Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fredag d. 13

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeSøn 15 Apr 2012, 04:36

Er i kommet helskindet ud på den anden side?

Har i hygget? Spist god mad? Været i byen? Hvad lavede i fredag d. 13?

Jeg har personligt været sammen med et par skønne kvindemennesker herinde fra. Vi har ædt og tykke og fede i flæskesteg, dobbelbagte kartofler, hvidløgsflutes, slik, chips, popcorn. Vi har fået lækre drinks og dejlig mousserende vin.

Og så stod på den på G. I Jane. Silence of the Lamb, The Rite, Engle og dæmoner og Cursed.

Og så fik jeg jo lige lov til at forkæle dem med varme toast, og scramble-egg på sengen XD Selvom jeg bad dem om at stå op før de spiste XD

Jeg smed dem vidst i seng ved en 5-6 tiden imorges, og nu tror jeg at jeg vil smide lidt rester en tur i mikroen. Fantastisk hyggelig aften og efterfølgende dag! 24 timer i forrygende selskab! Det er helt klart en ommer!

*leder i kalenderen efter næste fredag d. 13*


Og...uhm...beklager jeg gik OCD med støvsugning XD Jeg ved ikke lige hvorfor jeg brændte sammen og skulle lege team-snavsi XD


KAYA!!! DU SKYLDER MIG STADIG MASSAGE!!!! *skuler ondt* Men for fanden hvor laver du god mad! Der er du sgu fantastisk ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeSøn 15 Apr 2012, 05:53

Lyder rigtigt hyggeligt, Pro :D

Uh, min fredag d. 13? Erhm, jo, først valgte skype at gøre nar ad mig og nægtede resolut at aflevere mine beskeder til min kæreste, så dukkede mine forældre op med min søster, der skulle overnatte. Hendes ørkenrotte var lige blevet aflivet grundet en kræftbyld på maven, den valgte selv at kradse af sig - blod over alt osv - og så havde de været ovre og aflevere hendes anden lille baby til en ny ejer, da dyrene ikke kan være alene. Nå, men skulle jo så have lavet aftensmad. Hun ahvde ikke rigtigt spist i to dage fordi hun har betændelse i en visdomstand, og fandt så ud af, hun ikke kunne lide den suppe, jeg havde planlagt, så den stod på tur i kulden for at handle ind. Der købte vi så broccoli, jordbær og cola til hygge og tog hjem.
Lavede så broccolisuppe, men kom til at gå liiidt amok med hvidløg i den, så det smagte faktisk ikke videre godt, desværre (broccoli og hvidløg er ikke nogen god combi). Så satte vi et par film på, men jeg er en idiot til at styre controleren (vi så dem på ps3 systemet) så kom til at afbryde filmen og starte den forfra to gang --.--' Nå jaaa, sådan var det ... Så glemte vi så alt om jordbærene, og jeg sluttede aftenen af med at gå ind i døren til badeværelset ... Jeps, ingen fredag d. 13 uden lidt ulykker, men det var nu ellers hyggeligt nok at se hende igen, den bette xD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeSøn 15 Apr 2012, 06:36

Ja jeg har været til 18-års i går og faktisk fortsætter vi igen i aften... Så please hvis jeg begynder at blive mærkelig når/hvis jeg kommer på chatten i aften så be mig smutte... XD

Nå men jeg har kun formået at skære mig selv, brænde mig selv på en toaster, blive slået med et alubat, fået i alt under 4 timers søvn, tændt en brændeovn fuld og derved brændt min arm, vredet om på foden, blivet brækket på og sidst men ikke mindst faldet ned af taget...

Så alt i alt har jeg haft en rigtig stille og rolig fredag den 13... Så venter vi bare på den i juli hvor jeg selv fylder 18... Se der skal det nok gå godt. XD

Men hey trods skaderne havde jeg en fed fest, og mødt nogle nye mennesker.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeSøn 15 Apr 2012, 08:04

Det lyder som the usual, Sego? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeSøn 15 Apr 2012, 14:39

Min Fredag d. 13.?

Huh, i skolen skulle jeg lave mad til alle eleverne, hvor vi havde ventet hele dagen på 'Det Berømte Uheld'.
Det kom lige før klokken tolv, da Rune (en af de andre) tabte en skål pasta... ups....

Om aftnen var jeg til videoaften og så gysere, til klokken 2 og så 3 timers blandet My Little Pony og Barbie ^^'
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeSøn 15 Apr 2012, 21:41

Min fredag d. 13? Hm..

Tja, faktisk er minderne lige præcis fra den fredag, ret slørrede, spørg mig ikke hvorfor XD

Men jeg kan da huske, at jeg fik tidlig fri i skolen. Wooho!.. Og så en stille og rolig dag derhjemme, som jeg selvfølgelig slutter af med at skulle arbejde til kl. 23. På arbejde er jeg lidt (meget) alene, ender med at rende ind i flere forskellige ting, slå mig og vrikke om på foden.. XD

Så kommer man træt hjem, og ser frem til at slappe af. Ender dog med at ligge en del længere vågen end ventet, da man lige skulle tage sig af sit syge dyr *Suk*

Meeen.. Jeg overlevede :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 01:42

My little pony og barbie? Fååårk det lyder skræmmende XD

*shudder*
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 05:38

Uha. Ja dét var en uhyggelig dag, kan i tro ...

Først så var der ingen hjemmebagte boller, og jeg måtte spise rugbrød til morgenmad! Dér var jeg godt nok skræmt. Og som om det ikke var nok, så regnede det da jeg skulle ud til bussen! Og da jeg så kom i skole, så havde jeg glemt min linial! Sarte sjæle bør nok kigge væk, for nu kommer det værste af det hele ...

Så, da vi skulle have idræt ... Så regnede det helt vildt ... Og! Nu kommer det værste af det hele; Vi skulle have udendørs idræt i regnvejr! Jeg tror måske jeg fik lidt hjertestop, bare ved tanken om den forfærdelige dag!

Så derfor vil jeg klart tilslutte mig dem, der siger at det er en ulykkesdag .. Den dag hvor det overnaturlige bliver vækket til live. Det kan i godt høre på min dag ikke? Det var én af de mest skræmmende dage, jeg har oplevet. Ever.

//Eve
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fredag d. 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredag d. 13   Fredag d. 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fredag d. 13
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En fredag aften //Ray
» Fredag aften - Prue
» en lille-fredag aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: