Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Havde lidt fravær

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Havde lidt fravær Empty
IndlægEmne: Havde lidt fravær   Havde lidt fravær Icon_minitimeMan 02 Apr 2012, 22:02

Hey guys :)

Det har lige været noget påskeweekend og jeg har kæmpet med sygdom og hygge oven i én. Så jeg har været en smule ophængt hen over weekenden :) Jeg vil prøve at få svaret alle emner idag. Jeg skal en tur på hospitalet imorgen, men hvad jeg ikke når idag, vil jeg kæmpe fpr at nå imorgen og overmorgen. Jeg har *ikke* glemt jer :)

Promise!

Jeg har smidt nogle nyheder, og holder øje med afstemninger osv. Så jeg er her så meget jeg kan :)
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Havde lidt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Havde lidt fravær   Havde lidt fravær Icon_minitimeMan 02 Apr 2012, 23:08

Bare rolig, vi skal nok lade være med at smadre siden HELT de timer du er fraværende:)

Du svarer bare når du har tid, det kan vi vist godt klare. Sådan næsten.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Havde lidt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Havde lidt fravær   Havde lidt fravær Icon_minitimeFre 27 Apr 2012, 01:59

Som sagt!

Jeg har lige været hængt lidt op på fødselsdag og stress, så jeg har en del hængepartier i henhold til mine emner - sorry guys!

jeg arbejder på at få vendt skuden nu, hvor jeg har ryddet op i de inaktive og ufærdige brugere :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havde lidt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Havde lidt fravær   Havde lidt fravær Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havde lidt fravær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: