Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mystery night - Stefan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 12:19

Stefan lagde armene om ham om ham og nød at have ham tæt på, han elskede de ord der passerede hans mund, trygge ord. Han knugede sig lidt tættere indtil ham "jeg ved godt .. det ikke er så .. ja .. lige meget" mumlede han så og gemte ansigtet i hans brystkasse "Bare få mig op i seng" sagde han så ind imod hans bryst. Det var bedst han nok lige fik sovet og tænkt tingende igennem. Der var sket en del på det sidste og han skulle lige nå at sluge det hele og det havde også været underligt at han havde været sammen med sin familie, nogen af dem havde han ikke set i over et år. De havde så mange spørgmål, spørgsmål han ikke kunne svare på og de vidste ikke han havde en.. kæreste ting af eget køn. Hans mor havde efterhånden fundet ud af det, men hun lod vist som ingenting. Han var på en måde blevet lidt ked af det over at hans mor bare ignorerrede det og lod som om at han ikke havde en drenge kæreste. Hvis det havde været en pige, havde hun været helt oppe at køre. Han sukkede og knugede Aliases trøje i sine hænder og Aliases velkendte duft beroligede ham, hans kolde trygge krop var .. betryggende. Det fik ham ført hen på nogle andre tanker, han tvivlede ikke på sit valg med Alias, so what om de var to drenge .. Han havde ikke holdt så meget af nogen meget længe, hvorfor lade det gå til spilde .. fordi de var to af samme køn?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 12:32

Alias smilte blidt da Stefan knugede sig ind til ham, det blev han aldrig træt af. Han holdte ham tæt og kyssede ham blidt i håret, han var så.. Stefan agtigt.. mmhmm.. det var skønt! "Jeg elsker den.." sagde han roligt og betragtede armbåndet, han kunne faktisk godt lide den, ærligt! Og han kunne bare lide den endnu mere fordi Stefan havde lavet den, han ville heller have den end et eller andet dyrt fra en eller anden dyr butik.. det her betød meget mere. "Med glæder.." sagde han stlle og smilte lidt, "du er ikke sulten vel?" spurgt han idet han fejede benene væk under Stefan og fik ham op i sine arme, som man nu bar et spædbarn. Han gik i et roligt tempo tilbage til trappen og op af den, hen af gangen og ind på Stefans værelse. "Jeg fik slet ikke vist dig resten af huset skat.. nå men du kan bare gå på opdagelse imorgen.. men det sidste rum i kælderen er forbudt område for søde små drenge" sagde han så og grinte let.. han havde fået lavet sig et fint værelse derinde, hullet ned til jorden under en måtte, der var ikke så bekvemt men det rækte, det va rjo ligemeget når han bare.. sov alligvel. Han bar ham roligt hen til sengen og lagde ham blidt ned under dynen igen, "Vil du stadig gerne have jeg bliver?" spurgte han stille og kærtegnede Stefans kind. Han så så sød ud.. helt uimodstålig.. som lå han der, med sine trætte øjne og.. åh.. han var bare så dejlig. "Hvad tænker du på.." hviskede han stille og så ham ind i øjnene.. så smukke, så forførende.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 13:30

Stefan lukkede kort øjnene, han var faktisk begyndt at blive lidt træt, på trods af at han havde fået sovet en del mere end han havde gjort længe. Han smilede svagt da han fik lagt ham i sengen "Ja .. Ja jeg tager på opdagelse i morgen" sagde han så og så op i Aliases øjne med et smil om sine læber. Han nikkede lidt "Ja .. bare til jeg falder i søvn" sagde han så og ville ikke tvinge Alias til at ligge ved siden af ham resten af natten, når det var som dagen for ham. Han så kort væk da han spurgte hvad han tænkte på, han ville ikke lyve, det var måske meget godt at snakke om det, bare få det ud, så det blev lettet lidt fra hans skuldre, det lettede ofte at snakke om tingende, selvom der ikke var noget at gøre ved dem. Han lagde sig lidt til rette i sengen og gjorde plads til ham ved siden af sig i den store seng "Min mor har det vist ikke så godt med at jeg ..er sammen med en dreng .. " sagde han så stille og så ind i Aliases mørke øjne, dybe mørke øjne, han elskede at kigge ind i de øjne ".. jeg synes bare .. det strengt .. at hun ikke bare kan være glad på mine vejne" mumlede han så og så lidt ned. Han håbede ikke at Alias misforstod det og troede han var i tvivl om deres forhold, for det var han langt fra. Det var det bedste der var sket.. og samtidigt det værste, på nogen punkter, men mest af tiden var det helt klart det bedste!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 13:41

Alias smilte lidt af Stefan, han var simpelhen bare for sød.. havd skulle han dog stille op altså. Han følte sig selt ikke værdig nok til at have sådan en som ham, han burde finde sig en.. ordenlig mand, en er kunne passe på ham og.. ikke sætte hans liv på spil hver anden dag, en der kunne tage sig ordenligt af ham, og give ham kærlighed.. og sex. og alt det der.. det Alias ikke kunne give ham, hvorfor gad han overhovedet være sammen md Alias? Ja selvføellige lå der en masser i udsenet det vidste han jo godt.. men det måtte altså ligge noget mre i det end bare det, det var han sikker på.. åh han gad godt vide hvad.. han ville gerne vide hvorfor Stefan blev ved med at komme tilbage, gang på gang.. Egentlig burde han ikke fundere så meget over det, han skulle bare være glad for Stefan gad komme tilbage til ham, efter alt det han havde udsat ham for.. han burde nok skamme sig lidt.. hvilket han selvføelige også gjorde, han var bare glad for Stefan var hans. "Okay" hviskede han blidt og gik om på den anden side af sengen, han trak sin trøje over hovedet og knappede bukserne op og lod dem glide ned omkring anklerne, han trak størmperne af med fødderne og kravlede op i sengen til Stefan. Han lagde dynene omkring Stefan og puttede ham blidt og lagde sig så oven på det sidste af dobbel dynene og lagde sig blidt ind til Stefan, og lagde sine arme om ham og trak ham så tætter ind til ham, dog med dynene i mellem dem, han ville ikke have Stefan skulle fryse.
Han lyttede opmærksomt og kyssede blidt Stefan i håret. "Det jeg ked af min skat.." hviskede han blidt, han prøvede ligesom at være sød, men han kunne ikke rigtig sætte sig ind i det og så alligvel.. godt. "Tjaaa.. jeg har det sgu heller ikke så godt med det.. men jeg kan jo ikke gøre for det, når du sådan.. slår bene væk under mig gang på gang.." sagde han drillende, og prøvede at muntre Stefan lidt op med de kærlige ord til sidst. "Min skat.. jeg passer på dig, bliv her hos mig.. så skal jeg nok være glad på alles vegne.." hviskede han blidt og kyssede Stefan let på munden.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 14:44

Stefan vendte sig med fronten imod ham og lagde sig blidt ind imod ham, han lo lidt af det Alias sagde og kunne godt mærke det lettede helt og at Aliases ord gjorde ham helt glad og bedre tilpas omkring det, fuck det om hans mor ikke brød sig om det, han så hende alligevel ikke så tit "Jeg elsker dig .." sagde han så stille og så op på ham, men turde alligevel ikke helt se hans ansigts udtryk og så derfor ned. Han vidste .. godt at .. ja, han ikke, ja. Men han følte bare for at sige det, så han vidste det, Alias skulle vide det, i tilfælde af at han skulle være i tvivl. For han elskede ham, det gjorde han virkelig også selvom .. de ikke lige havde sex hele tiden, hvilket også var okay, han havde ikke brug for det hele tiden, Selvom Alias var meget tiltrækkende og det nogen gange kunne være lidt .. ja.. svært, men også selvom han ofte kom i fare og det kunne være ret skræmmende og han var kommet ud i noget lort, han var jo ikke død .. endnu i hvert fald, så det gik nok. Han sukkede mildt og lukkede øjnene, der gik ikke lang tid fra han havde sagt de gyldne ord, til at han var faldet i en let og fredfyldt søvn, inden Alias overhovedet nåede at svare. Han havde panden mod hans brystkasse og hænderne foldet sammen tæt mod hans krop og hans vejrtræk afslørrede tydeligt at han var faldet i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 14:56

Alias smilte da Stefan puttede sig ind til ham, det var så rart.. han kunne godt mærke hans ord havde hjulpet lidt, det var han glad for, for han kunne virkelig ikke lide når Stefan var ked af det eller ikke havde det så godt, det var synd for ham, han ville så gerne se ham lykkelig, det var da hans strøste ønske. Han smilte bare da han hørte Stefans ord, han vidste ikke helt om han skulle svare, men han bemærkede så at Stefan var falden i søvn.. åh altså. "Jeg elsker også dig min skat" sagde han blidt og trykkede Stefan lidt tætter ind til sig, han håbede virkelig han havde hørt det.. selv om han sov.. kunne det godt underbevidstheden havde opfanget det alligvel. Han lukkede øjnene og lå lidt og tænkte, på alt og ingen ting.. der gik adskillige time, men han blev liggende, solen stod ikke op før 9-10 stykker på denne årstid, og så forsvandt den allerede ved 5 tiden.. det var regn luksus. Han blev hos Stefan hele natten, han ville ikke slippe ham, han kyssede ham adskillige gange, men Stefan sov tungt, og han kunne ikke nænne at vække ham, ikke engang da han stod ud af sengen og tog sit tøj på igen, vækkede det Stefan. Han gav ham et sidst kys på læberne inden han sneg sig ud af værelset og ned i sin hule. Der gik få sekunder inden han selv faldt hen i en bevidstløs tilstand.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 15:49

Stefan vågnede mindre end en halv time efter at Alias var gået. Han glippede forsigtig med øjnene, solen stod ind igennem de store vinduer. Han lå lidt, kiggede rundt i det flotte store rum. Han sukkede morgen træt og satte sig lidt op. Efter lidt tid, hvor han havde betragtet rummet, steg han ud af sengen og kiggede lidt rundt på værelset, før han endte foran det store vindue, med udsigt .. som var ubeskrivelig. Han sukkede og kørte hånden igennem sit hår. Det var næsten for meget .. et så stort .. og sikkert dyrt hus. Han gik ud af rummet og gik rundt i de forskellige rum, blot iført underbukser, der var alligevel ikke andre. Efter at han havde fået set hele huset .. undtagen .. det rum han ikke måtte se i, han vidste godt .. et eller andet sted at det var der Alias befandt sig. Han havde sådan lyst til at vække ham eller sådan noget, men det kunne han ikke. Han begav sig op på badeværelset og fik sig en varmt og dejligt bad, børstede tænder og tog tøj på og alt det der ellers hørte til. Han fandt sig noget frugt og havergryn, han ville være sund fra nu af, ikke alt det .. usunde stuff. Han spiste sin mad og gik derefter ud i ali.. deres have. Han så lidt rundt og nød solen mod sin hud, han havde aldrig følt sig så sund og frisk i sit liv. Han lo lidt over sig selv, før han gik ned ad vejen, han havde stadig en del penge tilbage fra der da han havde sendt ham med bussen. Han købte lidt mad ind og andre ting, så der var i køleskabet, sådan at Alias ikke skulle tænke over det.
Han pakkede det hele ud og begyndte efterhånden at kede sig lidt, han kiggede lidt på bøgerne i bogreolen og trak et par frem. Han satte sig på gulvet og åbnede den første bog, han prøvede at læse den, men .. det var svært, der var mange svære ord .. han var i det hele taget meget dårlig til at læse og stave. Han sukkede over sig selv, men blev ved med at læse, selvom mange af ordende ikke gav mening for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 03:21

Snork...

// hvad skal jeg gøre?^^ //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 03:29

//Lad det blive aften så xD Han sidder bare og læser XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 10:53

Alias kravlede op af hullet, han dækkede det til med måtten og så sig lidt om i det mellemstore kælderrum, der var ingen vinduere.. bare helt mørkt over det hele.. men det var lige meget, han kunne sagtens se gennem mørket. Han vaklede lidt hen mod døren, han måtte lige genvinde sine sanser lidt.. alle var vel lidt døsige når de lige var stået op. Han kørte en hånd gennem håret, han følte sig lidt.. fugtigt.. svedig.. hans tøj var i hvert fald snavset.. måske skulle han gøre noget ved det hul, så han ikke lå i jorden.. så skulle han bare.. svine alting til hele tiden, og våre beskidt.. ja det måtte han nok heller ordne. Han fik fat i håndtaget og åbnede døren op og gik ud i gangen. Skulle han finde Stefan først? Eller gå i bad først.. hmm.. måske skulle han lige sige godmorgen, og så smutte i bad.. njaaa.. bad først, så var han ren og frisk! Heldigt at der var fem badeværelser i huset.. En nenden under, en der hørte til swimmingpoolen, en i stue etagen til gæster, to oven på, en der hørte til Stefans værelse og en der hørte til Alias værelse. Han fandt badeværelt og fik smidt det beskidte tøj i vaskekurven, han tændte bruseren og fik vasket sig ren. Bag efter slyngede han bare et håndklæde om underlivet, tørte hurtiigt sit hår og smuttede så op af trappen for at finde Stefan, hans tøj var alligvel i hans klædeskab i værelset, så han kunne lige så godt lide finde Stefan først, inden han tog tøj på. Hmm.. måske skulle han tage ham med ud at spise.. tænkt hvis han ikke havde fået noget aftensmad, det måtte han heller sørge for. Han kom op i køkknet og forsatte ind i stuen, han stod stille lidt og betragtede Stefan som sad på gulvet omgivet af en masse børger.. der var båede sofaere og lænestole, han havde enda en pejs! Hvorfor benyttede han sig ikke af deres luksus, det var jo for Stefans skyld.. ih den dreng altså! Han gik roligt hen til ham og smilte lidt, "Finder du noget intresant?" spurgte han blidt og kiggede ham over skulderne og så lidt på bøgerne.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 11:47

Stefan var opslugt af bøgerne at han fik et mindre chok da han hørt Alias bag sig og hurtigt klappede bogen i "Je .. jeg ja .. " sagde han og så om på ham. Han lo lidt "Ja, Ja det gør jeg .." sagde han så og så på den næsten nøgne Alias og hans fugtige hår og blev kort ukoncentreret og kunne ikke fokusere på andet end Alias, han så så lidt ned "Godmorgen .. eller nærmere Godnat" sagde han så og var helt overrasket over at klokken var blevet så mange og det var mørkt. Han så op på ham igen, så ind i Aliases mørke øjne. Han lagde blidt sine hænder i hans nakke og kyssede ham kort, men ømt "Huset er flot" sagde han så stille imod hans læber og smilede så bredt, han slap forsigtig Alias igen. Han havde faktisk savnet ham, det havde været kedeligt, indtil han havde fundet den her bog, som handlede om myter og historie. Bogen så ud til at være .. enormt gammel. Men den var spændende, der stod alt muligt om overnaturlige ting og væsner .. og om vampyrer. Han ville dog ikke have at Alias så han sad og læste sådan noget, det var faktisk lidt pinligt. Halvdelen af det var sikkert .. bare sludder. Han lagde bogen væk mellem de andre bøger og kom så til at tænke på at han helt havde glemt at spise, det gik nok. Han orkede ikke at lave noget mad nu og han havde også spist morgenmad, hvilket han ellers ikke særligt tit gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 12:22

"Hmmhmm.." brummede han træt og så lidt på Stefan, lige så dejlig som han efterlod ham. Han smilte lidt, "Spændene" sagde han roligt og betragtede ham komme på benene, "Godaften" sagde han roligt og så ud af vinduet, mørket havde taget fart, men klokken kunne ikke være så mange.. måske syv? Mørket kom jo tideligt, det var skønt.. så havde man meget længere tid. Alias grinte lidt da Stefan lagde sine arme om ham, "Du kan bare ikke lade være med at røre.. hva?" grinte han stille og kyssede ham hurtigt blidt igen. Han smilte undskyldene til Stefan, det var ikke fordi han ville drille ham, han kunne bare ikke rigtig lade være.. det var så fristende.. hmm.. han lukkede øjnene halvt i.. var han sulten? Allerede.. nå, jamen så måtte han da heller få noget tøj på og finde et sødt menneske.. eller noget. "Tak.. " sagde han roligt og åbende øjnen op igen, "Hmm.. jeg er sulten.. er du sulten?" spurgte han hurtigt og så lidt på Stefan, betragtede hans blide ansigt.. åh han kunne sgu heller ikke lade være! Han lagde armene om ham og trak ham helt tæt ind til sig, "Hej.." mumlede han stille, lidt intimt, og så ham ind i øjnene, inden han kyssede ham mere intenst på læberne.. det var umuligt ikke at røre! Han var så.. tiltrækkende.. og han stod bare der.. og så så.. fandes lækker ud.. han gjorde han sulten, og ja.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 13:12

Stefan holdte kort vejret da Alias trak ham indtil ham, modstod trangen til at .. lade sig rive med. Han blev istedet helt rød hen over kinderne, hvilket var et typisk tegn på at han blev en smule .. tændt. Han lagde hænderne mod hans bryst. Han slap så kysset, men lod deres læber være tæt ved hinanden "Je.. jo jeg er sulten .." sagde han så, næsten i en hvisken. Han så ham i øjnene og prøvede ihærdigt ikke at tænke på Alias der stod der uden tøj på og fugtig efter at han havde været i bad. Han var så .. damn. Han løsnede sig forsigtigt fra hans greb og gik lidt nervøst væk fra ham, hans kinder var stadig helt lyserøde og han ville ikke .. ligge op til noget, han havde lovet sig selv og på en måde også Alias at han ikke ville .. ja .. have for mange forventninger "Men du behøver ikke tage mig med nogen steder at spise eller købe noget .. du skal ikke bruge alle de penge på mig .. jeg .. er ikke vant til alt det luksus" sagde han så og smilede, prøvede at skjule sin rødmen og den smule ophidselse der var begyndt at blomstre inden i ham, både for Alias og Sig selv. Selvom han godt vidste Alias så lige igennem ham, om det var værd at prøve? Nej egentlig ikke, men han gjorde det alligevel. Han begyndte så at ryde bøgerne op efter sig, så det ikke rodet sådan udover hele gulvet, især ikke når det var så flot huset, det gik ikke at han rodet, det kunne han godt gøre i garagen, men ikke i det her hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 13:20

Alias lænte sig lidt tilbage fra kysset da stefan mumlede at han var sulten.. jamen så var det da også på tide at få lavet noget mad.. eller skulle de tage ud og spise? Faktisk så havde Alias mest lyst til bare at være.. hjemme i aften.. bare sammen med stefan, havde ham for sig selv.. det var så længe siden de bare havde været de to.. uden alt den ballade og forstyrren hele tiden. Han gav forsigtigt slip på ham da han trak sig væk fra Alias, han kiggede lidt modstræbende på ham.. han havde ikke lyst til at give slip, han havde bare lyst til at hive fat i ham og trække ham ind til sig igen. han kom dog til at smile lidt da han fik øje på Stefans røde kinder.. åh han var altså bare for sød var han! "hmm.. jeg kan bestille noget mad til dig.." sagde han roligt og smilte lidt da Stefan begyndte at ryde op i sine bøger, "Det gør ikke noget, du kan bare lade dem ligge.." sagde han roligt og gik ud i køkknet og trak en telefon bog fem, han stilte sig ved siden af telefonen, og bladeret lidt igennem siderne.. hvad skulle han have.. hmm. "Kan du lige kinasisk?" råbte han gennem døren som han havde ladet stå åben. Han ringede op inden han fik svaret, det kunne Stefan nok godt. Han bestilte noget mad og klappede bogen i igen inden han gik ind i stuen. "Er her ikke lidt koldt?" mumlede han, og tændte for fjernsynet på nyhederne og skruede næsten helt ned, bare lidt baggrunds støj. "Jeg tænder lige op okay.. maden kommer nok om en times tid.. håber der er okay" sagde han roligt og gik hen til pejens og begyndte og smide træ på.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 05:53

Stefan rydtede alligevel alle bøgerne op "Ja, Ja det kan jeg godt" sagde han så tilbage og så på ham da han kom ind i stuen igen og tændte tv'et og lagde brænde på brændeovnen. Han sukkede mildt af alt det Alias rendte rundt og gjorde for Stefans skyld. Han gik hen til ham og lagde armene om ham "Stop .. Du behøver ikke .. gøre alt det for mig" sagde han så og så op på ham, Han smilede lidt "Du sagde du var sulten .. " sagde han så og ville også gerne have at Alias tænkte lidt på sig selv " .. Det er ikke kun mig der har brug for .. nærig" sagde han så og smilede, han havde næsten lyst til at få Alias til at bide ham, bare for at han skulle smage .. at han havde været sund den seneste tid og ikke havde drukket alkohol også den følelse .. når han bed ham. Han bed tænderne sammen "Du må gerne tage noget af mit blod hvis du vil .. altså .. jeg har spist sundt og ikke drukket alkohol og jeg tænkte.. bare istedet for at du skal gå og sådan .. " sagde han så forsigtigt og ville gerne gøre det også for Aliases skyld, det var det mindste han kunne gøre for Alias. Han synes heller ikke han skulle gå nu, han havde savnet ham hele dagen. Han kunne selvfølgeligt bare havde taget hjem til nogen venner så han ikke bare gik rundt alene hele dagen. Men han følte ikke rigtig for at snakke med dem, der var andre ting der interreserede ham lige nu og fyldte i hans hverdag end det de interreserede sig for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 07:12

Alias lagde brænde på og fik hurtigt sat ild til det, han sad bare og smilte lidt for sig selv, han ville gøre alt for Stefan.. alt hvad han kunne for at få ham til at føle sig hjemme i deres nye hus.. han ville bare gerne se ham glad.. og se ham smile, så blev han selv glad. Alias smilte lidt da Stefans arme gled rundt om ham, han lænte sig lidt tilbage mod hans varme krop og nikkede lidt, "Jeg vil bare gerne gøre det lidt hyggeligt.. for os begge to" sagde han stille og lagde nakken tilbage og kiggede op på Stefan. Alias nikkede lidt, han var ikke sådan.. vildt sulten.. det havde været noget af en vild aften sidste nat, han havde været på jagt med nogen venner.. normalt brød han sig ikke om at jage i flok.. men en gang om året, det var sgu hyggelig nok. "Jaja.. " mumlede han bare, han havde ikke brug for noget lige nu, han kunne snige sig ud når Stefan sov og få lidt at drikke.. så var han tilfreds. Han kneb øjnene lidt sammen da Stefan sagde at han.. skulle bide ham? Fordi han havde spist sundt.. åh.. hvor var han altså sød.. "Kom her du.." grinte han stille og tog fat om Stefans håndled der stadig lå omkring hans hals, og rykkede ham ned til sig så ham kom ned og side i Alias skød. "Ved du godt hvor sød du er?" grinte han stille og kyssede ham blidt på munden, "Jeg går ingen steder" sagde han roligt, han ville ikke bare forlade Stefan, han kunne godt vente til imorgen med at få noget mad.. han var trodsalt en gammel vampyr, han behøvede ikke jage hver nat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 09:14

// Out ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mystery night - Stefan  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mystery night - Stefan    Mystery night - Stefan  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mystery night - Stefan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Another night at The Reggie//Stefan.
» This night.. Is our Night!.. [Loren=Privat.]
» Help me again - Mattian
» Efterårsvejr - Stefan
» What Angel?- James Jackson

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: