Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 08:46

Tid # 22:32
Vejr # Udenfor en smule sne og blid kulde
Sted # Hjemme ved sig selv(Lejlighed i Werclare)
Omgivelser # Ingen at høre eller se
Beklædning #
* Sort bh åbnes foran
* Sorte hofteholder
* Gennemsigtige trusser i sort
* Hvid skjorte

Indretning - Vis man står i døren står man direkte til at kunne se stuen(der ingen gang).
2 sorte læder sofaer overfor hinanden og et meter lang glas bord imellem.
Gulvene i bygningen er næsten hvide og i smuk poleret træ.(ingen køkken)

Højre side - badeværelse med sorte firkantet klinker og bruser hvor man kan sidde eller lægge ned samt stå op ved siden af den kant der lavet til at lægge på(glas døre uden forhæng dog censor over glasset hvor ens private.. dele er (ved en kvinde).

Venstre side fra dørens syn af.
går ind på værelset og så til højre ud til gården, er hele væggen et stort slags glas vindu man kan se ud af, samt en seng står næsten helt op af det. Der spejl over sengen og sengen er betrukket med sort sengetøj(silke) dog bene på sengen er hvide. Overfor sengen er der (Skabe inde i væggen - 4 af dem). En stripper stang til venstre(vis man sidder i sengen) og til højre Makeup bord /spejl.




Privat - Judas
Der var skam ikke meget at tage fejl af, julen var endelig overstået og snart ville det nye år komme og raketter ville blive sendt til himlen som aldrig før og oplyse den med alverdens farver og mønstre der nu kunne findes på i denne nymoderne tid. Vinden udenfor var blid og velkommende, som en ven der strøg en over kinden blot for at mærke om man kunne holde varmen og så forsvinde igen med resten af mængden.
Det var ikke så sært af Corabelle havde bosat sig lidt udenfor byens midte, nemlig i en af de ikke for nymoderne bygninger dog indvendig var den temmelig nymoderne. Vis man gik ind ude fra, gik man direkte ind i stuen faktisk? eftersom Corabelle havde fået revet køkkenet ned, fordi det var der skam ikke brug for.

Der var to sorte læder sofaer direkte overfor hinanden temmelig firkantet i deres design men yderst bløde og med 1 hvid pude i hver side.
Et glas bord i midten der var aflang på 1 meter og vis man gik til højre side ville man komme direkte ind i et stort badeværelse der havde sorte klinker med hvid fue imellem hver firkantet flise, mens bruseren havde glas døre så man kunne se direkte ind, dog var det censureret direkte hvor ens private dele måtte være, så kun mave og ansigt/hals og lår ville vise sig men resten ville være gemt for verden der måtte være ude for det lidt aflange brusebad til to, hvor man også kunne sidde eller lægge der inde og blive spulet med bruseren på sig.
Der var et aflangt boblebad og så et stort vindu hvor man kunne se direkte ned til gården og skam også hen af mod byen, eftersom bygningen ikke gik hele vejen rundt om gården med springvandet nede ved sig.

Dog vis man kom ind af døren og gik til venstre, ville man komme direkte ind i et stort værelse, med en hel væg som vindu. Op af vinduet stod der en dobbelt seng, med hvid gulv under sig og hvide ben, dog sort sengetøj i silke over sig. Skabene var inde i væggen direkte overfor og en stripper stang stod ikke så langt væk, i falsk sølv så man nu ikke ville brænde sig som vampyr.
Der var et stort spejl oppe over sengen samt et spejl henne ved skabene hvor man kunne sminke sig ved et lille sminke bord.


Corabelle havde lagt det meste af dagen og sovet i en anden mands skjorte, eftersom hun var kommet temmelig sent hjem fra arbejde, så sent at hun var nød til at gemme sig i skyggerne for ikke at blive ramt af den farlige sol, heldigvis lå hendes lejlighed næsten ALTID i skygge. Corabelle havde fået det store vindu inde i sit soveværelse, betrukket med noget UV beskyttende sådan så solens stråler ikke ville træde ind, så hun kunne stå i dags belysning og betragte solen uden at dø, ved mindre at glasset gik i tusinder af stykker(Alle de andre vinduer er også betrukket med det).
Corabelle åbnede forsigtigt sine øjne ved lyden af hendes radio der spillede The Features - From now on.
Corabelle strakte sig let og satte sig op i sengen og berørte sit lange sorte fyldige næsten bolle ligene hår og rejste sig så op da hun hørte endnu et bank * Hm? mon det er naboerne neden under * Hun skubbede sig dovent hen over kanten på sengen og rejste sig så iført hofteholder i sort og trusser der næsten var G-streng og lidt gennemsigtige med rosen mønster på, samt sort silke bh der åbnes foran og havde en sløjfe bagpå og så en hvid skjorte ud over, der liiige gik ned om bagen på hende og gik lidt ud over hendes hænders håndryg.

Hun strøg let fingrene igennem det uglede hår og gik så hen til døren da hun hørte det kom fra den og åbnede den så og sagde" Jaaah? " hun gik helt i stå med sin næste sætning da hun opdagede hvem der stod foran, han var godt nok forandret men ikke... det helt vilde. Corabelle så helt forskrækket ud i ansigtet som havde hun set et monster og med et smækkede hun døren hårdt i, før han ville kunne nå at sige særlig meget og vendte så hurtigt ryggen til døren og begyndte fumlende at knappe sin skjorte * ARGGHHHH!!!! .... det var bare ikke... nej! .. det ikke ham, det er jeg sikker på... det.. det kan ikke være den opblæste nar!*




Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 09:06

Lyden af støvlerne mod lejlighedens opgang var det eneste man kunne høre mens Judas betrådte alle trappetrin med de gamle læderstøvler der knirkede svagt under vægten fra hans fødder, der vred og sled i det gamle dog bløde læder. Da han kom op på den rette etage, faldt hans mørkebrune øjne på messingskiltet hvorpå der stod hans søsters navn. Perfekt. Et smil lå i den ene mundvige, men forsvandt dog hurtigt, da han førte hånden op mod trædøren, og slog én gang på dørens hårde overflade, før han igen slog endnu en gang, og fjernede derefter hånden, og stak den ned i lommen. Han var mildt sagt spændt på at se søsteren igen. Det var mange år siden de sidst havde mødtes, men det betød vel ikke at hun ikke kunne hjælpe sin kære storebror som manglede et sted at lege skjul for solen. At han ville kunne finde et andet sted at bo var der ingen tvivl om, men han magtede ikke at skulle finde et nyt sted at sove hver aften, ved en ny kvinde, så hellere hans søster.

Da døren blev åbnet, stirrede han i de sekunder han fik, på søsterens krop, der var ganske let beklædt, og alligevel med en masse beklædningsdele, der dog bare ikke dækkede så fandens meget. Han hævede et bryn, og skulle til at skille læberne, for at sige noget, da døren blev smækket i hoved på ham, og han stirrede ind i den hvide dør. Han stod i et par sekunder og betragtede træet, før hans hånd lage sig på dørhåndtaget til døren, trykkede det ned, og pressede på, så han kunne åbne døren. Corabelle skulle ikke tro han kunne slippe så let af med ham, og ellers, hvis hun havde håbet på det, måtte hun tro om igen, for så ville hun blive slemt skuffet. Han havde ingen planer om at lade hende slippe for ham, men hvem ville dog også det?

"Hvorfor så hurtig, jeg har intet gjort dig." Sagde han, da Judas trådte ind i den sorthvide lejlighed. Han drejede halvt om, så han kunne se på hans søster der så yderst tiltalende ud i den lette påklædning. Vampyrens hænder blev gemt ned i bukselommerne, mens hans øjne løb hen over hendes beklædning endnu en gang. Da han bemærkede skjorte var en mands, smilede han. Nå, det lå måske til familien? "Du kunne vel ikke hjælpe din kære bror?" Uden at vente på yderligt svar, eller noget, gik han over mod den første af de firkantet bløde sofaen, og smed sig mageligt i den, mens han smed skoende op på glasbordet, dog uden at slå det i stykker. Han drejede hoved, så han kunne se hen mod søsteren, mens han lod en hånd løbe igennem det halvlange blonde hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 09:27

Inden i var der allerede udbrudt en indre krig i den lille spinkle petite men dog kurvede krop af Corabelle´s. Hun hadet virkelig sin bror Judas, det var dog heller ikke så fandens svært at finde ud af netop hvorfor, fordi da hun kendte ham, var hun lille og han var en ung teenager som hende, deres kroppe ville gå i stå ved en hvis alder, når man selv valgte hvilken. Hun kunne komme med tusinder af grunde til netop ikke at lukke ham ind og en af dem var alle hans dame besøg, eller os var det blot ham nær hende. Hun havde en svaghed for sin elskede bror, han var så smuk, så elegant og alligevel... så ligeglad med alt og alle, men alligevel havde han dog skænket hende en tanke eller to, nogle gange, dog hurtigt var han gået tilbage til at være dette her storsnudet svin der kun tænkte på sig selv og hans behov. Hun hørte dørhåndtaget blive taget i og nåede lige netop at lukke skjorten helt, så kun hendes lår midtfra over knæet og ned, kunne ses, samt hendes kraveben og hals/ansigt.

Corabelle nåede lige at vende sig om i det han trådte ind med ordene at han intet havde gjort hende, det var vel rigtigt, men hun kunne stadig ikke fordrage ham, netop fordi han var så uimodståelig men den mening havde alle tøser vel om hendes elskede bror, skønhed lå jo helt klart til familien, dog Corabelle havde farvet sit elskede blonde hår helt kuld sort denne gang, så der ikke var noget at tage fejl af, hun ville ikke genkendes som HANS søster. Da hans smukke mørkebrune øjne gled op og ned, som var hun en læselig bog, mærkede hun hvordan blodet inde i hende kogede dog ikke af vrede men af tiltrækning. Ligeså hendes metalliske blå øjne gled langsomt op og ned i et elevator blik mod sin elskede storbror og hun så kort væk fra ham og krydsede stædigt armene og sagde" Jeg kan ikke se nogen grund til at hjælpe en så populær fyr, hvorfor finder du dig ikke en eller anden dulle og erobre hendes hjem? " hun skænkede sin elskede bror et kort blik og lod det så forsvinde indtil han smed sig i sofaen og hans ben lige var ved at rør sofa bordet " Neeeej! " hun havde fået det skiftet ud hele 7 gange fordi en eller anden idiot af en fyr smed bene op mod det netop som Judas var ved at gøre.

Med sin hurtighed sad hun hurtigt på sine ben tæt på bordet med udstrakte hænder og opdagede så til hendes lettelse " Puuuha.... " hun strøg let panden og så temmelig irritabelt mod Judas og sagde" Vis det var gået i stykker ville du være nr 8 i køen til en gang tæsk bror " hun fnøs let og rejste sig op og gik hen til ham og ombagved armlænet hvor han havde sit hoved og berørte så hans silkebløde blonde hår og sagde" Er det blevet længere? " hun lod de smalle klaver hvide finger glide ud mellem de gyldne hårlokker og sagde" Jeg har kun en seng så sofaen bliver din, du skal være ude om en uge ved mindre du har noget godt at tilbyde " hun smilede lumsk og slikkede sig let om de fyldige læber med den lidt spidse tunge i blodrød og lod de perle hvide tænder blottes let og sagde" Nårh men jeg skal snart på arbejde så rod ikke for meget og ingen dulle snask i min elskede seng Alright?"

De Metalliske grå øjne så alvorligt på Judas som en slags ' i mean it, if you do i will bite your dick off ' . Et uskyldigt smil fulgte dog trop efter denne intense trussel sendt med et dræberblik fra den uskyldige og ikke så høje Corabelle * hvorfor sagde jeg dog ja til at han kan bo her, han vil sikkert ikke sove i sofaen.. det helt sikkert, han tager aldrig til takke med sådan noget, når der findes noget bedre i denne lejlighed * hun sukkede og gik så hen mod soveværelset hvor hun åbnede et af sine skabe og var ved at finde tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 10:19

Judas grinede da hun advarede ham mod at ædelægge bordet. "Det er lige før jeg vil prøve." Svarede han og vippede lidt med foden på glaspladen. En behagelig følelse løb igennem hans krop da han mærkede hendes lange bløde fingre løbe igennem hans hår, som formede sig efter hendes fingre. "Ikke længere end normalt vil jeg tro." Svarede han, og kigede op mod hende med sine mørke øjne. Da hendes krav blev opstillet for ham, smilede han blot tilbage til hende. De vidste sikkert begge at disse krav ikke var nogle han ville følge. Hvis man spurgte Judas selv, ville han aldrig følge nogle krav, med mindre han fandt dem brugelige, og kunne vende dem til sin egen fordel. Da Corabelle skiftede emne, fjernede han sit blik fra hende, og lyttede blot. "Tag det roligt, jeg har ikke fundet nogle dulle der kan slå dullen bagved mig." Svarede han blot i en neutral stemme. Han bemærkede ikke hendes videre hårde dræbende blik, hvilke sikkert var et held, for så kunne det være han ville udfordre hende, eller så var det ikke specielt godt, fordi at det faktisk var hans tanker at gøre det.

"Tag du bare dit tøj på, jeg løber ingen steder." Sagde Judas lidt efter, mens han betragtede glasbordet foran ham, som blev ved med at lokke for at slå bordet i stykker. Han var sikker på at hun ikke ville tvivle et sekund med at smide en masse i hoved på ham, men han var ikke sikker på om hun ville kaste sig ham. Det blev han nød til at prøve før eller siden. Det næste spørgsmål var så blot, om det skulle være nu, eller senere. Han skævede hen mod søsteren, med et let smil på læberne, før han trak fødderne væk fra bordet, og rettede sig op fra den ellers så magelig stilling. "Efter hvad jeg havde forstået, så får jeg æren af at være her i en uge, og ikke en dag mere, med mindre jeg kan servere noget af din interesse på et sølvfad?" Spurgte han drillende. Hendes krav var ikke noget han ville efterkomme, med mindre hendes krav var noget der kunne tilfredsstille ham på den ene eller anden tænkelige måde. Det skulle i bund og grund nok blive interessant at se hvad han kunne finde på, og om hun ville have det, for hvad ville hun så gøre hvis hun ikke ønskede at det skulle ske?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 10:33

Et sydende blik blev sendt direkte mod Judas da han sagde at det var ligefør han ville prøve at smadre bordet, blot fordi hun havde sagt netop de ord til ham for blot få sekunder siden " årh!.. du ligeså umoden som du altid har været, grow up! " hun smækkede hårdt garderobe skabet til og gik hen til sin seng og smed sig i den udmattet * jeg kan ikke tage på arbejde med ham luskende rundt her? hvem ved ikke hvad han kunne finde på *. Hun begyndte langsomt inde i sengen at knappe sin hvide eller nærmere fyrens hvide skjorte op og hørte på Judas sige et eller anden hvor hun så kom med det flabede " Hva? jeg hørte dig ikke " hun grinte let og pressede sine læber blidt mod hinanden mens hun så yderst koncentreret ud mens hun knappede denne vanskelige skjorte af og sagde så " Angående dullen, vis du hentydet til mig får du tæsk " hun smilede blot ved ordet tæsk, hun huskede tydeligt at de plejede at komme op i fights da de blot var små børn.

Hun kunne dog ikke benægte at hun af og til havde været liiiidt tilbageholdende eftersom hans berøringer var alt for meget for hendes krop, hun fik det altid mærkeligt og kunne næsten ikke holde sig i live, det var hver gang som om hun gik ind i en form for trance? som havde hun virkelig intet blod tilbage i sin krop.
De metalliske blå øjne fladt blidt mod døren og kort efter rejste hun sig op da der var fri bane og begyndte at smide sine hofteholder i meget tynd strømpe bukse stof og derefter sine trusser og så løsnede hun da også bh´en.

* hehe, jeg ville gerne se ham komme med noget der vil få mig til at ændre mening, han er så arrogant og selvoptaget at han med garanti ikke kan finde en grund eller noget som helst der vil ændre min mening om ham eller at han skal ende med at bo her * hun så mod sin stakkels seng og kiggede kort op mod spejlet over det. Vis han først så det, ville han helt sikkert sove her inde, eftersom han kunne betragte sig selv og hvor lækker han så ud? dog var han ikke ligefrem en gud men han var vel tæt på. " Hey`? hvad siger du til at komme med mig på arbejde, så du ikke ender med at smadre hele min lejlighed mens jeg væk " hun smilede kort og ville hellere have ham med ned på strip klubben end at have ham til at gå her hjemme og ende med at komme tilbage til et smadret glasbord og blod på væggene, han var nemlig sådan et svin angående at rydde op efter sig, når det gjaldt hans sult og andet? eller sådan var han da han var lille..

" Så? hvorfor har du egenlig ikke et sted selv at bo " hun kunne ikke helt forstå stadig, hvorfor han havde opsøgt hende og ikke en eller anden.. måske han var fattig" Sig mig, har den store rich boy gået uden om og hjem? hva lille fattig røv " hun grinte hånligt og trådte hen til sit sminke bord nu kun iført hvid skjorte og de røde læber og tog en mascara og påførte sine blonde øjenvipper der blev sorte og dramatisk bøjede, så de rigtig stod frem, smukt som et mesterværk. Hun kunne se hen til døren og hun kunne skam også se vis Judas kom, så hun kunne smide noget efter ham, vis han prøvede på noget " Men du har en uge til at finde en grund til at jeg skal beholde dig og ikke kick din sorry ass out of here "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 10:49

Da Corabelle kom med forslaget om at han kunne komme med hende på arbejde var han ikke sen til at takke ja. Det kunne ikke blive andet end fantastisk at se hvor hun arbejde, plus det sikkert ville gavne ham senere hen. "Selvfølgelig vil jeg da ikke smadre dit hjem." Svarede han så troværdigt at de sikkert begge vidste at det var en løgn så langt som en løgn kunne nå. Skuespil var en af Judas helt store færdigheder, at snyde og bedrage var noget han kunne, hvilke han havde lige siden han var ganske lille, hvilke de begge vidste, både ham selv, og hans smukke søster. Judas havde ikke ændret sig specielt meget siden han var lille, han kunne lide kvinder, som altid, og kunne drikke ordenligt, men hvis det stod til ham, skulle det hele gøres hårdt, hurtigt og gerne voldeligt så man kunne mærke det, både indtagen af føden, men også andre behov, hvilke kun ville sige sex. Andre behov havde Judas ikke rigtig hvis man spurgte ham. Han fandt ingen grund til at hjælpe andre på nogle måde, eller at finde penge, for dem kunne han nemt finde, hvis han da vel og mærket ville.

Da Corabelle atter skiftede emne, skabte det et interessant spørgsmål inde i hans hoved. Han fnyste da hun snakkede om ham som en fattigrøv. At han faktisk var det lige i dette øjeblik kunne han ikke benægte, men at han kunne ændre på sin økonomiske status før vejret ville skifte var noget han kunne. Ikke på grund af en eller anden fix evne der kunne give ham penge eller andre spændene ting, men blot ved at fedte sig ind på en kvinde, og tage hendes penge, samt blod, hvilke ofte var den vej han fik sine penge, efter at pin-koden var udgivet. En sikker vej til masser af penge.

Judas placerede sin håndflade mod glasbordet, og fordelte trykket lige ud på sine hænder et kort øjeblik, før han pressede sine fingre hårdt mod glasset, så man lidt efter kunne høre det ellers så solide glas gå i tusinde små stykker der faldt ned på gulvet, mens det reflekterede lampernes lys. "Jeg kan hurtig finde på mange grunde." Svared han lidt efter, mens han rejste sig op, og gik hen mod soveværelset, hvor han kunne se søsteren gøre sig klar til aftens arbejde. Han skubbede døren op med skosnuden, og betragede soveværeset, til han fik øje på sit eget spejlbilled hen over sengen, hvilke frem kaldte et lille smil, til han flyttede blikket mod søsterens sorte hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 11:03

Corabelle skulle lige til at lægge knaldrød læbestift på eftersom hun gik efter et meget fransk uskyldig pige look men før hun vidste af det hørte hun bordet klirre og vidste at det skam ikke var ved et uheld den var gået i stykker, nej det var hendes forbandet forbandelse til bror der havde smadret det.
Hun bed tænderne hårdt sammen og var nød til at rette noget på sin læbestift der glinsede smukt i den rødlige farve inden hun kunne vende sig om halv nøgen eller ja.. nærmest nøgen og ordne dette problem kaldt Judas. Hun nåede dog end ikke fra selveste sminke bordet før hun hørte døren til soveværelset blive skubbet langsomt op og vendte sig så kort om da hun så hans spejlbilled og sagde" Næh nej, tro ikke at du skal sove her inde og det bord.. er på din regning " hun vidste at hun ikke kunne få ham til at gøre noget, men hun kunne efterlade ham alene på klubben mens hun ville skrive sig på privat show listerne og eftersom hendes bror var en fattig røv ville han ikke være en af dem der havde råd til netop sådan et show.

Hun dækkede kort sin nøgne krop og endnu en gang måtte hun knappe skjorten dog denne gang blev den knappet med hurtighed af overnaturlig evne og før Judas ville nå at kunne reagere stod Corabelle foran ham og en lussing kom flyvende igennem luften og forhåbligt ramte den Judas direkte i smasken og forblev mod hans kind mens hendes øjne langsomt forvandlede sig til blodrøde og så kom den hårde dominerende stemme, mens hun stak neglene ind i hans skuldre blade" ER DU FUCKIN RETARD!, DET BORD ER ÆGTE HÅNDSKÅRET OG FINPUDSET COUTURE FRA FRANKRIG!... Jeg burde virkelig slagte dig, vis det ikke var fordi du var såååååh! meget TYKKERE end mig" hun hadet ham virkelig, det bord havde kostet hende så mange penge for ikke at sige glaspladen ligeså!?. Hun sukkede og stoppede med at berør Judas og sagde" Skrid så ud med dig Judas, jeg skal klæde om og mit soveværelse er IKKE noget du får lov til at erobre som det passer dig " hun smilede uskyldigt denne gang som havde de slet ikke skændtes og hendes franske accent var blød og forførende igen som den altid plejede at være, dog med en edgy kant over sig.

Hun så kort mod et lille natbord ved siden af hendes seng hvor et ur stod på og hun opdagede hvordan tallene slet ikke var tilfredse med hendes fremskridt. Hun gik hurtigt vis da hendes bror ikke havde andet i tankerne med hende. Hen til skabet og fik hurtigt trukket nogle trusser og en bh ud og så beholdte hun ellers skjorten og tog nogle jeans på, eftersom hun alligevel skulle skift nede på arbejdet?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 22:36

Judas betragtede lidt sin søster, uden at sige noget, eller gøre noget, han fandt det hele ganske morsomt. At se sin søster halvnøgen var bestemt noget der var vær at glo på, men det fik han ikke lov til i længere tid, da hun fik sig rejst op, og gav ham en lussing så det sang, og sikkert ville have efterladt et fint aftryk af hendes hånd på hans kind/kæbe, men på grund af at han intet blod havde i kroppen, ikke nok, kunne man knap ane et mærke. Han lavede en kort grimasse, der dog hurtigt forsvandt, da hun stak sine negle ind i hans hud, og begyndte at råbe og skrige ham op i hoved, mens han blot små grinede flabet og irriterende. "Tykkere?" Spurgte han lidt små forvirret, og smilede. Han lod det være ubesvaret, med mindre søsteren ville uddybe. Da hun ville sende ham ud af soveværelset, skubbede han blidt forbi hende, for så at smide sig i hendes store bløde seng. "Den låner jeg, så med mindre du vil sove sammen med mig i nat, så må du tage sofaen." Svarede han, og lukkede fredeligt øjne, dog var hans andre sanser stadig skarpe, og ville sagtens kunne høre hvis hun kom, men måske ikke i tide.

Judas havde som altid ingen planer om at lade sig styre af nogle. Det var nærmere ham der skulle styre dem efter hans mening, det var folk bare ikke lige tilfredse med, desværre. Han strakte sig vel behageligt og lage hoved tilbage, for at kunne kigge op i spejlet over sengen, der ville kunne reflektere sengeenden, hvor han så ville kunne se Corabelle hvis hun kom, men den blinde vinkel var desværre sidderne, men der måtte han så bruge ørerne.
Da han blev træt af at glo op i spejlet, flyttede han blikket op mod loftet, mens han lyttede til søsterens gøremål, om det så var at kaste sig over ham, eller om det var at få noget kluns på, eller noget helt andet. I bund og grund anede Judas ikke hvad hans søster fortog sig når hun var alene, så nu kunne han lave en fin lille dokumentar serie omkring det. Hvad lavede Corabelle fra hun stod op, så snart mørket trådte frem, til hun gik i seng, når mørket forsvandt, og efterlod verden til mennesker og andet lysindtagende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 22:51

Corabelle så nærmest stukket ud, da Judas trådte direkte forbi hende som var hun intet. Hun var vel mest sur af alt over at han var kommet uanmældt, sådan så hun slet ikke havde haft tid til at gøre sig mere.. tiltrækkende end normalt?. Hun vendte sig kort om mod Judas uden at sige et ord, fordi det hjalp skam ikke at sige noget til ham, vis først han havde besluttet sig så var det sådan, ingen kunne ændre hans holdninger eller skubbe hans stædige røv væk fra hvad end han havde lagt sig i og denne gang måtte hendes søvn og seng lide for netop hans beslutning.

Hun så kort på ham * jeg.. jeg kan ikke sove med ham * hun vendte ham kort ryggen og strøg sit pandehår til siden og prøvede at holde den varme blod brusen inden under sin porcelæns hvide hud under kontrol. Det nærmest stak i hendes finger stadig fra da hun rørte ham. * hans hud er så.. så dejlig.. hans.. hans øjne så dybe * hun klemte øjnene sammen et kort øjeblik og rettede sig mere eller mindre med hovedet højt og satte håret op i en hestehale og sagde " Fint.. så sover vi sammen " hun ville ikke opgive sin seng til ham og især ikke give ham hans vilje, fordi han troede måske han kunne tryne hende eller måske friste hende.. han kendte sikkert til hendes lille.. crush, dog hun var ikke bange mere, hun handlede når hun ville og kunne sige fra men skam også sige til vis hun ville lege.

Der blev banket på døren udenfor og kort efter havde Corabelle fået trukket tøj på, dog inde i stuen i stedet. Hun åbnede døren og en flot høj model kom gående ind. Det var en fyr kaldt Ace. Han havde halv langt ravne sort hår og ligeså næsten helt sorte øjne og så en meget bleg hud og nogle lidt fyldige læber og så en muskuløs krop. Corabelle smilede og krammede ham og sagde" jeg ligestraks færdig " Fyren smilede og kyssede hende på halsen og sagde" Vi kan jo ikke have vores stjerne ikke dukker op " hun nikkede og sagde" Min bror kommer dog.. med denne gang, ellers ender han med at ruinere mig og smadre alt der er af dimser i dette hjem " hun så kort mod soveværelset og sagde" Kom så Judas! " hun smilede til Ace sådan lidt undskyldende for hendes storbror´s langsomhed og smuttede så ud af døren, eftersom Ace have et sæt nøgler til lejligheden og ville låse efter hende, mens hun gik i forvejen ned til en small size limo i sort.

Hun gik ned og satte sig ind og ventede så på Ace og hendes bror Judas, når de kom, ville limoen køre og de ville komme hen til strip klubben og Corabelle ville smutte hen og sige at Judas var special gæst og så ville hun ellers hurtigt rande ind og klæde om bagved med de andre tøser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 01:36

Judas smilede glædeligt da han fik søsteren med på at sove i samme seng. Det skulle nok blive sjovt. han blev liggende imens Corabelle forlod rummet, og åbnede op for en gæst der stod og ventede på hende. Da døren blev åbnet kunne han straks både dufte og høre det var en mand der kom ind. Skridte var en smugle tunge, og havde ikke en kvindes elegance over sig, ligesom hans egen, der heller ikke ligefrem var lydløse. Han lod dem snakke færdig, mens han lå og nød den bløde seng, som han helt sikkert ville tilbringe den kommende da i, det var der ingen tvivl om. Da han blev kaldt på, fik han sig op og sidde, så han efter et par sekunder stod ved siden af søsteren, eller der hvor hun burde stå. Han kiggede mod manden der havde hentet hende, og smilede let for sig selv. Han vidste ikke helt hvilke rolle han skulle ligge gæsten i, så han ventede til senere med at afgøre det, lige nu var det med at følge trop.

Da Judas kom ind i Limousinen betragtede han søsteren, med et vel fornøjet smil, før han satte sig ned, strakte bene ud, og fyldte godt ud, tydeligvis godt tilfred med valg af bil, mens den susede igennem byen. Han havde besluttet sig for ikke at præsentere sig selv, det havde søsteren jo gjort så fint, bror til hende, og navn, så behøvedes man ikke mere hvis man spurgte Judas. Mens bilen fløj igennem byen, var hans mørke øjne rettet ud af de tonet vindue, hvor de kunstige gadelygter kastede deres skær hen over bilens blanke sider. Ganske rigt og fornemt. Hvor mange penge havde søsteren mon skrabet sammen?

Da de kom til stedet, steg Judas ud af bilen, men stoppede op da det gik op for ham hvor Corabelle arbejde. Han kiggede lidt frem og tilbage mellem søsteren, og stedet, før han grinede, eller nærmere smilede meget stort, for så at følge med de to andre ind. Af alle steder havde han ikke forventet det var her, men hvem skulle dog klage, det var flot, dyrt og der var masser mænd og kvinder der alle så kønne ud, dog kunne Judas ikke se nogle der var gode nok for ham, måske blodmæssigt, men ikke kropsmæssigt, der var det stadig søsteren der tiltalte ham mest, som hun tit havde gjort, især efter hun havde fået nogle kurver og former på den blege krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 01:49

Corabelle lagde de blågrå øjne på sin bror der stirrede ud af de tonede vinduer. Hendes blik rykkede sig ikke en meter under hele køreturen, hun kunne ikke få sig selv til at se væk fra ham, fordi... hun var allerede fanget i hans lille spind af skønhed og charme. Blot at han var hendes bror og at han ligefrem var vampyr gjorde det heller ikke nemmere at modstå hans skønhed eller hans charme som han havde haft som ung. Hun huskede tydeligt hvordan hun hadet alle de tøser der var kommet ind af døren og havde begramset sig på ham og omvendt. Hun huskede lydene og hvordan hun blot var... søsteren. Den der var grim, den uden kurver eller former, den der intet var værd at spilde sin tid på? men nu, nu var alt vendt op og ned, hun var endelig en kvinde med smukke lange forførende glat barberet ben, samt en blid bleg kulør og en fyldig barm samt stramme baller der sad godt i jeans og andet little petite tøj der nu klæbte sig til en strippers krop.

Hendes blik gled dog hurtigt væk fra Judas i håb om han ikke havde set hendes intense stirren som var hun faldet i en drømmende trance mens hun havde set på ham. Fyren smilede og rejste sig op og lukkede hende ud og vinkede så og lod hende gå ind. Corabelle var ikke sammen med denne fyr eller havde været det, han var vel en slags.. tjener eller ven? som hun nogen gange drak af, han var menneskelig dog hooked på hendes blod. Corabelle så mod Judas og sendte ham et smil og sagde" Slå dig løs, fordi jeg vil ikke komme til at optræde ude i dag "

hun turde ikke at optræde ude foran ham, det ville simpelthen være for pinligt for hende, eftersom hun havde denne svaghed for ham. De havde aldrig set hinanden som søskende, nærmere fjender der var sat i samme hus og sådan havde det altid været. Corabelle gik ind og klædte om og betragtede sig selv med denne sorte næsten ikke eksisterende outfit og krøllede så blidt det nederste af sit hår så det fik smukke bølgende hårlok totter og uglede så lidt op i håret og gav det lak og fik lidt glans på de røde læber og derefter rød neglak på de fine negle og så høje sorte stiletter og så var hun ellers klar. * Jeg tør ikke.. * hun vidste at hun ikke kunne gemme sig ved privat rummene forevigt.

Hun listede stille hen i siden af lokalet og gled langsomt ud ved siden af scenen og så rundt * ingen Judas.. godt * hun pustede lettet ud og sneg sig så hen til en af disse privat shows rum hvor man kunne optræde for kun en speciel sådan så de altid ville føle at alt kun var for dem og ingen andre. * Ballet er imorgen, så jeg må helst ikke vrikke om på min fod igen * hun arbejdet her og optrådte som ballerina dog havde hun ikke hovedrollen.. ikke i nu.. det var en anden smuk blondine der havde det og Corabelle? tja.. hun var vel det sorte får.

Hun lukkede døren efter sig og gik så hen til den scene hun skulle optræde på denne nat og ventede så på at der ville komme en kunde ind, eftersom der altid gjorde det, når der kom lys i skiltet hvor der stod Corabelle(lige over døren) .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 02:44

Da Corabelle var smuttet væk, kiggede Judas lidt rundt, før han fandt den første sofa, han kunne sætte sin behagelige bagdel i, mens hans blik lå på de omkring gående kvinder, mens han overvejede om han skulle finde noget mad. Det måtte han sikkert få gjort inden for en overskuelig tid, da hans søster jo krævede penge af ham. Han grinede lidt ved tanken om bordet der var knust, og sikkert ikke lige ville klistre sig sammen mens de var af sted, men hvorfor overhoved bekymre sig om at skulle betale, hun skulle nok finde pengene, nu ville han finde noget underholdning, som han også hurtigt fandt, da han så et skilt hvor søsterens navn lyste op.

Ligesom skiltet lyste op, fandt et smil også vej til Judas læber i det han rejste sig op fra sofaen, skubbede sig igennem mængden af mennesker og andre væsner der brugte tid på at savle over de forskellige damer der vrikkede op og ned af stængerne der var placeret meget logisk rundt i hele rummet. Han smilede let for sig selv, ide han gik hen til døren, åbnede den, og trådte ind. Da døren bag ham lukkede, forsvandt søsterens navn, og blev erstattet af: Optaget. Judas glæde sig til at se hvad søsteren ville syntes om det var ham hun skulle underholde.

Hans blik løb rundt i rummet, før han til sidst fandt en plads han fandt værdig for hans behagelige bagdel. En stor hvid lænestol der nok mere eller mindre kunne kaldes for en sofa, som den dog alligevel var for lille til at være, men for stor til at være en ganske normal lænestol. Hans hånd løb igennem det blonde hår, mens han fiskede en cigarret op fra jakke lommen og tændte den ene ende med en pink lighter, før han pustede en let røgsky ud i rummet, mens han ventede spændt på hvad der skulle komme frem. Han vidste det var søsteren, men hvad hun ville gøre interesserede ham mere, end at vide hvor meget, eller hvor lidt hun havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 05:18

Corabelle skulle lige til at gå ud da duften af hendes bror mødte hende. * Judas.. nej?... det-det kan ikke passe, hvad laver han dog her inde og hvorfor * hun bed sig i underlæben hårde end normalt så læben var på punktet til at sprække, dog slap hun den sure mine inden og strøg håret bagud og tænkte * Nej jeg må tænke professionelt, der kan intet ske og vil intet ske.. så.. så længe han bare ikke rør mig * hendes smalle klaver finger med de fine røde skindende negle gled langsomt rundt på hendes uskyldige porcelæns dukke hvide krop og hun følte hvordan hendes krop reagerede på hver en af disse blide strøg, blot duften af Judas nærmest lammede hende i ren nydelse og hendes sanser blev sløret og hendes egen selv kontrold svækket. Hun tog sig sammen efter at ha mindes Judas berøringer og gik så langsomt hen af mod gardinerne og musikken begyndte.

Musikken var erotisk og rolig, men havde dog en kant af vildskab under sig. Langsomt gled gardinerne væk og en sort scene med en rød stang trådte frem og med lange og selvsikre skridt kom Corabelle frem og smilede mere eller mindre udfordrende da hun opdagede Judas. Hun holdte sin facade godt og tankerne inde i hendes hoved fik ikke lov til at komme frem, dette var arbejde, dette var hendes nye liv!. Hun slikkede sig let ned af den ene finger efter at ha bidt et lille hul forovn så hendes blod gled ned af den.

Da hun havde gjort dette tog hun om stangen og med strakte arm, øverst oppe var hendes greb og så elegant og langsomt lod hun sine lår glide op af den røde stang og langsomt spredte hun sine ben symetrisk så de gled næsten helt lige ud til siderne og så lod hun sit underliv langsomt berør stangen da hun gled ned af i en blid bevægelse og trak så bene bagud og svang dem om på den ene side og snoede sig så helt ned til enden og kravlede helt hen af mod Judas og smilede da hun så ham i øjnene og tog så hans smøg ud af munden på ham og førte den op til sine egne læber og tog et hiv og skød den så væk fra hende og ham, så den landet på et bord ved et af siderne mens hun vendte sig om med et lille grin " Heh ".

Hun gik med svajende hofte vrik hen af mod stangen igen og lod så sin fyldige barm nærmest omfavne stangen og lod dem glide ned af den og skød så sin røv bagud til hun næsten nåede bunden og vendte sig så om og lod fingrene blidt berør stangen bagved sin ryg og gik ned af og spredte bene jo længere og mere hun kom ned og sad nu på hug og sagde" Sig mig Judas? ... lever tøserne ikke op til sine standarter" hun gav et let grin fra sig og slikkede sig over de blodrøde læber og vendte ham så ryggen og hoppede op af stangen igen og gjorde så hun vendte på hovedet og langsomt skød ryggen ud af og endte på sine ben denne gang med et KLIK KLIK, fra hendes stiletter og så gik hun ellers bagud mod stangen, eftersom hun ikke ville have at Judas var for.. tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 05:54

Da Corabelle steg ud, kiggede Judas afventende på hende. Duften af hendes blod fyldte langsomt rummet, hvilke vakte tørsten i ham, men han blev roligt siddende og betragtede kvinden der greb om sit værktøj, en metal rød stang som hun lod sig glide op af. Han måtte indrømme hun kunne sit arbejde godt, elegant og forførende hvis man var til kvinder op af stænger. han nåde lige at få et sug af sin cigarret, før hun greb fat i den, og tog selv et sug, før den fløj igennem luften, så den lande pænt på bordet ved siden af.
Han fortrak ikke en mine, da hun skyndte sig tilbage til sin elsket stang. Hans øjne løb igen hen over søsterens krop der harmonisk gled omkring stangen, mens hun snakkede til ham. Svaret blev overvejet, før han svarede kort og godt. "Nej, man kan finde steder der er meget bedre." Svarede han med en lille flig af udfordring i hans stemme. "Men måske kan du bevise det modsatte, eller skal jeg gå skuffet her fra?" Det var kun en døv der ville kunne høre hans åbenlyse udfordring til søsteren. Han ville have at hun skulle vise det bedste. Han kendte hende, og vidste hvad han kunne lide, ellers var hun blevet godt dement i de sidste år tiere siden de sidst havde set hinanden. Langsomt lod han en hånd løbe hen over armlænet på stolen, mens han blik stadig var rettet mod 'modstanderen' foran ham.

Da hun kravlede op i stangen, kunne han ikke lade være med at hæve blikket en smugle, før han lænede sig frem, og placerede albuerne på knæene, mens han lavede en skål til hagen med sine hænder. Hans blik fulgte efter kvinden med de høje stiletter og de knap eksisterende tøj, der kun lige dækkede for diverse dele på hendes krop. Gad vide om hun havde planer om at smide det, eller om det ikke var en del af showet. Judas kunne ikke lade være med at smile ved tanken om at se sin kønne søster smide tøjet for ham. Det var nok noget der ikke ville ske, men man kunne da altid håbe at hun ville gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 06:11

Corabelle smilede over hans udfordring og sagde da hun gled med sit underliv ned af stangen " Udfordring... accepteret " hendes metalliske gråblå øjne blev langsomt blodrøde i farven og før Judas ville kunne nå at reagere var hun allerede henne ved ham, med bene ud til siden og ham imellem og havde et rødt bånd mellem fingerne hun snoede hurtigt om hans håndled så han ikke kunne bevæge dem, dog kunne han sagtens komme fri, men lige nu.. var det hende der dominerede " Elskede bror, du så let at se igennem" hun grinte koldt og slikkede ham op af halsen og berørte blidt hans bukse kant og gled så væk fra ham og gik om bagved ham og med en hård bevægelse trak hun ned i stolens ryg så den faldt og Judas sikkert ville ende med at lægge ned, med det røde tykke bånd om hans håndled og hende der holdt i enden af båndet som var han hendes lille skøde hund.

Hendes blodrøde øjne stirrede intenst på Judas da hun langsomt gik ned på knæ over ham, så han igen var imellem hende og hun førte snoren op af, så han ville ende med at have sine arme op over hovedet og så ville hun ellers bide hun i sin underlæbe, blot for at friste ham " ups hehe.. " man kunne se hun nød at lege med ham og hendes hænder gled ned til hans bukser som flåede op, så bælte, knapper og lynlås gik i stykker " Ser du til at du ender med at gå nøgen her fra bror " hun slap båndet og bandt det om hendes håndled og lod den anden hånd glide langsomt ind under hans overtøjs beklædning og berørte hans brystkasse * Ikke nu Corabelle.. du kan godt holde til det.. * hun mærkede blodet under sin hud boble mere nu og hendes kulde forandrede sig og blev liiidt mere.. varm i det. Hun håbede dog at Judas ikke lagde mærke til netop dette.. " Har du været en slem dreng " hun blinkede kort til ham og vis han ikke forhindrede hende, ville hendes hjørnetænder springe frem og hun ville langsomt sænke sine hugtænder ned i hans brystkasses saftige kød, dog kun for at tirre ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 09:44

Judas smilede tilfredst da hun modtog hans udfordring, samt accepterede den. Smilet blev større, da hun pludselig befandt sig helt tæt på ham, og bandt hans hænder sammen. Han hævede et bryn, mens han undrede sig over hendes valg af bånd, et håndjern ville have langt mere effektivt, men selvfølgelig var det jo ikke meningen han skulle bryde ud, hvis han havde forstået legen rigtig, så han lod det røde bånd låse hans arme sammen. "Let at se igennem?" Spurgte han, og grinede kort. "Du må forklare det bedre, din bror er vel heller ikke for kvik, hvis det er dig der skal bestemme det." Fortsatte Judas.
Han fulgte hende med blikket da hun gik om bag hans stol, og pressede den ned, så han pludselig næsten lå nede på jorden. Hans øjne mødte hendes røde øjne, der tydeligvis viste hun var med på den lille leg, deres lille søskende leg. Selv forblev hans øjne mørke. Det var kun han drak blod, eller på andre måder blev ophidset at hans øjne blev røde, ellers forblev de i den mørke farve. Han lod sine hænder falde op over hoved, mens han betragtede søsteren, der pludselig flåede hans bukser op som om det var papir. "Det håber jeg ikke, ellers må jeg jo låne noget af din lille ven." Svarede han, og forventede at søsteren vidste hvem han hentyde til, og hvad han sikkert ville gøre, hvis det skulle blive nødvendigt.

En let gysen løb igennem hans krop, da han mærkede hendes hånd løb ind over hans brystkasse, men det frembragte ikke nogle andre reaktioner ellers. "Er det et spørgsmål, eller er det din mening?" Spurgte han, mens han kiggede tilbage ind i hendes øjne som dog intet rigtig afslørede for ham. Hun vidste hvilke svar hun ville få hvis hun spurgte ham. Selvfølgelig havde han ikke været slem, ellers havde han altid været det, men han havde da været år blevet belønnet med en masse kvinder og penge, så hvis det var slemt at have penge og kvinder, så var han da meget slem, men ellers kunne han ikke se nogle grund til at han skulle have dén rolle.

Han lukkede kort øjne i ren nydelse, da han mærkede hendes tænder glide igennem hans hud, ind mod de halvtomme blodåre. Det var altid en behagelig følelse som han altid nød, dog skulle det være på den rette smigrende og dominerende måde, ellers var der intet sjovt ved det, ligesom han elskede at blive domineret og sat til vægs, noget ganske få kvinder kunne gøre, men alligevel var der nogle der kunne gøre det, hvilke han elskede på over alt på jorden, dét og så blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 10:03

Corabelle smilede da hun så sin bror nyde dette og bed så endnu en gang igen dog denne gang længere oppe og gled så hans trøje af ham og så nu på hans bare overkrop hvor hendes fyldige læber langsomt lod sig glide over i små kys og bid indtil hun kom til hans nippels og langsomt gled hendes tungespids i blodrød rundt om dem og let hen over dem, for at stimulere hans krops nydelse lidt mere og pressede så hans hænder lidt mere op af og ned, sådan så han ville kunnne mærke at hun bestemt og han blot skulle lystre. Hun bed blidt i den ene af dem dog ikke så det ville gøre ondt på ham... på en dårlig måde. Hendes øjne blev metalliske grå i det og hun så ham pludselig direkte i øjne og langsomt bed hun hul i hver side af sin underlæbe og nærmede sig Judas læber og bed så hun i hans underlæbe og trak lidt ud af og slap så med et drilks smil og strøg ham over kæben og bed ham så i skuldren og tog sig lidt tid til at smage ham denne gang. Hans blod var berusende for hende og hun følte sig allerede høj på ham og hans vidunderlige duft.

Hun mærkede hvordan hun blev tændt og vis hun ikke snart stoppede ville det gå galt. Hun trådte væk fra ham og lod båndet glide væk fra hans håndled og sagde" Lektionen er ovre, jeg har andre mere.. vigtige ting at begi mig til end at underholde dig bror " hun så kort mod klokken. Hun havde ballet træning i aften men måske hun skulle aflyse det og så få sig sovet lidt, dog ville hun måske ende med at skulle sove ved siden af Judas hvilket hun helst ville undgå, især efter at ha drukket så meget af hans blod, det gjorde hende helt lammet inden i og slet ikke i kontrold til at modstå ham overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 10:22

Judas havde ikke så meget at sige, eller indvende, da hun trak hans bluse af, før hun begyndte at kærtegne hans overkrop, hvilke var yderst tilfredsstillende, men han vidste der var langt mere i søsteren end hun lige gav sig, men han slog sig til tås med hvad han fik, og måtte så senere kigge på de ting hun var hoppet let og elegant over. Hans øjne stirrede på hendes nu skiftende øjne, der stirrede på ham med et hårdt skær, mens hun fyldte rummet med duften af hendes blod fra hendes læber. kort efter blev duften af hendes blod blandet med duften fra hans blod da hun først bed hul på hans læber, og derefter små bid ned af hans skuldre, der igen sendte en let gysen igennem hans krop, dog var dette ikke synderligt mærkeligt for ham. Han indsnusede ivrigt duften af deres blod der blandede sig i rummet til hun stoppede og rettede sig op.

"Åh, det var dog en skam." Svarede han, og slog sine fastbundet arme omkring hendes nakke, og trak hende tætter på sig. "Jeg håber du snakker om din lektion søs, for det var jo ikke mig der skulle øve mig." Svarede han med et smørret grin. Han flyttede ikke armene, kun fordi han ikke ville, og han gad ikke til at løfte dem op over hendes hoved igen, så hvis hun ville have dem væk, så måtte hun selv fjerne dem, eller binde det røde julebånd op, der holdte dem fast. Judas valgte at prøve at bevæge bene, hvilke ikke gav et andet resultat end at han lignede en fisk der var fanget i et net, da han hverken kunne komme op eller ned, på grund af stolen, og søsterens vægt på hans krop, der på den måde holdte ham nede.

"Har du da travlt med at komme videre til dine andre kunder siden at du stopper dine timer allerede?" Spurgte Judas, tydeligvis afslappet, uden tegn på at have hastværk med at komme væk. Han fandt det en smugle besværligt at ligge på den måde, men ikke ligefrem ubehageligt, og der kom jo ikke nogle ind og forstyrrede dem på nogle måde, så hvorfor beklage sig over noget. Han rystede let på hoved, for at få en af de blonde hårtotter væk fra ansigtet, hvilke ikke rigtig lykkes, men da han ikke kunne flytte den med hånden, måtte han jo klare sig med den ned i øjne, det var vel også lige til at klare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 03:45

Da han pludselig trak hende tættere på sig og holdte armene om hendes nakke følte hun en brusen i sin blod og en svag rødmen viste sig kort over hendes kinder, imens de metal grå øjne stirrede stift ind i Judas mørkebrune øjne der føltes som en opslugende sump. " Hey jeg har ikke brug for træning, men jeg kan ikke koncentrer mig når du er her, samtidighed med at jeg os senere skal træne til ballet okay.. " hun så kort væk fra ham og skubbede hans arme væk fra sig eftersom blot berørelse fra ham gav hende en indre rysten og hun kunne slet ikke fokuser mere på hvad der var rigtigt og forkert.

* jeg kan ikke mere... det så svært * Hun begyndte så småt at trække vejret og hendes øjne blev blodrøde i det hun betragtede Judas og før han ville vide af det, havde hun smækket ham hårdt op mod væggen, med fronten mod hende og hun rev hans tøj af ham hurtigere end han ville kunne nå at stoppe hende. Hun så på ham temmelig hidsig og sagde" hvorfor!, skal du... altid komme og ødelægge alt " hun knugede sine hænder og smækkede en med vilje direkte ved siden af hans ansigt sådan så væggen flækkede og sagde" Jeg vil ikke have du rør mig mere, er det forstået " hun trak sig tættere på ham og så ham dybt i øjnene og den ene af hendes hænder strøg blidt over hans overkrop i det hun sagde" jeg kan ikke styre mig selv mere, det hele er din skyld " hun stak neglene hårdt ned i Judas vis hun fik chancen og lavede 4 lange rifter ned af hans smukke brystkasse og vendte så ryggen til ham og tog sig til panden og trak vejret mere eller mindre forpustet.. det var så hårdt at holde hendes indre bæst inde, hun ville så gerne bare slås med ham og dominere ham og få ham til at holde sin kæft...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeFre 30 Dec 2011, 23:07

"Bal, skal prinsessen nu til bal?" Spurgte Judas med tydeligvis latter i stemmen. "Jeg troede du, af alle, var bedst til at gå til bal." Han havde ingen problemer med at se søsteren i en smuk kjole danse sig ind i alle folks hjerter, som hun så ville spise indefra. Yndigt. Et kort overrasket ansigtsudtryk kom til syne på Judas ansigt, da han blev løftet op fra gulvet, og blev slået op muren bag ham. Han noget ikke at sige et kvæk, før han mærkede hvordan hun voldsomt flåede tøjet af ham. Da det hele stod stille for ham, og hun lod sig frustration løbe ud over ham, grinede han. "Sådan er jeg bare." Svarede han tydeligvis glad. "Lad mig påpege at det er dig der lige har afklædt mig, og rør ved mig." Svarede han flabet, mens han overvejede om han skulle irritere sin kære søster endnu mere. "Undskyld." Ordnet lugtede som en løgn langt væk, lige så langt væk som man kunne lugte løg. De vidste begge han elskede at irritere hende, elskede hende, elskede at vide hvad han kunne gøre ved hende.
Da han vidste sårene ville forsvinde inden for de følgende dage, gjorde han ikke noget ved hendes hænder der løb ned af hans brystkasse, og skar dybe sår hvor blodet langsomt fyldte rummet med en sød duft. Judas grinede endnu mere da hans søster vendte ham ryggen, og trak vejret som om hun havde været ude og løbe.

Mens Corabelle prøvede at få styr på himmel og jord, betragtede Judas sin nu røde brystkasse, før han lod en finger glide igennem blodet, for at få noget på sin finger, som han ivrig slikkede i sig. Mens blodet forlod hans krop, kunne han tydeligt mærke tørsten melde sig, men han skubbede den ivrigt væk, der skulle leges nu. Han trådte hen bag søsteren, og lage en hånd på hendes skuldre, hvormed han vendte hende omkring så de stod med front mod hinanden. "Hvorfor holder dug dig tilbage?" Spurgte han drillende, mens han gik længere frem mod hende så de til sidst stod helt foran hinanden, med mindre hun var begyndt at gå baglæns. "Hvorfor gør du ikke bare det du vil?" Spurgte han i en drillende tone, mens han lod en finger løbe fra hendes kæbe, over hendes kolde bløde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeFre 30 Dec 2011, 23:52

* Hvorfor, hvorfor er han min svaghed, hvorfor kunne jeg ikke have en anden svaghed * hun klemte øjenlågene sammen hårdt og prøvede at lade vær med at fylde de nu blanke øjne med hendes blod fra det indre, men det var som om alt tog overhånd. Hun kunne ikke styre sin trang til ham mere og det slog hende ihjel inden i fordi hun lignede ikke de piger han plejede at score, de piger han plejede at lege med var smukke som modeller, som skuespillerinder, som... prinsesser.. ja faktisk som gudinder?.

Corabelle mærkede hans hånd på sin skuldre og vendte sig om som et skræmt dådyr og så ham i øjnene og strøg de blodige tåre væk og betragtede ham med disse skræmte øjne, mens han blot snakkede til hende og gik tættere og tættere på hende. Hun ville gerne slippe væk og træde bagud, men hendes fødder fjernede sig ikke en cm, nej hun blev stående.. rystende og betragtede sin elskede bror udfordre hende, snakke og tale om dette med at holde sig tilbage " Fordi... jeg vil ikke blive slugt op af dig.. " hun vendte sit blik væk fra Judas og bed sig nervøst i underlæben og duftede hans dejlige... blod.

Hans finger gled langsomt over de kolde dog bløde læber af hendes og hendes sølv grå øjne lagde sig uskyldigt på Judas igen. Hun mærkede hans hånd have et tag om hendes kæbe ligeså og hendes øjne blev langsomt blodrøde i det hun slog sine arme om hans nakke og stillede sig på tær og kyssede så hans dejlige fløjls bløde læber i et grådigt kys. Hun mærkede sin indre dæmon blive mæt og hendes egen nydelse strømme op i hende som et vandfald. Hun ville smage mere af ham, ligesom det blod der forblev tilbage på hans læber inden hun kyssede ham, ligeså ville hun gerne ende med at sidde fast på ham for evigt.. minde ham om denne ene gang. Hendes smalle klaver finger, gled nænsomt hen over hans såret brystkasse og langsomt ned til hans hofte hvor hun blot lod den hvile, mens den højre hånd forblev om hans nakke dog stille nulrende hans gyldne hårlokker omme bagi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 02:13

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Empty
IndlægEmne: Sv: Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra   Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sister And Brother Now Living Together? { Judas Quorra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: