Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bofæller for et par dage - Grigori & Mai

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 22:22

'' hvis du ønsker at sikre dit liv er du først nød til at overvinde mig.. det er vel logisk. men jeg gætter på at en som dig ikke forstår hvem du er oppe imod...'' sagde hun og lod hovdet lidt på skrå...

*hmmm nu begynder jeg ellers at more mig... det begynder at blive sjovere....*

hun drejde sig mod hende.... for at undersøge om hendes fodposition...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 22:44

Grigori kom ind i stuen og kiggede sig omkring da han hørte mai...

"hvor er mai... syntes lige jeg hørte hende" sagde han koldt og uinterreseret

*hmm gad vide hor mai er... hun er måske i vægen... narh... måske... måke ikke*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 22:50

mai drejede sig på ham da hun stod over ved sofaen...

''er du blind?'' sagde hun lidt iriterret over det....

*GOSH... why is he so stupid.... oh well... perhaps i can have some fun with this little... *

hun lod ikke blikket fra narcissa dreje.. men fortsatte fokus på hende...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 23:24

han kiggede på vægene for at se hvor mai var... men kunne ikke helt se hende...

*hmm hvilken væg er det mon*

han begyndte at små grine over at han ikke kunne finde hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 04:02

Narcissa stirrede irriteret på Grigori da han kom ind i stuen. *For helvede... jeg kan jo ikke slås med én jeg ikke kan se, hvad er det trunten ikke fatter?* Hun overvejede sit næste træk... hun kunne selvfølgelig bare gå imod døren?

"Vi ses Mai... hyg dig med din gemmeleg! Grigori, skulle vi smutte?" Hun gik hen imod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 06:28

han vendte hovedt mod naicissa med et undrene blik... bagefter vendte han mod vægen
igen

"mmhmm... lad os smutte vis du virklig vil.. se... abbadon... hjælper jeg dig" sagde han koldt

*vis hun lad vær med at kæmpe mod mai... så hvordan... har hun tænk sig at.. handle abbadon*

han vendte sig rundt og k ig mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 06:50

Narcissa nikkede tilfreds ved Grigoris ord. Men hun var samtidig en smule spændt, for det virkede virkelig som om at han var oprigtig bange for denne Abbadon? Narcissa var ikke du, hun vidste godt at der selvfølgelig fandtes langt større og mægtigere dæmoner end hende... men hendes nysgerrighed havde altid været det ledende træk ved hende, og hun måtte altså bare møde ham. Måske der ville komme noget eventyr ud af det? Hun fnøs lidt hånligt af sine egne tanker og viftede åndsfraværende en hånd foran sig.

"Mai... sorry skat. Men jeg gider ikke slås med ting jeg ikke kan se... you get it?" hun stoppede kort op i døren og vendte sig om. "Vi ses senere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:09

''enten er i blinde... eller også er i blondine..'' sagde hun lidt iriterret mens hun sad på hjørnet af sofaen(ikke i skyggeform)

''men udemærket.. hvis du gerne vil stoppe legen.. må du vel nyde en kold og smerte fuld død.. og det same gælder dig Grigori... og kom ikke og prøv at fortælle mig at jeg ikke advarede jer... '' hun drejede sit blik mod grigori...

*jeg er skuffet... utroligt at de fjols tør stå mod abbadon... og du ved udemærket at han ikke fotrækker gæster...*

et smil kom på hendes læber..
''jamen så lad os se hvor langt tid i holder.. jeg gætter på 2 sekunder... men det er jeres sag, og jeg ser frem til dine lemmer sprættet op af ham.. jeg siger det blot som det er, i er enten dumme eller modig hvis i tør at besøge ham uanmeldt'' sagde hun koldt med et smil på læben...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:22

Narcissa gik ud af døren... hun var træt af at høre på alle de 'pas-nu-på-dig-selv-formaninger. Med kold min sagde hun "Ja ja... mor!" Da døren var lukket kiggede hun op på Grigori. "Hvor skal vi nu hen?" smilede hun forventningsfuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:51

*tøzen er ikke klar over det.. men lad gå. lad os se hvor langt hun kommer uden nogle guid..*
et smil kom på hendes læber...

// Mai out ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 06:59

Narcissa stod og kiggede på Grigori "...?" Hun slog ud med hånden, som for at sige, 'skal vi komme af sted?'

"Jeg går ud fra at du ved hvor vi skal hen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 08:50

han kiggede på hende med et smil...

"næ ærlig talt... ikke" sgade han koldt

han rettede hovedt lidt mod mai som tegn på at hun vidste det

*jeg sagde jo osse ku jeg ville hjælpe hende... gjorde jeg ikk*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 08:57

Narcissa gloede rødglødende på Grigori og sendte så lynende øjne imod døren, som kunne de skyde den ned og dræbe Mai på stedet.

"Fuck dig... fuck din lebbe-veninde derinde og rend mig. Du sagde at du ville føre mig til Abbadon. Og... "

Narcissa havde altid haft let til følelser... specielt vrede, og denne dag var ingen undtagelse.

"Lorte-engel... troede i det mindste du havde nosser nok til at holde dit ord... at vise mig hvor jeg kan finde ham! Så hvad.. nu siger du at trunte dér", hun nikkede imod lejligheden " er den eneste der kan finde ham? Så du løj før?"

Som en lille forkælet møgunge stampede hun hårdt i gulvet og vendte rundt på hælene med et 'Hmrf!'.

Over skulderen gav hun ham fuck-fingeren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 22:36

han kiggede på hende med et lidt irriteret blik...

"jeg sagde da ikke noget om... at jeg kunne føre dig til abbadon... jeg sagde jo kun jeg ville hjælpe" sagde han med et drillende grin

*hvem sagde at jeg kunne føre hende tl ham*

"men du kan da... osse bare finde ham selv" sagde han lidt sur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Jan 2012, 03:53

mai havde taget sin kimono på eftersom hun skulle til optagelse inde for kamp
hvor efter hun lod sin katana i sin besidelse og havde taget alt sit udstyr via den traditionelle vej.
hun gik ud mod hovede døren med sin sport taske med med sit hverdags tøj i.
og havde sin niginata i den anden hånd.

*tsk. . tænk at det liderlig svin bruger tid på tøzen. . . han har fået sit knald. . . så hva brokker han sig over. *

hun åbnede døren og kiggede på grigori og der efter på Narcissa

''er i her stadig?! jeg troede i skulle finde Abbadon, eller har du stadig glemt at du ikke ved hvor han bor, hva Grigori?'' sagde mai
med et ret så stort smil på læben.

hun kiggede lidt iriterrende på Grigori og sagde: ''Du holder din kæft din dovne hund''

Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 17-17
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Jan 2012, 05:08

Grigori vendte hurtigt hovedt da mai kom ind og lavet elevator blik på hende
han begyndte at grine lidt da han så kimono'en

"nej nej vi er her stadi" sagde han grinende

*vender mig aldrig til det*

han flækkede sammen af grin og forsøgte at lade være men måtte give op.

han tog hånden for munden for at stoppe med at grine...
da det endelig lykkedes ham at holde kæft kiggede han på mai igen

"er det den tid på året" sagde han med et lidt fnisen

da hun sagde han skulle holde kæft klappet han næsten i med det samme men han rystede stadi af grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bofæller for et par dage - Grigori & Mai
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alt på få dage | Rail
» Dagen i dag, ligner ingen andre dage (Rockey)
» Svenskere og Øl - Grigori
» Bonjour - Grigori
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: