Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Dark River - kaikontari

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Dark River - kaikontari - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Dark River - kaikontari   The Dark River - kaikontari - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:23

'' hvorfor... '' spurgte wolf overasket over hun havde valgt ham...
''hvorfor ønsker du at være min skytsengel'' kiggede han undrene på hende...
men smilede lidt

hun var sød,venlig, og rare.. hvordan kunne han sige nej.. men ville hun virkelig binde sig så meget til ham... og ville hun oven i købet gøre det til en person hun halvt kendte.. og hun kendte jo hverken wolf... eller hans fortid.... men på den anden side ville det jo være fantastisk at have en .. hun kunne jo være ham til stor hjælp og selskab....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Dark River - kaikontari - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Dark River - kaikontari   The Dark River - kaikontari - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:51

Hun kiggede på ham ”jeg vælgere ikke selv… det gør mine følelser” hun sukkede og fik noget hår om bag øret og smilte ”jeg er en skyts engel jeg passer på den mine følelser vælger og gå igennem alt med denne person” hun kiggede på ham, hendes øjne fik en anden glans ”jeg går i døden når du dør, så du skal kunne passe på to personers liv samtidig” hun sukkede og kiggede på ham” de ar du vil få på din krop vil kradse i min sjæl” hun kiggede lidt væk. Hun sukkede og kiggede op mod himlen ”så der kommer til at lige et stort præs på dig… hvis du tør vil kan det være jeg binder mig til dig hvis ikke forlader jeg stedet” hun vidste hun havde meget magt men hadet og bruge den. Hun kiggede på ham og talte med en lav men bestemt stemme ”kan du forstå det er en stor opgave og det kun er de færreste som tager i mod denne tjans” hun kiggede på ham med store øjne og ventede et svar…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Dark River - kaikontari - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Dark River - kaikontari   The Dark River - kaikontari - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:18

// før jeg svare prøv at tjekke PM Mvh Wolf :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Dark River - kaikontari - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Dark River - kaikontari   The Dark River - kaikontari - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 03:01

''jeg... tror ikke jeg er klar...'' sagde wolf og kiggede på vandfaldet..
''jeg ville gerne fortælle dig alt.. men.. smerten ønsker jeg ikke at påligge dig'' sagde wolf og smiled
''hvis du viste alt om det der forgår med fremtids planer.. og selve mit job. ville dine følser være anderledes... '' sagde wolf og rettede blikket mod hende...
'' hvis jeg nu fortalte at en ''ven'' jeg kender har lavet et... samme arbejde med en demon.. ville du så stole på min ven også?'' spurgte wolf og håbede hun forstod hvad han mente...
''så derfor kan jeg ikke påligge dig den smerte.. og sorg du måske i fremtiden ville komme imøde...'' sagde wolf og sukkede...
''men.. kan jeg stille dig et sidste spørgsmål...'' spurgte wolf og kiggede hende i øjnene..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Dark River - kaikontari - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The Dark River - kaikontari   The Dark River - kaikontari - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Dark River - kaikontari
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: