Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Relax its healthy- Akuma

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Relax its healthy- Akuma  Empty
IndlægEmne: Relax its healthy- Akuma    Relax its healthy- Akuma  Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 01:31

Omgivelser: Træer, En lille sø
Sted: En lysning i den fredfyldte skov..
Tøj: En sort kjole, En sort kappe og et par mørkegrå sneakers..
Tid: 12:45

Bredani lå på sin kappe der var bredt ud på det grønne græs. Hun nød lydende af fred. Lyden af vandet i søen, Dyrene der ledte efter føde, Fuglene der sang. Hun smilede og lukkede sine øjne. Hun nød bare at slappe af. Hun åbnede øjnene og så op på træerne der spredte sig rundt om lysningen. Hun satte sig langsomt og roligt op og pillede ved græsset. Hun huskede at hun elskede naturen da hun var menneske og det var derfor hun så tit var herude. Hun hadede byen så forfærdeligt meget. Bare tanken om lugtene i byen gav hende kvalme. Hun pillede ved en blomst. Det var en smuk lilla blomst med fine, bløde blade. Hun plukkede den og lod sin finger følge bladene. Hun var afslappet og det var dejligt. Hun rejste sig op med blomsten i hånden. Hun gik hen til søen og satte blomsten ned i vandet. Efter det gik hun hen til sin kappe og hev sin mobil op. Hun smilede da hun så at der var en besked men lod være med at læse den. Hun nynnede og snurrede en smule rundt....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relax its healthy- Akuma  Empty
IndlægEmne: Sv: Relax its healthy- Akuma    Relax its healthy- Akuma  Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 03:02

Akuma var ude at flyve over La Sunisha.
Han var ovre den fredfyldte skov nu og så at Bredani var der nede.
*Hey! Hende kender jeg jo!* tænkte han for sjov.
Akuma landte lidt bag hende og gik imod hende mens hun snurede rundt.
"Øh hvad laver du?" spurgte han og stilte sig ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relax its healthy- Akuma  Empty
IndlægEmne: Sv: Relax its healthy- Akuma    Relax its healthy- Akuma  Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 03:33

Bredani stivnede ved lyden af Akumas stemme og lyden af hans vinger der slog. Hun blev en smule rød i hovedet. Han havde opdaget hende. ” Øhm Ikke noget ” Sagde hun hurtigt og gik hen til ham. Hun slog armene om ham og krammede ham. ” Hej Akuma ” Sagde Hun og smilede til ham. Hun trak sig et skridt tilbage. Det var faktisk godt at se ham igen. Det var lidt tid siden deres sidste møde. Hun smilede. ” Hvad laver du så denne dag ? ” Spurgte Hun roligt. Hun viste sine skarpe hjørnetænder. ” Jeg har været i en anden form hele dagen ” Sagde hun og Smilede ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relax its healthy- Akuma  Empty
IndlægEmne: Sv: Relax its healthy- Akuma    Relax its healthy- Akuma  Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 04:42

(Dam It! jeg glemte noget)
Påklædning: bar overkrop, grå jeans og sorte militærstøvler.

Akuma betragtede hende efter hun havde krammet ham.
"Det så ellers ud som om du lavede noget... Hehe" grinte han lidt drillesygt.
I grinet blottede han sine huktænder.
"Jeg var bare ude og flyve da jeg så en lille pige der dansede rundt og det ville jeg da tage et kik på det" sagde han og grinte lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Relax its healthy- Akuma  Empty
IndlægEmne: Sv: Relax its healthy- Akuma    Relax its healthy- Akuma  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Relax its healthy- Akuma
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: