Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad laver jeg her? - Castle

Go down 
ForfatterBesked
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Hvad laver jeg her? - Castle Empty
IndlægEmne: Hvad laver jeg her? - Castle   Hvad laver jeg her? - Castle Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:07

T: 19:56
V: vindstille
S: I en stor lejlighed på 3. sal.

Mørket havde allerede sænket sig over byen udenfor da Wilith trådte ud af elevtoren som havde taget hende til tredie sal. Hun følte sig doven den aften og havde nægtet at tage trapperne. Det var kort før at hun burde være der, men hellere for tidligt end for sent og hun havde på trods af det allerede nået at få sig en snack på vej her hen. I hendes taske under en falsk bund lå en blodpose fyldt med blod hvis det skulle blive nødvendigt.
Hun stod kort og så sig om før at hun fik øje på den dør som hun skulle ind ad.. lejlighederne her var virkeligt flotte og ret luksuriøse, så hun havde en ret god ide om hvordan hun skulle opføre sig. Flere gange havde hun spurgt sig selv hvad hun lavede her.. Det var startet da hun så fronten af lejlighederne. Helt nye og tydeligvis dyre..

Med et suk og derefter et venligt smil klistret på ansigtet trådte hun hen til døren og bankede let på, uden at bruge for mange kræfter. Hvis hun brugte for mange kræfter ville hun ende med at gøre skade på et eller andet ved døren og det ville ikke lige være den ideelle start. Mennesker plejede ikke at blive så glade hvis man kom til at massakrere deres døre, hvilket hun nok på en eller anden måde godt kunne forstå. Med skuldertasken over den ene skulder stod hun nervøs uden for døren og trippede lidt uden for døren.. forhåbentligt havde hun valgt den rigtige dør..

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver jeg her? - Castle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hmm.. hvad laver jeg her? - Ace
» Hvad laver jeg her? (Esther)
» Hvad laver du her? - Oliver
» Hvad laver jeg her? //Jessica//
» hvad laver jeg her? ~Zean~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: