Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille opfordring til plotsøgeren

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 02:57

Jeg kunne ret godt tænke mig at folk måske blev lidt bedre til at skrive plottråde.

I stedet for at folk skriver at de søger kreativitet (for det er ret subjektivt hvad man ser som kreativitet) og/eller lange indlæg, så skulle folk måske skrive lidt om *hvad* de søger?

Jeg kan jo ikke rigtigt knytte nogle bånd til hvad personen bag vampyr nummer 3 fra højre synes er god emnestil - til gengæld kan jeg forholde mig til at der bliver søgt en hunter eller en kæreste eller en arbejdsrelation (osvosvosv)

Så jeg tænker lidt om vi måske ikke kunne blive lidt mere ingame i hvad vi søger også? Så undgår man også lidt de der lange frem og tilbage jamen hvad skal vi så finde på, hvis man har overvejet hvor man skal dyppe tæerne i ingame-poolen.

Sort of speak.

Jeg håber folk tager den til sig og tænker lidt over det til næste gang de smider "jeg vil gerne emne" emner ;)

God lille-fredag og god første december :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 02:35

Er glad for du skriver opfordring ;)

Det er jo op til folk havd de vil skrive...Når jeg skriver "gerne en der kan gengælde lidt kreativitet" mener jeg en der kan skrive MERE end bare en linie eller to og som kan spille igen...Det er kedeligt at være den eneste der finder på noget.

en hvis man er i tvivl...så spørger man bare? :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 02:39

Klart - det er heller ikke møntet på nogen. Jeg har bare set der er rigtig mange nye brugere der har lavet søge-emner, og hvor det har været ret gennemgående at ingen har skrevet hvad de søger, andet end at de gerne vil skrive med folk - og det håber jeg lidt er en fællesnævner når man sidder på forum sammen XD

så det var bare en - kunne i ikke skrive lidt om hvad i muligvis kunne synes var sjovt?

For ellers ligger bolden hele tiden hos læseren, og det er jo altså opretteren af emnet der kender deres roller. Så hvis man nu kunne mødes på halvvejen til at starte med, så kunne man ret hurtigt se om det var noget man skulle springe over eller noget man kunne arbejde videre med :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 02:21

Men hvad hvis man så ikke søger noget, andet end bare en at emne med? :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 02:22

Det gør man jo alligevel - man kan jo ret nemt sige hvad ens rolle ikke søger, eller ikke ville realistisk være ude for. Allerede det hjælper. Men hvis man ikke skriver noget som helst andre folk kan forholde sig til så er det ekstremt tungt allerede der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 02:26

hmhm....
Sorry...Det giver bare ikke mere mening i mit hoved. hvis jeg ikke søger noget, så skriver jeg heller ikke andet end at jeg er åben for plots.
Meningen med emner er vel...at lære hinandens brugere at kende?
Over emnesøgning skriver man vel bare at man er interesseret i emner og hvad man søger af hvad andre kan af skrivefærdigheder.
evt. hvis man søger noget....

?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 02:52

Så tror jeg ikke du forstår hvad det er jeg efterlyser. Jeg tror ikke jeg kan formulere det på andre måder end jeg allerede har gjort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 04:02

jo okay så...:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 04:13

Jeg ser intet problem i der findes begge typer af emne søgning.
Søger man noget bestemt ,skriver man dét.
Søger man ikke noget bestemt , men bare vil lade historien udvikle sig som dét kommer, så skriver man bare man gerne vil emne.
Personligt har jeg holdt en rød tråd og et sammen hænge mellem mine emner, ved at refererer fra andre emner i et andet, og de stykker jeg emner mest med har fra starten ikke været planlagt eller aftalt, men som lego klodser er der bare bygget på.
Og jeg er en heldig pige, med gode emne partnere .
Men vi emner forskelligt, skriver forskelligt og har forskelligt indhold, og jeg synes alsidighed og forskellighed er skønt, og er derfor ikke tilhænger af at alle skal f.eks søge ens .

:)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeTirs 13 Aug 2013, 10:07

Så at folk de ikke tænker så meget "Hvordan spiller jeg min rolle perfekt" - men mere "Hvordan kan jeg være med til at gøre spillet kringlet og spændende"

Man kan jo også søge fortidsrelationer. Gamle kollegaer, gamle studiekammerater, nogen man jagter, nogen der jagter en, nogen fra en datingservice, nogen man har haft et fordrukkent kontrovers med i byen.

Jeg synes bare det er helt fantastisk når folk har tænkt sig lidt om og ikke bare smider en "Jeg vil spille men er blank for alt, så find på noget til os" - søger op. Det er ret drænende i min optik.

og virker måske lidt ligeglad i henhold til de plotsøgere der allerede ligger oppe. Man kunne jo eventuelt svare på dem, før man laver nye? Just a thought...
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeOns 14 Aug 2013, 05:24

*Eyes dates*

Så.. tænkte du at den her manglede et bump, eller necro'ede du bare at random?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitimeOns 14 Aug 2013, 09:55

Jeg talte om plot og plotsøgning med forskellige folk på chat og pb og tænkte at der skulle mere på tråden - har du noget at tilføje i henhold til plotsøger eller skulle du bare lige post-bumpe? :p

Erhm...som stadig ikke har noget med plotsøger at gøre. Du mangler plot i dine kursister. It would seem ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille opfordring til plotsøgeren Empty
IndlægEmne: Sv: En lille opfordring til plotsøgeren   En lille opfordring til plotsøgeren Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille opfordring til plotsøgeren
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: