Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det virkelige liv

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitimeTors 22 Mar 2012, 04:17

Er noget hø, og lige nu synes det at det skal spænde en smule ben for mig. Jeg kommer nok til at være online dagligt, og jeg skal nok kigge Pb/Pm.

Jeg skal nok kigge spørgsmål igennem, og hilser nok lige kort på i cahtten ind i mellem. Svar i emner bliver en smule sporadisk, og kun hvis jeg lige har overskud til det. Jeg vil hellere vente til der kommer noget godt ud af gryden, end at jeg skal tvinge noget halvhjertet frem.

Jeg kommer også til at kigge vores FB-gruppe og naturligvis se efter om der er godkendelsesklare roller osv.

Jeg kommer bare til at tone lidt ned på chat-aktivitet og emnebesvarelse, men jeg er ikke gået.

Så I har Valencia som Admin, Kaya/Selene som Mod, og Wilith som også er Mod. Skriv endelig til dem hvis der er noget, for jeg er nok gået en smule på vågeblus. Jeg vender stærkt tilbage når der er mere brændstof på tanken :)

Take care guys
Procella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Sv: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitimeTors 22 Mar 2012, 04:23

*Frygteligt....

Du vender frygteligt tilbage, efterfulgt af en kødædende flok indianer som er udsmykket med drabeligt gustne kranier som slet ikke står til deres farve, mens den gigante T-Rex forfølger jer på listesko!...

Hvad var jeg ved at sige?

Nå ja, jeg mener... Du tager dig den tid du skal bruge for at komme tilbage Pro^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Sv: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitimeTors 22 Mar 2012, 04:40

*big hug*

You make me smile ;) you always does :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Sv: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitimeFre 23 Mar 2012, 02:38

Tag dig god tid Pro - men ikke FOR god tid, vi kan jo ikke klare os uden dig ^^
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Sv: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitimeFre 23 Mar 2012, 05:10

Vi vil savne dig på chatten - Du er jo vores epic admin, der har overnaturlige evner for at komme på, på det tidspunkt, hvor der er brug for dig! So cool! :)

Nå ... Ja, men som de andre har sagt; Tag dig god tid, for nogle mener jo at det virkelige liv er vigtigst og sådan ... Og så må man jo have det godt dér nogle gange!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Sv: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitimeFre 23 Mar 2012, 06:19

Tak tøser :)

Jeg håber lidt på at jeg har overskud engang i weekenden igen. Om ikke andet så håber jeg på aller senest slutningen af kommende uge. Men nu må vi lige se på det. Jeg tager det en dag af gangen.

Der er lidt mange bolde at skulle holde kørende lige pt.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Sv: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitimeSøn 25 Mar 2012, 00:43

Jeg gør lige et forsøg på at klemme noget ud her i løbet af dagen :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det virkelige liv Empty
IndlægEmne: Sv: Det virkelige liv   Det virkelige liv Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det virkelige liv
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: