Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A Deal.. Something for Something -

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A Deal.. Something for Something -  Empty
IndlægEmne: A Deal.. Something for Something -    A Deal.. Something for Something -  Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 03:19

Tøj: Et par sorte jeans, en sort t-shirt der afslører hans muskuløse krop, et par converse og selvfølgelig en pistol i bæltet.
Sted: The Night Club.
Tid: 23:40

James sad inde i et mørkt rum, det eneste der oplyste stedet var flammen der glødede i hans hånd. Hans sorte øjne flakkede lydløst rundt i rummet, hans sorte vinger baskede voldsomt og uroligt men han var sikker i sin sag. Flammen i hans hånd skiftede farve, blev blålig. Han hørte døren gå op og en ung mand satte sig i stolen overfor ham. ” Hvad er dit tilbud unge dæmon? ” Spurgte Manden, mandens øjne var mørkerøde. James havde allerede gættet at han var vampyr men han var alligevel ikke bange. ” Jeg har noget du gerne vil have ” Sagde Han og hans øjne glitrede faretruende ildfarvet. ” Og det er? ” Spurgte Manden og lænede sig ind over bordet med et snedigt udtryk i ansigtet. James tog noget op fra sin lomme, en rund sten der glødede rødt som ilden men også blå som is. Manden rakte hånden ud mod stenen men James havde allerede pakket den sammen igen. ” Og hvad vil det så koste mig? ” Spurgte Manden, vred over at James havde fundet hvad han så længe havde ledt efter. ” Penge og.. Sjæle ” Sagde James og hans øjne glippede da flammen blev stærkere. ” Penge kan du få nok af, hvor mange sjæle? ” Spurgte Manden bekymret. Det var en dyr pris, at narre mennesker fra deres sjæle og skrive det ned på et papir af magi. ” 5, det kan jeg nøjes med og så en enkelt ting, en tjeneste som jeg selv kan vælge at indløse når jeg har brug for det ” Sagde James til sidst. Manden nikkede blot, ” Når englene er hos dig, må du give elementstenen til mig ” Sagde Han og vinkede James bort. James forsvandt igennem døren og hans vinger forsvandt. Han gik direkte hen til baren og betalte for en drink..
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

A Deal.. Something for Something -  Empty
IndlægEmne: Sv: A Deal.. Something for Something -    A Deal.. Something for Something -  Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 03:29

Tilbage til toppen Go down
 
A Deal.. Something for Something -
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: