Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skæbnen er ikke min herre...(Ekaterina)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skæbnen er ikke min herre...(Ekaterina) Empty
IndlægEmne: Skæbnen er ikke min herre...(Ekaterina)   Skæbnen er ikke min herre...(Ekaterina) Icon_minitimeLør 19 Nov 2011, 05:31

S: the club
T: aften
V: overskyet, kold vind.
O: masser af mennesker, væsner, dansende mellem hinanden.

Zean sad oppe ved baren. Det sted man nok bedst kunne finde ham, et sted som dette.
På havde han nogle tilfældige kondisko, mørke jeans og en mørkegrå T-shirt. Han lod en hånd glide gennem sit mørkebrune hår.
Tingene var gået stærkt. Derfor slappede han lidt af, med at drukne sine tanker i en øl eller to. Eller tre.
Han havde været her tit, men det var efterhånden en del tid siden han havde været her sidst.
Han lod blikket glide over det fyldte lokale, folk dansede til nogle nye numre, her var varmt og folk var også allerede ved at drikke sig fulde. Så alt var jo bare som det plejede.
Han overvejede lidt at bruge sin frihed...og bruge den på en aften med en tilfældig kvinde. Og dog..Alligevel havde han ikke helt lyst...
"En øl, tak" han fik en ny, som han tog en tår af. En ting var sikkert. I aften skulle han drikke.

Udenfor var vejret koldt,en frisk vind gled ind mellem husene og bilerne. Og friskede de trætte ansigter op. Foran clubben stod en ran af mennesker, som håbede på at kunne komme ind, men som ikke måtte, måske fordi de ikke kunne opføre sig ordentligt, måske fordi de var mindreårige.
Zean havde aldrig haft de problemer.
Især ikke med hans evne.
Han strakte sig hvor han sad og begyndte at se på de nærmeste piger...mon der var nogen der særlig tiltrak hans opmærksomhed?
Tilbage til toppen Go down
 
Skæbnen er ikke min herre...(Ekaterina)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: