Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Må jeg?? ~~ - Abbigail

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må jeg?? ~~ - Abbigail   Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Mar 2012, 22:23

Abbigail smilede sødt og sagde" Jeg glæder mig allerede ". Sådan en aften som denne havde virkelig overrasket hende men det var skam ikke fordi hun ikke havde nydt hans berøring og hans søde kys på hendes krop, det havde føltes utrolig dejligt og hun ville skam aldrig sige nej til Jacob, fordi som hun sagde var alt det hans så ved hende, hans og sådan ville det blive ved med at være så længe han nu ville have hende, fordi hun havde aldrig i sinde om at forlade ham, ikke forløbig ihvertfald og det med at flytte fra ham eftersom de var et nyt par.. hun var begyndt at tvivle en del på det med at flytte fra ham, ville hun overhovedet gerne bo væk fra ham og så kun se ham nogle gange?...

*Hvordan skal jeg nogensinde kunne sige til ham at jeg faktisk gerne vil bo her.. at jeg ikke har lyst til at flytte væk fra ham men... at jeg gerne vil bo her permanent vis jeg nu måtte det...* hun så kort på Jacob da hun vågnede midt i en af sine drømme og mærkede et øjeblik at han skubbede lidt på sig, dog kyssede hun ham blidt på kinden et kort sekund og lukkede så øjnene igen da hun lagde sig ved hans side. " Jacob... jeg elsker dig" hun ville helt klart næste dag sige til ham at hun gerne ville fortsætte med at bo her, vis hun nu måtte for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må jeg?? ~~ - Abbigail   Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012, 02:55

Jacob vågnede for en gangs skyld ikke op i et chok, takket være Abbigail. Han kørte hånden gennem sit hår, imens hans øjne stadig var lukket, fordi han stadig var ret træt. Han åbnede langsomt sine chokolade brune øjne og kiggede lidt rundt i rummet, det var stadig mørkt? Han drejede hovedet hen mod sin kommode og tog sin mobil med den ene hånd, men han sørgede for ikke at rykke sig for meget, fordi Abbigail jo lå lige ved siden af ham. Han så overrasket på klokken, den var kun halv 6? Hvorfor var han vågnet så tidligt? Han lagde sin mobil fra sin og gnubbede sin tinding med 2 fingre, imens han lukkede øjnene igen, eller han klemte dem rettere sammen. Som om han havde ondt, eller også tænkte han bare lidt for hårdt over det. Han fjernede sine fingre og lod i stedet sit blik glide ned på Abbigail, som lå op af ham og sov trygt. Hun så så fredelig ud, og alligevel så smuk. Han lagde sig lidt bedre til rette ved siden af hende og kyssede hende på panden. Han lod forsigtigt sin ene hånd glide gennem hendes røde hår og bed sig lidt i læben. "Gad vide hvordan du bliver når du er forvandlet? Jeg håber stadig at du er den Abbigail som ligger ved siden af mig lige nu. Den engel jeg forelskede mig i" hviskede han nok mest til sig selv og lagde sig derefter til at sove.

Jacob vågnede derefter igen efter et stykke tid, han sikrede sig at tjekke klokken inden han ville stå op, fordi han følte sig stadig ret træt, nu var klokken lidt over 10. Lørdag.. Det var dejligt, men han glædede sig nu alligevel til at komme i skole igen og se sine venner, han ville sikkert få rigtig mange spørgsmål om hvorfor han ikke havde været i skole i 1 uge, selv uden at læren ikke viste hvorfor. Han kiggede ned på Abbigail som stadig lå og sov og smilte lidt, men pludselig skød en anelse bekymring hen over ham. Han tog sig lidt til hovedet og undrede sig over hvorfor han mon var bekymret. Han rejste sig forsigtigt op fra sengen og tog en skjorte på, men lukkede den ikke. Så lige nu stod han kun i boksershorts og åben skjorte. Derefter åbnede han forsigtigt soveværelses døren og gik derefter ud på toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må jeg?? ~~ - Abbigail   Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Mar 2012, 07:34

Abbigail rullede forsigtigt hen af mod Jacob og tog så blidt om dynen han havde lagt med og lod sine arme langsomt slange sig om den bløde dyne og krammede den tæt ind til sit bryst og lod sine ben glide om den ligeså indtil hun langsomt slog øjnene op, mumlende et eller andet i nærheden af " Jacob? Jaaaaaaacoooooooob? " hun satte sig forsigtigt op stadig krammende dynen tæt ind til sit bryst og i skrædderstilling med bene og så kiggede hun ellers søvnigt rundt med morgen håret glidende ned af hendes skuldre og nøgne krop og så gik det op for hende" ARGH!" hun så flovt ned af sig selv og dækkede sig hurtigt og tog sig lidt til hovedet og prøvede at tænke på alt der lige var sket... havde hun drukket aftene før eller... nej? eller jo. Hun sukkede kort og lagde sig træt ned i sengen igen og smilede lidt over at huske på hvad Jacob havde sagt men også blot at ha sovet så tæt op af ham og at han ikke havde været for sur på hende... hun skammede sig virkelig over sin opførsel dagen før og hun gav ham virkelig nogle hårde dage...

* Årh Jacob, jeg elsker dig så højt... undskyld* hun lukkede øjnene i ren nydelse efter at ha åbnet dem lidt og så lukket dem lidt. Hun kunne ikke beskrive hvor meget han betød for hende, men lige nu.. " Hm? hvor er han egenlig" Langsomt slap hun træt den bløde dyne og gled så hen til kanten af sengen og trådte ud over den og iførte sig noget hvidt silke undertøj og så derefter en lyseblå mini skirt og en hvid tanktop på der gik lidt ned over mini skirtet og så en sandgrå beige farvet sweater med åben V skæring på ud over der hang lidt poset og så satte hun ellers sit pandehår op og tog lidt mascara på for at fremhæve hendes øjne og så gik hun ellers ud fra soveværelset og sagde" Jaaacob? ´, hallo! jacob hvor er du henne" hun kiggede nysgerrigt rundt i lejligheden og fandt ham så endelig. " Der er du, Jacob jeg har en vigtig ting at fortælle dig.. eller spørge dig om nærmere... ". Hun holdte sig en kort pause med at sige flere ord og spurgte ham så endelig efter at hendes hjerte rytme var faldet lidt til ro igen.. " Må jeg godt bo.. permanent ved dig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må jeg?? ~~ - Abbigail   Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Mar 2012, 22:55

Jacob havde ingen fornemmelse af hvad der foregik inde i soveværelset, fordi han stadig var ude på badeværelset, han bukkede sig ind over håndvasken og tog noget vand i sine hænder, inden han kastede det op i hovedet på sig selv. Derefter rettede han sit blik op på spejlet igen, imens vandet langsomt løb ned af hans markante ansigt, rundede hans næse og gled ned over hans læber. Han åndede tungt ud og rystede kort på hovedet, han var ved at blive sulten igen. *Ikke igen..* tænkte han og gemte sine øjne i sin ene hånd, imens han bukkede sig lidt ned igen, det var problemet ved at være dæmon, han ville ønske at han ikke var nød til at spise, mest fordi at han hele tiden tænkte på at han ikke ville lade det gå ud over Abbigail. Han øjne var dog heldigvis ikke begyndt at skifte farve endnu, så han gik hen ved siden af vasken og tørte sit ansigt med det håndklæde som han nu fik fat i. Derefter lukkede han døren op og gik ud af badeværelset, nu kunne han godt høre at Abbigail var stået op, han smilte lidt for sig selv, men viste at han var nød til at tage ud for at spise. Men han ville ikke overfalde hende med det lige fra morgenstunden af. Så han gik ud i køkkenet.

Han begyndte at lave sig en kop kaffe, han havde brug for alt den energi han kunne få. For han følte sig stadig en smule mærkelig efter i går, og det krævede jo noget energi at suge en sjæl ud af en anden krop, selvom vedkommende ikke strittede i mod. Da kaffen var færdig hældte han det over i en kop og tog en lille tår fra den. Imens hørte han at Abbigail kaldte på ham, han ville gerne svare hende, men hans mund var optaget lige nu, af ikke at brænde sig på den varme kaffe. Han sad halvt op af køkkenbordet, stadig kun iført boksershorts og åben skjorte fra i går, imens hans blik roligt lagde sig på Abbigail da hun kom ud i køkkent. Først løftede han det ene øjenbryn lidt, da hun sagde at hun gerne ville spørge ham om noget. Han blev overrasket over hendes spørgsmål, da hun jo havde sagt noget andet for et par dage siden. Han bed sig lidt i læben og stilte sin kop ved siden af sig på køkken bordet. "Jamen, jeg troede at du gerne ville bo alene først, fordi du synes det gik lidt for stærkt" sagde han roligt, han var hverken sur eller negativ omkring det, han var bare ret neutral lige nu, fordi han var lidt forvirret at hun først havde sagt det ene og nu det andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må jeg?? ~~ - Abbigail   Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Mar 2012, 03:12

Abbigail så flovt på Jacob og tog med sine smalle finger fat i sit mini skirt der let flagrede og strøg hen over de fine ben hun nu besad og så, så hun ellers uskyldigt op mod Jacob og sagde med en mere eller mindre tør stemme" D-d-det er fordi.. jeg lå tæt op af dig igår og så kom jeg til at tænke på.. " hun holdte en kort pause for at prøve at få sit hjerte til at stoppe med at banke så hårdt mod hendes skrøbelige bryst og ' the look ' som Jacob lige havde nu, gjorde det skam slet ikke nemmere for hende at gi ned og lade hendes følelser eller menneskelige instinkter falde. " Jeg tænkte, hvad så når jeg flytter... hvordan vil min seng så dufte?, vil den nogensinde blive ligeså varm og.. og hvad skal jeg holde om?, hvem skal jeg mumle til i søvne og hvem skal jeg stjæle dynen fra... ".

Abbigail rødmede let over de høje kindben og bed sig lettere nervøst i sin fyldige rosa røde underlæbe og så bedende op mod Jacob i det hun gik hen til ham og tog blidt fat i den åbne skjorte og lagde hovedet blidt op af hans brystkasse og pressede sin egen spinkle krop op af hans og sagde så" Jeg.. jeg kan ikke leve uden dig ved min side.. ikke nu, jeg er ikke klar til at slippe dig.. så selvom det går for stærkt og selvom ting som igår kan ske... så vil jeg virkelig gerne blive boende ved dig, selv vis jeg skal ende med at bo på gæsteværelset igen... ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må jeg?? ~~ - Abbigail   Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Apr 2012, 05:45

Jacob hverken rørte på sig eller gjorde tegn til at sige noget, imens han hørte på hvad Abbigail sagde. Han kunne godt lide at hun turde stå frem med hvordan hun havde det, omkring med at skulle bo alene, han ville hellere have hørt det nu, end at høre det fra hende når hun var flyttet, selvom de så stadig var kærester. Fordi så havde hun måske brugt mange penge på en lejlighed, som hun så gerne ville flytte ud fra igen. Han fulgte hende med sit blik, da hun kom hen til ham og tog fat i hans åbne skjorte. Han så ned på hende, imens en varm blød brændte i hans øjne, selv om morgen var hun køn, kønnere end nogensinde. Hun var så fortryllende. Jacob lagde derefter sit hoved lidt på skrå og smilte skævt, "jamen jeg tvinger dig skam ikke til at flytte elskede, jeg har jo sagt at du må blive boende ligeså længe det lyster dig og indtil du er klar til at du måske gerne vil prøve at bo alene igen" sagde Jacob og tog sin ene hånd op og strøg den over Abbigail's hår. Han smilte stadig, imens han førte sin kaffe kop op til sin mund, men hans smil forsvandt igen, da han tog en tår.

"Forresten.." fortsatte Jacob, da han fjernede koppen igen. "Jeg kan ikke rigtig underholde dig i dag, jeg bliver nød til at give min mor et besøg, hun er ret ude af sig selv lige i øjeblikket, rygterne spreder sig jo med lynets hast blandt væsnerne, så min mor fik vist hørt at jeg har været indlagt, så jeg kan bliver nød til at tage ind til hende og overbevise hende om at jeg har det fint" sagde Jacob og smilte svagt. Han kyssede Abbigail hurtigt på panden, inden han stilte sin kop på bordet og gik roligt ind på værelset for at klæde sig lidt mere på, så han ikke næsten var nøgen mere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Må jeg?? ~~ - Abbigail   Må jeg?? ~~ - Abbigail - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Må jeg?? ~~ - Abbigail
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Here by youself? - Abbigail.
» Skal du bruge en hjælpende hånd? - Abbigail
» He left me!? Damn you mate! and hey stranger? *Abbigail*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: