Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 08:40

''heh jamen jeg kan da godt bære dig ud til badet hvis du ikke sel orker at gå'' grinede wolf og forstod hendes humor...

hun var sku meget sød og rar... men husk '' godt se ikke røre ''
tænkte wolf...
og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 08:42

Hun smilede stort over at han rent faktisk forstod hendes sære humor. Det var der ikke mange der gjorde... "Haha, som om du kan bære mig," sagde hun og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 08:46

'' tør du væde '' sagde wolf lidt drillensk og kig over til hende mens han smilede

hmmm burde man løfte hende.... tænkte wolf og kiggede på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 08:49

Hun grinede og rystede på hovedet: "Jeg er ikke typen der væder," sagde hun og tilføjede så lavt at hun ikke regnede med at han hørte det: "Fordi jeg altid taber dem."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:10

''heh det har du ret i '' smilede wolf til hende
hvor efter han løftede hende og gik mod badeværelset
''husk nu at jeg har lidt ulv i mig'' sagde wolf og begynde at grine

perfekt timing buddy... god job.. tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:15

Hun gispede af forskrækkelse, da han løftede hende. Hun havde ikke regnet med, at han faktisk ville gøre det. Hun greb fast i hans arme og klyngede sig til ham i frygt for at han ville tabe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:21

'' rolig.. jeg taber dig ikke bare rolig'' grinede wolf og kiggede på hende...
hvor efter han gik mod badeværelset efter at havde stået der i få sekunder...

hun var køndere tæt på det må han indrømme... bort set fra han nu selv også var indsmurt i olie....

flot wolf... nu har du fået olie på dit tøj... smukt rigtig smukt.... tænkte wolf over det han havde lavet...

''jeg sagde jo jeg kunne bære dig'' sagde wolf børne stolt...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:25

Hun grinede lidt og sagde: "Jamen jeg har da ikke mine fødder solidt plantet på jorden endnu, så du kan stadig nå at tabe mig." Hun nikkede selvtilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:31

'' men var der ikke noget med at engle kunne flyve'' smilede wolf og kiggede kort på hende..

''så i falder jo aldrig..'' grinede han lidt over sin egen dårlige humor...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:33

Hun grinede og sagde: "Jeg tror ikke jeg ville kunne nå at sprede mine vinger så hurtigt..." Hun var temmelig klodset, selvom engle ifølge hende burde være elegante og selvsikre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:37

''heh ork hvor er du dog langtsomt'' drillede wolf lidt da de nu nåede bade værelset hvor efter han satte hende pænt ned
'' se selv.. så langt så godt'' smilede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:39

Hun grinede over hans drillerier og mumlede: "Du kunne ikke gøre det bedre selv."
Da han satte hende på gulvet igen, stod hun og svajede lidt, før hun fandt balancen.
"Tak for det," sagde hun grinende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:46

wolf smilede lidt og kiggede hende i øjnene...

sød,rare,og pæn samtidig.. men nej.. det ville ikke gå tænkte wolf...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:48

Hun kiggede på ham med et lattermildt ansigt og lagde hovedet på skrå, mens hun undrede sig over, hvorfor han bare stod der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:53

wolf kiggede på hende men prøvede at sige noget men kunne ikke helt få ordne sagt...

''jeg.. jeg må nok hellere pakke tingene sammen'' sagde wolf og drejede sig mod briksen som var der inde...

hvorfor er det så svært... jeg kunne godt da det var jerry.. men hvorfor ikke hende her...
er det pga. hun er en pige??? tankerne om hvorfor han ikke helt kunne få ordne sagt undrede wolf...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:59

Hun kiggede undrende efter ham, da han gik, men trak så på skruldrene og lukkede døren efter ham, hvorefter hun tændte for bruserne og gik i bad, mens hun tænkte på, hvad klokken mon var ved at være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 10:02

wolf prøvede at holde tankerne om hende ud... men det var svært.. hun var rare,venlig,smuk og sød oven i købet..

han fortsatte med at pakke det sammen og lagde det ved siden af sengen... så man ikke helt faldt over det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 13:08

Hun blev hurtigt færdig og kom i nattøjet igen. Hun gad ikke til at tørre sit hår, det måtte det bare gør, mens hun sov.
Hun gik ind i soveværelset igen og satte sig på segen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 21:03

wolf havde pakket sine ting og lagde det inde i gangen.. hvor efter han lagde sig i sengen.. hvor efter han kæmpede for at holde sig vågen....

hmmm hun så ellers ret sød ud.. tænkte wolf og kiggede på sit ur... tankerne om at klokken næsten var 1:32 overaskede wolf.. da han kiggede på klokken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 02:33

Hun lagde sig i sengen og så lige hurtigt, at han tjekkede hvad klokken var. "Hvad er klokken?" Spurgte hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 05:27

''halv 2 '' smilede han
og kiggede på hende... hvor efter han lagde sig ved siden af hende...
'' er det okay hvis jeg sover her..'' spurgte wolf lidt nervøs og usikker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 05:38

Hun blev overrasket over, at klokken var så mange og over, at hun ikke følte sig mere træt, trods at hun lige havde fået massage.
Hun smilte skævt over hans usikre tonefald. "Ja, jeg bider altså ikke..." Hun grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 05:50

''heh det gør jeg hellere ikke...'' grinede wolf
''så meget...'' hviskede han... der efter..

hvor efter han lagde sig lidt tæt op af hende for at varme hende...

hun var ret sød... men ville hun mon aceptere mig...
tankerne svævede rundt om wolf...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 07:52

Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle lægge i ordene. Han var jo trods alt en ulv halvdelen af tiden. Mon han spiste som ulv? Tankerne fløj rundt i hovedet på hende og hun smilede for sig selv på grund af hans varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 08:21

wolf smilede lidt og lå halvt op af hende.. men uden at ligge vægten på hende...

hmm.. skulle man.. nej.. wolf begynde mere og mere at tænk på om hvad de havede for hinnanden... det føltes som om han kendte hende... men ikke helt..
mon man skulle... nej...tankerne fortsatte... og spekulationen fik ham mere og mere til at smile..


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafê - Angel - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 11 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: