Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 11:15

Dato : 12 decmber
Årstid : vinter
Dag : Fredag
Vejr : Vinter-vejr sne
Sted : TRC
Tid : 22.20
Omgivelser : Næsten helt fyldt op
Påklædning : https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/2i7weic.jpg

Elisa stod i baren og var på arbejde, hun havde fri lige om snart, hun snakkede med nogle drengen i baren, og grinede svagt, de skålede og Elisa og drengene havde beslutted sig for at drikke om kæmp, og se hvem der første kunne drikke en hel øl først, Elisa kom på 2 pladsen, hun gik så lidt længer ned i baren og gav drinks der, hun kiggede på klokke, "Yuhu fri" hun smilede stort, hun tog en øl i hånden, og gik ud imellem de dansene mennsker og ned på en af sofa bænkene, hun satte sig og kiggede kort rundt men kiggede så på sin øl..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 11:19

Val havde haft et godt øje til hende det meste af aftnen og ventede kun på at hun fik fri, da hun satte sig hen på sofaen, maste hans sig gennem et par mennesker og satte sig derefter ved hendes side med en øl i hånden "Godaften" sagde han med en lettere flirtende stemmeleje, han satte øllen på bordet og så på hende med et skævt smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 11:25

"Hey" sagde hun og silede sit frække smil, hun så kort rundt men så så på ham igen, "Elisa" sagde hun roligt, og rakte hånden frem imod ham som en hilsen, hun havde got dufted han var menneske, men han var ret til trækkene, *Hmm ikke værst* tænkte hun, Elisa satte sin øl på bordert, og kunne ikke rigtig få sig selv til og kigge væk fra ham, hun bed sig hurtigt men dog kort i læben, noget hun aldrig gjorder, men hun gjorder det vis der var noget der tændte hende heller noget der gik hende på, men denne her gang var det fordi der var noget der tændte hende,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 01:13

Val smilede og så på hende "Valdeze, men kald mig Val" sagde han med et lille nik på hovedet, han tog en tår af sin øl og så sig kort omkring, før han igen så på hende "Jeg kan forstå at du så arbejder her?" sagde han så og betragtede hende mens han snakkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 08:54

Hun smilede "Okay, Val, det navn kan jeg godt lide" hun lyttede til hvad han sagde og nikkede, der kom et fræk smil op på hendes læber, hun nikkede svagt, "Jep det gør jeg" sagde hun med en fræk tiltrækkene stemme, "Holder du da øje med mig" drillede hun, hun smilede frækt til ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:27

Val smilede og lagde hånden på hendes lår "Jeg kunne ikke tage øjnene fra dig .. " sagde han så og så hende i øjnene, han lod langsomt hånden køre op af hendes lår og et frækt smil bredte sig på hans læber, hun var virkeligt tiltrækkende, hendes duft, hendes udseende og stemme, så lokkende og smukt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:30

Elisa kiggede på ahns hånd og smilede over det han sagde, hendes smil var stadig frækt, hun kiggede på ahns hånd og fik et sug igemmen kroppen, "Når men det må vi vel gører noget ved" hun trak sig ind til ham, og satte sig op på hans skød og lagde armene om hans nakke, "Hvis du tør" hviskede hun frækt i hans ører, hun slikkede hans ører flip...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:53

Val smilede og prøvede så vidt muligt at styre sig, der var jo trosalt mennesker omkring dem, han lod dog hånden føre sig længere op af hendes ene lår og op af siden på hende "jeg har en lejlighed i nærheden?" sagde han i et smil og kunne godt mærke han langsomt var ved at blive tændt, men prøvede at holde det lidt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:02

Hun smilede frækt og tænkte lidt, "Hmm, vi kunne også bare få et værelse, det er lige der oppe" hun pegde på trappen, "Det er også tætter på" Elisa var levet tændt, hun slikkede ham på ører flippen og lod sine hænder kører ned af hans bryst og ned til hans bluse kant hun lod hånden glide ind under hans trøje, og kyssede ham nu ned af halsen,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 20:42

Val kyssede hende blidt på halsen "Jamen, Jeg bor lige nede ved havenen .. " sagde han og lod hånden køre op i hendes hår .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..   Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme.. Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 20:45

Elisa havde det ikke så godt ved tænken om at hun skulle tage med ham hjem, hun bed sig svagt i læben og lagde hovedet tilbage, og nød hans kys, og nød at mærke hans hånd i hendes hår, "Øhm,Jeg ved ikke rigtig," hun tænkte lidt, og nikkede så, "Okay, men så skal du også bærer mig ned til dig selv" sagde hun roligt med et frækt smil
Tilbage til toppen Go down
 
Fest, sex, druk og dans, så er den hjemme..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: