Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Night & Dawn ( Cherlyn )

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:26

Cher så op mod ham, da han igen talte til hende. Det var ret svært at koncentrerer sig om hans ord, med alt det igang. Hun kneb øjnene let sammen, og smilede, selv om bolden i gjorder det en del besværligt. Hun trak på skuldrene da han spurgte om tid, så det klirrede i håndjernene.

*Jeg kan skal fortsætte længe.. Det har partneren bare sjælendt overlevet*

Hun sukkede nydende da han begyndte at give hende fingeren, og det blev hurtigt til stønnen da han kom med flere fingre. Hun mærrkede hans tunge mod såret, men lod ham roligt.
Hun blev dog en kende overrasket, da hun så hans øjne, opdagede at han låste op. Hun lod sig glide roligt, og mageligt til rette, på det bløde silke, mens hun fjernede bolden. Ikke fordi hun ikke brød sig om det, tvært imod. Men det var en irreterende fornemmelse, med hugtænderne skrabende mod den. Hun lagde den ved siden af sig, og satte sig op i skrædderstilling.
"Jeg skal nok tage den.. tro mig"
Hvorefter hun lod sine hænder glide ned over hans bare overkrop, med hendes negle der skrabbede blidt mod hans hud. Hun nåede hans buksekant, og fik dem roligt åbnet. Hvorefter hun roligt trak ham med ned i sengen, oven på sig. Hun kyssede ham heftigt, og ventede på hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:47

da hun skrabe sine negle over hans bare hud nyd han det mens han blev hårdere.. og hårdere for neden...

han smilede skævt da han nu var over hende..
han lod sin ene hånd glide ned for lege lidt med at lade den bevist glide over hendes klit og der efter støtte den mens han stak den hårdt ind.. og begyndte i et lille roligt tempo hvor efter stødne blev hårdere og hårdere...

han lagde sine hænder ved hver sin side af hende og kiggede hende i øjne... hvor efter et smil kom på hans læber

*hmmm ikke så tosset.. tøzen kan sgu sit kram.. og slet ikke fordi hun ser dårlig ud igen.. men hvad kunne hun mon være... vampyr?.. eller demon... for engel kan det sgu ikke være...*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:00

Cher mærkede igen da han førte sine fingre ind. Hun fortsatte kysset lidt endnu, men svang sine ben omkring ham. Efter alle de år, var hun ganske smidig, så der skulle ikke komme nogle problemer her. Hun nappede blidt i hans læbe, med hjørnetænderne, inden hun slap dem, for at se i hans øjne.

*Slet ikke værst.. slet ikke. Men hvad er han?.. Ingen hugtænder..*

Cher lod sine hænder glide lidt ned til hans underbuksers kant, og fik det glat og elegant trukket af. Hun svang så sine hænder om hans nakke, og nussede ham roligt, med klørene. Det lod til at han nød den slags.

"Du er måske træt?.." Hendes tonefald var drillende, men en smule påvirket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:10

han mærkede hendes hænder ved hans nakke og begyndte at gøre stødne hurtigere og hurtigere..

han kiggede på hende med en barnligt ansigt..
''jeg bliver først træt efter en sommerferie med dette som nogle af højde punkterne.. none stop med 2 minutters pause'' sagde han og smile

han havde kun oplevede en demon som kunne holde til ham i en hel sommerferie... men hun sov desværre resten af det år ud... han måtte desværre tvinge sig selv og hende til at tag noget og spise der efter ligge sig til at slappe af og sove...

*hmmm mon hun kunne holde til det ligesom hende... måske.. hvem ved..*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:16

Cher lagde hovedet tilbage, med håret der strejfede sengen, og stønnede nydende ved de hårde stød. Det var svært ikke bare at lade sig ligge i silket, og lader sig drømme væk. Det var jo alt for godt.
Hun kunne dog ikke lade være med at klukke lidt, og se på ham igen da han fortalte det.
"Så har du vist været heldig med makkervalget.."

Hun selv havde aldrig oplevet nogen der holdt så længe. Ikke engang en uge. Det var for svagt mente hun selv, men når sulten begyndte at røre på sig, var det nok også hendes skyld. Bare lidt.

*Engel måske?.. Klart ikke elver*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:25

''tja.. jeg elsker en som ikke er helt som de andre tøzer'' sagde han og smilede til hende..

han lod sig længere ned til hendes hovde og kyssede hende på halsen hvor efter han bed lidt i den...

hans stød blev hurtigere og hurtigere... hvor efter han gjorde det lidt langtsommere for lige at få vejret kort... og begyndte hårdere og hårdere stød...

*hmmm lad os se hvad du ellers har at byde på..*

han tog fat i hende og væltede rundt på sengen så hun nu lå øverst...

''så lad os se hvad du dur til'' sagde han med et udfordre blik mens han kiggede på hende...
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:34

Cher lagde hovedet en anelse på skrå. "Tro mig.. mig møder du ikke mange som" Hun smilede lumsk, og blottede ubevidst sine tænder igen. En vane hun havde, men hun var ligeglad med om andre så dem.

Hun kunne dog ikke smile ret længe, uden at begynde at småstønne igen. Hun nåede lige at tro at han var færdig, før han kom igen. Hun nød det virkeligt, og var glad for at hun i det mindste havde fundet en med nosser.

Hun mærkede da de svingede rundt, og hun så på ham da hun sad øverst.
"Hm.. tør du?" Hun klukkede sødt. "Men i hvert fald, bad du selv om det.."

Hun lænede sig ned, og begyndte at kysse ham blidt ned af brystet, og fortsatte til lidt under navlen. Hendes hænder kørte blidt ude ved hans sider imens, og endte til sidst helt nede. Hun tog roligt, og en smule godt fat, og begyndte at give ham handjob. Hun gjorder det roligt og ivrigt på samme tid, fra tidligere erfaring. Han skulle ikke tro, at hun ikke kendte til den slags. Hun fortsatte handjobbet, og sneg sig til at slikke omkring hans bryst. Hun nappede roligt i huden, hvor hendes hjørnetænder nogle gange fik fat. Ganske små bloddråber, fra fine små rifter piblede stille frem. Hun smilede imens, og forsatte behagligt roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:43

han begyndte at stønne..

*SHIT!!... hun.. kan sgu sit kram..*

han smækkede hovdet tilbage da hun begyndte sit handjob.. og han lod sine hænder tilbage på hver sin side... han nyd det til fulde... hvor efter han mærkede hendes tænder ved hans hud... og han begyndte at mærke at det ikke ville vare længe før han ville miste kontrollen...
det havde været længe siden han havde fundet sådan en tøz...

''tja.. det...(stønnen) kan jeg se at du ikke er som andre..'' sagde han mens han prøvede at holde sit hovede op... men måtte opgive af nydelsen.. hans hovede lå hun på sengen mens hun gav ham et handjob... han kunne ikke lade vær med at nyde det til fulde....
han mærkede nogle gange at hun skrabede med tænderne.. og det gav ham blot mere og mere lyst til hende... han prøvede at holde fokus for ikke at miste kontrollen...
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:53

Cher smilede over ham, da han begyndte sin stønnen.

*Han nyder det skam.. Godt*

Hun fortsatte handjobbet en smule mere ivrigt, og hårderer end før. Hendes tag blev en smule fast, men var præget af mange års erfaring, så det ikke blev ubehageligt. Hun fortsatte blidt med at nappe ved hans brystkasse, inden hun fortsatte lidt længere ned af. Hun standsede omkring navlen, og gav sig til at slikke lidt ned af.

"Det er jeg glad for.. det er bare den sande mig.." Hun smilede og slikkede videre. En del taknemmelig over at hun havde spist lidt, ellers ville hun være helt ukontrolabel ved smagen af blod. Hun mærkede ham spænde, og løftede hovedet en anelse. "Du kan bare slå dig løs.. jeg er ikke så let at skræmme". Hun kørte sin frie hånd, op og ned af hans lår imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:17

han nyd det mere end normalt.. der var noget over hende her.. noget han ikke selv kunne beskrive.. men det fik ham til at blive mere og mere ivrig efter hende....¨

da hun begyndte at slikke ham kunne han ikke lade vær... han nyd det til fulde og kunne ikke holde sine vinger inde af den nydelse.. hans vinger kom ud da han også selv kom... han nyd det til fulde og morede sig personligt over det...

2 meters store hvide vinger folde sig ud fra hans ryg... han smilede lidt og morede sig over det... men indså at han lige havde vist hvad han var...

*SHIT!! stupid wings....*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:43

Cher kunne mærke at han nød det, og fortsatte glædeligt. Hun kunne mærke at han kæmpede, inden i, men hun vidste ikke hvorfor eller med hvad.

*Hvad holder du på?..*

Hun fik det dog hurtigt besvaret da, to kæmpestore hvide vinger pludselig dukkede frem. Hun slap ham for et øjeblik, og rettede sig overrasket op.

*Vinger? En Engel?! Uha uha.. det skal nok blive sjovt*

Hun var på nogle punkter ret ligeglad med racer, og eftersom han lod til at være en engel efter hendes smag, smilede hun bare til ham, og kørte en hånd over en af vingerne.
"Man kunne ikke holde sig var?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:55

''tja... hvad dine tænder forklare mig er du vist hellere ikke normal..'' sagde han og kiggede spørgende på hende.

'' tør man spørge.. er du demon?.. eller vampyr'' sagde han med et smil på læben...

*hmmm måske vampyr.. men hvis hun var engel... ville det undre mig..*
grigori havde ikke i sit liv oplevede nogle engle som skulle være som hende.. men hende her... hun minder ham om enten vampyr eller demon... hun kunne ikke være varulv... så ville hun ændre form ved sølvet... og det ville blive mere skadene overfor hendes hud.. så hvad kunne hun mon være.....
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:03

Cher smilede grinene, og blottede sine hjørntetænder da han nævnte det om dem. "Bare fordi man er noget.. betyder det ikke at man ikke er normal"
Hun lod tungespidsen køre hen over dem, og konstaterede tilfreds, at de var lige så skarpe som altid. "Men jo jeg er dæmon. Hvilken slags dæmon.. tjo det ser man hurtigt på min væremåde"

Hun havde en anelse om hvad han var. Og dog overraskede det hende stadig at han var en engel. Hun havde aldrig mødt engle som ham, og dem hun havde mødt, havde givet hende et godt billede af en engel. Men han brød det fuldstændig.

"Og hvilken slags engel er du så?.. Nok ikke en Skytsengel efter din væremåde at dømme" Hun smilede chamerende, og studere hans ridsede overkrop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:08

''dødsengel'' svarede han smilende
''jeg er personlig træt at den facade alle de små pussy engle går rundt med... jeg vil opleve verden i rock & roll og ikke med klassisk hvis det gav nogle mening?'' sagde han og begyndte t smile mere og mere...

*hmmm kunne hun være ligesom mai... men.. det ville betyde at hun var rolig... så sjæle demon kan jeg godt streje over... så hun måtte alsor være enten blod demon.. eller måske enda noget helt tredje...*

''og demon forklare din lidenskab inde for dette emne'' sagde han med et smil på læben..
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:28

"Dødsengel? Jep det forklare en del.." Cher nikkede forstående, så hanekammen bølgede let. "Og tro mig, jeg forstår skam. Efter jeg har mødt dem, tror jeg også at jeg foretrækker dødsengle" Hun smilede til ham, og lod en finger køre over hans små sår imens.

*Dødsengel.. Nyt og spændende. Sådan som jeg kan lide det*

Hun trak på skuldrene, og smilede uskyldigt. "Selv uden min dæmon side, tror jeg at lidenskaben ville være her. Men hvad er din undskyldning? Jeg vidste ikke at dødsengle var så.. lystne" Hun kørte fraværende neglene blidt hen over huden på hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:47

''det blot fordi jeg elsker sex.. og det er en god metode for at udfordre sig selv på... selv om de fleste engle er nogle pussy som er bange for at de grænse overskrider gud.. selv om at de ikke forstår at hvis ingen sex sker... så er der hellere ingen mulighed for at tilbede gud... ham eller hende den almægtige som menneske kalder den gud...'' han begyndte lidt at grine over det..

*gud eller ej... om jeg så er skabt af elementerne fortrækker jeg at more mig lige så længe jeg kan..*

han lod sine hænder om hendes lår og kørte dem op mod hendes hofter hvor efter han lod sine fingere lege lidt med hendes underliv... indtil hun begyndte igen..
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:13

"Sandt nok.. nu har jeg dog ikke så meget med gud at gøre. Det hellige er ikke lige mig.." Cher skar en grimasse, men det lykkeds dog ikke at forvrænge det kønne ansigt.

*Hvis han disker op med kors, og hellige skriftruller er jeg altså skredet.. Lækker eller ej* Hun smilede for sig selv, over sine tanker.

hun blev dog afbrudt af hans hænder der kørte mod hendes lår, og legede med hende.
"Du kun ikke vente længe var?.."

Hun lænede sig ned over ham igen, mens hun greb fat om hans nederste del. Hun begyndte handjobbet igen, præcis hvor hun havde sluppet før. Hvad der startes skal jo afsluttes. Hun Lænede sig ned mod ham, og kyssede ham heftigt, mens hun blidt nappede i hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:35

han smilede lidt over det og nyd hendes kys..

*hmm demon.. det er den anden i denne månede... ikke dårligt...*
han smilede lidt over det... og kiggede intens på hende...

''skal vi gøre det mere interessant... eller blot ligge her og nuller ved hinnanden'' sagde han mens han langtsom mærkede at han havde mere lyst til at stikke den ind i hende....

Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:51

Cher slap hans læber, og rettede sig op. Hun smilede til ham, og lagde hovedet en anelse på skrå. "Det kan vi godt engel.."

*Nu får vi se..*

Hun rullede dem, så de begge blev viklet ind i silkelagnet, samtidig med at han kom til at ligge øverst igen. Hun slap taget om hans underliv, og lagde hænderne mod hans bryst. Hun slikkede sårene rene for blod, og smilede til ham, mens hun fugtede læberne. "Så hvis mig det du syntes er interessant."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:42

han lod sin ene hånd støtte sit lem mens han langtsomt pressede den ind i hende...
han begyndte langtsomt i starten... og der efter lave hårdere og hårdere stød.. hvor efter han tog hendes hals og begyndte at gøre det hurtigere

''tja.. dette... er hvad... jeg.. kalder.. interessant'' sagde han og stønnede imens...
han lod den anden hånd støtte så han ikke lå oven på hende

*hmmm.. lad os se hvad hun kan...*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:59

Cher gav et dybt og nydende suk fra sig, da han kom ind i hende. Hun stønnede i takten, og nød fornemmelsen af ham. Godt være at han var en engel, men han var god.
"Kan.. jeg.. godt.. se.. hvorfor.."
Ordene kom lidt for sig mens hun stønnede. Hun førte sit hovede, op nær hans hals, og kyssede dig blidt. Hun fortsatte sådan lidt ned til kravebenet, hvor hun nappede blidt. Ligesom den påvirkning det tydeligvis havde på ham, var det også svært at styre sig her. Hun nappede ubevidst lidt hårde, og fornemmede blodet der stillede piblede frem mod hendes læber. Hun lod sine tænder køre lidt ned, og slikkede dereftr blodet op igen.

*Slet ikke værst..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:09

han stønnede af nydelse da hun begyndte at bide ham...
derefter bed han hende i skulderen mens han begyndte at give hurtigere og hurtigere stød i hende
der efter slikkede han blodet heftigt og ivrigt i sig fra hendes skulder...
han tog en dyb indånding fordi han nydt hele hendes krop i
fulde drag og ignorerede hvis hun lod mærke til det

*hun er sørme noget for sig selv... og måske værd... at bruge min tid på* tænkte han imens han smilede af tilfredshed


Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:40

Chen stønnede nydende. Både på grund af de hårder stød, og måden han bed i hende på. Hun slikkede ivrigt hans blod op, men måtte ofte holde pauser for at prøve at få vejret. Hun mærkede ham slikke blodet fra hendes skulder, og smilede svagt. Hun lade nakken en smule tilbage, og lukkede øjnene i.

*Vent nu lidt.. Bloddrikkende engel?*

Hun lod ham dog roligt fortsætte. "Det.. er.. godt.. engel.." Hun rettede sit blik mod ham igen. "Hvis.. hvad.. du kan.." Hun smilede og blottede sine tænder, der var svagt røde efter blodet. Hun begyndte roligt at kysse ned af hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 11:15

han nyd det til fulde... og morede sig... selv om..

*hmmm blod fra en demon... ikke tosset... selv om... det er første... og sidste gang jeg gør det igen!*
tanken over at han havde smagt en andens blod følte han lidt underligt... som om at dette ikke helt skulle være rigitigt... men han ignorerede følsen..

han stønnede mens fortsatte i roligere stød.... og et smil kom på hans læber hvor efter han mærkede hendes kys ved hans bryst... og nød det til fulde
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 20:52

Cher smilede for sig selv, og fortsatte roligt sine kys rundt på hans bryst. Hun forstod ikke hans bloddrikken, men eftersom han havde indtaget lidt dæmonblod, var det klart at hans sider blev forstærkede og det gjorder ham lidt speciel.

*Hvem ved hvor meget han bliver påvirket af blodet?*

Hende selv, nød smagen og fornemmelsen af det kraftfulde engleblod. Blod var noget hun prisede meget højt, og det her var jo bare endnu bedre.
Hendes stønnen blev en smule roligere, da stødende aftog en smule. Hun lod sine hænder køre op langs hans sider, og glide rundt på hans ryg, med neglene blidt strygene over.

*Det vil nok kunne ses lidt efter det her..*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Night & Dawn ( Cherlyn )   Night & Dawn ( Cherlyn ) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Night & Dawn ( Cherlyn )
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
»  'Breaking Dawn ' - Dawn og co.
» This night.. Is our Night!.. [Loren=Privat.]
» TRC [P=Cherlyn]
» I need the drug. (Cherlyn)
» Everything could happen... (Cherlyn)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: