Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 bliver det en normaldag?(Paisley-privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:13

S-Sheria-byen
T-13.00
O-mennesker og sådan
P-Jakke og en t-shirt og et par mørke blå løse bukser og sorte sko.
V-koldt men ikke for meget.

Laroy kom stille og roligt gående for sig selv da han ikke havde vilde han skulle nå, dette her var bare sådan en stille dag hvor han bare ville slappe af og ikke lave en hel masse som så mange andre ville gøre i dag. Han gik vider gennem de mange gader i byen, og kiggede sådan lidt rundt på de forskellige folk der susede rundt i byen for at nå forskellige ting og alt det. Mon det blev han en dag hvor han skulle nå noget men det håbede han ikke lige på for han kunne ikke lide og blive stresset så ville han hellere tage det stille og roligt og det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:27

Paisley iførte sig nogle sorte leggins, en hvid trøje der gik til midt på lårene af hende og blottet hendes skuldre samt nogle sorte stiletter og så en lang grå jakke med store knapper foran. Hun åbnede døren fra gangen og gik så udenfor og hen af mod byen. Hendes blågrå øjne gled nysgerrigt rundt mens hun så folk passere hende og før hun vidste af det endte hun med at få øje på noget interessant... * Hm? .. * hun betragtede fyren kort og vendte så blikket væk og berørte det opsatte hår, der var i en stram hestehale med hår lidt ned foran ved hver side af ansigtet... * mund han er en... nej dæmoner viser sig da ikke så tidligt i byen... og offentligt* hun betragtede fyren for en kort stund og vendte så ryggen til ham og begyndte langsomt at gå, hun ville nødig ende med at blive opdaget i at smug kigge... måske lidt for meget på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 02:48

Han gik sådan stille og roligt for sig selv uden og tænke på hvor han gik hen af men det var jo også bare sådan når man ikke havde noget man skulle nå lige nu og her, men der var noget omkring ham som fik han til at føle at der var en som kiggede på ham men viste ikke lige helt fra hvor den person var henne. Han kiggede rundt og slappede af og så en eller anden kvinde der var begyndt at gå og han ville ikke være sur over at der var en som kiggede på ham det var han ligeglad med, han gav sig til at gå den samme vej som hende da hun så godt ud i hans øjne og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:52

Paisley strøg blidt de smalle klaver finger igennem håret og lod de glas ligene manicure negle blidt klikke mod hinanden i det hun tog sin mobil frem og stoppede kort op og trykkede på sin gps. Hun kendte ikke denne by alt for godt i nu og derfor brugte hun meget denne funktion men før hun vidste af det mærkede hun noget underligt.. * Hm? er der nogen der holder øje med mig * hun tog mobilen i lommen og vendte sig rundt og det livlige lysebrune hår, der gik hende til hofterne, gled drejende med hendes bevægelse og hendes grønne dådyr øjne betragtede nu fyren der kiggede mod hende "Hva? " hun så undrende på ham. Det var ham fra tidligere, ham hun havde kigget lidt efter. Hun så flovt væk fra ham og tænkte* måske burde jeg blot... se at komme afsted* hun begyndte så småt at gå lidt hurtigere.. hun vidste ikke om han var ond eller god, men vis en havde øje for en... skulle man vist passe på.. især når man var engle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 06:27

Han gik stille og roligt "øhh undskyld mig frøken"sagde han højt så hun ville kunne høre ham håbede han da på hun ville kunne men det var ikke sikkert, han gik sådan rimeligt normalt så han ikke ville linde en der var efter hende eller noget da han ikke kunne finde på at gøre hende ondt eller noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:02

Paisley hørte ham og stoppede op lidt efter. Hun vidste ikke rigtig om hun blot skulle blive stående og vente på ham eller om hun skulle løbe, men der var folk her så der ville vel ikke ske hende noget. Hun vendte sig kort om mod ham og sagde"Hm? mig " hun pegede kort på sig selv og gik ham lidt i møde og smilede lidt flovt. Det var vel hende der startede det hele med at kigge nær hans retning, måske havde han set det?. Hun så lidt på ham og sagde" Mit navn er Paisley ikke frøken men.. må jeg spørge dem hr?... " vis han sagde sit navn ville hun sige det. " Det ikke for at være ond men, hvad er det egenlig de vil mig, siden du råbte efter mig?" hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede ham i noget tid denne gang. Det var mærkeligt... hun kunne næsten ha svort at han fulgte efter hende, altså sådan virkelig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:15

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "navnet er Laroy og det pænt navn du har"sagde han venligt til hende, og slappede roligt af "jeg så bare på dig lidt og du linede en der ikke har været her så længe har jeg ret i det"sagde han stille og rolig o viste jo ikke helt hvor længe hun havde boet her i byen og sådan noget. Han kiggede på hende "hvis du vil kan jeg vise dig sådan lidt rundt medmindre du er på vej hjem selvfølgelig"sagde han venligt til hende og stod der og kiggede på hende med et venligt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: bliver det en normaldag?(Paisley-privat)   bliver det en normaldag?(Paisley-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: