Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Guide til evner

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Guide til evner Empty
IndlægEmne: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:18

Så er der kommet en lille guideline til hvordan man laver evner :)

http://deploratus.heavenforum.org/t6599-hvordan-vaelger-man-evner

I må sige hvis i synes der mangler noget - men jeg tror vidst jeg er kommet ret meget rundt om det hele.

Jeg håber i sætter pris på det :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:23

Jeg vil giftes med de regler :D de gode :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:24

Fantastisk arbejde pro
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:26

Aaaaw! Tak :) og tak til dig for lige at give mig et par gode fra hoftehøjde da jeg lige var gået lidt død i hvad jeg mere skulle skrive ind :)

Det er altså virkelig værdsat at der er nogle derude der er friske på at være sparingspartnere :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 02:13

*bumb*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 03:02

Gabriel: Må jeg være præst til dit og reglernes bryllup ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 03:02

Procella: Det ser ud som om du har arbejdet hårdt! Flot arbejde ^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 03:04

*rødme*

Tusind tak! :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 03:07

You welcome ^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 22:24

*bump*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Guide til evner Empty
IndlægEmne: Sv: Guide til evner   Guide til evner Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Guide til evner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: