Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 forlystelser ?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:09

Dag :Fredag
Sted :Van Martes park
Omgiverlser : forlystelser ?
vejr : koldt' ?
Tid : 15.35
Årstid : vinter


wolfgang stod midt i van martes park, der var forlystelser overalt og folk gik rundt og prøvede dem.
wolfgang så lidt rundt, han vidste faktisk ikke hvorfor han var her, han så lidt misbilligende på kærligheds bådene.
han kløede sig lidt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:14

Hayley kom gående hun vidste ikke hvad hun lavde her, så kiggede derfor ned i jordern
hun havde hænderne i sn læder jakke og havde hætten over hovedet, hun gik over imod
Wolfgang, og kom til og gå ind i ham, hun stopped eop og kiggede hurtigt på ham "Undskyld" sagde hun undskyldene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:21

"det gør ikke noget.. hayley.." han så på hende,
"Ehm.. heeij.."
han kløede sig lidt i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:24

Hayley kiggede på ham og smilede
"Hej" sagde hun stillet og kiggede kort rundt, *Hvad fanden laver jeg her* tænkte hun
"Hvad laver du så her* spugerte hun ham om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:30

"jeg ved det faktisk ikke..." han trak på skulderene.
"og dig?" han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:33

Hayley smled eog trak på skulderne
"Underligt nok ved jeg det faktisk heller ikke" sagde hun med et skævt smil og et lille grin
"Men det er fandme mange mennesker " sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:38

"Jaah." han smilte lidt
og så rundt imens han kløede sig i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:41

Hayley smilede og kiggede lidt op og ned af nogle drengen der var på vej hen til dem
Hayley tog Wolfgang i hånden "Kom" hun kiggede rundt og hhev ham med over til en
bænk hvor de kunne satte sig ned, Hayley satte sig ned og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 03:57

han satte sig ned ved siden af hende.
"Hm.." han kløede sig kort i nakken igen som han havde gjort nogen gange før.
han smilte lidt tilbage til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:13

"De der drenge har fulgt efter mig mange dage" hun rystede på hovedet ved tænken
Hun smilede svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 06:12

"altså jeg hentyder ikke til at dræbe dem men.. give dem en forskrækkelse?" han så på hende.
"eller hvorfor følger de efter dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 23:33

"Forskrækkelse lyder godt" sagde hun med et skævt smil men hendes smil forsvant hurtigt da hun hørte det andet han sagde, hun begyndte og tænkte lidt over hvad "Jeg ved det ikke" sagde hun tavs, "Men jeg tror de kender Dean, Dean er en af mine venner fra Chicago" sagd ehun roligt, hun kiggede roligt på ham, "Men Dean har ingen venner far Chicago mere, så jeg ved ikke hvad de aver her, ellers er de bare ude for at prøve og have sex med mig" hun rystede på hovedet ved tænken og kiggede hen på drengene og sukkede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 01:15

"ville de stoppe hvis din 'kæreste' var her tror du?" han løftede det ene øjenbryn,
han så så kort hen på dem og så tilbage på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 01:19

Hayley trak på skulderne "Jeg ved det ikke, men det tror jeg" sagde hun roligt
"Men jeg gider ikke og hente ham" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 01:22

"jeg mente nu.. jeg kunne spille din kæreste? altså bare så de ville lade dig være?"
han så på hende og kløede sig i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 01:30

"Okai, men hvordan skal vi gører det" spugerte hun ham om
og kiggede roligt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 01:35

"jeg ved ikke." han trak på skulderene med et skævt smil.
han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 01:39

Hayley kiggede rundt "Okay, tag ikke det her for noget" drengene kom der over, Hayley tog hans hånd og flettede ders finger sammen, "Kan vi ikke lige låne dig" sagde de til Hayley, Hayley kiggede på Wolfgang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 01:43

"det tror jeg ikke i kan." han svarede for hende.
han så på drengene, "Jeg kan ikke svare for følgerne hvis i ikke skrider herfra og la' min kæreste være."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:04

Hayley kiggede op på drengene "I er ikke kærester, hun kom her alene" sagde de og kiggede på Wolfgang
Hayley kiggede nu på ham, og bed sig i læben, hun var nervøs hvad drengene kunne finde på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:08

"jah ? er det ikke klart? vi skulle mødes her? ikke skat?" han så på dem.
prøvet at lade vær med smile over deres dumhed Men..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:09

"Jo" sagde hun rolgt og kyssede ham hurtigt på kinden, drengen nikkede til hinanden
og begyndte derfor og gå forbi banken, og de var nu væk, "Tak" sagde hun roligt og slap hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:15

"så lidt.." han så lidt efter der hvor de var gået..
"Hm.. så la' de dig måske være."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 20:40

Hun smilede og kiggede roligt efter dem men smilede så, "Det må ja da håbe"
hun så tilbage på ham med et tænkene blik,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 22:47

"ellers kommer jeg efter dem.." han kløede sig lidt i nakken,
og så kort hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forlystelser ? Empty
IndlægEmne: Sv: forlystelser ?   forlystelser ? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forlystelser ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vinter i forlystelser.
» Alle de forlystelser!!! - Angel
» Forlystelser wuhuu - Privat Jake.
» Forlystelser , fornøjelser eller forfærdelse? ~Adabella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: