Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det var en lørdag aaaften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 09:56

Hun smilede taknemmeligt til Cherlyn over, hun ikke var vred. At hun tvært imod lod til at forstå.
"Det og så alkohollen ... Mit liv har bare taget nogle rimeligt hårde drejninger på det sidste, det forvirrer mig nok også en del." Hun sukkede og tænkte ikke på, hvad hun egentligt sagde. Colt betragtede hende videre, mens hun talte igen, og rystede så på hovedet let smilende.
"No drugs! Ikke af nogen art. Alkohol har en slem nok virkning på mig, og det andet plejer da først at få mig til at gå amok. Jeg har allerede fået for meget i forhold til hvad, jeg burde, har ikke lyst til at ende til udpumpning." Hun smilede undskyldende og håbede, hun forstod. Hun havde prøvet lidt af hvert i sin ungdom, og stoffer - både nogle hun vidste hvad var og nogen hun ikke kendte til - var røget ind i en lind strøm en overgang. Men hun havde fået styr på sit liv og var ikke sådan mere, og hun ville ikke tilbage i det, ligemegt hvad Cherlyn så end havde tænkt sig at putte i drinken.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 10:04

Cherlyn gengældte kort hendes lidt ivrige smil, men skiftede hurtigt over til hendes eget mere afslappet. Nu hvor de havde fået nogle ting på plads, behøvede hun ikke at spille alt for glad mere. Hun havde skam været i humøret til det før, men det var dalet lidt efter diskusionen. "Tja.. Alkohol gør noget ved en, især når man har meget at tænke på. Du er måske ikke egang så vant til det?" Hun så spørgende på hende, med et ellers roligt udtryk. Lige nu var hun mest bare nysgerrig.
"Altså.. Nogle vil kalde det drugs, men måske ikke lige i midt tilfælde. Der er det lidt anderledes.." Hun gav odre til en mild drink, som ret hurtigt kom. Hun vente sig mod bartenderen for at tage imod, og lynhurtigt inden hun vendte sig om, skar hun en smal flænge i sin håndflade, og lod lidt af blodet dryppe ned i den allerede mørke drink. Hun skjulte sit sår, og vendte sig om og gav hende den. Hun havde i sidste øjeblik bestilt en drink til sig selv, og hævede nu sit glas. "Så en almindelig drink da.." Hun smilede venligt. "Og den er mild, så du behøver ikke bekymre dig om udpumpning" Hun grinede let, og tog en tår af sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 10:36

Hun skar en grimasse og så på Cherlyn med et skævt smil.
"Jeg har drukket hver weekend i mange år, så jeg tror, jeg kan tage en del," svarede hun, "noget mere end mange af mine venner i alt fald, selvom jeg ikke er den dybeste af os, hvis du er med?" Hun lo let og følte sig i lidt bedre humør.
"Hvad er det for noget?" spurgte hun nysgerrigt og tog så uvidende imod drinken. Hun smagte let på den. Ikke at hun burde have mere, det vidste hun godt, og hun holdt sig til den ene lille slurk, før hun satte glasset igen.
"Åh, jeg burde virkelig ikke ... Jeg ved ikke helt hvordan Segovax vil reagere på at få mig hjem i den her tilstand ..." Hun skar en grimasse og sad så lidt og bare tænkte.
Et pludselig sug gik gennem hende, og hun følte sig svimmel et øjeblik og var ved at dratte ned af stolen. Hun følte sig utilpas et øjeblik og mærkede sit følelsesregister blive gået igennem rimeligt hurtigt på en måde hun ikke før havde prøvet, go hun så på Cherlyn med store øjne et øjeblik. Havde hun alligevel stoppet noget i drinken? Hun mærkede en vis vrede bygge sig op indeni og strammede sine hænder sammen i knytnæver, mens hendes blik blev en smule stift, mens hun rettede det direkte mod Cherlyn. Igen blev hun usikker på, hvem denne Cherlyn egentligt var og hvordan hun kendte Segovax. Det var slet ikke til at forstå, hun ahvde da lige accepteret sin viden .... havde hun ikke? Hun var så forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 10:48

Cherlyn nikkede en kende respektfuldt til hende, og måtte indrømme at hun virkelig ikke lignede druk typen. Men som man kunne gennemskue på Colt, lignede Cher tydeligvis ikke en dæmon. Det var ikke alle man kunne se hvad var, og selv hvis man kunne, skulle man ikke dømme en bog ud fra omslaget. Det havde hun efterhånden lært sig selv.
"Jeg er helt med.. Men de er måske lidt ude af træning, siden der holdes igen?" Hun hentydede til drinken som stod ved hendes side, og hendes rolige med at drikke på. Selv slyngede Cher jo bare drink, efter drink ned. Men det påvirkede hende ikke synderligt.
"Det er faktisk en af de mildeste drinks de har, så du kan have god samvittighed. Og så lidt af mit eget specielle mix" Hun løj ikke. Tvært imod var det sandheden. Mange ønskede virkelig blodet i hede stunder, men hun anede ingenting om, hvordan det ville påvirke Colt. Ærligt talt virkede hun lidt forstyrret, men hvad pokker. "Rolig, de virker ikke den mindste smule fuld, bare livlig! Og hvem er ikke livlig efter en fest?" Hun smilede afventende, og anede ikke om Colt blev særligt påvirket ret hurtigt.
Men det skete hurtigere end ventet. Cherlyn så roligt på, med sin drink i hånden, da hun lignede en der skulle dejse om. Det der overraskede hende, var dog det mere eller mindre vrede blik, og spændingen i hendes krop. Hun slog en blød latter op, og så uden frygt på hende. "Kan du lide det?.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 11:12

"Jeg ved ikke hvordan Segovax vil reagere - han har ikke oplevet mig fuld før." Huns milede let undskyldende.
Hun havde ikke fået ret meget af det blod, og alligevel påvirkede det hende så kraftigt, at hun faktisk tog glasset op og med vilje knuste det i sin hånd, før hun kylede resterne mod gulvet i blindt raseri. Hun stirrede stift på Cherlyn pludselig voldsomt vred over at være blevet snydt. Hun ahvde sagt nej, og alligevel havde den.. bitch vovet at blande sit snask i hendes drink? Hun sydede af raseri, og hendes muskler spændtes, mens hun rystede sin hånd af for drinken. Kunne hun næsten have sagt det tydeligere uden at have smidt drinken direkte i hovedet på hende, hvad hun faktisk havde haft meget lyst til. Alkohollen, selvom den var mild, sved i Colts sår, der var blevet revet op igen ved endnu flere glasskår, og bartenderen prikkede hende arrigt på skulderen.
"Hey, et glas til på den måde og det er ud herfra!" Han rakte fejebakke og en lille kost om til hende, som hun bare hidsigt slog væk, før hun rejste sig for at gå. Der blev kaldt på en vagt for at eskortere hende ud, men Colt var ligeglad. Hun piftede og vinkede til Django, der kom hen til hende.
"Jeg skrider, ses," sagde hun kort og vendte sig fra den chokerede fyr, der bare stirrede efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 11:24

"En gang skal jo være den første" Hun smilede til hende, og trak på skuldrene som om det ingenting betød. Bare hverdag.
Cherlyn fulgte hendes hånd med blikket, da hendes krop tydeligvis var utroligt påvirket af den sølle mængde blod. Hun kunne høre glasset klirre, og dufte da glasskårene endnu engang skar sig igennem hendes hud, da hun knuste for øjnene af hende, for så at svine gulvet til med det. Hun teskede på hende, og rystede let på hovedet "Se nu der.. Nu har du jo grisset" Hun smilede et smil, der ikke rigtigt var til at finde hovede eller hale på. Den morede hende at se Colt sådan, og hvem vidste om effekten holdte hele vejen hjem til Segovax. Så havde han da noget at se til resten af natten. Hun sendte sine rolige blikke mod Colt, med et varmt smil, der bliv udløst til en lille latter, da bartenderen dukkede op. Hun så mod den flyvende fejebakke, som ramte en eller anden i nakken. Vedkommende så sig forvirret og dumt omkring, mens hans venner stod og skreg af grin. Mennesker, typisk. "Nu må du hellere opføre dig pænt.." Det viste sig at være for sent, da hun kaldte en af sine venner hen til sig. Cherlyn sad som var intet hænt, og så efter hende da hun skulle til at gå. Hun kneb øjnene let sammen, og smilede triumferende. "Så må du hilse din Segovax, og sige at Jaelyn og jeg glæder os til næste gang vi ses med ham" Hun smilte hånligt og klart overlegent, mens hun stirrede med et mørkt blikt direkte på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 11:51

Colt hørte Cherlyns kommentar efter sig, og hun krængede overlæben tilbage og snerrede, menns hun bøjede sig ned og tog sin sko af, som hun vendte sig og kylede efter Cherlyn, for hun fortsatte halvt haltende hen mod døren, indtil hun med endnu en knurren flåede den anden af og sendte den samme vej. Hun var fuldstændigt ligeglad med, hun nu var på vej ud i kulden og sneen med kun nylonstrømper på.
Vagten nåede hen og greb om hende, og hun blev trukket hen mod døren, mens hun hidsigt forsøgte at rive sig fri. Til sidst stak hun ham en på kæben, så han slap hende, hvorpå hun stak af i løb væk derfra.

//out
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 12:01

Cherlyn smilte hånligt af hende, og hørte tydeligt hendes menneskelige snerren selv gennem den stadig høje musik, som de begge havde udelukket. Hun undveg let hendes flyvende sko, eftersom hun tydeligt så hende tage den af. Hun flyttede hovedet lidt til siden, og fulgte den med blikket da den smadrede ind i glashylden bag hende, og flere falsker væltede og knustes på gulvet. Bartenderen bandede for sig selv, mans han hoppede rundt om galsskårene og forsøgte at redde, hvad der nu reddes kunne. Hun var så optaget af hans humoristiske sans, at hun for sent opdagede hvad der ventede. Hun drejede hovede for at se hvad hun nu knurrede over, og mærkede det sorten et øjeblik da en skarp hæl, smadrede ind i hendes kindben, og fik hende til at hælde halvt bagover. Hun rystede let på hovedet, og kom med en arrig knurren op og stå igen. Hun slyngede skoen i gulvet, hvor den smadres, mens hun mærkede varmen fra det blod, der piblede frem fra flængen på hendes kind. Hun skulede hen mod Colt der kæmpede med en vagt, og sendte en høj og utrolig kraftig snerren, efter hende hvor hun blottede sine sylespidse tænder. Da vagterne dukkede op, fordi de troede hun også havde lavet ballade, var hun hurtigt som et lyn inde blandt folkene. Hurtigt var hun ved døren, hvor hun stillede sig udenfor og prustede hidsigt som et rasnede dyr, inden hun satte i løb, uden at vide hvorhen.

//Out.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Jan 2012, 10:48

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det var en lørdag aaaften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var en lørdag aaaften   Det var en lørdag aaaften - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det var en lørdag aaaften
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Lørdag aften
» endnu en lørdag aften..
» Lørdag aften - Devin
» Vil internettet lukke lørdag?
» Nyheder Lørdag d. 22 Februar

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: