Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny i bYen part II

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 04:38

Dato: Den 26 Januar 2012.
Tid: 14.00
Årstid: Vinter.
Vejr: Der ligger sne på vejene, men det er blevet noget sjask værk.
Sted: I Sheria - politistationen
Omgivelser: politifolk
Påklædning: Sorte lange bukser, en sort hættetrøje og sin sorte canadan goose jakke

Politibilen kørte ind på stedet, hvor de andre politibiler holdte, dette var et problem, valdemar ville ikke, han havde ikke sagt noget hele vejen hen til politistaitonen og selvom der var blevet talt til ham svarede han ikke. han var ked af det og sur på sine venner og specielt hans bedste ven som bare var stukket af og var ligeglad med ham, og lod ham blive tilbage helt alene sammen med gracy og julius . han lod sig blive taget ud af politibilen og igen gjorde han modstand han ville ikke ind på stationen " jeg vil ikke, kan vi ikek bare køre hjem til mine forældre spurgte han stille og så på julius, og over på gracy " du må ikke melde mig for det, vil du ikke nok lade være, jeg lover at gøre det godt igen, please gracy, du er en sød pige sagde han og så på hende og gik så med ind på stationen.

række følge : Valdemar - Julius - Gracy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 10:03

Han havde kørt stille og roligt hele vejen, han havde haft ingen grund til at skynde sig det var trods alt bare en knægt i problemer, på vejen havde han haft et par få samtaler i radioen men var intet stort. Han kørte stille ind til siden før han gik ud af bilen og hen til den anden side hvor han åbnede begge døre og slæbte Valdemar ud før at han kiggede opgivende på ham "Det skulle du have tænkt over før du dummede dig så meget med dine 'venner'... måske for du dem at se i ungdomsfængslet" sagde han små hånende før han tog ham med op af trapperne "Lad nu vær med at snakke med hende" sagde han opgivende før han gik indenfor og satte ham ned på bænken i ventesalen før han gik hen til en betjent der stod bag et stort bord i samme rum.

"Hej Ayden... Jeg har Valdemar Özyk... Vi skal finde ud af hvad vi gør med ham... Og kunne du ringe til hans far og sige at vi har ham?" Spurgte han og betjenten som nikkede "Skal jeg nok." Hvorefter han gik hen til pigen "Der er en kaffe automat der over vis du vil have noget" Sagde han tilbydende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 10:12

Gracy kunne ikke holde ud på at høre på Valdemars bøn til hende, hun var slet ikke klædt på til det, hun havde ikke tænkt det overhovedet ville ske den dag. Gracy fulgte dem ind på stationen og så alle andre steder end på Valdemar. Hun gik over mod kaffeautomaten og trak en kop kaffe. Selvom det ikke var det hun elskede allermest, var det nok godt med noget der kunne få hende til at slappe af. Hun satte sig ned på en af de stole der stod på stationen, langsomt sippede hun kaffen i sig, men det hjalp ikke voldsomt meget på hendes anspændthed. Derhjemme var hun nok brudt sammen så snart hun var trådt ind i lejeligheden, men blandt mennesker ville hun virke stærk. Grays blik hvilede kun på kaffekoppen og indholdet deri. Hun mærkede en enkelt tåre presse på, men hun nægtede det, så hun tørrede den hurtigt væk, og håbede på ingen så det. Hun ville ikke have folk så hende som svag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 01:23

Valdemar lod sig sætte, han var bange for hvad der skulle ske med ham, han vidste det ikke helt selv, han tænkte og tænkte, da han hørte hans fars stemme komme gående på trappen efter noget tid, det var tydeligt han var sur, han snakkede med en betjent som havde vidst ham ind på stationen, hvor valdemar var og hen til julius " god dag du må være den betjent som tog min Valdemar" sagde han og smilede ikke, han var vred. " hvad har i nu taget ham for ? sagde han og så hen på ventesalen hvor valdemar sad, han kiggede kort på sin far og så, så ned i jorden igen. " du har ikke afhørt ham? uden mig vel ? sagde han og så på ham. han havde en mappe med som der stod Valdemar på, den var tyk og tydeligt vis hans sag mappe, Daniuel rakte julius hånden og sagde " advokat Daniuel Özyk, og valdemars far
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 07:03

Mens de havde ventet havde han hentet en formular som Gracy skulle udfylde og givet den til hende "Her.... Den her skal de udfylde Frøken... Er en simpel formular der fortæller om hvad de vil ligge anklager om, vis de har nogle spørgsmål kan de spørge mig eller Ayden der ovre" han pegede på en lille lyshåret mand der sad bag et bord i vente rummet og tog imod opkald og dirigerede folk videre.

Da Valdemars far kom ind i bygningen og kom hen til ham sørgede han for ikke at vise sin trætte irritation af Advokater. "Ja det er mig Betjent Fitzwilliam." Sagde han og rystede hans far hånd med et venligt nik "På nuværende tidspunkt... Er han her for, overgreb, hærværk, Ulovlig besiddelse af kniv og..." Han tøvede lidt før han fortsatte "Og besiddelse af euforiserende stoffer." Han forsatte med at hører på Valdemars far, han viste ikke hvor lang tid han havde været advokat men måske var han ikke van til det med familier. "Nej Hr. Özyk, Jeg har ikke afhørt deres søn, og det kommer jeg heller ikke til jeg er bare den person der skriver under på at have anholdt ham, og bliver sikkert kaldt ind." Han trak let på skulderen og kiggede kort rundt i lokalet. "Og tror næppe de kommer til at være hans advokat i retten" Sagde han kort med et lettere hævet øjenbryn. "De er hans far og derfor følelses mæssig involveret... Men det derimod er ikke mit problem" Sagde han med et smil og et nik "Men tror de får lov til at snakke med din søn i et af lokalerne vis de vil sikker på at et af afhørings lokalerne er frie... Men de må have mig undskyldt" Sagde han blidt.

Han gik ud i sin bil og hentede et par bevis poser med beviser fra tidligere før han kom ind igen og gav dem til manden bag bordet, før de vekslede et par ord før han gav ham bevis materialet skrev under på et dokument og gik over til Gracy "Vis de har brug for lidt fred kan de sætte dem der,dog så snart de har skrevet anklagen og indlevere den kan jeg tage kører dem hjem, til en ven. Eller jeg kan ringe efter en taxa for dem" Sagde han venligt til hende og pegede hen mod et andet rum.

(ooc: Da min karakter ikke er advokat er det begrænset hvad jeg kan bruge ham til, tror det meste af hvad der kommer til at forgå her er at han bliver bedt om at lave en tilståelse spændere natten, der bliver sat en straf samt et beløb som han skylder for hærværk)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 07:29

Gracy så mod døren da en mand kom ind, det gik hurtigt op for Gracy det var Valdemars far, det gjorde Gracy ikke skænkede ham et blik siden tanken ramte hende. Betjenten, der præstenterede sig som 'Betjent Fitzwilliam' gav Gracy en formular hun skulle udfylde, hun begyndte med de enkle spørgsmål, der ikke var noget der krævede mere omtanke, det var spørgsmål såsom; Navn, CPR nummer, adresse o.s.v . Men lidt efter kom betjenten hen til hende igen og tilbød hende et andet rum hun kunne sidde i hvis hun havde brug for fred. "En taxa ville være fint." Sagde Gracy og gik ind i rummet for at færdiggøre formularen, de følgende spørgsmål fik Gracy til at ryste på hånden, få tåre i øjnene og have svært ved at tænke klart. Men hun fik alligevel skrevet et par sammenhængende sætninger, letlæselige sætninger, der beskrev det hun havde oplevet tidligere på dagen. Hun skrev under på formularen og gik ud for at aflevere den til Ayden der så ud til at være den der håndterede den slags, i hvert fald ud fra hvad hun kunne dømme. Hun satte sig på stolen i venteværelset igen, og ventede på ydeligere besked.

(ooc: Jeg ved ikke hvordan sådan en formular ser ud, så jeg har bare skrevet hvordan jeg tror den ser ud)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 07:54

Daniuel så på Julius og nikkede, han skrev ned på et lille stykke papir og svarede ikke rigtigt på det han sagde til ham, ” nej jeg bliver ikke hans advokat, det gør min gode ven men vil meget gerne tale med min søn alene inden han bliver fort væk “ sagde han og så på ham, med et meget alvorligt blik. Da kom en betjent ind og hentede valdemar og førte ham ind i et afhøringsrum, hvor de talte sammen ,det var ikke pæne ord der blev sagt der inde. Da kom en anden bejtent ind for at afhøre Valdemar og han tilstod det han havde gjort, og skrev under på en tilståelse.
Efter afhøringen blev valdemar ført ned i en celle hvor han skulle overnatte til dagen efter, hvor han skulle for retten, i retten tilstod han alt han havde gjort og undskyldte mange gange, Dommeren var blid ved Valdemar og undlod at give han fængselsstraf, derimod fik han 3å rs betinget fængsel, hvis han lavede noget i 3 år ville han komme ind og side de 3 år plus det nye han lavede, og derudover skulle han på afvæning hvilket han frivilligt gik med på, han skulle aflevere pis prøve hver uge til politiet, hvis hans prøver var positive ville han os ryge ind og side. Derudover skulle han betale erstatning til Gracy på 10.000. han skulle der imod betale 2.000 i ersatning for det Hærvæk han havde lavet.
/OUT
OOG – dom er aftalte sammen med Procella og er derfor godkendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 07:46

Da hun sagde at hun gerne ville have en taxa forstod han det, men ventede dog med at bestille den til at hun var færdig med at udfylde skemaet. Da hun havde afleveret det gik han hen til Ayden og spurgte om at se den mens han kiggede den igennem, de så ud som om hun havde gjort det fint nok. Han skrev selv under et par steder som var krævet af ham som den anholdende betjent. Han fik derefter Ayden til at ringe efter en taxa til kvinden. Mens de ventede gik han hen til hende med et visit kort "Her, vis de har brug for at snakke med en psykolog kan du bruge denne her, bliver stillet til rådighed af politiet. Og bagpå er mit nummer i tilfælde af du har brug for at spørge eller snakke om noget" Sagde han venligt før han selv gik hen og tog noget kaffe mens han ventede på at hun kom af sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 08:47

Gracy nikkede til betjenten da han gav hende et visitkort, hun var ikke meget inde i det politiværk, og hun havde aldrig troet de ville yde så meget hjælp til folk som hende, men det var bestemt en positiv ting som Gracy måske eller måske ikke ville gøre brug af alt efter hvor slemt hun ville få det efterfølgende. Hun så smilende på de to betjente og gik ud af døren for at vente på taxaen der kom kort efter, hun satte sig ind og fortalte hendes destianation før den kørte væk fra politistationen, væk fra Valdemar, væk fra skaterparken der altid ville være et område hun ville frygte, og højst sandsynligt aldrig besøge igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i bYen part II Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i bYen part II   Ny i bYen part II Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i bYen part II
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: