Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Do i know you? { Jacob

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 05:57

Tid # 12:32
Sted # Highschool Sheria - Skolesygeplejersken
Vejr # Solen og kulde
Omgivelser # Elever og lære
Beklædning #
* Lyseblå Nederdel(Længde - over knæene til hofterne
* Hvid top indenunder nederdelen.
* Hvide stiletter
* Sort jakke og fletning ned af den ene skuldre

Som en hver anden skulle unge mennesker enten gå i skole eller ha job og Corabelle var skam en af dem der både boede alene, havde job om aften og om dagen havde hun skole, hvilket hun sandelig håbede at få vendt om på en dag når hun fandt et mere passende job til sig selv, men indtil videre var hun den alle kaldte på vis de skulle ha en til at hente tøj, eller kaffe eller blot gøre de ting man simpelthen ikke selv gad, heldigvis var det ikke sådan henne på den skole hun havde fået sig selv skrevet ind i, nej... på denne skole holdte hun sig for sig selv og var ikke den helt snak saglige med folk, eftersom nogen så lidt mærkeligt hen af mod hende?, dog vis hun havde vidst at der fandtes væsner og især vampyr ville hun nok også se hvorfor nogle holdte sig en tand væk fra hende?. Nogen kendte til væsner og andre gjorde ikke og Corabelle var skam en af disse mennesker der slet ikke kendte til væsner andet end i eventyr bøger, skønt hendes hud var blød, lignede den næsten porcelæn på afstand eller i solens smukke skær. Hun tog aldrig solarium som nogle andre tøser gjorde og var meget i mod solbadning, eftersom hun ikke mente hun så godt ud i Bikini.

Så derfor var Corabelle, bleg med et strejf af et gyldent solskær og havde fine fyldige læber der var en mild lyserød og en slank figur dog med kvindelige kurvede former, som fyldig barm og alt det en kvinde nu skulle besidde, tøj var et must for hende og hun gik næsten altid i det dyreste og undlod så at spise en hel dag, vis hun blot fik den specielle designer kjole fra et eller andet vildt latterligt dyrt navn? eller mærke.

Forsigtigt smækkede Corabelle skabet i og tog sig stille til hovedet, hun havde i flere dage haft det lidt mærkeligt og det så skam ud til at hun havde fanget sig en febet, så da det ringet ind, banede hun sig ned til skole sygeplejersken hvor der plejede at være 2 senge med et gardin imellem, hvor man kunne lægge og vente på at skole sygeplejersken skulle komme og tjekke en. Hun så forsigtigt ind af døren og strøg det rødlige hår til siden så fletningen gled ned og lagde sig op af hendes ryg og gik så forsigtigt hen til en af sengene og lagde sig med et nydende suk " Mmhh.. " hun lukkede langsomt øjnene i og lyttede til sine omgivelser og det halv åbne vindu, eftersom skolen var i 2 etager og hun var på 2 etage. Hun nød stilheden skønt varmen var ved at slå hende ihjel, eftersom hun havde fanget sig en lille feber.. * Gad vide hvad alle de andre laver?.. * det var kun 3 dage siden hun var blevet flyttet op til 2.G´er .. og det var hun vel ikke specielt glad for, de virkede mere... moden og så alligevel ikke?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 06:27

Jacob havde slet ikke været i skole hele dagen. Han havde ikke haft det så godt, skønt at han var en af de personer som næsten aldrig blev syge. Nok også fordi at han var dæmon, de var ikke ligefrem berygtede for at blive syge, men det kunne de godt. Alligevel havde skolen ringet til ham og tvunget ham til at tage hele vejen i skole, for at sygeplejesken kunne undersøge ham og bekræfte at han virkelig var syg. Ren og skær plat, syntes Jacob. Han synes ikke at skolen kunne være bekendt at forlange sådan noget, nogen kunne jo besvime på grund af at de var syge. Så hvis nu at de havde fået et helt almindeligt menneske til at køre i skole, også at vedkommende besvimede og kørte galt? Så var det jo dem der i sidste ende stod med ansvaret. Jacob rystede lidt på hovedet, imens han ude foran sin lejlighed steg på sin motorcykel og tændte for den. Han kunne tydeligt mærke kold sveden glide ned fra hans pande og han tørte det roligt væk med en håndbevægelse. Derefter tog han hjelm på og kørte derefter mod skolen.

Selvf var parkerings pladsen på skolen øde, når klokken var så mange. Men alligevel var der nogle timer til at skolen sluttede helt. Han kom kørende ind på pladsen og prøvede i et roligt tempo på sin motorcykel at finde et sted han kunne holde, så han også kunne smutte hurtigt igen. Derfor besluttede han at holde helt foran skolen lige ved siden af trappen, så han ikke behøvede at bevæge sig så langt. Han steg af, lagde hjelmen på sædet og låste den. Godt nok var man på skolen og de fleste viste hvem motorcyklen tilhørte og Jacob var venner med de fleste på skolen, men alligevel kunne man jo aldrig vide sig sikker, om ens ting kunne stå i fred. Han lagde nøglerne ned i sin åbne læder jakke lomme, så man lige kunne skimme, hans brune t-shirt inden under og gik derefter op af trapperne og ind i skolen. Der var et par stykker som hilste på Jacob på gangen, inden han gik op af trapperne igen op til 2.sal og gik hen til der hvor sygeplejesken holdte til. Sygeplejesken var der ikke endnu, men han lukkede roligt døren, da han så at han ikke var den eneste herinde. Han satte sig ned på en af stolene og tog sig lidt til hovedet med sin ene hånd og tørte lidt af sveden væk igen. Han ville ikke lave for meget larm, når nu at der også var så stille heroppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 06:37

Corabelle hørte en komme ind og sætte sig og strakte sig let og tænkte * Hvem mon det er? * hun kiggede lidt mod det hvide gardin og gled bene blidt ud over kanten og trak så langsomt men dog nysgerrigt gardinet til siden og opdagede så en fyr!? sidde på en stol og vente, dog... han svedte vist?. Hun så lidt undrende på ham og sagde "Hey? " hun satte sig mere passeligt op i sengen og så blidt på Jacob med sine dådyr grønne øjne og det rødlige hår glidende ned af skuldrene, eftersom hendes fletning var gået op. Hun så sig let over skuldren og tog den sorte elatisk der lå oppe ved puden og tog så blidt fat i håret og satte det op i en hestehale og sagde" Hvem er du.. " hun havde ikke set ham før, mon han var ny, eller også var han blot en 3,G´er? .. han så ældre ud end hende, det var helt sikkert.

Forsigtigt rejste hun sig op og gik hen til et rum og åbnede der ind og fandt en klud og lod den blive rislet i kold vand og vred den så og gik ind til Jacob og rakte den til ham. Hendes finger var smalle og fine, lange og smukke, havde glas ligene manicure hvide negle med hvid neglak der skindte når lyset fangede det. Vis man ikke kendte hende og vis man havde set en vampyr på afstand, kunne hun vel godt ligne en lidt meget, eftersom hun var så bleg dog.. hun var varm og hendes hjerte slog og hun trak normalt vejret, men lige nu.. glemte hun helt at trække vejret overfor Jacob, eftersom hun var bange for hun havde dårlig ånde og fordi hun slet ikke tænkte over det, da hun betragtede ham " Mit navn er Corabelle " hun gav et forsigtigt smil fra sig og trådte så væk fra Jacob og sagde" Går du her på skolen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 06:54

Jacob kunne ikke så godt lide at rummet så så hvidt ud, det var nærmest som om at man var fanget og at man ikke kunne komme ud igen. Derefter gjorde han op med sig selv at han så alt for mange gamle krigs film med hvide rum, han burde nok skære ned på det. Han tog sig lidt til hovedet igen, da han derefter fik et lille chok, da en snakkede til ham. Han synes at han havde set hende før, et eller andet sted. Måske havde de nogle timer sammen om ugen? Han var ikke helt sikker, men før han fik lov at svare hende, var hun allerede på benene og gået hen for at finde et eller andet. Han fulgte hende tænkende med sine chokolade brune øjne og så overrasket på hende, da hun kom tilbage med en klud til ham. Var det så tydeligt at han svedte? Det var næsten pinligt, for han hadede at svede, så andre kunne se det. Men dog nikkede han roligt som et tak til hende og tog imod kluden.

Han kunne ikke lade være med at grine lidt, imens han lagde den kolde klud på sin pande og satte sig bedre tilpas i stolen, som han ventede i. "Om jeg går på skolen? Selvf gør jeg det, der er ikke så lang tid til at jeg bliver 3.G'er, så jeg har gået her i et stykke tid.." fortalte han og tørte sveden væk med kluden. "Men Jacob her! Hyggeligt at møde dig Corabelle, selvom jeg synes jeg har set dig før eller andet sted. Har vi nogle timer sammen?" spurgte han nysgerrigt om, og kløede sig lidt i nakken. Da han ikke synes at han svedte mere lige nu, tog han kluden ned af sit ansigt og sa i stedet for bare og holdte den i hånden. Den skulle jo nødig falde på jorden og blive beskidt, for han orkede heller ikke ligefrem at rejse sig. Selv i morges havde det bare været en kamp at komme op fra sin seng, da skolen havde ringet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 07:09

De dådyr grønne øjne fulgte hver en bevægelse som Jacob lavede og forsigtigt begyndte hun at trække vejret igen, langsomt og uskyldigt, næsten lydløst, eftersom hun aldrig var blevet van til at være tæt på fyre og så at være i samme rum... alene med en?, det var skam ganske nyt?. " Du vist temmelig populær på skolen hva`?, jeg har nemlig hørt dit navn nogle gange før" hun havde ikke en hel skole dag, dog havde hun forskellige timer og gled fra det ene klasse lokale til det andet og holdte sig mest i skyggen, skønt nogen vel havde prøvet at snakke med hende, men hun holdte sig altid ude af deres samtaler.. hun var jo 18 år og uerfaren angående kærlighed og kærsteri, samt druk og fester?. Hun var altid midt punktet og hun var ekstrem klodset til tider.

Hun så lidt overrasket på ham da han pludselig spurgte om de havde nogle timer sammen " Jah det tror jeg faktisk, eftersom jeg også er 2.G´er.. vi har vist to fag sammen " hun smilede sødt til ham og sagde" det vist fysisk og idræt så vidt jeg husker " hun tog et stykke hvidt papir op hvor der stod hvilke hold de var på og sagde" Jep, dog.. fysik er vist det eneste sted jeg lige sådan.. har fået øje på dig, eftersom vi ikke har haft mulighed for at ha idræt sammen og såen " hun smilede flovt og lod sit blik glide væk fra ham. * Heldigvis.. eftersom jeg ny og han sikkert vil kigge efter mig til idræt.. der er bare intet mindre.. tiltrækkende end mig i shorts.. * hun sukkede kort og rejste sig så op og gik hen af mod døren og sagde" Hm mærkeligt der ikke er kommet nogen, måske.. jeg skulle smutte hen til kontoret og hive lidt i dem " hun tog fat i håndtaget og vis ikke Jacob forhindrede hende i at gå eller sagde noget, ville hun skam smutte ud af rummet og hen af mod kontoret der lå nede i enden af denne etage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 07:33

Jacob løftede lidt det ene øjenbryn da hun hentydede til at han var populær på skolen. Han hadede at blive kaldt populær, fordi han synes det var af de forkerte grundlag, at folk kaldte ham det. Teknisk set var han jo bare som alle andre på skolen, sådan mere eller mindre, men det var der åbenbart nogen der havde misforstået. Han rystede lidt på hovedet, men han smilte lidt imens, så han ikke så alt for alvorlig ud imens. "Jeg er ikke populær.. Folk tror bare at de kender mig, fordi jeg har en motorcykel, fordi jeg ikke har nogen kæreste og fordi jeg har en trænet krop.. Altid noget at du ikke har set pigerne til idræt, gulvet er næsten helt vådt, fordi de savler så meget" sagde han lidt irriteret og satte sig endnu engang til rette i stolen. Han håbede på at hun ikke var en af "de" slags piger, fordi han var ikke rigtig vilde med sådan nogle.

Han lyttede opmærksomt til hvad hun havde at sige, imens han ligeså stille lagde kluden op på sin pande igen. Han smilte lidt over det hun sagde og så så kort overrasket ud, "nårh jah.. det er squ da også rigtigt, jeg synes nok at jeg havde set dig før. Men jeg kunne squ ikke huske at det var i fysik hmm.." sagde han roligt for sig selv, men smilte så derefter lidt igen. Dog undrede det ham lidt at hun ville gå hele vejen ned til kontoret, for at spørge ind til hvad der tog sin tid. "Du behøver ikke rigtig gå derned, det tager altid tid for dem at få nosset sig færdig på den her skole, de skynder sig kun hvis det er et nødstilfælde, ellers tager det som regel lidt tid før sygeplejesken kommer herned" sagde han og smilede svagt op til hende igen. Men hvis hun ville gå, måtte hun da selvf godt det, Jacob ville ikke holde hende tilbage. Han synes bare det var lidt synd for hende at hun skulle gå helt derned, specielt hvis hun var dårlig, og så ikke at få noget ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 07:46

Corabelle så lidt overrasket på ham og sagde" Ingen kæreste?" hun kunne ikke helt forstå en så flot som ham ikke allerede havde fået en her på skolen, mange på denne skole og i byen var virkelig flotte model ligene tøser og andre var meget uddannet eller også var de unge men vidste virkelig havde de snakkede om mens... nogen vel var lidt slutty men sådan var det jo nogle steder" Virkelig.. " hun lavede et ansigts udtryk der udstrålede ' not cool ' og bed sig så let i underlæben og sagde" Sådan er nogle piger jo, altså det lidt... klart de sådan falder i staver over dit udseende og du er temmelig populær blandt nogen?.. du er jo ikke.. mindre begavet angående udseende og såen, men jeg mener faktisk.. at dem der flotte.. mest er dem der ass hole´s.. skønt!..." hun viftede let med armene og sagde undskyldende " Du virker slet ikke som sådan, men.. alle har vel deres indtryk og første hånds.. fordomme og sådan, skønt verden og highschool ville være så meget lettere UDEN dem .. hehe " hun roede sig lidt i håret og så flovt væk fra Jacob eftersom hun mente at hun havde kludret lidt i sine egne ord.

Corabelle så tøvende på døren og tænkte * Hva skal jeg vælge?.. at sidde her og snakke med en komplet fremmed som jeg deler timer med.. eller.. at gå ned på kontoret og spare mig selv for alt det pinlige jeg kan ende med at gøre eller sige? * hun slap håndtaget og lukkede døren igen og gled blidt sin ryg mod den og endte med at sætte sig ned på gulvet med bene ud til den ene side eftersom hun var iført nederdel. Hun tog forsigtigt sin jak af og pustede let ud og sagde" Århhh... er jeg den eneste der har det varmt her? " hun grinte let og viftede med sin hånd ved ansigtet for at få lidt luft og så kort over mod Jacob igen og sagde" Så er du god til idræt?.. eller vælger du det helst fra " hun så lidt på ham og ventede så kort på et svar, mens hun lyttede til døren om der var en på vej. Dog efter noget tid kunne man høre døren blive taget fat i og Corabelle fjernede sig og sygeplejersken kom ind og tjekkede Corabelle og bekræftede at hun godt måtte tage hjem. Derefter blev Jacob ligeså tjekket og han fik det samme af vide og der blev os skrevet under på at han ikke løg. " Hårde tider hva? " da hun trådte ud fra sygeplejerskens rum, tog hun sin sorte jakke på og knappede og sagde" Så nu skal jeg bare hjem og sove, det er i hvert fald helt sikkert!... efter jeg har fået mig et bad " hun tog sig kort til panden og smilede let til Jacob og følte så sit hoved blive lidt tungere * århh.. det så varmt.. og jeg helt svimmel* hun så kort ud for sig og pludselig begyndte alt at svaje for hende " årh nej.. " hun tog sig hurtigt til hovedet og gik så ned i knæ og huskede dengang hun var besvimet.. hun havde ramt jorden temmelig hårdt, så denne var hun forberedt.. * hvordan skal jeg komme hjem i denne tilstand? *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 10:32

Jacob blev lidt overrasket over at hun blev så overrasket over at han ikke havde nogen kæreste. Det var simpelt, men så alligevel ikke. Han var ikke god til at forelske sig, fordi det tog altid lang tid for ham. Fordi de fleste han havde virket interesseret i, viste sig bare at være nogle man ikke kunne stole på. Hvis man skulle være kærester med Jacob, så skulle man kunne være ærlig med de fleste ting, han hadede når folk løj overfor ham, han havde så svært ved at stole på folk igen, når de først har haft løjet. Og de fleste piger der gik på den her skole, havde han fået indtrykket af at de ikke kunne stoles på. Så det gad han ikke rigtig bruge sin tid og kræfter på. Han nikkede lidt, til de første ting hun sagde, indtil han lænede sig tilbage, da han kunne høre, at hun skulle til at sige noget mere. Han kunne ikke lade være med at smile sit skæve charmerende smil, da hun var færdig med at snakke og trak lidt på den ene skulder. "Tak..tror jeg.." sagde han lidt tøvende, men mente det på en god måde og smilte stadig skævt.

Han fulgte hende lidt med blikket, da hun lod sig glide ned af døren og satte sig på gulvet. Først undrede han sig til over hvorfor hun satte sig der, når hun kunne risikere at få en dør i ryggen, men hun havde vel sine grunde. Han smilte svagt da hun sagde at hun havde det varmt og så kort rundt i rummet, der var heller ikke nogen vinduer åbne, men det var sikkert fordi at hun ikke havde det særlig godt at hun havde det varmt. "Jeg er okay til idræt, jeg vælger det kun så jeg kan holde mig i topform" sagde han og smilede lidt, hvorefter han kørte en hånd gennem noget af at korte mørkebrune hår og lod sin hånd dumpe ned på sit skød igen. Han smilte til hende, imens at hun snakkede, dog lød det som om at hun snakkede mest med sig selv, efter hans mening, så han viste ikke rigtig om han skulle svare. Han skulle lige til at sige farvel og gå sin vej, da han kom ud på gangen, da han til sin overraskelse så at Corabelle sad på hug på gulvet og han gik straks hen til hende og lod sin ene hånd ligge sig på hendes skulder. "Hva er der galt?" spurgte han hurtigt og var klar til at hjælpe hende, hvis hun nu skulle besvime lige pludselig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 20:01

Corabelle støttede med armene ned foran sig og så alt svimle for sit blik, samtidig med at det føltes som om en eller anden mumlede og der var han så ? Jacob. Hun så forsigtigt hen på Jacob og sagde" jeg... det hele.. drejer for mig.. " hun vidste det var feberen der satte ind og fordi hun ikke var særlig stor gjorde det bare det hele være.. " Jacob.. kan du køre mig hjem? " hun så kort på ham og lod sine finger glide ind i stoffet på hans overtrøje og håbede han ville sige ja. Vis han sagde ja til hende ville hun sige hvor hun boede i Sheria , i en af de lidt middelklasse lejligheder der lå lidt udenfor by centrum.

Hun havde det dårligt med at klæbe sig op til Jacob især efter de ord han havde sagt, men han havde køretøj så vidt hun havde forstået og så var han stærk nok til at holde hende vis hun nu skulle ende med at besvime.. desuden følte hun sig tryg i hans selvskab, han var ikke som andre fyre, sådan en der kunne finde på at gøre hvad han ville... ved en der var ubeskyttet og svagelig foran en?.
* hvorfor skulle det også ske lige nu, det typisk mig.. * hun tog sig kort til hovedet og sagde" Min nøgle er i min højre inderlomme.. " vis han nu skulle køre hende hjem.. måtte han jo også vide hvordan han fik hende ind?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 04:09

Jacob viste godt hva han blev nød til at gøre lige nu. Men han var bange for at hun ville besvime, imens han kørte hende hjem på sin motor cykel. Han sad tænkende ved siden af hende, imens han støttede hende. Han hørte hende godt spørge om han ikke godt ville køre hende hjem, først overvejede han at ringe efter en taxa, også betale for at få hende kørt hjem. Han havde ikke noget imod at hun klæbede, hun havde det jo dårligt, så han kunne godt forstå hende. Han nikkede så derefter og løftede hende op i sine arme, ligesom når en gom løftede sin brud ind af dørtrinnet. "Jeg skal nok køre dig hjem, men så slap helt af. Jeg skal nok få dig sikkert hjem" sagde han og begyndte at gå. Lidt pudsigt, synes han dog at det var. Men han tog det i sig og kom ned på parkerings pladsen. Folk var begyndt at få fri nu, så selvf kiggede nogle folk da efter dem. Nogle af pigerne så endda fornærmet ud og Jacob rystede opgivende på hovedet.

Da han kom hen til sin motorcykel, satte han sig op på den, stadig med Corabelle i sine arme og satte hende forsigtigt foran sig, så hendes ryg kunne læne sig op af hans brystkasse. Sådan at hvis hun faldt helt hen, så kunne hendes hoved også lige støtte sig på hans arm. Han startede sin motorcykel og tog sin hjelm på. Han skulle jo nødig blive stoppet og begyndte så langsomt at sætte gang i sit køretøj. "Hvor bor du henne?" spurgte han, imens han holdte øje med at han ikke ramte nogen, imens han trillede forsigtigt ud ved vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 04:20

De lange rødlige hårlokker gled langsomt hen af ansigtet på Corabelle mens Jacob bar hende i hans stærke arme som en løve der bar på sit bytte, undtagen at Jacob havde ingen planer om at spise hende. Et smil gled langsomt frem på hendes læber og hun fik langsomt sagt " Sheria.. i udkanten af Centrum.. på en vej kaldt London stair street " hun anede ikke hvorfor den hed sådan, men det var vel på grund af bygningernes inspiration men sådan var det jo nogle gange?.

Forsigtigt gled hun mod hans brystkasse da hun mærkede at hun nu sad på motorcyklen med ham. Hun følte sig svimmel men ikke så meget igen som før, dog var hun alligevel taknemmelig for at Jacob egenlig gad at hjælpe hende? eftersom de slet ikke kendte hinanden. Da han begyndte at køre lukkede hun blidt øjnene i og mærkede blot vinden mod sig, det føltes forfriskende og utrolig dejligt. Hun var sikker på at når de kom hjem til hende, ville hun betale Jacob for at ha kørt hende og båret på hende, skønt hun havde været ved at dø af pinlighed da han bar hende?, alle de piger der havde stirret ondt på hende, de troede sikkert hun skulle hjem og gøre alt muligt med Jacob men... sandheden var at hun end ikke havde prøvet at få sit første kys i nu? .. så hvordan skulle hun overhovedet kunne gøre noget med nogen på det første møde.

Da han endelig stoppede og hun hørte hans motor dø ud, fiskede hun forsigtigt sine nøgler op og åbnede øjnene og betragtede Jacob med sit lille uskyldige smil hen over sine fyldige lyserøde læber og sagde" Tusind tak.. jacob.. " hun fik sig rejst mere eller mindre vaklende og sagde" jeg tror jeg.. kan tage den her fra? men.. er der noget jeg kan tilbyde dig, frugt? .. kaffe.. té ? is.. øl .. et eller andet " hun smilede nervøst og sagde" Eller penge for benzin siden du har kørt her hen og ikke hjem af? " han havde jo os været ved sygeplejersken så.. han havde det sikkert dårligt og var blot kommet op til skolen for at blive tjekket..
* Hva vis han siger nej.. hvad vis han blot tager hjem?.. dog kan jeg sagtens forstå vis han går, det jo ikke fordi vi venner eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 04:32

Da de stoppede ude foran hvor hun bor, sikrede han sig lige at hun kunne komme ordentligt af, uden at falde. Men da hun så ud til at have styr på det, slukkede han helt for sin motorcykel, så den ikke stod og brugte benzin og tog sin hjelm af. Han lagde den foran sig, men blev ellers siddende. Han smilede skævt til hende og roede sig lidt i sit korte mørke hår. "Det var så lidt Corabelle, skulle det være en anden gang" sagde han og gav hende et venligt smil. Han kunne godt lide at være venlig, det kom man også længst med. Man kom jo ikke rigtig nogle vegne, med at være uhøflig og ubehagelig når der var en person som faktisk behøvede ens hjælp. Han rystede lidt på hovedet, da hun tilbød at betale ham penge for det benzin han havde brugt på at køre hende hjem, men for at være ærlig, havde han ikke brugt særlig meget. Godt nok var det en stor by, men det var jo heller ikke skråt som han kørte på. Den var ret ny, og den kunne køre ret langt på literen.

"Du behøver ikke betale mig noget som helst" sagde han med et smil, låste sit køretøj og steg af. "Men den øl lød ret tiltalende, så det vil jeg da gerne sige ja tak til" sagde han med et skævt smil, så hans hvide tænder kom en smule frem og han holdte sin hjelm under armen. Han ville selvf heller ikke trænge sig på, på nogen måde, men nu havde hun jo også selv tilbudt det, så kunne han jo ligeså godt udnytte det. Men han kunne ikke blive særlig længe, fordi han var jo en dæmon, så han havde brug for at spise. Og han ville nødig få et anfald og angribe Corabelle, når nu hun havde vist så meget gæstfrihed og venlighed overfor ham. Han ville også gå imod sin egen regel, hvis han gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 04:42

Corabelle lyste et øjeblik op da Jacob sagde at han gerne ville. Hun gav ham et lille lystigt smil og sagde" Okay heh " hun gik hen til opgangen og stak nøglen ind og låste så op og holdte døren åben så Jacob kunne gå ind, fordi ligeså snart døren blev sluppet lukkede og låste den sig selv i nemlig. Hun gik ikke specielt hurtigt op af trapperne til 3 etage og gik så hen til en hvid dør til sin lejlighed og fik den låst op og åbnede så. Hun stillede sine sko i gangen og gik så til venstre hvor der var et køkken, dog ikke for lille men heller ikke vildt stort. Alt var egenlig hvidt, mest fordi hun intet havde gjort ud af dette nye hjem siden hun flyttede ind?.

Hun fandt øllen i køleskabet og åbnede den så for Jacob og stillede den på kanten og sagde" Værsgo " hun fandt en juice til sig selv og stak et sugerør ned i den lille appelsin juice og gik så hen af mod stuen og åbnede et af vinduerne og sagde" århhh det dejlig at være hjemme igen " hun smilede lidt og kom så i tanke om en vigtig ting " Oh pis! " hun tog sig til panden og sagde" Min mobil.. min taske.. årh nej.. alt er i mit skab på skolen " hun sukkede da hun satte sig i vindus karmen og kiggede forsigtigt ud af det åbne vindu og tog så endnu en slurk af sin lille mini juice og så kort over mod Jacob med sine dådyr grønne øjne og sagde" Så Jacob? bor du egenlig også alene her i Sheria... " hun ville gerne snakke om noget andet end det der lige var sket og især det med at alle folkene havde kigget så intenst på hende, sikke en tur hun ville få næste uge.. hun kunne ligefrem mærke hvordan folk ville begynde at mobbe hende og nærmest torturer hende fordi hun var blevet båret af deres elskede Jacob.. * hvad er der egenlig så fantastisk ved den fyr.. anyways?.. * uanset hvor meget hun kiggede på jacob.. kunne hun ikke se hvorfor pigerne sådan savlede over ham fordi.. alle fyre i Sheria så vel så smukke ud.. så det skulle da kun lige være hans personlighed der gjorde ham speciel`?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 06:56

Jacob puttede sin nøgle i jakke lommen, på sin læderjakke og fulgte derefter med Corabelle. Han nikkede som tak, da hun holdte døren for ham, han så sig kort tilbage da han hørte at døren låste automatisk, ret smart. Så slap man måske for at have ubudne gæster sent om aften? Selvf, kunne man ikke rigtig slippe for det, hvis det var et væsen, som kunne finde ud af at komme forbi sådan nogle døre. Det kunne Jacob sikkert også, hvis han ville og hvis han havde nogen grund til det. Da han så at de var kommet til hendes lejlighed, lod han hende lige komme ind og få taget sine sko af, inden han fulgte efter og gjorde det samme. Han hang sin jakke på en knage ude i gangen og så sig kort omkring..hvidt.. Det kunne han næsten have sagt sig selv. Det var som regel den farve man brugte meget for at gøre rummet lysere at se på. Dog var Jacob's vægge i lejligheden ikke hvide, men heller ikke sorte. Han viste ikke hvorfor, men han havde malet dem lysebrune, fordi så passede den nok mere til ham selv.

"Tak" sagde han kort med et svagt smil, og tog roligt ud efter øllen og tog en kort slurk af den. Dæmoner blev heldigvis ikke særlig nemt beruset eller fulde, selvom de kunne lide at drikke. Så han kunne heldigvis ikke blive taget for spritkørsel på vej hjem, til den tid. Han fulgte ikke efter hende ind i stuen lige med det samme, han stod lidt for sig selv og kiggede sig omkring, der var lidt mindre her, end hos ham selv. Men det gjorde ham slet ikke noget. Han kunne sagtens høre hende inde i stuen, men reagerede ikke rigtig på det. Men til sidst gik han ind i stuen, i samme øjeblik at hun stilte ham et spørgsmål. Han smilte skævt, nikkede kort og tog en slurk fra sin øl, inden han satte sig ned og kiggede på hende igen. "Jep, jeg bor alene. Det er meget hyggeligt" svarede han og smilte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 07:19

Corabelle så forsigtigt mod Jacob og sagde" Aha, så du mere sådan en ene spænder , du ved... lonewolf? " hun grinte let og smilede sødt til ham og hoppede lydløst ned fra vinduet iført de hvide sokker og gik så hen til sofaen og satte sig i den ved siden af Jacob og så lidt på ham dog var der en del mellemrum mellem dem?.
" Så imorgen, kommer du i skole der hehe, jeg skal jo ende med at se dig en dag få alle tøser til at savle og vise hvad dine muskler er lavet af " hun hentydet til alt angående træning og angående måske klatre i reb til toppen, måske spille fodbold? .. baseball og sådan nogle ting som det. Hun strøg blidt fingrene igennem det rødlige hår og lod de dådyr grønne øjne langsomt med deres fjerne blik glide ned på bordet foran sig og tog så den sidste tår af Juicen. Kort slap den jordbær røde tunge ud mellem de let adskilte og fugtige læber og langsomt gled tungespidsen af Corabelles diskret hen af hendes overlæbe og så underlæbe for at fjerne det sidste af hvad der nu kunne være af de saftige delikate dråber fra den friske og næsten bedugget mini juice karton.

Hendes blide blik gled langsomt hen på Jacob og let åbnede hun munden men der kom intet ud. Hun havde vel også snakket temmelig meget og måske Jacob.. var træt af at høre på alle de nysgerrige spørgsmål, så hun holdte inde med hvad end der nu var der tryggede på nysgerrigheds knappen og betragtede så hans øl. * Gad vide om han tager hjem direkte efter en øl? nårh.. men uanset hvad så ses vi vel engang til timerne og såen * hun tog sig let til hovedet og rejste sig helt uden en reaktion eller advarsel og strakte så armene over sit hoved og skød brystet ud og sagde så "Ahhh.... nårh men jeg må vist os heller til at tage mig et bad og så smutte i seng for i dag " hun sendte Jacob et skævt smil og gik så væk fra sofaen og ud til badeværelset og tændte for bruseren nede i karbadet der var under den rindende bruser og sagde" Men vi ses vel engang Jacob... til time eller sådan noget heh " hun gik fra badeværelse til soveværelse bagefter og fandt et håndklæde og gled det om halsen på sig selv og holdte en hvid silke kåbe med de fine manicure negle og smalle finger i den anden hånd der ikke holdte på noget mild duftende sæbe mens hun stod der i gangen ved stuens indgang.

" Men.. tak fordi du gad at hjælpe mig hjem idag, du siger bare til vis du har brug for en tjeneste.. uanset hvad det er " hun gav et let grin fra sig men man kunne høre hendes ord var virkelige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:11

Jacob smilte lidt, men rystede så derefter på hovedet og så tænkende på hende. "Ikke rigtig, jeg bor bare alene indtil jeg finder nogen jeg stoler nok på til at kunne bo sammen med. Men ellers elsker jeg at være sammen med folk" forklarede han og tog en tår af sin øl og kiggede på den. Han havde ikke engang drukket halvdelen af den endnu, måske var det fordi at han alligevel ikke tænkte så meget over sin øl, selvom han selv havde bedt om den. Han fulgte hende roligt med blikket, imens hun besluttede sig for at rykke over i den samme sofa som han sad i og kiggede lyttende på hende. Et svagt grin undslap Jacob's læber, da han hørte hvad hun sagde. Hans frie hånd, bevægede sig om bag hans nakke, som han derefter kløede og smilte så lidt skævt. "Selvf kommer jeg i skole imorgen, men jah jah, jeg skal nok vise dig hva jeg er lavet af" drillede han grinende og tog en tår fra sin øl. Halvvejs. Den skulle jo også nødig nå at blive lunken, så smagte øl ikke så godt.

Han rejste sig fra sofaen da hun var gået ud for at tænde vandet på badeværelset, og gik derefter ud i køkkenet. Han viste ikke hvor han skulle gøre af resten af sin øl, så derfor fik han en lille sjov ide, hvor hun nu alligevel lige var væk. Han tog et lille stykke papir fra sin lomme og en kuglepen, som var ude i køkkenet. Han begyndte at skrive på papiret, men han skyndte sig lidt, da han kunne høre hun var ved at komme tilbage. Han lagde sedlen ved øllen inde i køleskabet og lukkede lågen. Derefter gik han ud til hende i gangen og kiggede på hende. "Jeg skal nok sige til, hvis der er noget" sagde han med et skævt smil og gik så hen til sine sko og tog dem på. Imens han tog sin jakke ned, kiggede han på hende igen og smilte svagt. "Men jeg bliver nød til at løbe nu, men det var hyggeligt. Vi ses Corabelle" sagde han, idet han derefter åbnede hendes dør og forsvandt ud af den.
Det sidste man kunne høre, var hans motorcykel der startede og forsvandt ud i det fjerne.
Men på sedlen i køleskabet, stod der.

"Jeg drikker resten næste gang, det håber jeg da er okay (; Vi ses i skolen Corabelle og pas på dig selv"

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Do i know you? { Jacob Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you? { Jacob   Do i know you? { Jacob Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Do i know you? { Jacob
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: