Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 3 brugeres afsked

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

3 brugeres afsked Empty
IndlægEmne: 3 brugeres afsked   3 brugeres afsked Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 12:02

Citat :
Hej folkens!

vil ingen sure miner i denne tråd, vil bare sige nogle ting så i alle er lidt klogere.
Og jeg håber da også det ikke er for meget for admins.

jep, jeg er ikke admin længere. Jeg blev træt af den lille matkamp der var. vi blev alle sure på hinanden hele tiden og det orkede jeg heller ikke. Jeg prøvede at køre videre, prøvede at acceptere og spille videre...men det kunne jeg bare ikke.

Jeg beklager jeg bare...smutter på den måde. men nogen af jer kan sikkert forstå det. At man bliver træt.

jeg vil ikke sige noget om nogen, andet end det har været en fornøjelse at være blandt jer og kunne hjælpe jer.
Jeg elsker at skrive med folk.
Jeg har nydt alt det spil der har været og at hygge mig med jer, især på chatten :)

i har været med til at give mig en stor og god oplevelse de år jeg har været her og jeg håber i stadig kan hygge jer sammen og nyde eventyret.

De af jer der vil vide mere eller høre nærmere om mine planer, er velkommen til at skrive til mig.

Det har været en sand fornøjelse.

Jeg bliver her, forhåbentligt, til jul, hvor jeg vil flytte videre til en anden side som jeg bedre synes om.
Jeg beklager det er endt sådan her og det er den måde jeg skal tage afsked med siden...Især efter de år...
Men man må også vide hvornår det er bedst at trække sig tilbage.

Dette indlæg er ikke til for at rakke ned på nogen eller lægge op til noget negativt. Er man negativ over det, beder jeg jer skrive til mig eller til admins, selv om de ikke kan gøre noget ved det.
Men der er nu mulighed for at svare, da jeg kan se Valencia har valgt at lukke det andet indlæg med jeg ikke er admin mere.

ingen negativitet! Stoler på jer.

Må jeres eventyr fortsætte, må det være sjovt og lærerigt. Må i altid have det godt.
Det har sandt nok været specielt, det har givet mig meget :)

God jul..

-Zean McGivens.

Citat :

Kære medspillere.

Jeg har nydt mine oplevelser her, og har fået nogen hyggelige stuner med jer.
Men mit eventyr her, er på vej til sin ende, og selvom jeg forlader jer, vil jeg gøre det med et smil, i mindet om de oplevelser jeg har haft med jer, både i de føjelsesfulde emner, men også dem, som har givet mig æren af at blive beriget af jeres hyggelige chat bekentskab.
Nogen af jer vil jeg tage med i min rygsæk, og derved altid have med mig på nye eventyr, mens andre vil direkte tage med mod de nye spæende oplevelser, og jeg vil sige jeg glæder mig helt ind i sindet, til at stå ved jeres side på vores rejse.
Men til dem der ikke skal med, vil jeg sige i vil blive savnet, husket, og de erfaringer i har givet mig, vil jeg bruge med stolthed og mindet om jer.
Jeg skylder alle der har snakket med mig, et kindkys, et kram, og et tak, for at være dem de er. sååh Taak :)
Jeg forsvinder først den 24 december, men laver ikke flere emner, og til dem jeg lovet det på falde rebet, vil jeg bede om tilgivelse, og i er vellkommen til at finde mig på min rejse, og spille med mig det nye sted :) i spørgere bare hvor det er over pm.

Lost har været en fantastisk drøm, og selvom jeg ville elske at sove videre, kommer der et tidspunkt man bliver nød til at stå op.. tak foir din smukke sang over pm Val :)

Jeg håber i vil drømem videre uden mig, og jeg ønsker alle en god emne lyst :)

https://www.youtube.com/watch?v=U3kGjB1yeMM

Pack you bag, the adventure crew is on the way :D ..

Stay Nice
- Sebastian Castle, Gregers, Abaddon.

Citat :
Ja kun kan jeg ikke gøre kunsten efter Abaddon, som skriver så flot og veltalende uden at skulle bruge en halv dag på det :)

Men jeg vil ligesom ham sige, at jeg også desværre kommer til at forsvinde, da en ny side har brug for min fulde opmærksomhed. Tak fordi i viste mig en verden af fantasi, glæde og alt muligt niceness. I har været med til at hjælpe på min kreativitet og har vist mig, det sjove ikke at bare spille en person, men med at leve sig fuldt ud i den.. Jeg håber at vi mødes engang igen på et eller andet tidspunkt i en ny verden, som sikkert snart vil åbne sig op for jer..

Takker for de gode oplevelser, og håber i har nydt det lige som mig.

Yours
Sawyer or Liv(irl)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




3 brugeres afsked Empty
IndlægEmne: Sv: 3 brugeres afsked   3 brugeres afsked Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 03:34

Det er godt nok sørgeligt, men sådan går det jo engang imellem..
Jeg vil dog altid være på siden, så længe jeg kan.
Tilbage til toppen Go down
 
3 brugeres afsked
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: