Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Need to hunt-Patrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Need to hunt-Patrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Need to hunt-Patrick   Need to hunt-Patrick - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Mar 2012, 08:56

da han kom ud fra badeværeslet igen, gik han ind på sit væresle og så hende sidde og kigge rundt. Et billede på hans komode strejfede hendes blik "det er mine bedsteforældre" sagde han og gik hen til hende, satte sig, tog billedet op og viste det til hende. han lagde sin hånd på hendes skød og kiggede smilende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Need to hunt-Patrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Need to hunt-Patrick   Need to hunt-Patrick - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Mar 2012, 09:01

Hun kiggede på ham da han talte, hun smilede til ham og kiggede på billedet " De ser virkelig søde ud, de er heldig at de har dig " Sagde hun og smilede sødt til ham, hun ville ønske at hun havde bedsteforældre, selvfølge havde hun, men hun kunne ikke besøge dem, de sov jo når der var mørkt, så hun betraktede det som at de ikke fantes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Need to hunt-Patrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Need to hunt-Patrick   Need to hunt-Patrick - Page 3 Icon_minitimeOns 21 Mar 2012, 19:12

Han tog komplimenten til sig, men kunne se på hende at der var noget der nagede hende. Dog uden at tænke videre over det, spurgte han ind til hendes familie "Hvad med dig, har du familie.. og hvor bor du?" spurgte han smilende, imens han så spørgende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Need to hunt-Patrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Need to hunt-Patrick   Need to hunt-Patrick - Page 3 Icon_minitimeTors 22 Mar 2012, 03:40

Hun kiggede på ham og gav et smil fra ham, hun kiggede ned i sine hænder, da han spurgte om hende familie " Jeg har ikke rigtigt nogen familie " Sagde hun stille og begyndet kort tid efter " Jeg har kun min storsøster, min skaber forsvandt, da jeg var færdig med omdannelsen eller hvad man nu skal kalde det, så jeg bor med min storsøster uden ved en sød " Sagde hun stadig stille, hun kiggede på ham igen, men med en venligt blik, hun smilede kort til ham, og lagde sin hånd oven på hans.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Need to hunt-Patrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Need to hunt-Patrick   Need to hunt-Patrick - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Need to hunt-Patrick
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: