Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hiding in a hollow tree...come find me...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 04:47

Dato : 8 januar
Årstid : vinter
Dag : fredag
Vejr : et 4-6 cm tykt snetæppe, iskold vind, is på vejene
Sted : en bænk
Tid : 21:46
Omgivelser : 3 mennesker der sidder og beder til gud

den slanke sortklædte skikkelse sad og betragtede de 3 uvidene mennesker, der lå på knæ overfor korset. hun var lidt tørstig, men ikke hun ikke kunne styre det, men hun blev nød til at få noget blod snart, for hun skulle mødes med sine menneske venner iaften og så gik det jo ikke at hun var tørstig. hun smilte og løftede blikket til de store glasdekorationer på loftet, som forstillede engle. *engle...dem har jeg aldrig smagt...gad vide...*
hun kunne godt tænke sig at møde en engel igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:16

Demetri kom ind af døren fra den ellers så stille kirkegård.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 18:59

hun vendte sig da vampyrens duft nåede hende. hun smilte nysgerrigt og betragtede ham lidt genert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:10

Han kom gående ind som var det en gade han gik i, hans aura udstrålede styrke og ret så meget magt.
Hans metalliske grå øjne var kolde og dog så lokkede, de stirrede lige frem som om han havde en mission.
Da han gik forbi Vampyr hunnen, sad hendes duft fast i hans lugte sans en tid, han satte sig på 3 forreste række.
Han sad lidt og kiggede på de bedende mennesker, han vendte sig så skævt tilbage og kiggede direkte Kiyoko, ham smilede et svagt smil da han så hende.
Men vendte sig så om igen og kiggede ind i muren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:21

hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham der han gik over kirkegulvet. der han gik forbi kiyoko kunne hun dufte ham rigigt, han duftede ret godt faktisk...der han vendte sig direkte mod hende, opfattede hun det som en hentydning, og rejste sig tøvende op, hvorefter hun gik over til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:30

Han kiggede i hen på hende da hun stod ved hans side.
Han nikkede bare med hoved mod bænken som tegn på at hun måte sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:52

kiyoko satte sig der han nikkede til hende, og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige tl ham. "hey" startede hun op med "mit navn er Kiyoko...hvad med dig?" hun smilte genert til ham og pillede lidt ved sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:54

"Demetri" sagde han hviskende.
Han stemme var maskulin mørk og på en måde dyster og alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 02:19

hun synes hans stemme mindede hende om noget fra sin fortid og hun rystede kort på hovedet for at få minderne væk "flot
navn" sagde hun med en blid stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:00

Han nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:15

hun betragtede ham kort "Demetri du er meget stille..." sagde hun ligefremt. sådan var hun bare. hun sagde tingene som de var, og var lidt ligeglad med hvad folk så end måtte synes om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 11:46

"Hm...vi er i en kirke og jeg skrammer ikek mit bytte væk når det endelig er tæt på" han kiggede op og ned af hende, det var hvist første gang nogen havde sagt ha var stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 23:53

hun betragtede hans øjne "nå, du planlægger også at gøre det?" hun så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 04:44

"Planlægger..." han grinte lidt, "jeg lader skæbnen traffe det.
Et af menneskerne der bedte vente sig om og tyssede på dem.
Han nikkede, "og desuden så er jeg ligeglad med hvis bytte det er også" da han sagde det sagde han det i sådan en klang at man skulle tro han havde sagt det på en venlig måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:53

"og hvad hvis skæbnen ikke vil det?" spurgte hun roligt og så på det menneske der tyssede på dem.
kiyoko hørte god ironien i hans sætning og grinte lavmælt "jaja...men ham der er min" hviskede hun og pegede diskret på den bedene mand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:57

Han smilte, "Jeg holder mig til hunner" han nikkede over mod kvinderne som sad og bad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:37

"mmh" mumlede hun stille og betragtede dem. " du har da smagt engel ikke?" spurgte hun nysgerrigt og så ham i øjnene. han lignede en der havde bidt en engel på grund af hans udstråling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 20:55

Han kiggede lidt på hende, og hviskede så, "hvor gammel tror du jeg er" han slikkede sig hurtgt over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:23

hun tænkte lidt over hans spørsmål og betragtede ham grundigt "mm...du ligner en på 18-20 år, men jeg vil skyde på du har levet længere end det?" hun gav ham elevator blikket "et eller andet over 1000? jeg mener...din udstråling, og dine øjne er anderledes end de yngre vampyre" hviskede hun tilbage og bed sig tænkene i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:27

"sødt# sagde han ikke videre forbavset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:34

"hvad er sødt?" spurgte hun roligt og så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:46

"Jeg næsten 2000år" sagde han med en grinene stemme, han rejste sig nu og gik hen mod kvinderne-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 01:15

hun blev nu ikke syndeligt overrasket over den nyhed. hun havde jo mødt mange der var meget ældre.
yoko fulgte demetri med øjnene da han rejste sig med kurs mod kvinderne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 05:49

Han satte sig ved siden af kvinden, og lod som om han bedte han havde holdt øje med hende længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 06:34

kiyoko betragtede kvindernes beden og demetris skuespil. hun lod sit blik løbe over dem hvér og én, smilte for sig selv og ventede på demetris næste træk...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hiding in a hollow tree...come find me... Empty
IndlægEmne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me...   hiding in a hollow tree...come find me... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hiding in a hollow tree...come find me...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Were is the fun hiding?
» hiding..but why? - Juliet
» Hiding in the dark - David
» find mig! - Marcus
» Trying to find something fun to do//Zoran.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: