hvem siger admins har tid til hele tiden at slippe med i emnerne?* Men når du frivilligt melder dig...

Jeg må indrømme, nogen gange er emnerne bare for kedelige og kunne godt bruge et pust af et eller andet...

Men jeg tænkte...vælger du så bare selv de emner du vil hoppe ind i, eller kan/skal folk skrive til dig? Og hvem siger de enlig har lyst til lidt "hjælp" ?
Så spørger du først om du må bryde ind i emnet...eller hvad havde du tænkt dig?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 06:33

Jeg tænkte det kunne være en blanding

Jeg vil aldrig kunne nå at læse samtlige emner der ligger på boardet, men nogle af dem vil jeg nok godt kunne nå. Så kan jeg tænke "Hm...this could be nice" og så er der 2 muligheder derfra.

Enten tager man moderatormetoden og siger "Jeg gør det her fordi jeg kan, og jeg har fået af admins" det skal jo passe ind så man leger jo ikke bare tilfældig postbud nummer 3 til højre fordi man kan, men fordi det passer ind. eller den lille fine bunny-rabbit på elverøen eller hva pokker det kan være.

man kan også tackle den omvendt og sige frihed under ansvar, men ståen til ansvar. altså "jeg gør sådan fordi jeg har lov" MEN man skal spørge om lov først.

uanset hvad så tænkte jeg at alle folk altid kan skrive til fiktive npc-rolle og sige "hey gider du spille - alt fra forbiflyvende sommerfugl, til omvandrende madpakke"

så det kommer lidt an på hvad og hvor meget admins synes der skal krydes i retten :) - hvilket vil sige at hvis der er folk med hemmelige bgs / plots så kan der eventuelt blive brugt den her multi-npc til at få nogle baggrundsting i spil hvis det kunne være sjovt :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 06:41

ja...det er da altid til at overveje.


Hmm..Tænker lidt, det er nok ikke alle emner hvor folk føler lidt "hjælp" er påkrævet eller som måske bliver irriteret hvis en anden bare blander sig..Og det skal selvfølgelig undgås...Det er derfor jeg spørger.

Det med baggrundshistorier og plots, giver jeg dig ret i.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 06:46

Det er lidt derfor jeg smider den op her, for det handler jo også super meget om hvilken linje admins vil køre videre med, så derfor er det lidt vigtigt i læser med og så tager stilling ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 06:59

hmm..ja..

jeg kan lide ideen.
Men synes bedst om du spørger lidt om lov først, for ikke at få nogle sure hoveder^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 07:01

Til dels enig ;)

ind i mellem handler plot jo om at der er noget uventet der dumper ned i hovedet på en *Gg*

Dét er jo lidt forskellen mellem en GM og en storyteller. Den ene diktere, den anden har folk med. Men det er igen også derfor jeg skal have admins med ind over. Jeg kan finde på en masse sjovt at smide i hovedet på folk - men nogle gange er man jo ikke enig. Men de fleste siger jo heller ikke ja til frivilligt at få et nittelod i en tombola *Gg*

såe den er lidt tveægget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 07:04

tja...jeg overvejer lidt...
Kan man så ikke sige til folk: skriv her hvis i er friske på jeg pludselig dumper ind i jeres emner med lidt sjov?

Og så ved du i hvert fald hvem du sagtens kan drille uden ballade?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 07:07

i teorien jo

spørgsmålet er bare om nogen vil skrive sig på, fordi de er bange for hvad der muligvis kan komme. og så er det jo ikke kun mærkelige ting der vælter ned i hovedet på folk, men netop også tænkt som at hvis en vampyr havde lyst til at lave et "jeg jager madpakke" emne, så var der en aktiv npc-figur at lave madpakke-leg med. så der er jo mange aspekter i det :)
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:49

Jeg ved at hvis der var mulighed ville jeg gøre stærkt brug af det, og ville endda elske hvis det kom dumpene uden jeg vidste det.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 10:00

*likes the wolfie*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 10:03

vil lige advare dig Segovax...

Første kan hun lide dig...så er du nice...så vil hun ligge dig over knæet ... du er nu advaret
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 10:04

LOL!!!!

Shut up! XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 10:25

Sebastian, har nu været alle steder tror jeg allerede! XD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





NPC-bruger Empty
IndlægEmne: Sv: NPC-bruger   NPC-bruger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
NPC-bruger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: