Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Disko mig her, disko mig der?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:03

Dato :: IRL
Årstid :: Vinter
Dag :: Lørdag
Vejr :: Overskyet.
Sted :: TRC.
Tid :: 20:30
Omgivelser :: Mennesker, dans, Musik o.s.v.

Armand sad over i hjørnet og så ud på sine elver venner som var i fuld gang med at danse med nogle menneske piger, han sukkede dybt og så ned i sin øl, han kunne spejle sig selv i det hver gang diskolyset ramte glasset, han tænkte lidt på diverse ting der var sket, men havde faktisk aller mest lyst til at glemme det hele, men det kunne han ikke af mange årsager.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:13

Elisa stod oppe i baren hun kiggede op på klokken og så der var 1 min til hun havde fri, hun kiggede hen på ham der eget arbejdet, hun fik lov til og holde fri, hun tog en øl og gik ned igemmen de dansene mennesker og så en elver i højernet og gik hen til ham og satte sig ved siden af ham, "God aften" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:21

Armand så stille op da han hørte en kvinde stemme snakke til ham, han så kort op og ned af hende "Godaften" svarede han så og stilte sin øl på bordet, han fremtvang et lille smil og bemærkede så hun var vampyr og smilet blegnede hurtigt "Hmpf" sagde han og følte sig med et utryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:27

Elisa smlede roligt til ham, hun havde intet imod elver varulve Heller dæmoner men mennsker og engle hvade hun meget imod hun smilede til ham og tog en tår af sin flaske med øl i og satte den så på boerdet, "Elisa" sagde hun med et smil og rakte hånden frem imod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:31

Armand så lettere skræmt på hende og tog ikke imod hendes hånd "Armand.." sagde han stille og tog sin øl, han prøvede et lade være med at ligne en der skulle til at gå, for hun ville nok ikke angribe her blandt så mange mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:35

"Armand, lad være med og være bange for mig" sagde hun stillet, og tog sin hånd til sig og kiggede på ham, det var tydeligt for hende og se at han var bange for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:38

Armand så på hende og sagde direkte "Ikke når jeg ved du ville kunne lide mit blod " han så så ned i sin øl og tog en tår, han sank sin øl og så igen på hende ".. men, hvis du lover ikke at bide mig? .. vil jeg gerne snakke med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 09:42

"Jeg spiser ikke elver og defor lover jeg dig at jeg ikke bider dig" sagde hun og det hun sagde var 100 % sandt, Elisa spiser ikke elver, men mennesker og engle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:43

Armand så små mistroisk på hende, men nikkede så "Hm, okay .. Jeg tror på dig" sagde han så og smilede svagt, han drak det sidste af sin øl og så ud på danse gulvet efter sine venner, men de var vist smuttet "Fedt" mumlede han og stilte øl glasset fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:50

"Tak" sagde hun roligt og smilede til ham, men da han kiggede ud på danse gulvet og han sagde "Fedt" løftede hun det ene øjenbryn "Hvad er der galt" spugerte hun ham om, og kørte en hånd igemmen håret og smiled etil ham, hun tog så en tår af sin øl og satte den på bordert
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Disko mig her, disko mig der? Empty
IndlægEmne: Sv: Disko mig her, disko mig der?   Disko mig her, disko mig der? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Disko mig her, disko mig der?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Disko dasko - Zina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: