Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bonjour - Grigori

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 08:48

Hun sukkede og tog imod morgenkåben.

"Det ville du kunne li', hva'?" Spurgte hun, mens hun tog morgenkåben på.

"og jeg håber du er tilfreds, for den bluse var altså ny!" Sagde hun og prøvede at se alvorlig ud, men begyndte så at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 08:54

''tja... jeg har været dobbelt så værre mod dig hvis det var noget sexuelt indblandet'' sagde han og smilede til hende

''jeg meget tilfreds efter som jeg morede mig lidt over det'' sagde han og grinede lidt
''jeg håber ikke jeg skræmte dig alt for meget'' hvor efter han lavede et barnligt ansigt...

*hmm men troede hun havde mere i sig... øv..
Dette er en af grundene til at jeg fortrækker demoner.. der er mere GANG I og de elsker en udfordring...*

hans tanker fik ham til at smile stort...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 09:05

Hun grinede og sagde: "Dig - skræmme mig? Den må du længere ud på landet med.."

"Og du siger at der ikke var noget seksuelt indblandet? Det var nu ikke sådan jeg opfattede det," sagde hun og smilede en anelse ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 09:27

''tro mig.. jeg er værre mod de fleste dæmoner jeg more mig med'' sagde han og tog sig til munden..
*FORHELVEDE!! mig og min store mund...*
han rødmede over hele sit hovde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 09:32

Hun grinede højlydt - mest af hans røde ansigt.
"Hvorfor vil du ikke sige det? Synes du det er pinligt? Spurgte hun og grinede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 09:57

han sukkede... og tog sit over tøj af...

der var store krasse ar over hans bryst..
han vendte sig rundt så hun kunne se hans ryg..

der var mange ar fra en pisk.. og det kunne ses tydeligt at det ikke just havde været små dask...

''som du kan se er det ikke just små ting disse tøzer kan... hvilket er en af grundene til at jeg more mig lidt mere over dem.. end blot mennesker.. ikke fordi jeg siger du er kedelig men du holder godt af et menneske af være'' sagde han og smilede hvor efter han drejed sig mod hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:00

Hun kiggede nysgerrigt og sagde så: "Men må virkelig sige at de går til den i sengen, hva'?"

Så gik hun over til ham og sagde: "Jeg var slet ikke begyndt før... Og bare sådan at du ved det - jeg nød hvert eneste sekund." Så smilede hun flabet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:06

''nåå.. virkelig..jamen så lad os putte det på en test hvis du tør'' sagde han og kiggede drillende på hende

*hmm måske dur hun til noget aligevel..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:09

Hun trak på skuldrene og sagde: "Kun hvis du ikke er bange for lidt modspil.." For hun kunne godt finde på at give igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:13

''hah så lad os se hvad du kan'' sagde han og lod hans hænder ind under morgen kåben... og lod dem glide ind bag hendes ryg...

*hmm mon hun havde det som skulle til?.. måske.. måske ikke.. *
han smilede forførende på hende og drejede sit blik mod sengen og der efter hende...
''bring it on..'' sagde han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:18

Hun smilede lidt, da han citerede hende.

Så skubbede hun ham over på sengen og puffede ham ned og liggede, hvorefter hun spændte ham fast med håndjern, præcis som havde gjorde ved hende.

Hun bed ham lidt i halsen - uden der gik hul, selvfølgelig - og spurgte: "Er du nu sikker?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:35

''bring it on girl..'' sagde han med et forførende blik...

*jeg havde indtil vidre ikke oplevede nogle som var værre end mig selv af større behov af at være machocistisk eller sadomasochistisk så lad os se hvad hun kan byde...*
tankerne om at hun skulle være værre fik ham til at smile...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:38

Hun smilede frækt og sagde: "Jamen så siger vi det." Selv var hun ikke så vild med at dominere, men hun gjorde det da gerne for at tilfredsstille sin partner.

Hun fandt hurtigt pisken frem og gav ham et par slag over brystet. Slagene var slet ikke så milde, som hendes havde været. Næh, hun lagde kræfter i!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:50

han kunne ikke lade vær med at smile over det..

han mærkede smældet i hans krop... det føltes skønt endelig at mærke en som lagde kræfter i...
han smilede lidt... og begyndte næsten at grine over det...

*ikke dårligt... tøzen har sgu noget energi i sig..*

han nyd hver slag og lod hovedet lidt tilbage af nydelsen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:54

Hun smilede skævt og piskede ham derefter ned af maven.

Hun lod godt mærke til at lagde hovedet tilbage og bed ham derefter igen i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 10:58

han slappede af da hun bed ham i halsen og kunne ikke lade vær med at smile...

''når... hvornår begynder den rigtige morskab'' sagde han og smilede...

*come on girl show, me what you got*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 18:17

Hun halvsmilede over det han sagde.

"Har du da travlt?" Spurgte hun og kluklo, mens hun kradesede ham ned af maven, så der ville komme ridser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 20:45

'' tja.. faktis ikke.. så hvor længe fortsætter vi? en uge? måneder? eller tør du et halvt hår med lille små pauser ind i mellem''
sagde han og grinede
han havde indtil vidre kun prøvet en hel sommerferie... mon mon hun turde at være sammen med ham en hel uge...

*hmmm mon hun turde... måske.. det kunne være underholdene og se hvad dette menneske kunne pæstere..*
han lå og nyd det da hun begyndte at krasse ham på brystet og kunne ikke lade være med at vride sig af nydelse... .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 00:51

Hun grinede lidt og sagde: "Så længe du kan holde til det." Hvilket hun ikke regnede med var særlig lang tid.

Så rejste hun sig, og fandt en lille, skarp kniv frem. "Jeg håber ikke du er bange for lidt smerte..." Sagde hun og smilede grumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:12

Grigori løftede det ene øjenbryn..
''så længe du ikke skær dybt så jeg forbløder, men ellers så acceptere jeg det. '' sagde han og følte sig lidt usikker ved denne situation.

*hmm bare hun i det mindste ikke skær min ynglings legetøj af...*
han smilede lidt ved tanken..

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:19

Hun smilede triumferende, da hun mente at hun så et skær af frygt i hans øjne. Så var han heller ikke helt lavet af sten. Heldigvis.

Hun lavede en lang flænge med kniven med af hans mave, mens hun spændt ventede på reaktionen. Selvom hun ikke rigtig brød sig om dette. At dominere, altså.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:37

han vrid sig af nydelse... han nyd da kniven langtsomt skar over hans krop.. ikke lige frem noget han havde prøvet før... men det gik an..

*hmmm mon hun nogle sinde har prøvet det samme som mig.. måske.. måske ikke*
et smil kom på hans læber da hun fjernede kniven...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:45

Hun knappede stille hans bukser op - bare for at drille ham, hvorefter hun lod sin tunge følge snitsåret.

Det var egentlig meget sjovt, syntes hun og kunne ikke lade være med at smile lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:51

da hun begyndte at åbne hans bukser kiggede han hende undersøgende..

*hmm allerede... man er ivrig hva?*

da hun begyndte at slikke hans snitsår lagde han hovedet tilbage og nyd det til fulde...
i hans underliv blev det hårdere og hårder.. og en bue var visuelt under hans bukser...

*mhmmm... tøzen er ikke dårlig.. slet ikke.. lad os se om hun dur til mere..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:47

Hun smilede og halvgrinede over bulen. Var han allerede tændt? Det gjorde hende job meget nemmere.

Hun tog endnu engang fat i pisken, så hun kunne piske hans ben. Så rev hun ned i hans bukser, så hun piskede på hans bare hud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bonjour - Grigori - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bonjour - Grigori
Tilbage til toppen 
Side 11 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Svenskere og Øl - Grigori
» Bofæller for et par dage - Grigori & Mai
» Are you gonna hurt me? -Grigori.
» mødet i kirken //Grigori//
» En farlig dans (Grigori)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: