Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvor fanden er han? (Azuriel)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 04:44

Narcissa lo højt da pigen kom springende. Hun lod sig falde bagover og mærkede pigens negle slå hen over hendes kind. "Ikke ansigtet din so!" sagde hun koldt og tog fat om pigens hals. I en hurtig bevægelse trillede hun rundt, så hun nu sad ovenpå den skrigende pige. Da hun hørte Az' ord smilede hun glad.. *Fucking endelig!* Hun greb fat i pigens arme og tvang dem voldsomt ud til siden, med et smæld kunne hun høre knoglen i den unge kvindes højre arm give efter og brække. I hendes hysteri fortrak pigen ikke en mine, men skreg forsat Narcissa direkte op i ansigtet og sparkede nyttesløst med benene.

Narcissa kiggede på pigens åbne mund, og i ét nu var hun over hende. Hun tvang sine læber ned over munden og lukkede øjnene. Hun mærkede hvordan pigen langsomt overgav sig og til sidst lå stille. Narcissa mæskede hendes sjæl i sig, lykkelig over endelig at få stillet sin tørst.

Hun rejste sig fra den døde pige, rettede lidt på sit tøj og fandt sin butterfly kniv frem. hun skar halsen over på pigen og stod lidt og betragtede blodet flyde. *Så nu ligner det lidt mere et hjemmemord* Hun gik over til manden og bandt ledningen op og stak den i lommen. Ingen grund til at gøre noget ved ham, hans hoved var nærmest flækket. Hun ordnede moderen på samme måde som pigen Derefter gik ud i gangen efter Az. Tre røde striber prydede nu hendes kind og hun tørrede lidt irriteret blodet af ansigtet mens han talte.

*Tøj?* Hun kiggede nysgerrigt på ham. "Det ville klæde dig!" svarede hun smilende koldt. Hun kiggede lidt på ham, og nikkede så bekræftende. "Jo, lad os finde dig noget tøj."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 04:52

Han slog ud efter hende med flad hånd. ’’ Ikke nu din tåbe’’. Han tog sig til hovedet og sukkede. ’’ Det nytter jo ikke noget jeg begynder at ændre udseende nu vel.. Der er jo mange der går rundt og tror jeg er den gode lille Hunter Az.. Hvis jeg pludselig ændre mig opdager folk det.. Jeg vil hellere have at de lever i troen om at jeg er en fucking goody angel boy’’. Han kiggede på hende uden at fortrække en mine. Det var som om han ikke vidste hvad han skulle sige mere end det. Han gik op af trapperne til første sal. Han kiggede hurtigt rundt og gik ned igen ’’ Din opgave er simpel.. Gå ud.. Find folk.. Knep deres hjerner ud og få dem til at slutte sig til min hær.. Jeg har set du har de egenskaber du har brug for.. Dog skal du holde kontakten med mig tit.. Jeg har også en lille side plan til dig.. Ser du.. Der er den her engel.. Paisley.. Jeg vil have at du gør dig gode venner med hende.. Overbevis hende om at hun også skal støtte mig og ikke den gode side.. Tror du at du kan klare den opgave.. Smukke Succubus?’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 04:57

Hun tog imod hans slag med lettere irriteret mine. Hendes øjne fulgte ham op ad trappen *Hvad skal han deroppe?* Hun nikkede med et tom ansigtsudtryk. "Ja..." sagde hun til hans sidste spørgsmål.

Men der var nogle ting hun var i tvivl om, hun overvejede sine ord nøje. Vidste ikke helt hvordan hun skulle spørge ham uden at vække hans vrede. hun bed sig lidt i underlæben og purrede op i sit hår.

"Øhm... altså... " Hun kiggede spørgende på ham. "Dén der gode side?" Véd han hvad vi to har aftalt nu? Altså jeg mener... hvordan forhindre vi ham i at tage over så snart jeg ikke er i nærheden af dig længere og rende ud til den første og bedste... eksempelvis Paislye-trunten, og sladre?" Hun holdt armene nede langs siden og kiggede op på ham, frygtede lidt et raserianfalde, men hun var jo nødt til at vide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:05

Han smilede ’’God pige.. Jeg vidste du ikke var dum ’’. Han klappede hende blidt på hovedet. Hun havde stillet de helt rigtige spørgsmål ’’ Selvfølgelig ved han hvad vi snakker om.. Selvfølgelig vil han prøve at stoppe os.. Hvorfor tror du jeg vil have du skal blive venner med Paisley og overbevise hende om at støtte mig og ikke min gode wuss side.. Hun er nøglen.. Hvis hun støtter mig vil min wuss side blive så såret og være i så stor sorg at jeg ikke har svært ved at holde ham nede.. Det betyder også at du ikke hele tiden behøver at være ved mig og så kan du gå i gang med at hente folk til min hær.. Ser du planens sammenhæng?’’. Han tørrede lidt blod væk fra Narcissas læbe med sin finger og løftede lidt op i hendes barm så den sad godt. Han klappede hende på hovedet og sagde ’’ Har du flere spørgsmål.. Og du vover at stille nogle dumme nogle nu hvor jeg er såååh imponeret over dig ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:10

Hun smilede lidt skævt, både over hans ord, men også over hvor fucking selvoptaget den mand var. Hun lod ham røre ved hende, og nød at det for en gangs skyld ikke var hende der skulle snyde sig til lidt intimitet.

Hun løftede hovedet og kiggede ham i øjnene. "Hvordan finder jeg denne Paisley? Og hvad gør vi ved dig imens jeg arbejde på hende?" *To rimelig fair spørgsmål, hvis jeg selv skal sige det*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:17

Han sukkede som om det var en selvfølge. Hvilket det jo ikke var. Hun havde ret, han syntes selv at han var perfektheden selv. Hans måde at tale og selv at gå på strålede af selvtillid. Han klappede hende på hovedet og sagde roligt ’’ Du har min adresse.. Hun vil sikkert være der.. For at svare på dit du ellers sagde.. Tror du bare jeg valgte det her hus for sjov?.. Tror du virkelig ikke at jeg har en større plan med alt jeg laver ’’. Han slog ud efter hende med flad hånd igen. ’’ Jeg valgte ikke det her sted så ingen kunne høre familien skrige.. Jeg valgte stedet for at ingen kunne høre mig skrige.. Jeg kiggede ovenpå for at sikre mig at der ikke var nogen og for at sikre mig at denne pige ikke var en populær pige så folk hurtigt ville savne hende i skolen og sådan.. Du lænker mig fast til en stol i kælderen.. Tager ud og overtaler Paisley.. Gør alt hvad du vil ved hende bare ikke dræb hende.. Bring hende her og så er opgaven klaret.. Skal jeg skære andet ud i pap for dig? ’’. Han klappede hende på hovedet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:22

Narcissas øjne tindrede ved hans ord. Hendes hoved lagde sig på sned og hun smilede. *Godt nok er han en selvoptaget stodder, men han er en lækker én... OG så skaber han sjov i gaden!* Hun tog imod hans slag, blinkede knap nok, så bare at lidt af hendes blod nu sad på hans hånd.

Hun smilede, "Godt... jeg finder hvad jeg kan af stærke lænker, snor eller andet!" Hun vendte sig og gik ned af gangen. Hun begyndte at undersøge hvert lokale, og samtidig ledte hun efter en bagdør, måske var der en garage eller et værktøjrsskur?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:32

Han begyndte at gå ned i kælderen. Han tog dog en stol med der ned han vidste ville kunne holde til noget. Hans plan var så tæt på at lykkes. Han var faktisk endelig overbevist om at han ville få hans bedre halvdel ned med nakken så at sige. Han havde brugt så lang tid på at planlægge det og Narcissa var den helt rigtige. Han havde endelig fundet en han mente var klog og dygtig nok til at planen ville virke. Han satte sig på stolen og frydede sig over at han snart ville have fuld magt over hans krop. Han ventede utoldmodigt på at han kunne høre hun var på vej ned af trapperne. Han hvissede vredt ’’ Hvor bliver hun af…mmmh’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 05:42

*Dér.* Hun fandt en bagdør, den ledte ud til et lille overlukke og derfra kunne man komme ind i garagen. Hun fandt med famlende hænder en kontakt og tændte lyset.

Det var et rodet rum med alt muligt skrammelt. Hun gik i gang med at lede, hurtigt og effektivt. I et hjørne fandt hun en kæmpe rulle hegnstråd. "Perfekt!" mumlede hun, der var måske 20 meter hegnstråd. *Masser af det her rundt om ham, det kan han hverken flå eller skære i*

Med hurtige skridt var hun tilbage i huset og gik ned i kælderen. Hun fandt ham stående i et lille rum foran en solid stol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:15

Han satte sig på stolen og kiggede på hende med et ondt smil ’’ Forstår du hvad du skal gøre.. Overbevis Paisley.. Du må gøre alt andet ved hende end at dræbe hende.. Når du har overbevist hende.. Så kom tilbage her sammen med hende og få hende til at sige at hun støtter mig og ikke min anden side ’’. Han sad med armene ned langs siden. Hans øjne blev først nu normale fra deres ellers helt sorte farve. Han kiggede på hende med et blik der viste at han gav hende lov til at binde ham. Han gjorde ikke modstand. Han stolede nok på hende. Han vidste at det ikke ville kunne holde ham, men tog hans gode side over der ikke var nær så stærk og god til at bruge deres evne så ville han ikke være i stand til at komme fri. Det var den perfekte plan i hans egne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:21

Narcissa var grundig... meget grundig endda. Hun havde set at Az kunne fremmane sit sværd i hånden, derfor sørgede hun for at Az' arme var foldet hen over hans eget bryst, som i et stor X. *Hvis han bruger sin evne nu, dræber han sig selv* tænkte hun, uden at ane om han måske kunne bruge sin evne anderledes?

Hun surede hegnstråden tæt om hans krop, op og ned, hen over brystet, rundt om de samlede ben, rundt om stolebenene. Stolen stod placeret op af nogle vandrør der stak ud af væggen, derfor sørgede bin for også at vilke det rundt om disse, så han ikke kunne hoppe rundt. Hun brugte alt hegnstråden op, hvilket betøde at Az' var helt viklet ind og selv hvis han skulle formå at få smadret stolen, så ville hans krop stadig være fastlås af tråd.

Hun kiggede på værket og sagde "Noget der skal forbedres? Du kender din egen styrke langt bedre end jeg!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:30

Han kiggede på hende med et ondt smil ’’ Nej.. Min gode side er svag.. han er kun i stand til at bruge vores evne gennem sine hænder.. Jeg har derimod lært at bruge den ordentligt.. Så der er ingen fare for at han kommer fri.. Du har gjort det godt, Succubus.. Nu skal du tage af sted og overtale Paisley.. Brug hvad end løgne eller tricks du vil for at overtale hende.. DOG skal hun overtales.. Det nytter ikke noget hvis hun bliver sur på mig.. Jeg skal have hendes støtte så vil wussen være indespærret og så har du helt vist din loyalitet og så vil jeg betro dig med dele af min mester plan.. Af sted med dig.. Og lad mig ikke vente for længe.. Du vil ikke kunne lide mig hvis du skuffer mig ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 11:34

Hun kiggede lidt på ham, så bukkede hun sig ned og smilede ham lige op i ansigtet, lagde sit hoved på sned og klukkede lidt med et drillende blik. Hun fiskede ned i Az' lomme og tog nøglerne til hans motorcykel. Uden et ord vendte hun om og lukkede døren efter sig.

Oppe i stuen fandt hun mandens husnøgler, slukkede alt lyset, gik uden for og låste døren efter sig. Hun stoppede husnøglerne i lommen og smilede for sig selv da hun så motorcyklen. Det var længe siden hun havde kørt på sådan én.

Med et drøn kørte hun ind imod byen.


//Historien fortsætter her: http://deploratus.heavenforum.org/t6559-uventet-besg-paisley //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor fanden er han? (Azuriel)   Hvor fanden er han? (Azuriel) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor fanden er han? (Azuriel)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» gå! gå! gå for fanden! - Kaito
» Hvad fanden var det nu du hed? - Freja N.
» tyv!? hvad fanden bilder du dig ind! //Jaster//
» Hvor fanden bliver du af?! (Åbent for alle)
» Its not what you think { Azuriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: