Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The club of lights.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:29

Dato: 18. September
Dag: Lørdag
Tid: Næsten midnat
Sted: The Reggie Club
Vejr: Støvregn
Årstid: Efterår
Omgivelser: Mange fulde mennesker, som drikker og danser


Silvia betragtede de dansende par, lysende, stanken af alkohold, lugten af homoner, intet nyt i den facrige club. Den unge varmpyr kvinde havde taget en pause fra sin evige jagt efter blod og havde besluttet hun lige så godt kunne søge efter selskab i baren, selvom det var en fuld gammel mand eller en liderlig unge pige var hun ligeglad med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:43

¤tøj :: http://cdimg3.crunchyroll.com/i/spire1/04032008/a/8/5/c/a85c50ce6ea270_full.jpg

Morgan gik rundt på gaden tæt på The Reggie club, han havde en smøg i munden og sine hænder nede i lommerne. han tænkte sig lidt om inden han hurtigt besluttede sig for at gå der ind, han åbnede døren og og fik duften af fulde unge kvinder ind i hovedet som en stor vind. han smilte stort stort af det og tog sin ene hånd op af lomme og tog sin smøg og kastede den væk, han gik med elegante skridt ind i club'en og så sig omkring efter nogen ung kvinde der nok ville smage godt. mange af kvinderne så efter Morgan og han smilte bare charmerende hen imod dem, selv om han blik var koldt. hans hår sad som altid i en hestehale, han gik bare elegant op til baren og bestilte sig en øl. mens han stod og ventede så han sig omkring efter en perfekt kvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:50

Silvia sukekde for sig selv, mange mænd havde søgt tilnærmelse til den unge kvinde med det lange blodrøde hår, men hun havde blot takket nej og påmindet dem om de unge piger over i sofaerne, hvilket havde fået dem til at gå uden indvænelser. Hun fangede godt nok Morgan der trådte ind i klubben, hun havde allerede gættet sig til at han var varmpyr, det sultne blik, den overdåige skønhed og blege hud var jo ikke til at tage fejl af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:09

Morgan så hen på den unge kvinde bag baren der sprang et par kunder over, for at give Morgan hvad han ville havde. han tog nogle små penge op af lommen og gav hende, han tog imod øllen og smilte til hende han bøjede sig hen over baren til hende
"er det, det eneste du vil give mig" hviskede han koldt
den unge kvinde blev allevilde og skylde sig at finde en stykke papir frem for at skrive sit nummer ned, Morgan gav hende et blidt kys på kinden da han fik hendes nummer. han tog sin øl og gik hen til et tomt bord uden at se tilbage mod hende, han lag hende nummer ned i lommen
*de er så lette* tænkte han
og fik først nu færten af en vampyr, han så sig koldt omkring og fik lidt efter øje på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:13

Silvia havde bemærket hans blik på hende men regnede med at det nok bare var fordi han scanende alle kvinder med sine øjne. Hun tog omkring glasset, lage det imod sine røde læber, vippede det og lod den hede masse glide ned i hendes hals før hun stillede glasset igen og vente hoved lidt til venstre og mødte hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:22

Morgan lod sit blik blive på hende, da han fik øje på at hun så tilbage på ham. smilte han charmerende til hende, han tog let sin øl op og tog den lidt op i luften i et skål inden han drak lidt af den. han satte den lidt efter på bordet igen, og lag sine arme der på os. han kunne mærke de unge kvinders blikke der fald på ham, men det gjorte ham ikke nået. han elskede at se når andre blev skuffet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:28

Silvia blev siddende i et par få minutter før hun rejste sig, efterlod penge på den fettede bardisk og manøvrede sig uden meget besvær ned hen til bordet og satte sig stille ved siden af ham. "sikke en hjerteknuser de er", sagde hun i en underholdt og roglig tone og henviste til alle de kvinder som så jaloux på den unge rødhårede varmpyr kvinde han havde valgt til forskel fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:49

Morgan så på hende og smilte
"nej det ville jeg ikke kalde det, de er jo bare heldige at jeg ikke valgte dem" sagde han
og mente til at de ville dø af at være sammen med ham, han tog sin ene arm væk fra bordet og rakte den hen mod hende
"goddag frøken, mit navn er Morgan.. Morgan Tuck" sagde han
og var ret stolt af sit navn, og var ikke bange for at vise nogen at den var det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:52

"..Silvia, Silvia Layren", svarede hun og tog imod hans hånd, trykkede den let og lod den lgige sig ned i hendes skød igen, imens lod hun sine mørkeblå øjne betragte ham i gennem sit pandehår. Hun bevægede lidt sine tær inde i sine højhælede sko, de var lidt stramme men hun nød det. ""Hmm..skulle jeg så også være bange for dem mr. Tuck?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:20

Morgan nikkede langsomt
"det ville jeg være hvis jeg var dig,, vampyr blod er vildt godt" hviskede han
og rykkede sig drillende tætter på hende, mens han blottede sine tænder for hende. han træk stille sin øl med sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:23

Silvia lage hoved på hans skulder og rykekde tættere op imod ham så hendes krop blev presset op imod hans arm og ben"..det er sandt", sagde hun og åbnede sin mund lidt og lage den imod hans hals så han mærkede hendes spidse hugtænder, hun bed dog ikke hul på huden og for andre lignede det blot et kys på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:49

Morgan lag en hånd på hendes ene lår
"jeg ville ikke gøre det, hvis det ikke er sex du vil havde" hviskede han
og bed sig let i læben og havde ikke nået imod det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:53

"hmm...det må vi jo se på..men jeg ville fortrække et sted, mere privat", sagde hun og slap hans hals med sine læber, lage hoved til rette på hans skulder igen og sænkede hoved lidt så hendes øjen blev dækket af pandehåret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:58

Morgan så ned på hende og grinte lidt af hende
"mere privat" gentog han
og bed sig let i læben, da han havde prøvet at havde sex mange forskellige steder. han lukkede sine øjne i og gav et lille lydløst suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:02

"...Min villa ligger 20 minutter herfra..vis du er intreseret..", hun grinte en let lille lav latter og satte sig helt op igen og lod sine mørke øjne betragte ham, hendes onkel fortrak alligevel at sove i sin kiste både dag og nat, så han ville nok ikke vågne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:44

Morgan hævede det ene øjenbryn
"ved ikke rigtigt" sagde han
og tænkte lidt over det da han ikke var så vild med villa'er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:46

"hmmm...så vælger de bare et sted..jeg er en kvinde som kan tage lidt af hvert..", sagde hun og lod sin tunge glide omkring de små ikke gennemtrænge sår på hans hals hendes hugtænder havde lavet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:08

Morgan smilte til hende og vende sit blik mod hende
"så du vil bare havde sex med mig ligemeget hvad" sagde han
og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:12

"hmm..jeg er nu også nyskerig efter at se hvad du kan...ikke et væsen er jo ens...men jeg kan sagtens gå så du kan tage en af menneske luderende med ud i en gyde vis du hellere vil det", sagde hun og løftede hoved let imens hun så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:27

"mennesker er jo også godt" sagde han drillende
Morgan lag sit hoved på skrå og tænkte lidt over det, han kyssede hende en enkel gang på hals. og skulle til at sætte sine tænder i hende, men gjorte det ikke
"hvad jeg kan ?" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:30

Silvia lage hoved til siden så hendes hals var blottet for ham og lage læberne imod hans øre"..hvad de kan gøre ved kvinde kroppen...vise mig dine tanker du har i hoved lige nu..lærer mig i kunsterne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:40

Morgan så lidt på hende
"hvad mener du ?" hviskede han
og slikkede hende lidt på halsen, han lag sin anden hånd på den anden side af hende hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:42

Silvia lod sin hånd glide op af hans arm og lod den hvile på hans ene skulder"...hvad tror du?", sagde hun i en roglig stemme og kærtegnede musklerne i hans nakke med sine fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:49

"mine tanker er ikke godt" hviskede han
og kyssede hendes hals et par gange, han lag sin anden hånd på hendes lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:51

"hmm..jeg har nu også været mest facineret af de..dårlige tanker", sagde hun eftertænksomt og lod sine fingre pille ldit ved hans hestehale uden at løsne den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The club of lights. Empty
IndlægEmne: Sv: The club of lights.   The club of lights. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The club of lights.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: