Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en skæv dag

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 05:11

Dato: Onsdag den 15/2
Tid: 18.02
Årstid: Vinter.
Vejr: Snevejr med let blæst, Koldt.
Sted: Gågaden deepshell
Omgivelser: ET par mennesker som er på vej hjem fra shoppe ture
Påklædning: Sorte stramme jeans der sidder lidt nede på røven og en sort stor hættetrøje, samt en sort canadan goose jakke, som fik ham til at se lige større uden end han i virkeligheden var.

Den unge Valdemar özyk, var på vej hjem fra en gå tur, han havde en joint i hånden og tog en stort hiv af den, hans forældre vidste godt han røg og sniffede men de turde ikke gøre noget ved det da han havde et temmelig voldsomt temperman og ikke var bange for at slå fra sig på nogen måde. Hans dag havde været kedelig, hans forældre havde bestemt at hvis han ikke passede sin skole ville de smide ham på gaden, derfor havde han været nødtil at være i skole fra kl 8 til klokken 15 selvom han heller ville lave alle mulige andre ting som at skade eller noget andet, hænge ud med vennerne, men næ nej det skulle hans forældre ødelægge, han var ligeglad med skolen og ville ikke bruge det til noget, men blev som sagt tvunget til at gå i skole. Han havde sin skoletaske på ryggen, samt sit skateboard som sad fast på hans skoletaske, han orkede ikke lige nu at køre på det. Han fandt en bænk og slog sig ned og røg videre på hans joint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 05:20

Kodashi kom gående glad ned af gaden, hun havde været ude og bruge nogle af alle sine hårdt optjente penge på tøj. Det havde været en god fridag for Kodashi der havde købt et par bukser samt en ny trøje.
Kodashi var entelig på vej hjem men ville lige tage et hvil et eller andet sted før hun skulle videre, måske på en cafe eller et andet sted.
*Der er en bænk, gudskelov* Kodashi slog sig ned på bænken uden at lægge mærke til drengen der allerede sad der, eller Jo Kodashi havde set ham men satte sig alligevel.
"Aahh.. lige hvad jeg havde brug for" Sagde Kodashi for sig selv lidt sukkende. Hendes fødder var helt ødelagt af at gå rundt hele tiden, så nu skulle det gøre godt med et hvil.
Kodashi kiggede lidt til siden og betragtede drengen der var ved siden af hende, det var jo ligefør han virkede til at være støre end hende, men måske var det blot tøjet der gjorde det.
Kodashi betragtede lidt hans træk og påklædning og gav ham et lille smil før hun begyndte at rode lidt rundt i alle sine poser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 05:29

Valdemar sad i sine egne tanker og fik derfor ikke lagt mærke til at der var en der havde sat sig ved hans side, før personen snakkede, han fik et lille chok og var lige ved at tabe sin snart færdige joint, der var ikke meget tilbage af den, han kiggede på kvinden der havde sat sig ved siden af hende og smilede stort, hans øjne var røde og propiler var små, da han var skæv, det var vidste hans nummer 5 joint idag, og det var dejligt. han smilede så meget han kunne til kvinden og sagde " ja et hvil er altid skønt sagde han og så rundt, han tog det sidste hiv af sin joint og smed den på jorden, dette havde været meget heldigt, da der gik to bejtente forbi dem på gaden og så rundt de så godt valdemar, men havde intet på ham for at kunne anholde ham, han var skæv og ja selvfølgelig havde han stoffer på sig men det vidste de ikke. " jeg hedder Valdemar" sagde han og så på hende, hvis hun var fra byen ville hun sikkert vide hvem han var, de fleste kendte ham og hans venner, men ikke på en god måde, nej på en ond måde, alle var sure på dem fordi de lavede graffiti og ballade..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 05:35

Kodashi lagde mærke til at Vlademar smed noget, men vidste ikke helt hvad det var, for hendes skyld kunne det lige så godt være en hjemmerullet cigaret, hun kendte intet til stoffer over hoved da hun altid havde været i selvskab hvor man ikke et så Kodashi havde ja, ingen kendskab til det.
"Ja det er det bestemt" svarede Kodashi venligt og smilede til Valdemar. Hun havde lagt mærke til hans øjne var røde af en eller anden årsag hen hun kunne ikke gøre sig klog på hvorfor.
"Jeg hedder Kodashi.. men bare kald mig Koda" sagde Kodashi venligt og kiggede lidt på de to betjente der kiggede noget på Valdemar. Politiet var ikke lige dem Kodashi havde mest tiltro på længere, de havde ikke fanget den psykopat der havde overfaldt hende for et par dage siden endnu selvom Kodashi havde givet dem en detaljeret tegning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 05:40

han så på hende og rundt i gaden ,han så nogen af hans venner som kom gående som snakkede om hvor mange stoffer de havde på sig, og dette hørte politiet der var gået forbi drengene og derfor var det selvfølgelig blev stoppet det var nu ret sjovt at se hvordan hans venner gik i panik og fandt på løgne om det var bare noget de havde sagt for sjovt, men nej det var ikke for sjov de havde stoffer på sig og det betyd at der blev tilkaldt flere betjente.

han så på Koda og smilede " du kan bare kalde mig Valde, det gør alle andre, ryger du ? spurgte han og tog en pakke smøger frem, han var ikke gammel nok til at købe men hvilken kriminel ung havde ikke falsk id på sig altid, han havde i hvertfald altid noget falsk id han engang havde stjålet fra en anden fyr, som lignede ham lidt. han rodede sig lidt op i sit hår der strittede ud til alle sider som altid. han rødmede kraftigt og så på hende, han mærkede nu genertheden komme op i ham, han tabte sin smøg og fumlede med ligtheren, " arghh sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 05:48

Kodashi kiggede lidt på cigaretpakken og undrede sig lidt over hvordan at Valdemar havde fået fat i den, man skulle jo være myndig for at ryge og han lignede jo slet ikke en på den alder.. Faktisk hvorfor havde det ikke slået hende før da hun så ham ryge.. Suk ungdommen nu til dages. *Ej nu lyder du som en gammel kvinde.. du er selv kun 21.. lad nu drengen* tænkte Kodashi opgivende for sig selv.
"Aldrig prøvet" sagde Kodashi ganske uskyldigt, som en måde at takke nej på.
Hun kunne ikke lade hver med at grine lidt som Valdemar rødmede og roede rundt med alting, det var lidt komisk men sødt.
"Rolig nu" sagde Kodashi beroligende og grinte stadig lidt. Det var jo helt sødt som den unge dreng fumlede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 06:00

valdemar så på hende og sagde " du skulle tage og prøve det" sagde han og smilede usikkert og fik endelig tændt sin smøg og tog en hiv og pustede langsomt røgen ud, hun burde prøve det mente han, men han ville ikke tvinge hende til det og slet ikek når politiet var så tæt på ,han skulle ikke rodes ud i flere problemer lige for tiden ,han skulle holde lav profil, da han lige havde været i retten og fået en betinget dom på 5 måneder, så han måtte ikke lave noget i 5 måneder så ville han ryge ind og side.

han så rundt og på pigen igen, hun var sikkert ældre end ham, de var de fleste han kendte, han var os en af de yngste blandt hans venner, han kløede sig i nakken og snøftede, han var begyndt at snøfte en del efter han var begyndt at sniffe, men han tog det ikke så tungt. " hvad så har du fået shoppet noget" spurgte han og smilede, han vidste ikke lige hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 06:17

Kodashi smilede skævt og vidste ikke helt hvad hun skulle svare til tilbudet af at få en cigaret, hun vidste ikke helt om det tilbud, hun havde altid hørt man skulle holde sig langt væk fra det stads. "Tjoo.. måske" Kodashi var stadig ikke sikker på om det var noget hun gerne ville, da det skulle være dybt vane dannende.

"Åh bare lidt af hvert, nyt tøj, toget i stil med det jeg allerede har på" sagde Kodashi der var påklædt i et par tætsidene sorte bukser, sin pink og sort stribede trøje og sin sorte hat. Det var Nok Kodashis yndlings sæt af dem alle.

"Nå.. men hvad laver du så i hverdagen" spurte Kodashi om og kunne næsten regne ud at Valdemar gik i skole. Kodashi var selv sluppet ud af skolen for 2 år siden og var ganske glad for det da det var død kedeligt undtagen billedekunst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 06:27

han så på hende da han svarede han, han havde slet ikke regnet med at hun ville svare på det spørgsmål, da han selv mente det var et dumt spørgsmål og bare for at få en samtale igang, " fedt nok, jeg skal os snart shoppe, mangler bare en til at hjælpe mig sagde han og så på hende og smilede venligt. " her tag og prøv det ikke farligt sagde han og smiledeo g rakte hende hans smøg ,han havde røget halvdelen af den, det var ikke for at presse hende at han gjorde det og så alligevel lidt, måske han kunne lukke hende til at begynde at ryge og så kunne han prestenere hende for hash, hvis det nogen sinde kom til det stykke. " går i skole og laver lort, altså ulovlige ting, ikke fordi jeg er stolt over det, eller jo lidt måske sagde han lige ud, han var meget åben med hvad han gik og lavede og kunne faktisk godt lide at gå og prale lidt med det, men ikke når hans forældre var i nærheden. " kender du det med forældre bliver sure, mine forældre har vidst et problem med mig sagde han og smilede og spyttede på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 06:39

Kodashi tog imod den halve cigaret og kiggede noget på den. Ikke farligt? burde det her ikke være noget af det mest usunde der fantes. Men kunne man gå igennem livet uden bare at have prøvet en gang. Kodashi var ike sikker og tog derefter et lille hvæs. Med det samme måtte Kodashi hoste over røgen der kom ned i hende lunger.
"Ikke lige hvad jeg havde regnet med" sagde Kodashi lidt forundret over hvor meget det krassede i halsen.
"Hvad skal du bruge hjælp til" spurte Kodashi så lidt undrene da hun regnede med at hvis han selv havde skaffet cigaretter så kunne han vel gøre det igen, eller hvad. Kodashi vidste ikke lige helt om hun ville være med til at skulle gøre noget ulovligt som det.
Kodashi valgte bare at tige stille i forhold til at Valdemar lavede ulovlige ting, det var ikke godt, men det var ikke hendes opgave at opdrage på ham jo.
"Ja, det kender jeg godt. Men de vil kun en det bedste" sagde Kodashi der flere gange havde haft problemer med sin Mor over at Kodashi hellere ville male frem for at få sig en uddannelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 06:52

han grinte lidt af hende da han begyndte at hoste det var sjovt at se, han havde nemlig selv reagerede sådan da han havde røget sin første smøg nogen sinde, " nej man skal lige vende sig til det sagde han smilende og så på hende, hvad han havde brug for, han havde ikke lige sagt det, altså han ville have hjælp til at shoppe tøj ? " til at shoppe tøj, jeg stinker til at finde tøj der passer mig og er træt af det min mor køber til mig sagde han og smilede til hende.
" ja det kan godt være de gør det men jeg hader dem, de prøver at bestemme over mig ,jeg er ikke 5 år mere jeg gør hvad jeg har lyst til og hvornår jeg har lyst, dog skal jeg passe min skole ellers smider mine forældre mig ud sagde han surt og spyttede igen på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 06:56

Kodashi rejste sig op fra bænken og kiggede på sit ur, jo butikkerne havde da åbent lidt endnu og hun kunne vel lige så godt hjælpe lidt. Forsigtigt tog Kodashi endnu et hvæs af cigaretten og måtte igen hoste. Da hun stod op kunne hun allerede mærke at hun måske var en lille smugle nicotin skæv allerede, eller hvad det var vidste hun jo ikke selv, men hun var nicotin skæv.
"Jamen så lad os gå" sagde Kodashi venligt.
Valdemar virkede bare som en typisk ung rebel der ikke ville som sine forældre ville, Kodashi kunne ikke lade hver med at smile lidt over det da hun selv havde været sådan, eller ikke ehlt sådan hun gjorde ikke ulovlige ting eller røg i den alder men hun var måske bare lidt mere rebelsk med sin påklædning og opførelse over for sine forældre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 07:00

valdemar lod hende beholde smøgen han kunne alligevel ikke ryge mere lige nu, han så på hende og smilede over at hun var nikotiv skæv var det virkelig sjovt at se " du er nicotin skæv" sagde han og smilede det var så tydeligt, " du skal bare ryge den færdig så for svinder d et sagde han og smilede til hende. " virkelig mener du det? vil du gerne hjælpe mig ? woow taaaaak sagde han og smilede, han rejste sig og tog sin taske over ryggen og fandt en bundt penge frem, de var selvfølgelig ikke skaffet lovligt, nej ikke nok med at han købte s toffer så solgte han os det han købte så han havde altid penge på sig, men han havde flere der hjemme dog ikke vildt mange. de begyndte at gå hen mod Valdemars ynglings butik " Det her er min ynglings butik, tøj for alternative, du burde købe dit tøj der inde, det er lidt dyrt men det er lækkert, og sådan en skøn pige som dig ville det sikkert klæde sagde han og smilede og rødmede kraftigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 07:52

Kodashi fulgte blot efter Valdemar og tog hans råd og fik røget den sidste del af cigaretten færdig, selvom hun ikke lige syntes det hjalp på at være nikotin skæv. Men der gik lidt og Kodashi begyndte at få det bedre. Der ragede en eller anden form for stolthed frem i Kodashi over hun havde prøvet noget nyt som man ellers burde holde sig fra, måske en form for rebelsk følelse.
Kodashi fulgte med Valdemar ind i butikken og kiggede sig lidt omkring. Kodashi prøvede at skjule at hun rødmede over Valdemars kompliment og smågrinte lidt. Ja Kodashi var ekstrem dårlig til komplementer.
"Tak." var alt hvad Kodashi kunne få ud fra sine læber.
Kodashi så sig lidt omkrin og der var da lidt der faldt i hendes smag, så det kunne da godt være hun skulle komme her noget oftere.
"Så, du kommer tit her" spurte Kodashi venligt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 02:12

valdemar så på hende da hun røg færdig, yepa den var godt, måske han kunne få en hende til at ryge en til eller måske endda prøve at ryge hash, han ville i hvertfald prøve, han ville da gerne hjem til hende og se om han ikke kunne få lidt på den dumme, men han havde tænkt sig at tage det lidt langsomt, da han ikke ville have det skulle ende ud i en voldtægt, for det var han i mod, men lidt frivilligt sex ville da ikke gøre skade ville det ? ikke i hans hoved, sex var godt og dejligt og denne pige var lækker ingen tvivl om dette. " det var så lidt sagde han stille og smilede til at hun rødmede han lagde forsigtigt sin hånd på hendes kind og sagde " du sød når du rødmer sagde han og rødmede selv kraftigt. " ja jeg kommer her hver dag min bedste ven arbejder her, men jeg køber aldrig noget her inde hvilket var en løgn, for han købte stoffer her, hans bedste ven solgte stoffer fra hans arbejde, hans chef vidste det selvfølgelig ikke på nogen måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 02:44

Kodashi rødmede blot endnu mere so hun igen fik et kompliment, men trak sig hurtigt håndskyt væk fra Valdemar og måtte trække vejret lidt hurtigt. Hvergang nogle rørte hendes kind blev Kodashi mindet om sit overfald hvilket var ganske ubehageligt.'
"Undskyld... jeg kan bare ikke lide når nogen rør mig der" sagde Kodashi undskyldene og begyndte at gå rundt og kigge sig om, hun ville gerne af med den rødmen hun havde i kinderne før hun igen fik øjnkontakt med Valdemar. Hvis han nu måske havde været et par år ældre så havde hun måske ladet sig forføre men han var da alt for ung for Kodashi.
"Hyggeligt" svarede Kodashi Valdemar mens hun fandt en t-shirt hun godt kunne lide og kiggede på om at størrelsen var den rigtige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 02:49

valdemar så på hende og trak hurtigt hånden tilbage og så på hende, og sagde " det må du virkelig undskylde sagde han og kløede sig i nakken og kiggede ned i gulvet ,han ville ikke skræmme hende og det var vidste det, han ahvde gjort eller sådan noget i den retning. han gik selv rundt og kiggede på tøjet " jeg kan ikke vælge sagde han stille til hende da han kom over til hende, hun havde en lækker røv, og han kunne selvfølgelig ikke lade være med at kigge på den når hun sådan stod med ryggen til ham, han fandt et par bukser frem der var sorte lige som dem han havde på og så var de stramme, han gik ind i prøvede dem og sagde klær de mig spurgte han stille og så på hende ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 03:00

Kodashi vendte sig om da hun hørte Valdemar spørger om det klædte ham. Kodashi stod lidt og virkede betænktsom og sagde så "Ja det gør de". Kodashi sendte ham et sødt smil og roede så videre imellem tøjet.
"Hmmm... jeg tror jeg må eje den her"
Kodashi viste en T-shirt frem hun havde fundet, den var pink og på den stod der med sort skrift 'I live in my own world'.
Stolt over sit fund gik Kodashi op til kassen og betalte for sin vare. Hun vendte sig imod Valdemar med et smil og spurte "Vil du kigge mere eller?"
Kodashi havde ikke noget imod at vente noget længere på Valdemar hvis han skulle bruge mere tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 03:13

valdemar gik ind i prøve rummet igen og tog bukserne af han gik tilbage til der hvor han havde fundet dem og fandt 3 par mere, han så på hende og sagde tak, det er os en virkelig fed t-shirt sagde han og lod hende gå hen og betale, han ville gerne betale for hende men han nåede det ikke, han gik selv tilbage til kassen og betalte for sine ting. hvor efter de forlod butikken. " kunne du tænke dig at prøve noget sjovt ? spurgte valdemar og hev en færdig lavet joint op af lommen som lå i et joint rør så den ikke gik i stykker " det er ikke farligt, man får det sjovt af det sagde han og smilede til hende " kom med sagde han og smilede han tog blidt hendes hånd og begyndte at gå mod en gyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 03:30

Kodashi vidste slet ikke hvad hun skulle sige, for det første anede hun slet ikke hvad det var Valdemar havde der og for det andet virkede det måske lidt skummelt og skulle ind i en gyde. Dog fulgte Kodashi stille og roligt efter Valdemar og spurte "Hvad skal vi her inde"
Hvad skulle der være sjovt ved den lille digaret, den anden havde ikke været særlig sjov at prøve overhoved.
"Og hvad kan der være så sjovt ved den" spurte Kodashi stille og kunne regne ud det her måske ikke var helt lovligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 03:35

valdemar stillede sig sådan at hun ikke kunne komme forbi ham ud af gyden, det her skulle nok blive sjovt, han tændt for sin joint, og og gik hen mod hende, han var temmelig hurtigt og hvis hun prøvede at stikke af ville han kunne nå af tage fat i hende " her ryg sagde han lidt hårdt, han smed sin pose med tøj og tog den frie hånd om i bag lommen hvor han havde en spring kniv læggende, og tog den frem og trykkede ikke bladet frem, det lignede sådan en lille laser pind så kodashi ville ikke kunne se det var en spring kniv, " RYG sagde han koldt og gik tættere på hende med jointen holdene frem i hånden ryg det halve og du slipper hvis ikke bliver jeg vred sagde han iskoldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 03:50

Kodashi kom ind i gyden og havde det igen gasnek ubehageligt, det minnede hende bare om sin overfalder som havde spist et lig i gyden. Faktisk ville Kodashi heller mere end gerne ud her fra hurtigst muligt. Hun vendte sig som og ville til at gå ud herfra igen men Valdemar stod i vejen. Det blik han sendte hende var direkte ubehageligt og Kodashi snak en klump.
"Nej tak... jeg må hellere hjem nu Valdemar... det har været hyggeligt" sagde kodashi med lidt panik i stemmen over at være trængt op i en krog.
Uden vidsere skubbede hun Valdemars hånd tilbage og prøvede at komme forbi ham ud af gyden. Kodashi ville bare gerne hjem under dynen nu.
"Lad mig så komme forbi Vlademar" sagde Kodashi mere panisk da hun ikke kunne komme forbi ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 03:59

valdemar grinte højt og sagde " du skal ikke hjem før jeg er færdig med dig sagde han og tog et kæmpe hiv af jointen da hun skubbede hans hånd væk, han trykkede på den lille knap på spring kniven og selve bladet sprang frem han rettede den direkte mod kodashi og sagde " RYG!!!!" sagde han vredt og skubbede hende længere ind i gyden. og stillede sig helt op af hende s å hun ikke kunne komme forbi ham, han satte kniven mod hendes hals og rakte hende joint " kom nu, lad nu være med at være sådan en lille tøs, og sug godt til, du skal ryge den helt før du får lov at gå sagde han og tog en hrutigt hvæs mere og pustede røgen ud i hoved på hende inden han igen rakte hende den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:04

Kodashi mistede med et alt respekt over for Valdemar, den unge dreng hun ellers havde set som en der bare var i problemer, men nu var det billede af ham bare gået i stykker og hun havde miste alt respekt for ham. Men det ændrede desvære ikke på at han stod med en kniv imod hendes hals. Tårrende kom op i Kodashis øjnde, hun var bange og ville bare væk.
"Okay... jeg skal nok" græd Kodashi stille og tog imod Jointen. Forsigtigt tog Kodashi et hvæs af den og måtte hurtigt hoste røgen ud igen.
"Hver sød.. jeg kan ikke" sagde Kodashi grædene og panisk over at være i sådan en situation. Hvis der bare ville komme nogle ind i gyden og hjælpe hende om lidt.
Kodashi prøvede virkelig at glemme den dårlige smag af jointen men kunne bare ikke få sig selv til at tage et sug til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:18

valdemar så på hende og trak kniven væk fra hende da han så hendea reaktion , okay det var jo slet ikke det der skulle ske, hun skulle bare ryge den og så kunne han tage hende hjem til sig hende og så knalde hende frivilligt, og så dummede han sig og trak sin kniv, " fuck sagde han og lagde kniven i lommen og sagde " du må ikke melde mig , vil du ikke nok være sød at lade være sagde han og flyttede sig så hun kunne komme forbi ham han tog jointen og ryg på den ,han blev mere og mere skæv og det var ret tydeligt han ahvde besvær med at stå på sine ben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en skæv dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en skæv dag    en skæv dag  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en skæv dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: