Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hospitalet i brænd //Arthur//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 06:24

D: Fredag.
T: Kl15:00 i august.
S: Hospitalet.
V: Solen er da fremme.
O: En masse patienter og sygeplejesker.

Påklædning: http://www.w-i.dk/Chalanta/cutenews.1.4.6/cutenews/data/upimages/ondskabensengel.jpg

Akuma gik ind på Hospitalet i Sheria.
Der var mange uskyldige mennesker rundt om ham men han var ligeglad.
Lige nu havde han behov for at gøre noget ondt... Noget VIRKELIG ondt... Og så var hospitalet jo et oplagt sted.
Han havde foldet sine vinger ind under kappen og hans horn var nu skjult så godt som de nu kunne.
Han gik med en stor fart igennem hospitalet.
Da han var kommet ind i midte af det tog han en flaske med benzin og spredte det på gulvet. (Det var lige ved alle de andre hospital spritter så et menneske ville ikke kunne lugte det)
Han lavede en lang lunte af den samme væske da der ikke var nogen i nærheden.
Da han selv var langt nok væk tog han en tændstik, strøg den og smed den i benzin lunten.
Lige inden den ramte jorden foldede han vingerne ud og fløj mod indgangen/udgangen.
Da han kom ud af døren så han at hospitalet stod i flammer.
Han tog sin mono-cocktail og tændte den med sin lighter og smed den foran døren så udgangen var spæret.
Han gik et par skridt tilbage og betragtede sit mesterværk.
"WAHAHAHAHAAA!!!" grinte han ondt mens han svævede lige så stille i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:40

Påklædning: http://www.itusozluk.com/image/bradley-james_114967.jpg

Arthur gik op imod hosptalet, han vidste ikke hvorfor, men noget drev ham derop.
En stor, sort røgsky og larmende sirener fik ham til at sætte farten op.
Han så hospitalet i flammer, da han var vampyr kunne han ikke tåle flammerne.
Han dækkede med armene over sit ansigt og trådte tilbage.
Et ondt råb fik ham til at se til den ene side.
En mand, formentlig dæmon grinte ondt og skrækkeligt.
Skrig inde fra bygningen fik ham til at tørste efter blod. Lysten forsvandt, da han så mandens grin. Mandens onde grin.
Arthur gik hen til ham og greb fat i hans arm og trak ham lidt væk.
"Var det dig der satte ild til hospitalet?", Arthurs stemme dirrede af afsky og vrede.
Afsky over at nogen kunne gøre sådan noget og vrede over at manden ligefrem grinte af det og ville have mere smerte og lidelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 05:25

Akuma blev trukket lidt væk af den mand der var sky for flammerne.
Han tog en snuser og fangede mandens lugt.
*En vampyr!* tænkte han og vred hans arm rundt så den nu var ham der havde fat i vampyrens arm.
"Hva tror du selv bette ven?" spurgte han og slyngede vampyren over skulderen.
*Nu har jeg en at leje med* tænkte han og fløj over til flammerne.
Han smed kappen og trøjen så han blottede hele hans overkrop.
Han lagde brændejernet ned i ende af ilden og fløj tilbage til manden.
"Jeg er Akuma Sakushu-sha!! Og dette er mit mesterværk!!" råbte han til manden og fældede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:08

Arthur veg med utrolig fart tilbage.
Man skulle tro at han var vred og han ville skule og begynde at trække sit eget våben.
Men Arthur begyndte at grine, grine over Akumas idioti. Hvordan kunne han tro at han kunne brændemærke Arthur så let?
"Du skal være hurtigere for at ramme mig.", sagde han med et ondt smil på læberne.
Arthur lagde hånden på sit sværd, der sad fast i hans bælte. Smaragden glødede svagt og gav ham energi."Men hvis du vil kæmpe... så lad os da kæmpe!"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:43

//(Som jeg skrev i det andet emne)Hov Hov, At sætte ild til hospitalet er måske lige overdrevet nok (Du kan vælge måske at starte en brand i et lokale, men det skal ikke være for overdrevet, da FBI osv nok ville blive rimligt mistænksomme i længden hvis Akuma gør alt for mange store ting som menneskeheden bliver påvirket af), Selvom Akuma er ondsindet, er det den vigtigste regel af alle regler for alle Væsner at de ikke skal vække opsigt og deres identitet skal forblive hemmelig! Så slap af med at overdrive :) Men ellers god skrivelyst//
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:46

//ahh...samme som sidst: er dette et specielt emne, bare lige til at bruge sin fantasi på, eller havde i tænkt jer det skulle betyde noget for spillet på siden?

For at brænde hospitalet ned?
Det kan jeg nok ikke tillade...hvis sådanne ting endelig skal ske, og betyde noget for resten af spillet her, så skal i skrive til en admin og spørge om i må det.
For ja, i kan få lov, hvis admin ser noget godt spil i det.

Akuma: Jeg kom til at tænke over et med at du er lucifers søn og ville være frygtet...Er dette den måde du vil gøre det på? For den følger vist ikke heeelt reglerne ;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:33

//Kære Zean og Valencia.. Det her emne var ikke for at spolere noget spil eller ødelægge noget for andre så det må i undskylde... Og den der regl havde jeg ikke lige tænkt på så igen undskyld... Hele emnet blev i bund og grund bare lavet for at få en god kamp og noget ravage igang og det var ikke noget med Akumas fortid at gøre han er bare sindsyg... Men hvis jeg kan gøre nogen glade skal vi så sige at emnet aldrig fandt sted? Eller at det er et lille hospital som ikke er vigtigt for øen?... Men lige så jeg fatter den hvilke steder på øen må jeg så sætte ild til?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:41

// du må ikke brænde 'mit 'hospital ned Akuma, jeg er læge der.. :'(
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:44

//Det var da lige godt pokkers! Kan man nu ikke lave ravage mere uden at der er nogen der bliver ked af det? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:46

// nej...men jeg kan lappe dine sår, hvis du får brug for dét ;)
Og nu skal jeg nok stoppe med at skrive i dit emne, så i kan komme videre. Enjoy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:49

//Okay Camille... Og Zean og Valencia? Har vi en løsning på vores fælles problem?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:51

\\What?..MIT arbejde?... Du er så død din lille horn bille... :D\\
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:54

(( Må jeg komme med et forslag?

Hvad med at lave en restart? Gør det i et pakhus? Eller nogle fiskerbygninger - det er jo øer så der burde være masser af bygninger. Smid et par npc-fiskere ind, eller en lagermedarbejder på overarbejde. Så kan du have et kill - og så kan det måske afskrives som en ulykke...hvis du undlader at flyve rundt hvor folk kan se dig....det har en dårlig effekt på det at være hemmelig ;)

og så måske et senere tidspunkt? 22-04 er måske bedre. der er ikke helt så mange nysgerrige øjne til at fange dig. Hvis du bliver set af nok kommer politi og presse - og så kommer samtlige hunters, som papirklips til en magnet...så spørgsmålet er om du gerne vil af med din rolle? Så kan du jo sagtens gå ud med et brag))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 09:38

//Nu må vi se hvad vores overhoveder har at sige til dette//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 23:41

//såså...
Hmm...Ja. Vi tager det fra en start af: dette er aldrig sket.
Menneskerne kan jo ikke klare sig uden deres lille hospital.
Steder du må brænde af, kan være, som Procella foreslog: et gammelt pakhus, en fiskerbygning ved havnen....
Men i almindelige byer sker der jo også brænde en gang i mellem, så hvis der står et gammelt hus et sted, eller en lejlighed...
Du skal bare huske du ikke skal overdrive det. Også selv om du er dæmon. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:02

//Jojo det er forståeligt :) Må vi emne videre i dette emne eller skal jeg lave et nyt?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:05

//Hvis vi stadig leger det aldrig er sket bagefter, må i godt fortsætte det.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:31

//Okay Zean så siger vi det :)//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hospitalet i brænd //Arthur// Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet i brænd //Arthur//   Hospitalet i brænd //Arthur// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hospitalet i brænd //Arthur//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: