Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Artikel 4: MERRY CHRISTMAS

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Artikel 4: MERRY CHRISTMAS  Empty
IndlægEmne: Artikel 4: MERRY CHRISTMAS    Artikel 4: MERRY CHRISTMAS  Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 04:05

MERRY CHRISTMAS
“All I want for Christmas is you”

Julen nærmer sig, der er ikke lang tid tilbage før at det er juleaften!
Det er helt utroligt at tiden går så hurtig, de fleste glæder sig, men selvom julen er en af de bedste tider er der faktisk også nogen som ikke bryder som om den af personlige grunde.
Sneen har ikke lige frem hersket i denne måned, vi har mest set til regn og kold blæst. Alligevel håber de fleste at der skal komme sne lige til juleaften, da det altid vil gøre dagen og aften mere hyggelig samtidig med at man er sammen med familien.

Vil i være online på DEPLORATUS på juleaftens dag?

Har du generelt tænkt over hvad du vil lave juleaftens dag?
Dagen som plejer at tage en evighed når man venter på at få julefrokost inden man får julegaver.
Hvad har du ønsket dig til jul?
Har du fået købt alt det du havde i tankerne?
Hvor mange bliver i til jul?

En masse spørgsmål kan strømme ind fra alle sider, udover det så har de fleste også nogle jule traditioner, som at pynte juletræ sammen med hele familien, at der skal være pakkeleg udover det sædvanlige, risalamande eller risengrød til dessert.
Alt hvad der indebærer. (Kan ikke lige huske alle traditioner)

Fra min side vil jeg sige at min familie ikke tager alle jule traditioner i brug, vi går fx ikke i kirke, da vi ikke mener at det er så vigtigt.
Vi vil hellere være der hjemme hele aftenen. Det eneste som vi mest sætter fokus på er at glæde hinanden samt hygge med hinanden og selvfølgelig have et juletræ. Men jeg mener dog at vi ikke får et juletræ i år… da vi børn er blevet så gamle at vi egentlig ikke tænker over det, hvor vi kun sætter fokus på hyggen sammen med familien.

Fortæl gerne om jeres juletraditioner. :-)

GLÆDELIG JUL
Tilbage til toppen Go down
 
Artikel 4: MERRY CHRISTMAS
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Avis og Tv-
Gå til: