Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 what now(Irissa-privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 08:11

S-Werclare by
T-12.00
O-lidt folk og hvad der ellers kan være
P-jakke en sort t-shirt blå cowboybukser og sorte sko
V-lidt koldt

laroy var gået sig en stille og roligt gå tur da han ikke sådan vil sidde der hjemme og glo så kunne han jo lige så godt få sig noget motion i stedet for og alt det han var jo også næsten lige komme til byen så nu vil han også gerne se lidt at byen som han boede i og den var jo nok ikke den pæneste by men det var en by og han var ligeglad med dens udseende og sådan noget. Han kiggede sig roligt omkring der var ikke helt vildt mange ude på sådan et tidspunkt som dette da det var starten af eftermiddagen og noget vil mene det var morgen hvis de var stået sent op.
Men for ham var dage begyndt for længst da han var en menneske der stod op ved en rimelig tid i stedet for at sove det meste af dagen væk det gjorde han kun når han havde været ude og drikke sig fuld med nogen. Han rettede lidt på sin t-shirt da han ikke syns den sad rigtigt og sådan og det kunne jo godt være træls syns han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 08:38

Irissa havde valgt at lægge arbejdet på hylden for en aften og havde derfor valgt at gå ud i byen en tur. Ikke at hendes påklædning var noget andet, som hun altid havde, havde hun de lange støvler, en stillefarvet bluse og shorts på.
Hun sad på en bænk med en flaske sprut i hånden som var halv drukken.
Hun døsede lidt og hun var så småt blevet mere og mere beruset. Hun kunne mærke hvordan hendes blik blev mere og mere utydig og hun kunne mærke hvordan det sejlede for hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 09:13

Han kom stille og roligt gående for sig selv da han så en længere henne der sad på en bænk længere fremme men, hvorfor ville denne person gøre det på denne tid som denne her *hmm tror jeg kigger om personen har det godt*tænkte han roligt og gik hen mod personen.
Da han endeligt var kommet hen til personen så han at det var en kvinde og han smilte venligt "har de det godt"spurgte han stille og roligt og på denne venlige måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 09:38

Irissa kiggede hurtigt op og kneb øjnene sammen for at se bedere. det skulle der til når hun nu var så beruset som hun var, hun satte sprutflasken på bænken, og kiggede kort ned af gaden, før hun så op på laroy igen "jeps" sagde hun med en underlig stemme, man var nok ikke van til at høre hende snakke sådan, men det var nok mere pga sprutten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 09:47

Han kiggede på hende og så på den flaske hun havde sat på bænken ved siden af hende "er du nu helt sikker du er viste lidt fuld lige nu tror du ikke du trænger til at ligge ned eller noget som helst"sagde han stille og roligt og viste ikke om hun ville give ham ret i det eller hvad hun ville.
Han så på hende med et smil på sine læber og ventede bare på svar fra hende af da han ikke ville tvinge hende til noget som helst hun ikke ville lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:13

Irissa sad og vukkede en smule fra side til side, der var da tydeligt at hun intet kunne huske imorgen af hvad hun havde fortaget sig. hun lukkede kort øjnene, før hun kiggede op på den unge mand, som hun ikke kunne forklare hvilken race han var. Havde hun været ædru havde hun entet flygtet eller hoppet på ham, for hun var altid god til at analysere hvilken racer de forskellige var.
Hun nikkede og tog flasken før hun lagde sig på bænken. Hun tog igen en stor tår af sin flaske.
Hendes blonde bølgede hår hang fra bænken og ned på jorden, men det rørte hende ikke. "Er du også ude at slappe af??" spurgte hun men forlangte intet svar før hun fortsatte "det er hårdt at være os er det ikke?" sagde hun mumlende før hun kiggede væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:51

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil da hun lå der på bænken "ja det er jeg skam"sagde han roligt og hørte godt hvad det var hun sagde sådan helt til sidst og slappede roligt af "ja det er skam hårdt og være os"sagde han og kiggede på hendes krop bare lige sådan hurtig og smilte.
Han slappede af "er det ikke hårdt at ligge der på den bænk det"spurgte han roligt ville nok godt kunne finde ud af at finde noget der var mere behagelig og ligge i og alt det end en bænk som hun lå på lige der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 04:28

"nej jeg ligger fint" sagde hun, og kunne tydeligt mærke hvordan trætheden fyldte hendes hoved.
Hun kiggede op på ham, og kunne nu godt se at han ikke var helt menneske, hun kneb øjnene lidt sammen og lod hænderne falde på sine hofter der hvor hendes våben normalt sad, men der var ingen våben der. Hun satte sig op igen og tog sin flaske hvorefter hun rejste sig. "jeg skal os videre" sagde hun og begyndte at gå væk fra ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:03

Han kiggede på hende og så godt at hun rejste sig og det hele så han skyde sig efter hende "jeg kan da ikke lade dig gå her helt alene i den tilstand"sagde han roligt og gik ved siden af hende men med lidt afstand så hun ikke ville føle han var for nærgående for hende og sådan noget.
Han så på hende og var bare sådan stille og rolig mod hende lige sådan nu og her det var jo ikke noget han kunne gøre for at han var beskyttende overfor folk og sådan noget nu da det var at hun var fuld som hun nu var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:35

Irissa stoppede op, og så på ham "du er en dæmon og jeg er en jæger, så jeg vil bede dig pænt om at gå tak." sagde hun hårdt og gik videre, hun holde stadig flasken i hånden, men mest som en slags våben.
Hun skulle ikke nyde noget af at blive set sammen med en dæmon det ville være alt for misforstående for hendes andre kollegaer at se..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:16

Han kiggede på hende og tog fat i hende og trak hende med ind i en gyde "godt nok er jeg en dæmon men jeg kan altså godt være god ved folk jeg er ikke som så mange andre dæmoner"sagde han og kiggede på hende mens han holdte hende fast så hun ikke ligefrem skulle gøre noget som han ikke ville ha.
Han så på hende og slappede af mens han ventede på at der ville komme noget ud af hendes mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:55

Irissa så først lettere overrasket over hans hurtige reaktion, men vaklede dog halvvejs med, selvom hun var lige ved at skvatte pga spruttens hurtige virkning.
Hun så på ham og prøvede at holde den alvorlige maske. "hvordan er du så hvis du ikke er som alle andre?" sagde hun og kunne næsten ikke holde et smil tilbage, hun havde svært ved at tage det særiøst, igen pga. sprutten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:57

Han kiggede på hende "jeg er anderledes jeg kan godt blive sur og gå amok men der skal meget til før jeg gør det men ellers er jeg en rar person"sagde han og så på hende da hun vist var godt fuld i det og sådan noget.
Han kiggede op og ned af hende *hun ser godt ud*tænkte han roligt og slappede bare af og alt sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 06:11

"okay?" sagde Irissa og så lettere irreteret på ham med et hævet øjenbryn "vil du have noget imod at jeg går?, jeg skal videre" sagde hun og så ham i øjnene. Hun skulle faktisk videre, og hun ville gerne hjem og sove sprutten ud ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 05:30

Han kiggede på hende "nej endeligt ikke for de er lidt farligt sådan et sted som det her"sagde han stille og roligt og fik hende stille og roligt vent om mod muren med brysterne der ind imod selvom hun havde tøj på og alt det men de ville blive presset blidt der ind imod og alt det.
"du er nu en meget køn kvinde"sagde han roligt og tog hendes op over hendes hovede og holdte dem samlet med en hånd over hende "vil du ikke selv give mig ret i det"sagde han roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 05:51

Irissa hævede kort det ene øjenbryn. Og så enlig lettere irreteret ud.. hun fik sig viklet en smule ud i den potion hun stod i og gik lidt væk fra ham "jeg tror den eneste farlige her.. er dig" sagde hun "prøv og hør jeg er dusørjæger, jeg går ikke i seng med sådan nogen skabninger som jer" sagde hun og rystede på hovedet *underligt* tænkte hun ved sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 04:31

Han kiggede på hende da hun sagde skabninger som jer "godt nok er jeg en skabning og hvad så"sagde han og gik rundt om hende og stoppede op bag hende "nu skal du tænke på vi alle er forskellige fra person til person"sagde han og gik tæt ind til hende og kørte sine hænder rundt om hende og op under hendes trøje og tog roligt fat i hendes bh hvorefter han hev ned i den så hendes nippels kom ud så han lege stille og roligt med dem til de blev stive og alt det "men der er ting vi alle har behov for"sagde han stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 05:42

Irissa blev frastødt, hun var ikke en person der bare sådan gik rundt og gik i seng med hver og en! Hun drejede hurtig om og gik væk fra ham hvor hun derefter skubbede hårdt til ham.
"du holder dig væk, ellers skal jeg sørger for du ikke lever længe" sagde hun vredt, man kunne mærke at hun måske ikke var helt så fuld som før da hændelsen havde fået noget af alkoholens virkning til at forsvinde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 05:54

Han kiggede på hende og blev lidt sur lige nu og her så han gik lige forbi hende og tog en flaske der var uåbnet men ikke ret meget længere, han åbnede den tog fat i hendes hovede og tvang sprutten i hende men før han gjorde det havde han puttet noget i det som man falde i søvn af og påvirkningen ville ikke tage så lang tid.
Han så på hende og ventede nu bare på at hun ville få det at mærke og sådan noget og det kunne jo ikke være længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 03:35

Irissa forsøgte at skubbe ham væk og hostede noget af sprutten op før hun tørrede sig omkring munden.
Hun skubbede hårdt til ham "svin!" udstødte hun vredt. og Traskede væk fra ham, hun var vred nu. Uheldigt hun ikke havde sine våben på ham, ellers havde han godt nok fået et lag tæsk.
Hun kunne mærke hvordan det blev mere og mere besværligt at holde sig på benene. Hun vendte sig imod ham før hun kneb øjnene lidt sammen *årh shit* tænkte hun ved sig selv før hun faldte om og knalede hovedet ned i den hårde asfalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 03:51

Han kiggede på hende da hun faldt *pis det var ikke sådan det skulle ske*tænkte han og tjekkede om der var sket ned udover hun måske ville få ondt i hovedet og en bule men, der så ikke ud til at være sket mere end det så han tog hende op i sine arme og gik hjem til sig selv og lagde hende i sofaen men bundet hendes arme om ben sammen da hun jo var lidt af en voldelig kvinde.
Han så på hende og lagde en kold klud mod hendes bule efter hendes fald så den ikke skulle blive så forfærdelig stor, det var jo godt der ikke var sket så meget lige i faldet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 10:35

Irissa åbnede øjnene langsomt, hun følte sig ør i hovedet, og træt i kroppen, lidt ligesom om hun havde dyrket alt for meget motion.
Hun ville havde taget hånden op og ømme sit hovede, men da fandt hun ud af at hendes hænder var bundet sammen, og hendes fødder ligeledes, hun kiggede sig forvirrende rundt, hun var et stedsom hun ikke kendte.
Hun rev og trak for at komme ud af rebene, men det eneste hun fik ud af var at hun rullede fra sofaen og ned på gulvet. hun himmlede med øjnene af sig selv *great irissa!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 18:23

Han stod ude i sit køkkenet og lavede lidt der ude og hørte så det bump der kom inde fra hans stue af *når så er hun vågen igen*tænkte han for sig selv og kiggede lidt rundt og gik så ind til hende og lukkede døren ud til sit køkken.
Han kiggede på hende "hvorfor ligger du og ruller rundt på gulvet"sagde han stille og roligt og slappede bare af, mens han gik hen til hende og fik hende op og sidde i sofaen i stedet for at hun lå på gulvet.
Han kunne jo godt være venlig mod hende selvom hun nok ville prøve på at slå ham eller noget hvis hun nu kunne komme til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 03:54

"hvorfor har du bragt mig her?" spurgte hun vredt og forsøgte at vride sig ud af rebene, hun var rasende, det var der ingen tvivl om, hun så rundt i rummet, og dernæst på laroy igen. "og hvorfor er jeg bundet?" spurgte hun dernæst, hun kunne mærke hendes hovede dunkede og hun kunne intet huske fra aftenen før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 04:31

Han kiggede på hende "Jeg bandt dig for ved ikke hvordan du vil reagere på at du når du vågnede op"sagde han og kiggede på hende "men hvad vil du gøre hvis jeg slap dig fri igen"sagde han stille og roligt og ventede på at hun skulle sige et eller anden til ham og det havde jo bare og være noget godt for at han ville binde hende op igen og sådan noget, han var godt nok ikke ond men han ville ikke ha at han vil blive nød til at skade hende eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





what now(Irissa-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: what now(Irissa-privat)   what now(Irissa-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
what now(Irissa-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: