Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har lige fået mig en hund

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:42

Tid: 13:30
Dato: Irl
Dag: Irl
Vejr: Overskyet
Sted: Går rundt mellem boderne
Omgivelser: mangemennsker


Amber havde valgt Tage Deepshell hun var sammen med sin lillesøster og de valgte at gå på marketpladsen hun sukkede svagt da hun vendte sig om imod sin søster " vi mødes senere"sagdee hun smilende til hende hun havde lovet sin mor at være sammen med søstren men dehavde aftalt at det var okay hvis bare de tog hjem sammen hun smilede svagt vente sig for gå hun stoppede ved ewn bod med små hundehvalpe hen lille buttet sort hvalp kom kluntet hen imod hende hun løftededen stille op " ey lille pus" sagde hun smilede hun vente om imod ejeren imod spurgte ham hvor megt den kostede han sagde hun kunne få den da der ingen andre ville købe den hun smilede svagt til den og fik deni snor hun forsatte med hunden videre hun kiggede tænksomt på hunden det var pige men hun havde ingen anelse med hvad hunden skulle hedde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Sv: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:10

clara kom gående. hun så på bøger og på blomster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Sv: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:17

Hunden rev lige pludslig i snoren og logre med halen den sprang op af en pigen som kigede på boden med nogl bøger hun rev i snoren "fy duh" mumlede hun kiggede venligt på pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Sv: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:24

clara så lidt bange ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Sv: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:28

Amber fik endeligtrukke hunden væk smiledekort til hende " det må du undskylde" sagde hun og fik hunden til sidde hun lagde kort hovdet på skrå "Amber" præsenterede hun sig rakte en hånd frem imod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Sv: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:31

Clara" sagd ehun og gav hende hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Sv: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:45

" hyggeligt at møde dig" sagde hun smilede bredt hun lagde hovde en smule på skrå og " havd var det du kiggede på?" spurgte hun og vendte blikket imod hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har lige fået mig en hund Empty
IndlægEmne: Sv: Har lige fået mig en hund   Har lige fået mig en hund Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har lige fået mig en hund
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: