Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en undskylnind er vel fortjent

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en undskylnind er vel fortjent  Empty
IndlægEmne: en undskylnind er vel fortjent    en undskylnind er vel fortjent  Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 06:39

Dato – 29 januar
sted – Sheria by - skaterparken
Vejr lidt snevejr
omgivelser – ingen
tid – 00.00
tøj – hvide jeans sort all star sko sort canadan goose jakke

Valdemar havde fået sin dom, 3 års betinget og en masse andet, han gad virkelig ikke at tænke over det, han havde nok med at han skulle afvænnes fra stofferne, og den kriminelle løbe bane de her 3 år havde bare at gå hurtigt så han igen kunne have det sjovt, men okay, hvorofr skulle han ikke kunne have det sjovt når han var clean, han havde ikke været clean i lang tid, så det var hårdt men han fik heldigvis medcin som to alle abstignenserne, alkohol der imod var total forbudt så længe han var på dette medicin, men okay han måtte vel bare tage det som det var.

Valdemar havde droppede sine venner det havde de taget forholdvis pænt, de forstod godt hvorfor eller nogen gjorde, de andre var meget sure og havde overfaldet valdemar og han så heller ikke lige frem særlig godt ud, en flækket læbe og et blåt øje, han havde fået efter overfaldet samme dag som han havde været i retten, derfor så han ikke særlig godt ud, han havde os brækket 2 ribben og havde derfor voldsom smerte i siden, han havde valgt ikke at melde dem til politiet da det bare ville give flere problemer, han havde heller ikke slået fra sig eller noget som helst.

Det var nu 3 dage siden han var blevet dømt og overfaldet, klokke nvar midnat og valdemar kunne ikke sove, han valgte at tage til sheria, en tur i skaterparken der var vel et eller andet at lave, han så ingen i parken der var ret kedeligt alligevel, men nu var han kommet så gad han ikke til at skulle tage hjem igen, han satte sig på en bænk, lukkede øjnene og tænkte, han fortryd alt det han havde gjort i de sidste par år, hvorfor kunne han ikke bare holde sig fra alt det dårlig og så få nogen andre venner i stedet for de lorte venne han havde haft. Han var fast besluttet på at nu skulle han passe sin skole sådan han kunne få et ordenlig uddannelse, lige som hans forældre.

Valdemar tog sin mobil frem, han havde fundet gracy’s mobil nummer på nettet det havde faktisk ikke været særligt svært han kendte nemlig ikke mange der hed gracy og ved hjælp af hans lille hacker ven havde de fundet frem til den rette gracy * kom til skaterparken i Sheria, jeg vil gerne tale med dig . hilsen Valdemar skrev han i en sms til hende i håb om at hun ville komme, det ville være rat hvis hun kom, så kunne han tale med hende og give hende en undskyldning, da hun fortjente det, han havde nemlig ikke fået lov til at tale med hende i rette, før retten eller efter retten, nope men så måtte han jo gøre det på den her måde. Han fiskede en cola frem fra sin jakke lomme og åbnede den og tog en stor tår af den før han satte den på bænken. Nu ville en smøg være trængende, nemlig, han fandt en smøg frem og tændte den, det var rat at han kunne ryge almindelig smøger og ikke os skulle droppe dem. Han var ikke køn at se på .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en undskylnind er vel fortjent  Empty
IndlægEmne: Sv: en undskylnind er vel fortjent    en undskylnind er vel fortjent  Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 06:56

Gracy lå i sin seng i et forsøg på at sove, men tanken om alt der var sket havde taget hårdt på Gracy, hun vendte og drejede sig, da en sms bippede ind. Hun kunne ikke lige regne ud hvem det var, der var ikke mange der skrev til hende. Hun så det var et nummer hun ikke kendte, så hun åbnede bare beskeden, og så først afsenderen, hun kunne ikke ligefrem sige hun var glad for at modtage en besked fra ham. Men det ville ikke være noget hun ikke kunne klare. Hun læste beskeden og smed mobilen i sengen som hun hurtigt havde rejst sig fra. Hun tog tøj på og var hurtigt ude af døren.

På vej hen til skater parken var Gracy ikke ligefrem tryg ved situationen, hun var bange for at møde ham. Men alligevel vidste hun at det nok skulle gå, hvis der skulle ske noget kunne hun altid flygte, eller gøre et forsøg på det. Og politistationen var ikke så voldsomt langt væk. Hun drejede rundt om hjørnet og så en skikkelse, der kun kunne være Valdemar, hvem skulle ellers være ude så sent. Hun kunne ikke se om det var ham, fordi mørket dækkede for det der skulle være deres kroppe, i stedet var de blevet to sorte silhouetter. Hun stod bare og så på ham, hjertet pumpede derud af, det var ikke fordi hun var helt glad ved situationen, men hun ville gerne vide hvad han ville.

Gracy ville ikke tage et skridt nærmere, og det ville hun heller ikke have han skulle. Hun klemte øjnene sammen for at bedre at kunne se det, men det hjalp ikke noget som helst. Gracy klemte sine hænder sammen og lod hendes negle bore ind i hendes håndflader. Hun ville ikke kunne udstå situationen hvis hun ikke gjorde noget for at få hende på andre tanker, det var nemmest via smerte, da Valdemar havde fyldt mange af hendes tanker, ikke kun på grund af det han havde gjort, men fordi hans skæbne var så forfærdelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en undskylnind er vel fortjent  Empty
IndlægEmne: Sv: en undskylnind er vel fortjent    en undskylnind er vel fortjent  Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 07:03

Valdemar så godt en komme gående, mon det var gracy, hvis det var havde hun været her hurtigere end noget andet, det var ikke mere end 10 min siden han havde sendt beskenden og det havde taget ham mindst 30 min at komme her til selv, men okay han boede os i deepshell så det var nok derfor, mon gracy boede i byen her? Det vidste han ikke det eneste han vidste var hendes mobil nummer.
Han rejste sig fra bænken og gik hen mod skikkelsen ” GracY sagde han stille uden den der seje tone han altid havde haft i hans stemme, nej han stille var blid og rolig ” gracy please sig det er dig sagde han letter nervøst, han kunne ikke klare at det var andre og slet ikke hans gamle venner der ville smadre ham, han havde fået nok smadre han var stadigvæk medtaget af overfaldet og det var ret tydeligt i hans ansigt. Som sagt havde han fået et blåt øje og en flækket læbe og 2 brækket ribben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en undskylnind er vel fortjent  Empty
IndlægEmne: Sv: en undskylnind er vel fortjent    en undskylnind er vel fortjent  Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 07:09

Gracy kunne høre han kom nærmere og trådte selv bagud. "Ikke kom tættere på." Sagde hun grådkvalt. Hun kunne høre han ikke prøvede at lyde så sej, han lød mere blid, men det overbevidste ikke Gracy, for hende var han stadig en bølle der aldrig skulle røre hende igen. En tåre trillede ned af hendes kinder, da hun tænkte hvad hun havde været igennem der hvor de stod. Hun tørrede hurtigt tåren væk, i håb om der ikke ville komme flere. Gracy lod hendes negle bore dybere og dybere ind i hendes håndflade, hun var knust og ikke mindst bange. Det virkede måske lidt tosset at hun var bange for ham, han var en teenager i problemer, men det han havde gjort for at skjule sine problemer, fordi han var en kujon var ikke i orden. Selvom han havde taget imod hans dom, var det stadig gået ud over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en undskylnind er vel fortjent  Empty
IndlægEmne: Sv: en undskylnind er vel fortjent    en undskylnind er vel fortjent  Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 05:27

Valdemar stoppede da hun sagde han ikke skulle komme tættere på han trådte selv et skridt tilbage for at vise hende repsekt og sagde ” gracy du nød til at høre hvad jeg har at sige, jeg er virkelig ked af det der skete med dig, og det skal aldrig ske igen, jeg er virkelig ked af det, jeg har lært af det, jeg er ved at blive clean, jeg har droppet min venner, jeg har endda fået tæsk af dem for at droppe dem, du er en virkelig sød pige og selvom jeg dårlig nok kender dig ,er der noget inde i mig som siger jeg er nødtil at lære dig bedre at kende. Jeg vil aldrig gøre dig ondt igen, ej heller lade andre gøre dig ondt søde. sagde han med tårerne trillende ned af kinderne, han faldt ned på knæ og så bedende på hende ” please gracy jeg beder dig, bare en sidste chance sagde han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en undskylnind er vel fortjent  Empty
IndlægEmne: Sv: en undskylnind er vel fortjent    en undskylnind er vel fortjent  Icon_minitimeTirs 21 Feb 2012, 05:38

Gracy stod og lyttede til hans opsang, det lød som om han havde haft et hårdt siden deres sidste måde, hun gik hen imod ham og trådte ud af skyggen for at vise sig selv. Hun satte sig ned hvordan ham og lod selv tårene falde, hun havde ikke fået sine følelser uden siden det var sket, hun havde fortalt det til nogen, men det havde bare ikke samme effekt, hun havde ikke grædt ud som hun havde haft brug for. Gracy så på Valdemar og så hvilke skræmmer hans venner havde påført ham, hun havde meget lyst til at vise hun havde ondt af ham, men hun kunne bare ikke få sig selv til det. "Jeg vil prøve." Hviskede Gracy med en grådkvalt stemme, hun vidste ikke om hun kunne, men et forsøg var det mindste hun kunne gøre for ham, alle havde på en eller anden vis fået hende vendt i mod ham, når hun egentlig bare havde utrolig ondt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en undskylnind er vel fortjent  Empty
IndlægEmne: Sv: en undskylnind er vel fortjent    en undskylnind er vel fortjent  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en undskylnind er vel fortjent
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: