Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:24

Kuro så lidt op og ned af hende.. han trak på skuldrene "jeg har da set værre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:28

"så du syndes at jeg er pæn?" siger Alice og går tæter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:29

"Du er.. ikke hæslig" sagde Kuro, og så lidt ned af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:30

"er jeg pæn eller hvad?" siger Alice
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:33

"Du er ikke grim, hvad mere vil du vide?" Kuro så irriteret på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:34

"jeg vil vide om jeg er lækker og tiltrækene!!" siger Alice også irreteret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:37

"Hvorfor spørg du ikke en grim fyr med dårlig selvtillid, istedet for en hot fyr som mig? Så får du sikkert det svar du leder efter!" sagde Kuro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:40

"ja! men nu spørg jeg dig!" siger Alice "og en hot fyr er nok mere krasene, ene en ikke hot fyr!" hun sætter hænder ned i sidden på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:50

"Præsis.." han klapper hende på kinden "smut nu ud og find en grim fyr og få din selvtillid tilbage.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:52

"jeg ved sgu godt hvad svart er der" siger Alice "jeg vil meget gerne høre din!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:57

"Jeg gider ikke svare dig" sagde Kuro med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:59

"og hvorfor så ikke ???" siger Alice irreteret og sender Kuro et blik der kan dræbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 11:59

"Hm... hvorfor er det nu.. nå jeg" Kuro så alvorligt på hende "jeg bryder mig ikke om dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:02

"som i personlighed eller ret usend mæsisk??" siger Alice
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:10

"Begge dele" sagde Kuro uden tøven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:16

Alice bliver overrasket over svaret "mener du virkelig det..?." siger hun meget trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:19

"Jeb" sagde Kuro "dine øjne er grimme, dit hår er for lyst..." han så ned af hende "gode bryster"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:24

" når!..... Men så fuck dig" siger Alice sur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:26

Kuro så overrasket på hende.. han smilede svagt "du tager ikke kritik så godt.. så burde du ikke spørge.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:29

" jeg tro kun du siger det for at irritere mig" siger Alice
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:30

"Tro hvad du vil" sagde Kuro med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:35

Alice vender Kuro ryggen og går sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:38

Kuro kommer hænderne i lommen og følger efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:42

Alice prøver. at finde et hotel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 12:47

Kuro følger bare efter hende "så du har ingen penge??"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye
Tilbage til toppen 
Side 8 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» en ny verden. (thrándil)
» Thallium- Ser verden undenfor.
» Alt kan ske i denne verden - Altair
» en fin verden af kunst -Misaki
» skyggernes verden - victoria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: